ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Департамент фінансової політики

Підготував:

Департамент фінансової політики

Галузь:

Галузева

Статус:

Новий проєкт

Дата:

05.03.2019

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1235-8-рд
Про затвердження Програми  управління боргом на 2019-2027 роки

 
              Проект рішення
            № 1235-8-рд
    ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА    
               
           
Про затвердження Програми  управління боргом на 2019-2027 роки          
 
 
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 16, 17, 18, 74, 91 Бюджетного кодексу України, на виконання вимог пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 № 815 «Про затвердження Порядку здійснення контролю за ризиками, пов’язаними з управлінням державним (місцевим) боргом», від 16.02.2011 № 110 «Про затвердження Порядку здійснення місцевих запозичень», постанови Кабінету Міністрів України від 14.05.2012 № 541 «Про затвердження Порядку надання місцевих гарантій», Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити Програму управління боргом на 2019-2027 роки згідно з додатком.
2. Рішення Черкаської міської ради від 13.02.2017 № 2-1618 «Про затвердження Програми управління місцевим боргом м. Черкаси на 2017-2020 роки» вважати таким, що втратило чинність.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Волошина І.В. та постійну комісію міської ради з питань економічного розвитку, інвестиційної політики, дерегуляції, бюджету,  фінансів, тарифів та регуляторної політики (Тренкін Ю.В.).
Міський голова         А.В. Бондаренко
 
 
 
 
 
Пояснювальна записка до проекту рішення:
«Про затвердження Програми управління боргом на 2019-2027 роки»
     Метою розробки програми є ефективне управління боргом бюджету міста Черкаси, мінімізація ризиківпов'язаних із цим боргом та забезпечення своєчасного і повного виконання Черкаською міською радою та її виконавчими органами зобов’язань за місцевим та гарантованим боргом, можливість забезпечувати судовий супровід (сплачувати судовий збір).
Боргові зобов’язання можна розглянути як сукупність трьох складових: місцевий борг, гарантований борг та  борги суб’єктів підприємницької діяльності перед міським бюджетом.
Управління місцевим боргом передбачає забезпечення погашення боргових зобов’язань міста та недопущення порушення з вини міської ради та її виконавчих органів графіку погашення, обумовленого  кредитним договором. У процесі управління боргом слід забезпечити реальні джерела погашення місцевого боргу та платежів з його обслуговування, зокрема, розміщення тимчасово вільних коштів шляхом придбання державних цінних паперів, що передбачає обслуговування рахунку в цінних паперах та брокерського обслуговування на ринку цінних паперів.
Для здійснення реалізації інвестиційних проектів, метою яких є розвиток комунальної інфраструктури або впровадження ресурсозберігаючих технологій за рішенням міської ради, можуть надаватись місцеві гарантії. У разі невиконання суб’єктом господарювання своїх зобов’язань за кредитами залученими під місцеві гарантії, за умови надання кредитором вимоги,  необхідно забезпечити виконання гарантованого зобов’язання шляхом перерахування необхідних сум коштів.
 Для забезпечення судового супроводу по питаннях, які виникають у місцевого фінансового органу, є необхідність сплати судового збору: через несплату суб’єктами господарської діяльності платежів до бюджету (по орендній платі за землю, по зовнішній рекламі та пайовій участі) або через розміщення тимчасово вільних коштів загального фонду міського бюджету на депозитах - на сьогоднішній день є заборона для органів місцевого самоврядування у розміщенні на депозитних рахунках таких коштів.
 
