ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Департамент фінансової політики |
|
Підготував: | Департамент фінансової політики |
---|---|
Галузь: | Галузева |
Статус: | Новий проєкт |
Дата: | 05.03.2019 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 1236-8-рд
Програма здійснення додаткових заходів із мобілізації коштів до міського бюджету та поліпшення умов надання адміністративних та інших послуг громаді міста на 2019-2021 роки
Проект рішення | ||||||||
№ 1236-8-рд | ||||||||
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА | ||||||||
< | ||||||||
Програма здійснення додаткових заходів із мобілізації коштів до міського бюджету та поліпшення умов надання адміністративних та інших послуг громаді міста на 2019-2021 роки | ||||||||
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, п.21 ст.91 Бюджетного Кодексу України, з метою здійснення спільних заходів органами місцевого самоврядування та управлінням у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області по мобілізації додаткових коштів до міського бюджету, Черкаська міська рада ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Програму здійснення додаткових заходів із мобілізації коштів до міського бюджету та поліпшення умов надання адміністративних та інших послуг громаді міста на 2019-2021 роки згідно з додатком 1. 2. Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 19.04.2018 №2-3343 «Про затвердження Програми здійснення додаткових заходів із мобілізації коштів до міського бюджету на 2018-2019 роки». 3. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Бондаренко А.В. та постійну комісію міської ради з питань стратегічного розвитку, бюджету, фінансів, цін, тарифів та регуляторної політики (Тренкін Ю.В.). |
||||||||
Міський голова | А.В. Бондаренко |
Пояснювальна записка до проекту рішення: «Про затвердження Програми здійснення додаткових заходів із мобілізації коштів до міського бюджету та поліпшення умов надання адміністративних та інших послуг громаді міста на 2019-2021 роки» Проект рішення підготовлений у відповідності до звернення управління у м. Черкасах ГУДФС у Черкаській області. Метою Програми є організація спільної роботи структурних підрозділів Черкаської міської ради та управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області щодо забезпечення сталого, стабільного і прогнозованого надходження коштів та їх додаткової мобілізації до міського бюджету. Аналогічна Програма діяла у 2012-2018 роках та була затверджена рішенням Черкаської міської ради від 24.11.2011 №3-332 «Про затвердження Програми здійснення додаткових заходів із мобілізації коштів до міського бюджету на 2012-2016 роки» (із змінами) та рішенням Черкаської міської ради від 19.04.2018 №2-3343 «Про затвердження Програми здійснення додаткових заходів із мобілізації коштів до міського бюджету на 2018-2019 роки». . Програмою передбачено фінансування ГУ ДФС у Черкаській області (управління у м. Черкасах) в межах 3% від додатково отриманої до запланованої, з урахуванням змін, в міському бюджеті суми надходжень таких видів платежів: податок на доходи фізичних осіб, податок на прибуток підприємств комунальної власності, акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, місцеві податки (податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, плата за землю, збір за місця для паркування транспортних засобів, туристичний збір, транспортний податок, єдиний податок). Фінансування проводиться за умови додатково отриманої до запланованої в міському бюджеті суми надходжень із зазначених платежів наростаючим підсумком з початку року. Кошти використовуються для забезпечення ефективного та результативного виконання завдань, передбачених програмою, що дасть змогу забезпечити розширення бази оподаткування, запобігти втратам надходжень податків і зборів до міського бюджету та збільшити надходження до місцевого бюджету. Директор департаменту фінансової політики Н.В.Джуган |
Грядунова О.В.
36-02-81
Морозов А.В.
36-02-83
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Черкаської міської ради
від___________ №_________
ПРОГРАМА
здійснення додаткових заходів із мобілізації коштів до міського бюджету та поліпшення умов надання адміністративних та інших послуг громаді міста
на 2019-2021 роки
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Програма здійснення додаткових заходів по мобілізації коштів до міського бюджету та поліпшення умов надання адміністративних та інших послуг громаді міста на 2019-2021 роки (далі - Програма) розроблена відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 №280/97-ВР, Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 №2456-VI (із змінами і доповненнями), Закону України "Про адміністративні послуги" від 06.09.2012 (із змінами і доповненнями), Закону України "Про доступ до публічної інформації" від 13.01.2011 №2939-VI (із змінами і доповненнями).
