ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Департамент житлово-комунального комплексу

Підготував:

Департамент житлово-комунального комплексу

Галузь:

Галузева

Статус:

Новий проєкт

Дата:

07.04.2021

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 200-9-рд
Про затвердження Статуту комунальної установи «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба» в новій редакції

 
              Проект рішення
            № 200-9-рд
    ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА    
               
                 
Про затвердження Статуту
комунальної установи «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба» в новій редакції
           
               
                 
Керуючись пунктом 5 статті 57, статтею 78 Господарського Кодексу України, згідно зі статтею 25 та 26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою приведення Статуту комунальної установи у відповідність з вимогами чинного законодавства та посилення контролю за виконанням завдань та функцій покладених на комунальну установу «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба», Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
1.  Затвердити Статут комунальної установи «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба» в новій редакції згідно з додатком.
2. Директору комунальної установи «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба», Микитченку С.В. здійснити реєстрацію Статуту у встановленому порядку.
3. Визнати таким, що втратило чинність рішення Черкаської міської ради від 19.04.2017 № 2-1959 «Про затвердження Статуту комунальної установи «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба».
4. Контроль за виконанням рішення покласти на департамент житлово-комунального комплексу (Яценко О.О.) та постійну комісію міської ради з питань житлово-комунального господарства, транспорту та екології (Батир Р.А.).
                 
                 
Міський голова         А.В. Бондаренко

 
 

УКРАЇНА
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА
ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ
вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси, 18000, тел.: (0472) 36-11-35, факс: (0472) 45-21-32









 
Пояснювальна записка до
проекту рішення «Про затвердження Статуту комунальної установи «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба»  в новій редакції»
 
 
 
З метою приведення у відповідність Статуту комунальної установи «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба» до вимог чинного законодавства та необхідності посилення контролю Черкаської міської ради над його діяльністю, департаментом житлово-комунального комплексу підготовлено проект рішення про внесення змін до Статуту комунальної установи.
Тому на підставі наведеного вище, прошу депутатів Черкаської міської ради розглянути та прийняти проект рішення Черкаської міської ради «Про затвердження Статуту комунальної установи «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба»  в новій редакції»
 
 
 
Директор департаменту                                                                     О.О. Яценко
 
 
 

 

Стара редакція

Нова редакція

           

             
 
 
5.4.      Директор Підприємства:
 
•          Затверджує штатний розпис, визначає конкретні розміри посадових  окладів,  тарифних ставок і відрядних розцінок працівникам, а також надбавок, доплат, премій і винагород;
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5.6.      Власник (виконавчий комітет Власника, Орган управління, галузевий департамент, департамент економічної політики та розвитку) має право:
•          Накладати, у випадках передбачених законодавством України, на керівників та інших службових осіб дисциплінарні стягнення.
 
5.7.      Власник (виконавчий комітет Власника, Орган управління, департамент економічної політики та розвитку) не має права втручатися в оперативну діяльність Підприємства. Директор підприємства може бути звільнений з посади до закінчення строку за умов, що передбачені в контракті, згідно з чинним законодавством України, та (або) за повторне недотримання в своїй роботі положень цього Статуту.
5.8.      Заступники директора Підприємства, керівники та спеціалісти підрозділів апарату управління і структурних підрозділів,  а також інші працівники підприємства, приймаються на роботу і звільняються директором Підприємства згідно з чинним законодавством України.
5.9.      Трудовий колектив Підприємства складається з осіб, які беруть участь у його діяльності на основі трудового договору, а також інших форм, які регулюють трудові відносини працівників з Підприємством. Умови організації та оплати праці членів трудового колективу Підприємства, а також їх соціального захисту та страхування визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
 
 
 
5.10.    Трудовий колектив Підприємства:
•          Розглядає і схвалює проект колективного договору;
•          Заслуховує інформацію сторін про виконання колективного договору;
•          Бере участь у матеріальному і моральному стимулюванні високопродуктивної праці, заохоченні винахідницької і раціоналізаторської діяльності;                
•          Бере участь у вирішенні інших питань соціального розвитку Підприємства.
•          Повноваження трудового колективу Підприємства реалізуються конференцією через виборні органи. Для представництва інтересів трудового колективу на конференції трудовий колектив може обирати органи колективного самоврядування, до складу яких не може обиратися директор Підприємства. Вибори здійснюються  таємним голосуванням строком на  3 роки не менш, як 2/3 голосів загального складу трудового колективу.
•          Трудовий колектив Підприємства реалізовує свої повноваження у формі рішень конференції.
 