Директор департаменту
фінансової політики                                                                                 Н.В.Джуган
 
 
Загородня 32-55-62
Морозов 36-02-83
Додаток
до рішення міської ради
від _________№_______
 
ПРОГРАМА УПРАВЛІННЯ БОРГОМ НА 2019-2027 РОКИ
 
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА ПОНЯТТЯ
За основу розроблення Програми управління боргом на 2019-2027 роки (далі по тексту – Програма) використано положення Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2012 № 815 «Про затвердження Порядку здійснення контролю за ризиками, пов’язаними з управлінням державним (місцевим) боргом», від 16.02.2011 № 110 «Про затвердження Порядку здійснення місцевих запозичень», постанови Кабінету Міністрів України від 14.05.2012 № 541 «Про затвердження Порядку надання місцевих гарантій» та інших нормативно-правових актів.
У Програмі застосовуються наступні терміни та поняття:
операції з управління боргом – операції, спрямовані на зменшення ризиків, пов’язаних з управлінням боргом, та/або економію коштів місцевого бюджету.
ризик, пов'язаний з управлінням боргом – ризик настання події (обставини), що призведе до збільшення витрат місцевого бюджету, пов’язаних з погашенням і обслуговуванням боргу.
місцевий борг – загальна сума боргових зобов'язань територіальної громади міста з повернення отриманих та непогашених кредитів (позик) станом на звітну дату, що виникають внаслідок місцевого запозичення.
місцеве запозичення – операції з отримання до міського бюджету кредитів (позик) на умовах повернення, платності та строковості з метою фінансування міського бюджету.
обслуговування місцевого боргу – операції щодо здійснення плати за користування кредитом, сплати комісії, штрафів та інших платежів, пов’язаних  з управлінням боргом.
погашення місцевого боргу – операції з повернення позичальником кредитів відповідно до умов кредитних договорів та/або випуску боргових цінних паперів.
гарантований борг – гарантований територіальною громадою міста борг, який визначає загальну суму боргових зобов'язань суб'єктів господарювання - резидентів України щодо повернення отриманих та непогашених станом на звітну дату кредитів (позик), виконання яких забезпечено місцевими гарантіями;
місцеві гарантії – можуть надаватися за рішенням міської ради для забезпечення повного або часткового виконання боргових зобов’язань суб’єктів господарювання – резидентів України, що належать до комунального сектору економіки міста (комунальні підприємства), розташовані на території міста та здійснюють на цій території реалізацію інвестиційних проектів, метою яких є розвиток комунальної інфраструктури або впровадження ресурсозберігаючих технологій.
умови надання місцевих гарантій – надаються на умовах платності, строковості, а також забезпечення виконання зобов’язань у спосіб, передбачений законом.
 
ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ'ЯЗАННЯ ЯКОЇ
НАПРАВЛЕНА ПРОГРАМА
 
Боргові зобов’язання можна розглянути як сукупність трьох складових: місцевий борг, гарантований борг та  борги суб’єктів підприємницької діяльності перед міським бюджетом.
 
Залучення й використання позик для покриття дефіциту місцевого бюджету призводить до формування місцевого боргу. На сьогодні, місцевий борг сформовано за рахунок кредитних коштів від міжнародної фінансової установи Північна Екологічна Фінансова Корпорація (НЕФКО) на суму  9 120, 00 тис. грн. з фіксованою відсотковою ставкою за користування кредитними коштами у розмірі 3,0 % річних, терміном на 5 років, з метою фінансування проекту «Енергоефективність у громадських будівлях м. Черкасах», який передбачає проведення термомодернізації трьох шкіл міста: гімназії №9, ЗОШ № 21 та ЗОШ № 26.
Загальна сума вибраного кредиту в рамках Кредитного договору складає 8208,0 тис.грн.
Сплата відсотків та основної суми боргу за отриманим кредитом здійснюється щоквартальними платежами починаючи з 16.09.2016. Кінцевий термін розрахунків за борговими зобов’язаннями -15.09.2020.
Управління місцевим боргом передбачає забезпечення погашення боргових зобов’язань міста та недопущення порушення з вини міської ради та її виконавчих органів графіку погашення, обумовленого  кредитним договором. У процесі управління боргом слід забезпечити реальні джерела погашення місцевого боргу та платежів з його обслуговування.
З метою ефективного управління місцевим боргом, міська рада або за її рішенням департамент фінансової політики має право здійснювати правочини з місцевим боргом, включаючи обмін, випуск, купівлю, викуп та продаж боргових зобов’язань, за умови дотримання граничного обсягу місцевого боргу на кінець бюджетного періоду, а також проводити операції з розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитах або шляхом придбання цінних паперів, відповідною міською радою, з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду, а також шляхом придбання державних цінних паперів.
 