Відповідно до пункту 22 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" компетенцією міської ради є затвердження програм соціально-економічного та культурного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 91 Бюджетного кодексу України передбачено видатки місцевих бюджетів на програми, пов'язані з виконанням власних повноважень, затверджені місцевою радою згідно із законом.
- ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ'ЯЗАННЯ ЯКОЇ НАПРАВЛЕНА ПРОГРАМА
Програма ставить за мету:
- організацію спільної роботи органів місцевого самоврядування та управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області (далі - управління у м. Черкасах) щодо здійснення заходів по мобілізації додаткових коштів до міського бюджету за рахунок запобігання втратам міського бюджету, розширення бази оподаткування, погашенню заборгованості до міського бюджету та забезпечення поінформованості платників податків щодо порядку, термінів та своєчасності декларування та сплати податків, змін законодавства;
- забезпечення сприятливих, комфортних умов обслуговування громади міста в Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Черкасах управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області (далі – ЦОП) при виконанні свої обов’язків як платників податків, забезпечення умов для своєчасного, зручного і якісного отримання жителями міста громадянами та платниками податків інформаційних та адміністративних послуг в приміщенні ЦОП.
З метою запобігання втратам та збільшення надходжень до міського бюджету управління у м. Черкасах спільно з структурними підрозділами ГУ ДФС у Черкаській області постійно здійснює комплекс додаткових заходів по мобілізації коштів до міського бюджету.
Станом на 01.01.2019 на обліку в ДПІ у м. Черкасах перебуває 27291 суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність, зокрема: юридичних осіб - 11000, фізичних осіб – 16291, що на 1476 платників або на 6 відсотків більше, ніж на початок минулого року (25815).
Постійно здійснюється контроль за дотриманням чинного законодавства:
- фізичними особами – підприємцями, по місцевим податкам у 2018 році застосовано та сплачено 1215 тис. грн. штрафних санкцій по 952 платникам;
- юридичними особами, по місцевим податкам у 2018 році застосовано 4486 тис.грн. штрафних санкцій, додаткові надходження склали 1366,7 тис.грн.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота та інформування осіб, які здійснюють господарську діяльність та не мають статусу фізичної особи – підприємця, щодо наслідків нелегальної діяльності та необхідності державної реєстрації, дотримання діючого законодавства та сплати податків. Так, у 2018 році в результаті проведених заходів, кількість фізичних осіб - підприємців, які здійснюють діяльність, склала 16291 осіб, що на 986 осіб або на 6 відсотків більше ніж на початок минулого року (15305). Кількість новостворених фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, склала 2736 платників, що на 276 платників або на 11 відс. більше ніж у 2018 році (2460), загальна кількість фізичних осіб – підприємців платників єдиного податку склала 11427. Внаслідок здійснених заходів додатково мобілізовано до міського бюджету єдиного податку – 2466,1 тис. грн.
Станом на 01.01.2019 кількість суб’єктів господарювання, які використовують працю найманих працівників, склала – 6374 платники, що більше на 556 платників більше, ніж у минулому році, кількість найманих працівників склала 100174 особи, що на 2792 особи більше, ніж у минулому році.
З метою недопущення втрат бюджету та встановлення соціальної справедливості управління у м. Черкасах спільно з структурними підрозділами ГУ ДФС у Черкаській області здійснює комплекс додаткових заходів до суб’єктів господарювання, які виплачують заробітну плату нижче встановленого законодавством мінімального рівня, несвоєчасно виплачують заробітну плату працівникам та нарощують заборгованість по заробітній платі.