           
 
 
5.4.      Директор Підприємства:
 
•          За погодженням органу управління, затверджує штатний розпис Підприємства, визначає конкретні розміри посадових окладів, тарифних ставок і відрядних розцінок працівникам, а також надбавок, доплат, премій і винагород;
•          Несе персональну відповідальність за не виконання або неналежне виконання:
-           доручень органу управління, виконавчого комітету Власника, Власника;
-           програм соціально-економічного розвитку та інших програм прийнятих Власником;
-           фінансового плану Підприємства;
-           дотримання трудової дисципліни та внутрішнього трудового розпорядку Підприємства;
-           не отримання або невчасне отримання ліцензії (дозволів) передбаченої вимогами чинного законодавства України для проведення відповідної діяльності.
 
 
 
 
 
5.6.      Власник (виконавчий комітет Власника, Орган управління, галузевий департамент, департамент економіки та розвитку) має право:
 
 
 
 
5.7. Власник (виконавчий комітет Власника, Орган управління, Департамент економіки та розвитку) не має права втручатися в оперативну діяльність Підприємства, крім випадків визначених чинним законодавством України та цим Статутом. Директор підприємства може бути звільнений з посади до закінчення строку за умов, що передбачені в контракті, згідно з чинним законодавством України, та недотримання в своїй роботі положень цього Статуту.
5.8.  Орган управління має право погоджувати штатний розпис Підприємства, визначати конкретні розміри посадових окладів, тарифних ставок і відрядних розцінок працівникам, а також надбавок, доплат, премій і винагород.
    5.9. Орган управління має право здійснювати контроль за дотриманням директором Підприємства трудової дисципліни та внутрішнього трудового розпорядку.
5.10 Ініціювати питання перед міським головою розгляд питання дострокового припинення дії контракту з керівником Підприємства за не виконання або неналежне виконання обов’язків керівника Підприємства, фінансового плану Підприємства, статутної, господарської, оперативної діяльності Підприємства, виконання програм прийнятих Власником, не виконання доручень, недотримання трудової дисципліни та внутрішнього трудового розпорядку.
5.11.    Трудовий колектив Підприємства:
Трудовий колектив Підприємства складається з осіб, які беруть участь у його діяльності на основі трудового договору, а також інших форм, які регулюють трудові відносини працівників з Підприємством. Умови організації та оплати праці членів трудового колективу Підприємства, а також їх соціального захисту та страхування визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
 
 
 
         Затверджено
Рішення міської ради
від ______ № _______
 
 
 
 
 
 
 
 