Для здійснення реалізації інвестиційних проектів, метою яких є розвиток комунальної інфраструктури або впровадження ресурсозберігаючих технологій за рішенням міської ради можуть надаватись місцеві гарантії .
Так, для забезпечення покращення якості та надійності у наданні комунальних послуг, розвитку та удосконалення водопровідних, каналізаційних та теплоенергетичних систем, впровадження нових енергозберігаючих технологій, а також реалізації проектів за рахунок коштів міжнародних банків міською радою були прийняті рішення, відповідно до яких Черкаська  міська рада виступає гарантом виконання зобов’язань, що виникають у рамках виконання кредитних угод.
         Учасниками відповідних проектів є такі комунальні підприємства:
  • КП «Черкасиводоканал» реалізує інвестиційний проект «Модернізація водопровідних та каналізаційних насосних станцій в рамках спільного з Міжнародним банком реконструкції та розвитку проекту «Розвиток міської інфраструктури», терміном до 2025 року;
  • КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку реалізує проект «Ефективне використання енергоресурсів у місті Черкаси», терміном до 2027 року.
Департамент фінансової політики, як місцевий фінансовий орган, в межах передбачених повноважень, здійснює правочини щодо надання місцевих гарантій, зокрема – укладає договори з суб’єктами господарювання про погашення заборгованості суб’єкта господарювання перед територіальною громадою міста за виконання гарантійних зобов’язань з обов’язкових забезпеченням істотних умов таких договорів, закріплених ст. 17 Бюджетного кодексу України.
У разі невиконання суб’єктом господарювання своїх зобов’язань за кредитами залученими під місцеві гарантії, за умови надання кредитором вимоги,  департаментом фінансової політики  забезпечує виконання гарантованого зобов’язання шляхом перерахування необхідних сум коштів на рахунок, визначений кредитором.
Платежі, пов'язані з виконанням гарантійних зобов'язань територіальної громади, здійснюються згідно з відповідними договорами незалежно від обсягу коштів, визначених на цю мету в рішенні про місцевий бюджет, та відображаються як надання кредитів з бюджету стосовно суб'єктів господарювання, зобов'язання яких гарантовані.
Якщо очікуваний обсяг витрат на обслуговування та погашення місцевого та гарантованого  боргу перевищить обсяг коштів, визначений рішенням про місцевий бюджет на таку мету, міська рада вносять відповідні зміни до рішення про місцевий бюджет.
 
Значною проблемою залишається наявність значних боргів суб’єктів підприємницької діяльності перед міським бюджетом. Так, станом на 01.01.2019 року сума заборгованості по платежах, оперативний контроль за станом розрахунків по яким здійснює департамент фінансової політики Черкаської міської ради становить 47,8 млн.грн., в т.ч.:
  • по орендній платі за землю  -  45 млн.грн., (в т.ч. СГД по яким порушено справи по банкрутство – 19 млн.грн.);
  • по платі за розміщення об’єктів зовнішньої реклами – 2,2 млн.грн.;
  • по пайовій участі в утриманні об’єктів благоустрою міста – 0,6 млн.грн.
Основними боржниками до міського бюджету по орендній платі за землю є  ТОВ "Інтерком" – 1,5 млн.грн. ТОВ "Архітектурно-будівельний Центр "Ренесанс" – 1,0 млн. грн., ПП "Ліпона" – 0,8 млн.грн.
Основними боржниками до міського бюджету по платі за розміщення об’єктів зовнішньої реклами є ТОВ «СВК Медіа груп» - 1,4 млн.грн., ТОВ «Олекс» - 0,2 млн.грн.
Саме через забезпечення подання судових позовів на боржників по таких платежах до міського бюджету можливо вирішити питання збільшення доходної частини бюджету, зменшення загальних сум заборгованості по обов’язковим платежам (орендна плата за землю, пайова участь, зовнішня реклама).
 
