ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Департамент житлово-комунального комплексу

Підготував:

Департамент житлово-комунального комплексу

Статус:

Новий проєкт

Дата:

10.12.2021

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 516-9-рд
Про затвердження Програми забезпечення законності та профілактики правопорушень у місті Черкаси на 2022-2026 роки

Проект рішення
№ 516-9-рд
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА
Про затвердження Програми забезпечення законності та профілактики правопорушень у місті Черкаси на 2022-2026 роки
Відповідно до підпункту 22 пункту 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши звернення: командира військової частини 3061 Національної гвардії України від 16.11.2021 № 1/61-964 (вх. № 26267-01-26); начальника державної установи «Черкаський слідчий ізолятор» від 09.11.2021 № 9/4517/Дч (вх. № 25581-01-26); начальника Територіального управління Служби судової охорони у Черкаській області від 19.11.2021 № 54/22-693/21 (вх. № 26773-01-21); начальника Черкаського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Черкаській області від 15.11.2021 № 17327/46/01-2021 (вх. № 26058-01-21) та враховуючи пропозиції департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму забезпечення законності та профілактики правопорушень у місті Черкаси на 2022-2026 роки згідно з додатком.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Анатолія БОНДАРЕНКА та постійну комісію міської ради з питань житлово-комунального господарства, транспорту та екології (Руслан БАТИР).
 
Міський голова Анатолій БОНДАРЕНКО
 
 
 
 
 
 




























ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Черкаської міської ради
від ______________ № _______
 
Програма
забезпечення законності та профілактики правопорушень у місті Черкаси
на 2022-2026 роки
 
1. Загальні положення
Сучасні реалії вимагають від органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів, органів правосуддя та мешканців міста об’єднувати зусилля для визначення факторів, які б унеможливили скоєння злочинів і правопорушень та покращували криміногенну ситуацію в місті. На часі впровадження нестандартних методів, які сприятимуть забезпеченню сталого правопорядку в місті, створять умови комфортного та безпечного проживання.
Не дивлячись на зусилля, які докладають правоохоронні органи щодо активного захисту конституційних прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави в протидії порушення громадського порядку в судах, органах та установах системи правосуддя, на жаль, злочинність залишається негативним атрибутом суспільства. Її вплив на соціально-економічні процеси в місті в окремих випадках відіграє негативну роль та безпосередньо впливає на безпеку громадян.
У цих умовах пріоритетом є створення систем соціальної профілактики правопорушень, комплексного забезпечення безпеки населення, території та об’єктів в місті, яке, в свою чергу, вимагає розробки та реалізації довгострокових заходів організаційного, практичного та профілактичного характеру.
Програма забезпечення законності та профілактики правопорушень у місті Черкаси на 2022-2026 роки (далі – Програма) спрямована на запобігання виникненню умов, що сприяють вчиненню правопорушень та злочинів, удосконалення методів роботи з їх профілактики, забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян міста, захисту конституційних прав та свобод людини на основі чітко визначених пріоритетів, підвищення рівня безпеки на території міста, зниження рівня злочинності та тяжкості їх наслідків, створення безпечних та комфортних умов для громадян міста, забезпечення охорони громадського порядку та захист населення від протиправних проявів.
Програма враховує необхідність вирішення актуальних завдань профілактичної та іншої правоохоронної роботи, а також визначає досягнення на шляху удосконалення системи профілактики порушень громадського порядку в установах системи правосуддя міста Черкаси, реалізацію в місті державної політики у сфері профілактики, запобігання, виявлення та документування правопорушень.
Програма визначає мету, завдання та заходи, спрямовані на захист конституційних прав та свобод людини, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпеку, які є найвищою соціальною цінністю в Україні.
 