Статут
комунальної установи «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба»  в новій редакції
1. Загальні положення
1.1. Комунальна установа «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба» (надалі - Установа) – є правонаступником комунального підприємства «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба», утвореного рішенням Черкаської міської ради від 16.06.2005 №8-202,  створена для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення діяльності в порядку, передбаченому чинним законодавством України, та цим Статутом.
1.2. Засновником Установи є територіальна громада міста Черкаси в особі Черкаської міської ради (надалі Власник).
1.3. Органом управління Установи є Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, який діє в межах повноважень відповідно до цього Статуту та Положення про департамент.
1.4. Установа здійснює свою діяльність на принципах повного фінансового утримання за рахунок міського бюджету , бюджетного фінансування цільових програм прийнятих Черкаською міською радою, з правом найму працівників.
1.5. У своїй діяльності Установа керується цим Статутом, рішеннями органів місцевого самоврядування і чинним законодавством України.
1.6. Установа є юридичною особою з моменту державної реєстрації, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатки, штампи, бланки зі своїм найменуванням та має статус некомерційної установи.
1.7. Повна назва – комунальна установа «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба».
1.8. Скорочена назва – КУ «ЧМКАРС».
1.9. Юридична адреса Установи – 18029 м. Черкаси, вул. 30 років Перемоги, 26.
2. Мета і предмет діяльності
2.1. Головною метою діяльності Установи є організація і забезпечення безпеки використання водних об’єктів на території міста Черкаси та проведення заходів з попередження нещасних випадків на воді.
2.2. Основними напрямками діяльності Установи є:
  • проведення рятувальних заходів на території міських пляжів;
  • організація роботи сезонних рятувальних постів в період купального сезону у м. Черкаси та в зимовий період в місцях скупчення рибалок-аматорів;
  • виконання пошуково-рятувальних робіт;
  • виконання завдань, пов’язаних з рятуванням життя, охороною здоров’я людей на водних об’єктах міста;
  • ефективне і комплексне використання наявних сил і засобів, призначених для організації запобігання надзвичайним подіям на водах і реагування на них;
  • забезпечення обов'язкового пошуково-рятувального обслуговування водних об'єктів і територій, що знаходяться в зоні відповідальності служби;
  • взаємодія з іншими аварійно-рятувальними службами та формуваннями;
  • вжиття термінових заходів для пошуку і рятування людей на водних об'єктах та прибережних територіях і надання медичної допомоги потерпілим;
  • участь у проведенні робіт з пошуку та підйому потопельників на водних об'єктах м. Черкаси;
  • участь у проведенні водолазного обстеження дна акваторії міських пляжів, очищення від сторонніх та небезпечних предметів, визначення місць небезпечних та заборонених для купання;
  • виконання рятувальних заходів у зимовий період в місцях скупчення рибалок - аматорів;
  • проведення роз'яснювальної роботи з питань безпеки користування водними об'єктами;
  • організація ремонту та технічного обслуговування рятувальних засобів;
  • організація та проведення спеціальної практичної та теоретичної підготовки особового складу Установи, постійне підтримання кваліфікаційних навичок та відповідного фізичного стану робітників;
  • забезпечення правильної експлуатації, утримання, технічного обслуговування та ремонту рятувального обладнання, автотранспорту;
  • робота з кадрами, підготовка резерву, участь в організації та проведенні атестації особового складу;
  • виконання робіт неаварійного характеру пов’язаних з метою діяльності Установи;
2.3. Установа має право на:
  • утримання за рахунок бюджету міста Черкаси;