 
МЕТА ПРОГРАМИ
Метою Програми є ефективне управління фінансовим ресурсом міського бюджету міста Черкаси в частині управління борговими зобов’язаннями, судовий супровід, попередження та мінімізація фінансових ризиків, пов'язаних із цим боргом та забезпечення своєчасного і повного виконання Черкаською міською радою та її виконавчими органами зобов’язань за місцевим та гарантованим боргом.
 
ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ ТА ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ
Основними завданнями Програми є:
  • здійснення місцевих запозичень та управління місцевим боргом;
  • забезпечення виконання гарантійних зобов’язань за кредитами суб’єктів господарювання – комунальних підприємств міста, залученими під місцеві гарантії;
  • розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитах або шляхом придбання цінних паперів;
  • забезпечення судового супроводу.
 
План заходів в розрізі завдань та етапи реалізації Програми 
на 2019-2027 роки

п/п
Зміст заходів Відповідальні виконавці Термін
виконання
  1. Здійснення місцевих запозичень та управління місцевим боргом
1.1 Забезпечення своєчасної та повної сплати суми основного боргу та нарахованих відсотків Департамент фінансової політики згідно графіку платежів
1.2 Достроковий викуп зобов’язань за місцевим боргом Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
1.3 Обмін зобов’язань за місцевим боргом з метою зміни валюти, зменшення відсоткової ставки, продовження строку погашення такого зобов’язання Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
1.4 Зменшення обсягу місцевого боргу в разі перевищення його граничного обсягу Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
1.5 Проведення оцінки ризиків, пов'язаних з місцевим боргом, з метою їх мінімізації Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
1.6 Визначення фінансової можливості залучення коштів до міського бюджету Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
1.7 Пошук ефективних умов запозичення коштів з точки зору мінімізації вартості боргу, забезпечення консультаційних, рейтингових, юридичних та інших послуг Департамент фінансової політики, департамент економіки та розвитку 2019-2027 роки
1.8 Розміщення на офіційному сайті міської ради інформації та звітів щодо місцевого боргу Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
1.9 Затвердження наказом департаменту фінансової політики програми управління місцевим боргом на відповідній рік та оприлюднення її у місячний строк після початку відповідного бюджетного періоду в регіональних друкованих засобах масової інформації, на офіційному сайті міської ради та на сайті департаменту фінансової політики Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
1.10 Оприлюднення звіту про виконання програми управління місцевим боргом за звітний бюджетний період в  регіональних друкованих засобах масової інформації, на офіційному сайті міської ради та на сайті департаменту фінансової політики Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
не пізніше ніж через три місяці після закінчення бюджетного періоду
 
  1. Забезпечення виконання гарантійних зобов’язань за кредитами суб’єктів господарювання – комунальних підприємств міста, залученими під місцеві гарантії
2.1 Забезпечення гарантією кредитних договорів Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
2.2 Забезпечення виконання гарантійних зобов’язань згідно з вимогами кредиторів Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
2.3 Розміщення на офіційному сайті міської ради інформації та звітів щодо гарантованого боргу Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
  1. Розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитах або шляхом придбання цінних паперів
3.1 Розміщення на конкурсних засадах тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитах або шляхом придбання цінних паперів, емітованих міською радою, з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
3.2 Розміщення на конкурсних засадах тимчасово вільних коштів шляхом придбання державних цінних паперів Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
3.3 Оприлюднення інформації, звітів на офіційному сайті міської ради Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
  1. Забезпечення судового супроводу
4.1 Забезпечення судового супроводу в частині управління боргом, обслуговування боргових зобов’язань (зокрема, сплата судового збору, витрати на відшкодування судового збору, авансові внески на виконавче провадження, витрати на відрядження, витрати на поштові послуги та інше) Департамент фінансової політики 2019-2027 роки
 