2. Мета Програми
Метою Програми є:
-   поліпшення роботи правоохоронних органів та інших органів виконавчої влади в сфері забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян міста, захисту життя та здоров’я особи, забезпечення публічного порядку і безпеки, сприяння у забезпеченні пріоритетності напрямків діяльності правоохоронних органів та їх спрямування на боротьбу зі злочинами проти особи, власності, злочинів, скоєних в публічних місцях з проявами цинізму, жорстокості, приниженнями гідності людей;
- підвищення ефективності реалізації державної політики з підтримання громадського порядку та безпеки в судах, органах та установах системи правосуддя, протидії проявам неповаги до суду, інших антисоціальних проявів, які негативно впливають на рівень захисту конституційних прав і свобод громадян в органах та установах системи правосуддя, забезпечення в суді безпеки учасників судового процесу та якісного виконання своїх обов’язків співробітниками та працівниками органів та установ системи правосуддя, що в свою чергу буде впливати на зниження рівня кримінальних та адміністративних правопорушень, підвищення рівня правопорядку, безпеки в судах, та захисту від проявів тероризму;
-   забезпечення профілактики правопорушень, оперативного розкриття злочинів, забезпечення безпеки громадян, збереження їх особистого майна та майна державної і комунальної власності від злочинних посягань.
 
3. Завдання, заходи реалізації програми
та напрямки використання коштів на 2022-2026 роки
Завданнями Програми є:
-   сприяння діяльності територіального управління Служби судової охорони у Черкаській області;
-   сприяння діяльності Черкаського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Черкаській області;
-   сприяння діяльності державної установи «Черкаський слідчий ізолятор» для організації процесу ресоціалізації засуджених мешканців міста, які відбувають покарання в установах виконання покарань, пробаційного нагляду, соціально-виховної роботи із засудженими, створення належних умов тримання і охорони;
-   сприяння військовій частини 3061 Національної гвардії України у матеріально-технічному забезпеченні для здійснення нею завдань із захисту та охорони життя, прав, свобод і законних інтересів громадян міста Черкаси від злочинних та інших протиправних посягань, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку.
Детальний перелік завдань, заходів, виклад запиту орієнтованих видатків у розрізі напрямів використання коштів на 2022-2026 та порівняльні показники, що характеризують виконання місцевої цільової програми (орієнтовний, прогнозований) відображені у додатку до Програми.
 
4. Паспорт програми
Паспорт визначає суму коштів, необхідних для виконання Програми, законодавчі підстави її реалізації, мету, завдання, напрямки діяльності, а також результативні показники, на підставі яких здійснюється контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів і аналіз бюджетної програми.
Головний розпорядник бюджетних коштів розробляє та впродовж 45 днів з дня набрання чинності рішення про бюджет Черкаської міської територіальної громади затверджує спільно з департаментом фінансової політики паспорт бюджетної програми.
 
5. Обсяги і джерела фінансування програми
Джерелом фінансування заходів, передбачених цією Програмою, можуть бути надходження загального та спеціального фондів (в тому числі бюджету розвитку та міських цільових фондів) бюджету Черкаської міської територіальної громади, кошти Державного бюджету України, інших місцевих бюджетів у вигляді цільових та інших трансфертів (субвенцій, дотацій тощо).
Також, заходи Програми в межах чинного законодавства можуть фінансуватись за рахунок залучених (на умовах повернення) коштів, в тому числі кредитів, запозичень тощо.
Крім того, фінансовим ресурсом реалізації заходів по Програмі можуть бути інвестиційні ресурси – добровільні внески підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, в тому числі шляхом створення відповідних цільових фондів, а також інші джерела, що не заборонені нормами діючих нормативно-правових актів.
Фінансування Програми проводиться в межах асигнувань, затверджених рішенням про бюджет Черкаської міської територіальної громади на відповідний рік, по загальному та спеціальному фондах і може здійснюватись в межах діючого бюджетного законодавства по кодах тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів або по кодах програмної класифікації видатків та кредитування бюджету Черкаської міської територіальної громади, у разі застосування програмно-цільового методу.
Головними розпорядниками коштів Програми та відповідальними виконавцями є департамент житлово-комунального комплексу та інші структурні підрозділи Черкаської міської ради, визначені рішенням міської ради про бюджет Черкаської міської територіальної громади на відповідний рік.
 