  • безоплатне одержання коштів і матеріальних цінностей, у тому числі будинків, споруд, обладнання, транспортних засобів від державних, комунальних підприємств і організацій, благодійних та інших громадських фондів і об'єднань, окремих громадян у спосіб передбачений чинним законодавством України;
  • додаткове фінансування окремих програм розвитку затверджених відповідними рішеннями Черкаської міської ради;
  • надання   платних послуг, що не суперечать та не перешкоджають  основній діяльності, у відповідності до ст..134 «Кодексу цивільного захисту України» від 02.10.2012 № 5403-VI
3. Юридичний статус Установи
3.1. Установа є юридичною особою. Прав і обов'язків юридичної  особи Установа набуває з дня її державної реєстрації.
3.2. Установа здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту, який затверджений Черкаською міською радою.
3.3. Участь Установи в асоціаціях, корпораціях та інших об'єднаннях здійснюється на добровільних засадах, якщо це не суперечить антимонопольному законодавству та іншим нормативно-правовим актам України.
Установа має право створювати  відокремлені підрозділи, погоджуючи питання про розміщення таких підрозділів Установи з відповідним органом місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Такі відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи і діють на основі положення про них, затвердженого Установою.
3.4. Установа має відокремлене майно, самостійний баланс, поточний та інші рахунки в органах Державного казначейства України, печатку зі своїм найменуванням, штампи та фірмові бланки.
3.5. Установа несе відповідальність за своїми зобов'язаннями усім належним їй, на праві оперативного управління, майном згідно з чинним законодавством України. Установа не несе відповідальності за зобов'язаннями держави,  Власника та Органу управління.
3.6. Установа має право укладати від свого імені господарські правочини, зокрема договори (контракти) купівлі-продажу, лізингу, підряду, страхування майна, перевезення, зберігання, доручення, технічного обслуговування, комісії, оренди, найму тощо, набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов'язки, бути позивачем і відповідачем у суді, господарському та третейському судах України, а також у судах інших держав відповідно до вимог чинного законодавства України та вимог цього Статуту.
3.7. Установа самостійно планує і провадить свою господарську та іншу діяльність, а також визначає заходи соціального розвитку трудового колективу на основі і відповідно до законодавства та цього Статуту.
3.8. Установа самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис, та в обов’язковому порядку погоджує з Власником. Штатний розпис повинен узгоджуватись на предмет відповідності до розміру бюджетного утримання Установи.
4. Майно та статутний фонд Установи
4.1. Майно Установи становлять основні фонди (виробничі і невиробничі) та обігові (оборотні) кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Установи.
4.2. Статутний фонд (капітал) Установи не утворюється.
4.3. Майно закріплене Власником за Установою на праві оперативного управління є власністю територіальної громади міста Черкаси. Установа володіє, користується і розпоряджається зазначеним майном, з обмеженням правомочності, щодо такого майна, та у відповідності до чинного законодавства та цього Статуту.
4.4. Джерелами формування майна Установи є:
  • майно, передане їй Власником;
  • придбане майно іншої Установи, організації;
  • інше майно, набуте на підставах, не заборонених законодавством.
4.5. Відчуження майна Установи здійснюється за погодженням з Власником у порядку, встановленому чинним законодавством України, рішеннями Черкаської міської ради та цим Статутом. Одержані в результаті відчуження зазначеного майна кошти зараховуються до бюджету м. Черкаси і спрямовуються на фінансування заходів передбачених бюджетом розвитку міста.
4.6. Установа має право продавати, здавати в оренду у  визначеному порядку, ліквідовувати та списувати з балансу майно виключно в межах своєї компетенції відповідно до цього Статуту та в порядку передбаченому чинним законодавством України.