ОБСЯГИ І ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ПРОГРАМИ
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету (загальний та спеціальний фонди) за кодами програмної класифікації видатків та кредитування міського бюджету відповідно до діючого законодавства та рішень про міський бюджет на відповідний бюджетний період.
Головним розпорядником коштів міського бюджету по видатках на реалізацію Програми є департамент фінансової політики Черкаської міської ради та департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради (в межах повноважень).
 
ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
Паспорт програми визначає суму коштів, необхідних для виконання програми, законодавчі підстави її реалізації, мету, завдання, напрямки діяльності, а також результативні показники, на підставі яких здійснюється контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів і аналіз бюджетної програми.
Паспорт програми затверджується протягом 45 днів від дня набрання чинності рішення про міський бюджет  міста на відповідний період.
 
КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Контроль за виконанням Програми здійснюється  департаментом фінансової політики ЧМР, а також забезпечується складання звіту про її виконання.
Відповідальний виконавець у процесі виконання програми забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації відповідної програми у межах визначених бюджетних призначень.
Оцінка ефективності програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників, а також іншої інформації, що міститься у бюджетних запитах, кошторисах, паспортах бюджетних програм, звітах про виконання кошторисів та звітах про виконання паспортів бюджетних програм.
 
ОЧІКУВАНИЙ КІНЦЕВИЙ РЕЗУЛЬТАТ ВИКОНАННЯ
ПРОГРАМИ
Основними результатами, яких планується досягти, є:
  • ефективне управління боргом;
  • забезпечення виконання зобов’язань за місцевим та гарантованим  боргом;
  • забезпечення кредитного рейтингу на інвестиційному рівні;
  • ефективне та результативне співробітництво з міжнародними фінансовими організаціями і фінансово-кредитними установами, пов'язаного із залученням та використанням їх фінансових ресурсів;
  • забезпечення прозорості діяльності, пов’язаної з управлінням боргом та публічності відповідної інформації;
  • зменшення суми заборгованості перед міським бюджетом по орендній платі за землю, по платі за розміщення об’єктів зовнішньої реклами та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою міста;
  • надходження коштів від позовної діяльності (в тому числі по судовим рішенням, переданих в ДВС).
  
     Прогнозні результативні показники виконання завдань програми наведені в Додатках 1, 2, 3 та 4 до Програми, які можуть коригуватись під час реалізації заходів програми протягом усього терміну дії.
 
 
   
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток № 1 до Програми управління
 боргом на 2019-2027 роки
№ п/п Очікувані показники Оди-ниця вимі-ру Роки
2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027
  1. Здійснення місцевих запозичень та управління місцевим боргом
  1. Затрат
1.1 Кількість діючих кредитних договорів шт. 1 1 - - - - - - -
1.2 Сплата відсотків за користування кредитом (загальний фонд) тис. грн. 93,9 25,7 - - - - - - -
1.3 Розмір річної відсоткової ставки % 3 3 - - - - - - -
1.4 Погашення основного боргу  за кредитом (спеціальний фонд бюджету розвитку) тис. грн. 2247,4 1685,6 - - - - - - -
1.5 Інші платежі, пов’язані з управлінням місцевим боргом (оплата перекладацьких, консультаційних, рейтингових, юридичних та інших послуг, сплата комісій, штрафів) (загальний фонд) тис. грн. 38,8 40,8 - - - - - - -
  1. Продукту
2.1 Кількість проведених виплат відсоткової ставки шт. 4 3 - - - - - - -
2.2 Кількість проведених виплат з погашення основного боргу шт. 4 3 - - - - - - -
  1. Ефективності
3.1 Співвідношення видатків на обслуговування місцевого боргу до видатків загального фонду міського бюджету % не більше 10 % не більше 10 % - - - - - - -
  1. Якості
4.1 Відсоток вчасно виконаних боргових зобов’язань
 
