ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Департамент освіти та гуманітарної політики |
|
Підготував: | Департамент освіти та гуманітарної політики |
---|---|
Галузь: | Галузева |
Статус: | Новий проєкт |
Дата: | 17.05.2021 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 247-9-рд
Про затвердження Програми промоції м. Черкаси на 2021 – 2025 роки
Проєкт рішення | ||||||||
№ 247-9-рд | ||||||||
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА | ||||||||
< | ||||||||
Про затвердження Програми промоції м. Черкаси на 2021 – 2025 роки |
||||||||
Керуючись пунктом 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктом 21 частини першої статті 91 Бюджетного кодексу України, рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради від 18.12.2007 № 1722 «Про затвердження Положення про порядок розроблення міських програм, моніторингу та звітності про їх виконання та правила складання паспортів місцевих бюджетних програм», розглянувши пропозиції департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, Черкаська міська рада ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Програму промоції м. Черкаси на 2021 – 2025 роки згідно з додатком. 2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію Черкаської міської ради з питань гуманітарної та соціальної політики (Холупняк К.О.) Міський голова А.В. Бондаренко |
до рішення міської ради
від _________ № ______
ПРОГРАМА
промоції м. Черкаси на 2021-2025 роки
ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ'ЯЗАННЯ ЯКОЇ НАПРАВЛЕНА ПРОГРАМА
В епоху інформаційного суспільства все важче вразити аудиторію або навіть просто звернути увагу потенційного покупця на товар чи послугу. Тому теоретики багато уваги приділяють вивченню старих та створенню нових, незвичайних для тієї чи іншої галузі комунікаційних методів та прийомів. Зараз, це стратегія не тільки приватного бізнесу, а й соціальних інститутів та утворень громадянського суспільства. Нині стає можливим «продавати» навіть міста чи країни, але не як предмет, а як послугу, емоцію, задоволення, арт-об’єкт чи привабливий майданчик для інвестицій. Проте, щоб робити це успішно, слід застосувати низку різногалузевих методів та прийомів: маркетингових, інформаційних, соціологічних та психологічних.
На разі, Черкаси мають низку невирішених проблем, які заважать успішно просувати свій потенціал, як на його теренах, так і в Україні та світі, це:
- недостатня інформованість про місто Черкаси, можливості, які місто дає Україні, світу й самим мешканцям міста;
- недостатній рівень самостійної промоції організаціями, які можуть надати чи запропонувати можливості, послуги, товари, потенціал тощо;
- відсутність конкурентного продукту привабливого студенту, туристу, інвестору, бізнес-партнеру, покупцю тощо;
- відсутність сталого сформованого цілісного і позитивного образу Черкас за межами міста.
МЕТА ПРОГРАМИ
Метою Програми є :
- Інформування про можливості, які надають Черкаси для жителів міста, України та світу з метою збільшення кількості туристів, позитивних згадок у мережі Інтернет та в ЗМІ, надходжень у місцевий бюджет тощо.
3. Формування позитивного іміджу Черкас на карті України та за її межами, популяризація та просування сприятливого образу міста для різної цільової аудиторії (містяни, нові жителі, туристи, потенційні інвестори тощо).
4. Зміна уявлень про місто, його культурні, історичні, туристичні, економічні надбання, популяризація місцевих переваг і, як результат, – збільшення кількості туристів тощо.
5. Закріплення образу Черкас як спортивної, культурної, туристичної столиці України, міста, для комфортного сімейного відпочинку та розваг.
6. Створення конкурентного презентаційного та туристичного продукту.
ОБГРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ ТА СПОСОБІВ РОЗВ'ЯЗАННЯ
ПРОБЛЕМИ, СТРОКИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Для оптимального розв’язання визначених проблем необхідно спроєктувати та втілити в життя низку заходів стратегічного й тактичного характеру. Серед них:
1) формування єдиного іміджу м. Черкаси, уніфікація візуалізованих офіційних і промоційних матеріалів для представлення обласного центру в Україні та закордоном;
2) впровадження чіткої інформаційної політики із використанням сучасного інформаційно-комунікаційного арсеналу для просування можливостей переваг міста та залучення туристів;
3) проведення рекламно-інформаційної діяльності, спрямованої на зміцнення позитивного іміджу міста;
4) сприяння розвитку в м. Черкаси спортивного, подієвого, культурно-пізнавального, ярмаркового та ділового туризму, появі нових туристичних маршрутів;
5) розширення мережі туристично-екскурсійних маршрутів, підготовка кваліфікованих екскурсоводів, здійснення системної рекламно-інформаційної діяльності, підтримку в’їзного та внутрішнього туризму.
Програма є довгостроковою та реалізовуватиметься впродовж 2021 – 2025 років.
Кожен поетапний період становить 1 рік.
У разі необхідності здійснюватиметься коригування плану заходів Програми та термінів їх виконання у встановленому законодавчими актами порядку.
ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ ТА ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ
Програма відображає систему завдань і заходів, спрямованих на створення та впровадження успішного бренду міста, визначення конкурентних переваг м. Черкаси та проведення комунікаційних кампаній задля їхньої популяризації.
Для розв’язання проблем та досягнення мети Програми визначаємо такі шляхи та способи:
- Промоція міста шляхом створення єдиного міського інформаційного середовища.
- Промоція переваг міста Черкаси.
- Промоція туристичних можливостей міста Черкаси (культурно-пізнавальний, спортивний, діловий (бізнес-туризм), освітній, медичний, б’юті, гастрономічний, подієвий, екологічний та інклюзивний види туризму).
- Розробка та впровадження бренду міста Черкаси.
План заходів та етапи реалізації програми
на 2021-2025 роки
№ п/п |
Зміст заходів | Виконавці | Термін виконання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Промоція міста шляхом створення єдиного міського інформаційного середовища:
|
Департамент освіти на гуманітарної політики Черкаської міської ради, інші суб’єкти | 2021-2025 роки | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Промоція переваг міста Черкаси:
|
Департамент освіти на гуманітарної політики Черкаської міської ради, інші суб’єкти | 2021-2025 роки | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Промоція туристичних можливостей міста Черкаси:
|
Департамент освіти на гуманітарної політики Черкаської міської ради, інші суб’єкти | 2021-2025 роки | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Розробка та впровадження бренду міста Черкаси:
|
Департамент освіти на гуманітарної політики Черкаської міської ради, інші суб’єкти | 2021-2025 роки | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ОБСЯГИ І ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ПРОГРАМИ Фінансування Програми здійснюється відповідно до діючого законодавства за рахунок коштів міського бюджету та в межах фінансових можливостей міського бюджету за кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів: - 0133 «Інші видатки»; - інші коди бюджетної класифікації відповідно до діючого законодавства та рішень про міський бюджет на відповідний період.
Головним розпорядником коштів міського бюджету по видаткам на реалізацію Програми є департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради. До фінансування заходів програми також можуть бути залучені і інші джерела, відповідно до чинного законодавства. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ Паспорт програми визначає суму коштів, необхідних для виконання програми, законодавчі підстави її реалізації, мету, завдання, напрямки діяльності, а також результативні показники, на підставі яких здійснюється контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів і аналіз бюджетної програми. Паспорт програми затверджується у термін 45 днів після затвердження бюджету міста на відповідний період. КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ Відповідальним виконавцем Програми є Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, що забезпечує контроль за виконанням Програми та складання щорічного звіту про виконання її заходів. Відповідальний виконавець у процесі виконання програми забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації відповідної програми у межах визначених бюджетних призначень. Оцінка ефективності програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників, а також іншої інформації, що міститься у бюджетних запитах, кошторисах, паспортах бюджетних програм, звітах про виконання кошторисів та звітах про виконання паспортів бюджетних програм. ОЧІКУВАНИЙ КІНЦЕВИЙ РЕЗУЛЬТАТ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ Основними результатами, яких планується досягти, є:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пояснювальна записка
до проєкту рішення Черкаської міської ради
«Про затвердження Програми промоції м. Черкаси на 2021-2025 роки»
Кожне місто можна розглядати як територію, куди цікаво приїздити подорожувати, де зручно працювати та вести бізнес, перспективно переїжджати, де розвивають спорт, культуру та сферу дозвілля. В умовах сьогодення зручне географічне положення, клімат або ж наявність природних ресурсів не завжди можуть забезпечити успіх території чи добробут населення.
Нині містам доводиться змагатися за інвестиції, фахівців, туристичні, економічні та культурні потоки. Як результат – усе вагомішою стала роль позиціонування території шляхом «просування» її локальних ексклюзивних відомостей та формування її іміджу.
Для усвідомлення власної унікальності місту потрібен бренд, який зможе зацікавити та привабити не лише інвесторів та туристів, але й нових жителів.
Програма промоції м. Черкаси на 2021-2025 роки спрямована на розробку та впровадження системи промоційних і маркетингових заходів для створення бренду міста, формування позитивного іміджу та просування інтересів міста як на його території, так і поза її межами, створення конкурентного туристичного продукту про місто та єдиного міського інформаційного середовища.
Програма розроблена з урахуванням вимог Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про інформацію», «Про рекламу», «Про туризм», «Про культуру».
Реалізація заходів зазначеної Програми здійснюється за рахунок коштів загального фонду міського бюджету в межах планових призначень на відповідний бюджетний рік. Програма відкрита для вдосконалення, а також – для інвесторів – фізичних чи юридичних осіб, які мають бажання та фінансові можливості для реалізації цікавих та корисних ініціатив, що можуть популяризувати наше прекрасне місто.
Начальник управління економічного
розвитку, планування, звітності
та обліку департаменту освіти
та гуманітарної політики Б.О. Бєлов
ДОДАТКИ
1 | 247-9-рд 17.05.21 Експертний висновок.pdf | Переглянути |
---|