4.7. Установа здійснює володіння, користування землею, надрами та іншими природними ресурсами відповідно до мети своєї діяльності та чинного законодавства України. Вирішення питання щодо оформлення зазначених правовідносин, в тому числі отримання, вилучення або відмови від земель, наданих в постійне користування Установі здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
4.8. На майно, яке передано Установі в оперативне управління не може бути накладено стягнення та арешт без згоди Власника.
5. Органи управління Установою, трудовий колектив, їх компетенція (права та обов’язки) та порядок прийняття рішень
5.1.Поточне (оперативне) управління Установою здійснює Директор Установи.
5.2. Директор Установи призначається на посаду і звільняється з посади розпорядженням міського голови, з урахуванням вимог чинного законодавства України. Строк найму, права, обов’язки і відповідальність директора, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення з посади, інші умови за погодженням сторін визначаються у контракті.
5.3. Директор Установи самостійно вирішує питання діяльності Установи, за винятком тих, що віднесені цим Статутом до компетенції органу управління та (або) Власника.
5.4. Директор Установи:
  • несе повну відповідальність за стан та діяльність Установи;
  • діє без доручення від імені Установи, представляє її у підприємствах, в установах та організаціях;
  • розпоряджається коштами та майном відповідно до чинного законодавства України і цього Статуту з урахуванням обмежень виключної компетенції Власника;
  • укладає договори, видає доручення,відкриває поточний та інші рахунки в органах Державного казначейства України;
  • у межах своєї компетенції видає накази, обов’язкові для виконання всіма підрозділами та працівниками Установи;
  • несе особисту відповідальність за формування та виконання  фінансових  планів Установи, виконання планів розвитку, досягнення планових результатів господарської діяльності, виконання узгоджених показників ефективності діяльності Установи, якість послуг, що надаються Установою, використання наданого комунального майна і доходу згідно з вимогами законодавства України, цього Статуту та укладених Установою договорів;
  • відповідає за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років. Створює необхідні умови для правильного ведення бухгалтерського обліку, забезпечує неухильне виконання  працівниками, причетними до бухгалтерського обліку, правомірних вимог бухгалтера щодо дотримання порядку оформлення та подання до обліку первинних документів, що фіксують здійснення фінансово-господарської операції;
  • приймає на роботу працівників Установи та звільняє їх відповідно до вимог трудового законодавства, застосовує до працівників заходи заохочення та стягнення;
  • відповідно до законодавства та колективного договору встановлює режим роботи та відпочинку працівників,  а також залучає до роботи на договірних умовах працівників інших підприємств та установ;
  • у строки і в порядку, що встановлено  законодавством України, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Установу, внесення яких є обов’язковим до Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
  • вирішує інші питання, віднесені законодавством України та (або) умовами укладеного контракту до компетенції директора Установи.
  • за погодженням органу управління, затверджує штатний розпис Установи, визначає конкретні розміри посадових окладів, тарифних ставок і відрядних розцінок працівникам, а також надбавок, доплат, премій і винагород;
  • несе персональну відповідальність за не виконання або неналежне виконання:
доручень органу управління, виконавчого комітету Власника, Власника;
програм соціально-економічного розвитку та інших програм прийнятих Власником;
фінансового плану Установи;
дотримання трудової дисципліни та внутрішнього трудового розпорядку Установи;
не отримання або невчасне отримання ліцензій (дозволів) передбачених вимогами чинного законодавства України для проведення відповідної діяльності.
 