% 100 100 - - - - - - -
4.2 Рівень кредитного рейтингу рівень uaBBB uaBBB - - - - - - -
 
Результативні показники виконання Програми
Додаток № 2 до Програми управління
 боргом на 2019-2027 роки
Результативні показники виконання Програми  
№ п/п Очікувані показники Оди-ниця вимі-ру Роки
2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027
  1. Забезпечення виконання гарантійних зобов’язань за кредитами суб’єктів господарювання – комунальних підприємств міста, залученими під місцеві гарантії
  1. Виконання  гарантійних зобов’язань за КП «Черкасиводоканал»
1 Затрат                    
1.1 Кількість  укладених  підприємством кредитних договорів під гарантії міської ради од. 1 1 1 1 1 1 1 - -
1.2 Боргові зобов’язання підприємства  за кредитними договорами укладеними під місцеві гарантії  
тис.
дол. США
994,3 971,2 947,5 924,0 900,6 877,4 853,8 - -
2 Продукту                    
2.1 Обсяг коштів, запланованих  на виконання  гарантійних зобов’язань тис.
дол. США
994,3 971,2 947,5 924,0 900,6 877,4 853,8 - -
3 Ефективності                    
3.1 Відсоток покриття гарантією боргових зобов’язань  по кредитному договору % 100 100 100 100 100 100 100 - -
4 Якості                    
4.1 Відсоток вчасно виконаних гарантійних зобов’язань згідно з вимогами МФУ % 100 100 100 100 100 100 100 - -
4.2 Рівень кредитного рейтингу рівень uaBBB uaBBB uaBBB uaBBB uaBBB uaBBB uaBBB - -
 
  1. Виконання гарантійних зобов’язань за КП «Черкаситеплокомуненерго»
1 Затрат                    
1.1 Кількість  укладених  підприємством кредитних договорів під гарантії міської ради од. 1 1 1 1 1 1 1 1 1
1.2 Боргові зобов’язання підприємства  за кредитними договорами укладеними під місцеві гарантії  
тис.
євро
1198,5 1151,9 1105,0 1054,9 1008,1 961,0 912,9 865,3 817,7
 
№ п/п Очікувані показники Одиниця виміру Роки
2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027
2. Продукту                    
 
2.1
 
 
Обсяг коштів, запланованих на виконання  гарантійних зобов’язань
 
тис.
євро
1198,5 1151,9 1105,0 1054,9 1008,1 961,0 912,9 865,3 817,7
2.2 Інші платежі, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань:                    
2.2.1 комісійні послуги за операціями з купівлі іноземної валюти, переказ іноземної валюти тис.
євро
4,0 3,9 3,7 3,6 3,4 3,3 3,1 3 2,9
2.2.2 оплата перекладацьких, консультаційних, юридичних та інших послуг, розрахункове обслуговування поточного рахунку в іноземній валюті тис. грн. 10,0 10,8 11,5 12,6 13,4 14,5 15,7 17,0 18,2
3 Ефективності                    
3.1 Відсоток покриття гарантією боргових зобов’язань  по кредитному договору % 100 100 100 100 100 100 100 100 100
4 Якості                    
4.1 Відсоток вчасно виконаних гарантійних зобов’язань згідно з вимогами ЄБРР
 