В результаті спільних дій з Управлінням Держпраці у Черкаській області, структурними підрозділами Черкаської міської ради та здійснення додаткових заходів, а саме: проведення засідань робочої групи при Черкаській міській раді; проведення індивідуально-роз’яснювальної роботи, проведення протокольних бесід з 662 керівниками підприємств у 2018 році 988 суб’єктів господарювання підвищили розмір заробітної плати працівникам, з них 624 юридичні особи та 364 фізичні особи – підприємці.
Внаслідок збільшення розміру фонду оплати праці по окремих СГ до міського бюджету додатково надійшло податку на доходи фізичних осіб в розмірі 3847,8 тис. грн.
Погашено заборгованість із виплати заробітної плати економічно активними підприємствами міста в сумі 25 млн. грн. До міського бюджету додатково надійшло податку на доходи фізичних осіб в сумі 3,7 млн. грн.
Проводиться звірка даних між структурними підрозділами Черкаської міської ради та управлінням у м. Черкасах на предмет нарахованих та сплачених сум орендної плати за землю, в результаті з початку року проведено звірку по 236 суб’єктам господарської діяльності – фізичним особам-підприємцям, виявлено 13 нових договорів оренди, додаткові надходження по орендній платі за землю склали 125 тис. грн.; проведено звірку по 852 суб’єктам господарської діяльності – юридичним особам, по 1305 договорах оренди землі, додаткові надходження по орендній платі за землю склали 964,9 тис. грн.
Проводиться звірка даних з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно щодо визначення прав власності на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та повноти нарахування та своєчасності сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, протягом 2018 року проведено звірку по 4126 громадянам та 850 юридичним особам, забезпечено додаткові надходження у розмірі 1152 тис.грн.
Структурними підрозділами території обслуговування міста постійно проводиться робота щодо дотримання вимог чинного законодавства під час здійснення господарської діяльності з виробництва та обігу підакцизних товарів, торгівлі алкогольними та тютюновими виробами, наявності необхідних дозвільних документів, марок акцизного податку встановленого зразка, дотримання мінімальних та максимальних роздрібних цін та інше. Виявлено 76 порушень, застосовано штрафні санкції на 1054,8 тис.грн.
Постійно проводиться робота з погашення заборгованості до міського бюджету, платникам надсилаються податкові вимоги, у разі несплати передаються на стягнення до Державної виконавчої служби. У 2018 році забезпечено 30,7 млн.грн. надходжень до міського бюджету за рахунок погашення заборгованості.
Постійно здійснюються заходи щодо формування податкової культури платників податків. ЦОП управління у м. Черкасах проводить оприлюднення та поширення інформації, необхідної для виконання своїх обов’язків, як платників податків, жителів міста та суб’єктів господарської діяльності, інформує про зміни у законодавстві, забезпечує умови для своєчасного, зручного і якісного отримання громадою міста інформаційних та адміністративних послуг в приміщенні ЦОП. Протягом 2018 року було 474936 звернень громадян та платників податків до ЦОП, надано 40793 адміністративні та 86653 інформаційні послуги.
З метою виконання Закону України від 06.09.2012 №5203-VI «Про адміністративні послуги» та створення сприятливих умов для швидкого і якісного надання громадянам і платникам податків адміністративних, інформаційних та інших послуг, сервісного обслуговування платників, спрощення процедури декларування та сплати податків, поширення використання платниками електронних сервісів, розвитку сучасних технологій податкового супроводження потребує вирішення питання модернізації існуючих систем одержання та обробки інформації сучасною комп'ютерною та телекомунікаційною технікою, для забезпечення зручного, якісного та оперативного отримання інформації платниками податків обладнання ЦОП технічними пристроями (інформаційними системами), створення зручних, комфортних та сприятливих умов для перебування у ЦОП.
- МЕТА ПРОГРАМИ
Метою Програми є реалізація спільних заходів органів місцевого самоврядування та управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області щодо забезпечення сталого, стабільного і прогнозованого надходження коштів та їх додаткової мобілізації до міського бюджету.
- ОБҐРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ ТА СПОСОБІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, СТРОКИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Основними шляхами та способами розв’язання проблеми є:
- формування взаємоузгодженої і комплексної системи заходів, спрямованих на збільшення надходжень до бюджету та розширення бази оподаткування;
- забезпечення належного виконання завдань та рішень органів місцевого самоврядування з питань мобілізації коштів до міського бюджету;
- проведення заходів з легалізації заробітної плати та тіньової зайнятості;
- здійснення контролю за дотриманням чинного законодавства;
- створення сприятливих, комфортних умов обслуговування громади міста у ЦОП при виконанні свої обов’язків як платників податків;
- підвищення рівня податкової культури і поінформованості платників, і, як наслідок, зростання рівня добровільної сплати податків усіма платниками та збільшення обсягів надходжень до міського бюджету;
- поліпшення сервісного обслуговування платників та надання адміністративних послуг у ЦОП;
- забезпечення ефективної взаємодії органів фіскальної служби з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
- ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ ТА ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ
Основними завданнями програми є:
- запобігання втрат надходжень платежів до міського бюджету;
- забезпечення додаткових надходжень податків і зборів до міського бюджету, застосування непрямих методів роботи для виявлення додаткових резервів надходжень;
- проведення заходів про зменшенню заборгованості по платежах до бюджету;
5) забезпечення зручного, якісного та оперативного отримання інформації платниками податків;
6) забезпечення сервісного обслуговування громадян та платників податків якісними та своєчасними адміністративними послугами, створення зручних, комфортних та сприятливих умов для перебування відвідувачів у ЦОП;
7) обмін інформацією між управлінням у м. Черкасах, ГУ ДФС у Черкаській області та структурними підрозділами Черкаської міської ради в процесі формування та виконання бюджету м. Черкаси.
План заходів та етапи реалізації Програми
№ з/п |
Найменування заходу | Виконавці | Термін виконання |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. | Запобігання втрат надходжень платежів до міського бюджету | ||
1.1 | Проведення моніторингу стану надходжень податку на доходи фізичних осіб, в тому числі від великих платників, аналізу повноти та своєчасності сплати податку, оперативного встановлення причин зменшення надходжень податку по окремих платниках |
Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області |
Щомісячно |
1.2 | Виявлення платників, які нарахували податок, утриманий з доходів фізичних осіб, проте до бюджету його не перерахували, вжиття заходів щодо сплати податку | Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області |
Щомісячно |
1.3 | Проведення звірки між Департаментом фінансової політики Черкаської міської ради та управлінням у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області на предмет нарахованих та сплачених сум орендної плати за землю з метою залучення до сплати платників та недопущення втрат бюджету | Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області, Департамент фінансової політики Черкаської міської ради |
Щомісячно |
1.4 | Проведення звірки даних між управлінням у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області з міськрайонним управлінням у Черкаському районі та м. Черкасах ГУ Держгеокадастру у Черкаській області щодо обліку платників за землю та площ з метою залучення до сплати платників та недопущення втрат бюджету | Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області |
Постійно |
1.5 | Проведення звірки щодо наявних об’єктів нерухомості у суб’єктів господарської діяльності та громадян за даними податкових органів з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно щодо повноти обліку нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки, та його власників | Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області |
Постійно |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.6 | Відпрацювання території міста та візуальне виявлення об’єктів нерухомості у місті Черкаси | Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області |
Постійно |
1.7 | Вжиття спільних з структурними підрозділами Черкаської міської ради заходів з визначення власників нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки | Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області, Структурні підрозділи Черкаської міської ради |