6. Контроль за ходом виконання Програми
 
Координація діяльності та систематичний контроль за виконанням передбачених Програмою заходів покладається на департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради.
Відповідальні виконавці Програми в процесі виконання Програми забезпечують контроль за реалізацією завдань і заходів, цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації відповідної Програми у межах визначених бюджетних призначень.
Оцінка ефективності Програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників, а також інформації, що міститься у бюджетних запитах, кошторисах та звітах про виконання паспортів Програми.
Результати оцінки ефективності програми, у тому числі висновки органів виконавчої влади, уповноважених на здійснення фінансового контролю за дотриманням бюджетного законодавства, є підставою для прийняття рішень про внесення в установленому порядку змін до бюджетних призначень поточного бюджетного періоду, відповідних пропозицій до проекту бюджету на плановий бюджетний період та до прогнозу бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди, включаючи зупинення реалізації заходів Програми.
Узагальнену інформацію про хід виконання заходів Програми за попередній рік департамент житлово-комунального комплексу надає департаменту фінансової політики Черкаської міської ради.
 
7. Очікуваний кінцевий результат виконання програми
В результаті реалізації міської цільової Програми забезпечення законності та профілактики правопорушень у місті Черкаси на 2022-2026 роки очікується:
-   досягнення стабільності та зниження рівня злочинності, в першу чергу тяжкої та особливо тяжкої, що забезпечить послаблення суспільної напруги;
-   забезпечення належного рівня захисту прав, свобод і власності громадян, створення безпечних умов їх життя;
-   забезпечення взаємодії з питань охорони публічного порядку підрозділів поліції з військовими;
-   забезпечення сприяння на належному рівні та виконання державних Програм;
-   удосконалення системи профілактики правопорушень, спрямованих на порушення громадського порядку в судах, органах та установах системи правосуддя на території міста Черкаси;
-   забезпечення оперативного реагування на вчинені правопорушення, що здійснюються відносно об’єктів охорони Управління на території міста Черкаси;
-   зміцнення матеріально-технічної бази Черкаського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Черкаській області, державної установи «Черкаський слідчий ізолятор», військової частини 3061 Національної гвардії України, територіального управління Служби судової охорони у Черкаській області.
 
 

УКРАЇНА
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ
вулиця Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси, 18000, тел.: (0472) 36-11-35, факс: (0472) 33-29-87

 
Пояснювальна записка
до проекту рішення Черкаської міської ради
Про затвердження Програми забезпечення законності та профілактики правопорушень у місті Черкаси на 2022-2026 роки
 
Проект рішення міської ради розроблений на підставі звернень: командира військової частини 3061 Національної гвардії України; начальника державної установи «Черкаський слідчий ізолятор»; начальника Територіального управління Служби судової охорони у Черкаській області; начальника Черкаського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Черкаській області.
Сучасні реалії вимагають від органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів, органів правосуддя та мешканців міста об’єднувати зусилля для визначення факторів, які б унеможливили скоєння злочинів і правопорушень та покращували криміногенну ситуацію в місті. На часі впровадження нестандартних методів, які сприятимуть забезпеченню сталого правопорядку в місті, створять умови комфортного та безпечного проживання.
Не дивлячись на зусилля, які докладають правоохоронні органи щодо активного захисту конституційних прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави в протидії порушення громадського порядку в судах, органах та установах системи правосуддя, на жаль, злочинність залишається негативним атрибутом суспільства. Її вплив на соціально-економічні процеси в місті в окремих випадках відіграє негативну роль та безпосередньо впливає на безпеку громадян.
У цих умовах пріоритетом є створення систем соціальної профілактики правопорушень, комплексного забезпечення безпеки населення, території та об’єктів в місті, яке, в свою чергу, вимагає розробки та реалізації довгострокових заходів організаційного, практичного та профілактичного характеру.
Програма забезпечення законності та профілактики правопорушень у місті Черкаси на 2022-2026 роки спрямована на запобігання виникненню умов, що сприяють вчиненню правопорушень та злочинів, удосконалення методів роботи з їх профілактики, забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян міста, захисту конституційних прав та свобод людини на основі чітко визначених пріоритетів, підвищення рівня безпеки на території міста, зниження рівня злочинності та тяжкості їх наслідків, створення безпечних та комфортних умов для громадян міста, забезпечення охорони громадського порядку та захист населення від протиправних проявів.
Прошу підтримати даний проект рішення.
 
Директор департаменту                                                      Олександр ЯЦЕНКО

 

ДОДАТКИ

1 516-9-рд 10.12.21 додаток 1.pdf Переглянути
2 516-9-рд 10.12.21 Додаток 2.pdf Переглянути
3 516-9-рд 10.12.21 Заперечення.pdf Переглянути