% 100 100 100 100 100 100 100 100 100
4.2 Рівень кредитного рейтингу рівень uaBBB uaBBB uaBBB uaBBB uaBBB uaBBB uaBBB uaBBB uaBBB
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток № 3 до Програми управління
 боргом на 2019-2027 роки
№ п/п Очікувані показники Оди-ниця вимі-ру Роки
2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027
  1. Розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитах або шляхом придбання цінних паперів
  1. Затрат
1.1 Брокерське обслуговування тис.грн. 10,0 10,0 10,0 10,0 10,0 10,0 10,0 10,0 10,0
1.2 Депозитарне обслуговування тис.грн. 40,0 40,0 40,0 40,0 40,0 40,0 40,0 40,0 40,0
  1. Продукту
2.1 Очікувана річна відсоткова ставка за депозитом на вкладному рахунку в банку % 15,35 15,4 15,4 15,4 15,4 15,4 15,4 15,4 15,4
2.2 Очікувана річна відсоткової ставка за депозитом шляхом придбання державних цінних паперів % 19,5 19,5 19,5 19,5 19,5 19,5 19,5 19,5 19,5
2.3 Середньорічна сума коштів, які розміщуються на вкладному рахунку в банку млн. грн. 83,0 83,0 83,0 83,0 83,0 83,0 83,0 83,0 83,0
2.4 Середньорічна сума коштів, яка розміщуються на депозит шляхом придбання цінних паперів млн. грн. 50,0 50,0 50,0 50,0 50,0 50,0 50,0 50,0 50,0
  1. Ефективності
3.1 Очікуваний річний дохід від розміщення тимчасово вільних коштів на вкладному рахунку в банку млн. грн. 12,7 12,8 12,8 12,8 12,8 12,8 12,8 12,8 12,8
3.2 Очікуваний річний дохід від розміщення тимчасово вільних коштів шляхом придбання державних цінних паперів млн. грн. 9,8 9,8 9,8 9,8 9,8 9,8 9,8 9,8 9,8
  1. Якості
4.1 Забезпечення виконання планових показників видатків затверджених у бюджеті
 
% 100 100 100 100 100 100 100 100 100
Результативні показники виконання Програми  
Додаток № 4 до Програми управління
 боргом на 2019-2027 роки
№ п/п Очікувані показники Одиниці виміру Роки
2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 2026 2027
  1. Забезпечення судового супроводу
  1. Затрат
1.1 Витрати на судовий супровід тис.грн. 340,0 360,0 390,0 420,0 450,0 490,0 530,0 570,0 620,0
1.2 Кількість осіб, задіяних в судовому супроводі (позовна діяльність, робота з ДВС) шт. 2 2 2 2 2 2 2 2 2
1.3 Кількість суб’єктів господарювання, які мають заборгованість перед міським бюджетом (оренда землі, пайова участь, зовнішня реклама) шт. 141 120 100 80 60 40 20 10 10
  1. Продукту
2.1 Кількість суб’єктів господарювання, охоплених  позовною роботою шт. 141 120 100 80 60 40 20 10 10
2.2 Заборгованість по орендній платі за землю, зовнішній рекламі та пайовій участі (без урахування заборгованості СГД, по яким порушено справи про банкрутство) млн. грн. 28,8 25,9 23,3 21,0 18,9 17,0 15,3 13,8 12,4
2.3 Заборгованість по СГД, по яким порушено справи про банкрутство (оренда землі) млн. грн. 19,0 15,0 10,0 6,0 3,0 0,0 0,0 0,0 0,0
2.4 Кількість виконавчих документів, переданих до ДВС шт. 104 88 75 60 50 30 16 7 8
  1. Ефективності
3.1 Середній розмір судового збору для подання до суду позову тис. грн. 2,7 2,7 2,7 2,7 2,7 2,7 2,7 2,7 2,7
3.2 Відсоток зменшення суми заборгованості до попереднього року % 10 10 10 10 10 10 10 10 10
  1. Якості
4.1 Надходження коштів від позовної діяльності та стягнення коштів органами ДВС по судовим рішенням млн. грн. 2,5 2,9 2,6 2,3 2,1 1,9 1,7 1,5 1,4
4.2 Співвідношення загальної кількості суб’єктів господарювання, які мають заборгованість до кількості суб’єктів господарювання, охоплених позовною роботою % 80 80 90 90 100 100 100 100 100
Результативні показники виконання Програми