Постійно |
1.8 | Здійснення контролю за дотриманням чинного законодавства щодо місцевих податків і зборів | Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області |
Постійно |
2. | Забезпечення додаткових надходжень податків і зборів до міського бюджету, застосування непрямих методів роботи для виявлення додаткових резервів надходжень | ||
2.1 | Організація роботи щодо взаємодії з Управлінням Держпраці у Черкаській області, структурними підрозділами Черкаської міської ради з виявлення виплати заробітної плати нижче законодавчо встановленого мінімального розміру, вжиття заходів з підвищення рівня заробітної плати |
Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області, Управління Держпраці у Черкаській області, структурні підрозділи Черкаської міської ради |
Постійно |
2.2 | Здійснення на основі баз даних податкової звітності за формою 1-ДФ та звітності з єдиного соціального внеску постійного моніторингу нарахованих сум заробітної плати, податку на доходи фізичних осіб, середньооблікової чисельності працівників в еквіваленті повної зайнятості, середньомісячної зарплати одного працівника з метою виявлення підприємств, які ухиляються від сплати податків |
Управління у м. Черкасах, структурні підрозділи ГУ ДФС у Черкаській області | Щоквартально |
2.3 |
Виявлення платників, які мають об’єкти виробництва або торгівлі, здійснюють діяльність та мають чисельність працюючих не більше 1 особи |
Управління у м. Черкасах, структурні підрозділи ГУ ДФС у Черкаській області |
Щоквартально |
2.4 | Встановлення кола осіб, які отримали окремі види доходів, що, відповідно до законодавства, підлягають обов’язковому декларуванню (інвестиційний прибуток, дохід від продажу рухомого та нерухомого майна, доходи у вигляді активів, що передаються у спадщину, подарунків, надання в оренду нерухомості тощо) |
Управління у м. Черкасах, структурні підрозділи ГУ ДФС у Черкаській області | Постійно |
1 | 2 | 3 | 4 |
2.5 | Отримання та опрацювання даних від Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради: щодо переліку укладених угод про справляння плати за користування частиною прибудинкових територій та укладених договорів про відшкодування збитків (неодержаного доходу), інформації про новоукладені договори оренди | Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області, Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради | Постійно |
2.6 | Виявлення та проведення роз’яснювальної роботи стосовно необхідності державної реєстрації особам які здійснюють господарську діяльність та не мають статусу фізичної особи – підприємця | Управління у м. Черкасах, структурні підрозділи ГУ ДФС у Черкаській області | Постійно |
2.7 | Проведення роботи щодо дотримання вимог чинного законодавства під час здійснення господарської діяльності з торгівлі алкогольними та тютюновими виробами, наявності необхідних дозвільних документів, марок акцизного податку встановленого зразка, дотримання мінімальних та максимальних роздрібних цін та інше |
Управління у м. Черкасах, структурні підрозділи ГУ ДФС у Черкаській області | Постійно |
3. | Проведення заходів про зменшенню заборгованості по платежах до бюджету | ||
3.1 | Організація роботи щодо взаємодії з Управлінням Держпраці у Черкаській області, структурними підрозділами Черкаської міської ради з питань погашення заборгованості із заробітної плати та сплати відповідних податків до бюджету | Управління у м. Черкасах, структурні підрозділи ГУ ДФС у Черкаській області | Постійно |
3.2 | Виявлення порушень вимог чинного законодавства про працю та застосування відповідних заходів до підприємств, які мають заборгованість з виплати зарплати та перерахування до міського бюджету податку на доходи фізичних осіб. Проведення інвентаризації заборгованості по заробітній платі та податку на доходи фізичних осіб | Управління у м. Черкасах, структурні підрозділи ГУ ДФС у Черкаській області | Щоквартально |
3.3 | Вжиття заходів з погашення заборгованості до міського бюджету, формування та надсилання податкових вимог, передача на стягнення до Державної виконавчої служби |
Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області |
Щоквартально |
1 | 2 | 3 | 4 |
4. |
Забезпечення зручного, якісного та оперативного отримання інформації платниками податків |
||
4.1 |
Підготовка та розповсюдження інформаційних та довідкових матеріалів для громадян та суб’єктів господарської діяльності, необхідних для виконання своїх обов’язків як платників податків, висвітлення питань оподаткування, в тому числі відомостей стосовно законних прав і інтересів платників податків та змін у законодавстві |
Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області |
Постійно |
4.2 | Проведення роз’яснювальної роботи та інформування осіб, які здійснюють господарську діяльність та не мають статусу фізичної особи – підприємця, щодо наслідків нелегальної діяльності та необхідності державної реєстрації, дотримання діючого законодавства та сплати податків | Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області |
Постійно |
5. | Забезпечення сервісного обслуговування громадян та платників податків якісними та своєчасними адміністративними послугами, створення зручних, комфортних та сприятливих умов для перебування відвідувачів у ЦОП | ||
5.1 | Підвищення якості обробки документів, що надходять від платників податків (оперативність, своєчасність і достовірність) |
Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області |
Постійно |
5.2 | Підвищення якості сервісного обслуговування та створення сприятливих умов своєчасного, зручного і якісного отримання громадою міста інформаційних, адміністративних та інших послуг у приміщенні ЦОП |
Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області |
Постійно |
5.3 | Спрощення процедури декларування та сплати податків, впровадження, поширення використання та забезпечення доступності електронних сервісів для платників податків та громадян, проведення навчальних тренінгів | Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області |
Постійно |
5.4 | Проведення кампанії по декларуванню річних доходів громадян (інформування громадян, надання консультацій та практичної допомоги при заповненні та поданні декларацій, проведення річних перерахунків податку на доходи фізичних осіб, формування висновків на повернення або сплата додатково нарахованого податку до бюджету) | Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області |
Постійно |
5.5 | Забезпечення комфортних умов перебування платників податків та громадян у Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Черкасах управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області | Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області |
Постійно |
1 | 2 | 3 | 4 |
6. | Обмін інформацією між управлінням у м. Черкасах ГУ ДФС в Черкаській області та структурними підрозділами Черкаської міської ради в процесі формування та виконання бюджету м. Черкаси |
||
6.1 | Обмін інформацією між департаментом фінансової політики Черкаської міської ради, управлінням у м. Черкасах та ГУ ДФС у Черкаській області щодо стану нарахувань та надходжень місцевих податків і зборів в розрізі суб’єктів господарювання | Управління у м. Черкасах, структурні підрозділи ГУ ДФС у Черкаській області | Постійно |
6.2 | Управління у м. Черкасах складає та надає до Департаменту фінансової політики Черкаської міської ради довідку про проведену роботу по здійсненню додаткових заходів по мобілізації коштів до міського бюджету | Управління у м. Черкасах ГУ ДФС у Черкаській області | Щомісячно 10 числа |
6.3 | Департамент фінансової політики Черкаської міської ради здійснює експертизу довідки та робить оцінку досягнутих результатів, а також приймає рішення про доцільність здійснення фінансування в межах затверджених планових призначень | Департамент фінансової політики Черкаської міської ради |
Щомісячно |
- ОБСЯГИ ТА ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ПРОГРАМИ
Фінансування проводиться в межах 3% від додатково отриманої до запланованої, з урахуванням змін, в міському бюджеті суми надходжень таких видів платежів: податок на доходи фізичних осіб, податок на прибуток підприємств комунальної власності, акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, місцеві податки (податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, плата за землю, збір за місця для паркування транспортних засобів, туристичний збір, транспортний податок, єдиний податок). Фінансування проводиться за умови додатково отриманої до запланованої в міському бюджеті суми надходжень із зазначених платежів наростаючим підсумком з початку року.
Фінансування заходів, визначених програмою, може здійснюватись за рахунок вільного залишку бюджетних коштів або перевиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету за умови відсутності заборгованості місцевого бюджету за захищеними статтями видатків протягом року на будь-яку дату.
Кошти використовуються для забезпечення ефективного та результативного виконання завдань, передбачених програмою, що дасть змогу забезпечити розширення бази оподаткування, запобігти втратам надходжень податків і зборів до міського бюджету та збільшити надходження до місцевого бюджету.
№ з/п |
Напрями використання коштів | Загальний та спеціальний фонд, тис. грн. |
||
2019 рік | 2020 рік | 2021 рік |
||
1. | Комп'ютерна та оргтехніка, технічне оснащення та облаштування ЦОП: - комп’ютери, - багатофункціональні пристрої, - інформаційно-довідкові системи (інформаційні кіоски), - комплекти відеоспостереження, - інші видатки на оснащення залів обслуговування платників |
300 | 300 | 300 |
Разом | 300 | 300 | 300 | |
Всього |
900 |
Паспорт Програми визначає суму коштів, необхідних для виконання програми, законодавчі підстави її реалізації, мету, завдання, напрямки діяльності, а також результативні показники, на підставі яких здійснюється контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів і аналіз бюджетної програми.
Головний розпорядник бюджетних коштів Програми - департамент фінансової політики Черкаської міської ради розробляє та затверджує в визначений термін паспорт бюджетної програми.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Контроль за виконанням Програми покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, департамент фінансової політики Черкаської міської ради та управління у м. Черкасах ГУ ДФС в Черкаській області.
Головним розпорядником коштів та відповідальним виконавцем програми є департамент фінансової політики Черкаської міської ради, який надає дані оцінки ефективності бюджетної програми, а у випадку невиконання планових показників - аналізує причини невиконання запланованих результатів та надає обґрунтовані пропозиції щодо внесення змін до реалізації бюджетної програми з метою її поліпшення, які подає на розгляд міській раді та міському голові.
Відповідальний виконавець у процесі виконання програми забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації відповідної програми у межах визначених бюджетних призначень.
Головний розпорядник коштів в межах своїх повноважень здійснює оцінку ефективності програми, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів. Оцінка ефективності програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників, а також іншої інформації, що міститься у бюджетних запитах, кошторисах, паспортах бюджетних програм, звітах про виконання кошторисів та звітах про виконання паспортів бюджетних програм.
Результати оцінки ефективності бюджетних програм, у тому числі висновки органів виконавчої влади, уповноважених на здійснення фінансового контролю за дотриманням бюджетного законодавства, є підставою для прийняття рішень про внесення в установленому порядку змін до бюджетних призначень поточного бюджетного періоду, відповідних пропозицій до проекту бюджету на плановий бюджетний період та до прогнозу бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди, включаючи зупинення реалізації відповідних бюджетних програм.
9. ОЧІКУВАНИЙ КІНЦЕВИЙ РЕЗУЛЬТАТ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Очікуваними результатами виконання завдань, передбачених Програмою, є забезпечення:
- запобігання втратам надходжень до міського бюджету;
- забезпечення збільшення надходжень до міського бюджету за рахунок розширення бази оподаткування та виявлення додаткових резервів;
- забезпечення погашення заборгованості перед міським бюджетом;
- забезпечення повноти та своєчасності нарахувань та сплати місцевих податків і збрів, контроль за дотриманням чинного законодавства;
- підвищення якості інформаційного та сервісного обслуговування платників податків та громадян у ЦОП;
- забезпечення зручних, комфортних та сприятливих умов для перебування платників податків та громадян у ЦОП.
Очікувані результативні показники реалізації заходів Програми, які можуть корегуватися протягом терміну дії Програми та до яким можуть вноситися зміни, наведені нижче у таблиці.
Очікувані результативні показники реалізації заходів Програми:
№ з/п |
Очікувані показники | Одиниця Виміру |
Роки | |||
2019 |
2020 |
2021 |
||||
1. | Затрати | Орієнтовний обсяг по роках | ||||
1.1. | Кількість відділів управління у м. Черкасах, які задіяні у адмініструванні податків і зборів, що надходять до міського бюджету, надають адміністративні та інформаційні послуги та здійснюють сервісне обслуговування платників |
од. | 5 | 5 | 5 |
|
1.2. | Придбання організаційної, комп'ютерної техніки, видатки на технічне оснащення та облаштування ЦОП |
тис. грн. | 300 | 300 | 300 | |
2. | Продукт | |||||
2.1 | Кількість залучених до державної реєстрації осіб, які здійснюють господарську діяльність та не мають статусу фізичної особи – підприємця | од. | 995 | 995 | 995 | |
2.2 | Кількість залучених до сплати суб’єктів господарювання, які виплачують заробітну плату нижче встановленого законодавством мінімального рівня | од. | 1000 | 1000 | 1000 | |
2.3 | Кількість залучених до сплати суб’єктів господарювання, які зменшили або погасили заборгованість із заробітної плати | од. | 15 | 13 | 11 | |
2.4 | Кількість звірених укладених із суб’єктами господарської діяльності договорів оренди землі щодо повноти та своєчасного справляння плати за землю | од. | 1500 | 1500 | 1500 |
|
2.5 | Кількість звірених об’єктів нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки, щодо повноти нарахування та своєчасності сплати податку | од. | 5000 | 5000 | 5000 | |
2.6 | Кількість проведених заходів щодо дотримання чинного законодавства при господарської діяльності з виробництва, обігу та торгівлі підакцизними товарами | од. | 80 | 80 | 80 | |
2.7 | Кількість вжитих заходів щодо погашення заборгованості до місцевого бюджету (повідомлення платників, проведення співбесід, направлення податкових вимог) | од. | 2500 | 2500 | 2500 | |
2.8 | Кількість наданих адміністративних послуг | од. | 41400 | 41800 | 42200 | |
2.9 | Кількість наданих інформаційних послуг | од. | 88000 | 90000 | 92000 | |
2.10 | Кількість оброблених документів платників податків та громадян | од. | 130000 | 140000 | 145000 | |
2.11 | Кількість громадян, залучених до декларування річних доходів | од. | 4800 | 5000 | 5100 | |
3. | Ефективність | |||||
3.1 |
Надходження до загального фонду міського бюджету в результаті державної реєстрації осіб які здійснювали господарську діяльність та не мали статусу фізичної особи – підприємця | тис. грн. | 1900,0 | 1900,0 | 2000,0 | |
3.2 | Надходження до загального фонду міського бюджету внаслідок збільшення фонду оплати праці по підприємствах, що виплачували заробітну плату нижче встановленого законодавством мінімального рівня | тис. грн. | 3900,0 | 4000,0 | 4100,0 | |
3.3 | Надходження до загального фонду міського бюджету за рахунок погашення заборгованості по заробітній платі | тис. грн. | 2600,0 | 2800,0 | 3000,0 | |
3.4 | Додаткові надходження до загального фонду міського бюджету за рахунок проведення заходів по платі за землю | тис. грн. | 910,0 | 910,0 | 910,0 | |
3.5 | Надходження до загального фонду міського бюджету за рахунок проведених заходів по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки | тис. грн. | 940,0 | 980,0 | 990,0 | |
3.6 | Надходження до загального фонду міського бюджету за рахунок проведених заходів по збільшенню надходжень акцизного податку з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів | тис. грн. | 1000,0 | 1000,0 | 1000,0 | |
3.7 | Надходження до загального фонду міського бюджету за рахунок проведених заходів по місцевих податках і зборах | тис. грн. | 2400,0 | 2500,0 | 2600,0 | |
4. | Якість | |||||
4.1. | Збільшення надходжень до загального фонду міського бюджету проти попереднього року | тис. грн. | 47000,0 | 48000,0 | 50000,0 | |
4.2. | Забезпечення додаткових надходжень до загального фонду міського бюджету в межах 3% до запланованої суми, з урахуванням змін в міському бюджеті | тис. грн. | 11750,0 | 12190,0 | 12600,0 | |
4.3 | Зменшення витрат часу на обслуговування платників податків при наданні адміністративних, інформаційних та інших видів послуг. | хв. | 10 | 9 | 8 |
|
4.4 | Збільшення кількості платників податків, які використовують електронні сервіси |
відс. | 80 | 85 | 90 |
|
4.5 | Збільшення кількості подання платниками податків звітності в електронному вигляді | тис.од. | 215 | 220,0 | 225,0 | |