5.5. До виключної компетенції Власника відноситься:
  • затвердження Статуту Установи, внесення до нього змін, доповнень;
  • прийняття рішення про реорганізацію та ліквідацію Установи;
  • надання згоди, щодо списання з балансу устаткування, транспортних засобів, приміщень, споруд та інших основних фондів закріплених за Установою на праві оперативного управління і які належать Власнику, відповідно до вимог чинного законодавства України, та (або) рішень Власника;
  • розгляд звітів про виконання та затвердження планових показників на наступний рік  щодо фінансових (а при необхідності інших) бюджетів Установи, а також делегування функцій контролю за їх поточним виконанням виконавчим органам Черкаської міської ради (Департаменту економіки та розвитку та департаменту фінансової політики);
  • надання Установі допомоги у вигляді грошових коштів, майна, обладнання та інших матеріальних цінностей, необхідних для її діяльності.
 
5.6. Власник (виконавчий комітет Власника, Орган управління, галузевий департамент, департамент економіки та розвитку) має право:
  • ініціювати проведення перевірок Установи спеціально створеними ревізійними комісіями ;
  • перевіряти грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси, калькуляції та інші фінансово-господарські документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, проводити перевірку фактичної наявності цінностей (коштів, цінних паперів, матеріалів, устаткування, тощо);
  • безперешкодного доступу під час проведення ревізій на склади, у сховища, офісні та інші приміщення для обстеження і з’ясування питань, пов’язаних з ревізією;
  • вимагати від директора розпорядження (наказу) про проведення інвентаризації основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, коштів і розрахунків, а у разі відмови у її проведенні – звертатися до суду щодо спонукання до проведення інвентаризації, а до ухвалення відповідного рішення судом – опечатувати в установленому порядку касу, касове приміщення, склади та архіви;
  • одержувати від службових і матеріально-відповідальних осіб письмові пояснення з питань що виникають під час перевірок;
  • отримувати, під час проведення перевірок, копії фінансово-господарських та бухгалтерських документів;
  • вимагати надання інформації з систем бухгалтерського обліку, як на паперових носіях, так і в електронному вигляді (копії баз даних);
  • визначати єдині принципи та методи ведення управлінського обліку, а також вимоги до інформаційної системи бухгалтерського обліку для забезпечення його відповідності положенням (стандартам) бухгалтерського обліку в Україні;
  • встановлювати мінімальні кваліфікаційні вимоги до окремих штатних посад Установи, пов’язаних із взаємодією з органами управління Власника.
5.7. Власник (виконавчий комітет Власника, Орган управління, Департамент економіки та розвитку) не має права втручатися в оперативну діяльність Установи, крім випадків визначених чинним законодавством України та цим Статутом. Директор установи може бути звільнений з посади до закінчення строку за умов, що передбачені в контракті, згідно з чинним законодавством України, та недотримання в своїй роботі положень цього Статуту.
5.8.  Орган управління має право погоджувати штатний розпис Установи, визначати конкретні розміри посадових окладів, тарифних ставок і відрядних розцінок працівникам, а також надбавок, доплат, премій і винагород.
5.9. Орган управління має право здійснювати контроль за дотриманням директором Установи трудової дисципліни та внутрішнього трудового розпорядку.
5.10 Ініціювати питання перед міським головою розгляд питання дострокового припинення дії контракту з керівником Підприємства за не виконання або неналежне виконання обов’язків керівника Підприємства, фінансового плану Підприємства, статутної, господарської, оперативної діяльності Підприємства, виконання програм прийнятих Власником, не виконання доручень, недотримання трудової дисципліни та внутрішнього трудового розпорядку.
5.11. Трудовий колектив Установи:
Трудовий колектив Установи складається з осіб, які беруть участь у його діяльності на основі трудового договору, а також інших форм, які регулюють трудові відносини працівників з Установою. Умови організації та оплати праці членів трудового колективу Установи, а також їх соціального захисту та страхування визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.
  • розглядає і схвалює проект колективного договору;
  • заслуховує інформацію сторін про виконання колективного договору;
  • бере участь у матеріальному і моральному стимулюванні ефективної праці, заохоченні винахідницької і раціоналізаторської діяльності;
  • бере участь у вирішенні інших питань соціального розвитку Установи.
5.12. Рішення з соціально-економічних питань, що стосуються діяльності Установи, опрацьовуються  за участю трудового колективу та уповноважених ним органів і відображаються у колективному договорі. Колективним договором  встановлюються форми і системи оплати праці, розцінки, тарифні сітки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством України.
5.13. Колективний договір підписується директором Установи та уповноваженим на представництво трудовим колективом Установи, органом, а у разі відсутності такого органу - представником, обраним і уповноваженим трудовим колективом Установи.
5.14. Установа забезпечує підготовку кваліфікованих працівників, їх  професійне навчання, як  власними силами, так і в інших навчальних закладах за відповідними угодами. Установа надає пільги відповідно до закону своїм працівникам, які навчаються без відриву від трудового процесу.
 
6. Фінансово-господарська та соціальна діяльність Установи
6.1. Фінансова діяльність Установи здійснюється відповідно до Статуту та чинного законодавства України.
6.2 Стратегія розвитку, фінансово-економічна, інвестиційна та інші програми Власника покладаються в основу діяльності Установи. Основним узагальнюючим показником результатів  діяльності Установи є якість надання своїх послуг в період купального сезону на міських пляжах та в зимовий період в місцях скупчення рибалок-аматорів шляхом організації сезонних рятувальних постів у прибережній смузі м. Черкаси.
6.2. Фонд оплати праці створюється у розмірах, які визначаються згідно з чинним законодавством України та відповідно до штатного розпису.  Джерелом  коштів на оплату праці працівників Установи є кошти міського бюджету. Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижче встановленого законодавством України мінімального розміру заробітної плати.
6.3. Відносини Установи з іншими установами, організаціями, підприємствами та фізичними особами у всіх сферах діяльності здійснюється на засадах договорів, контрактів та у відповідності до чинного законодавства України.
6.4. Аудит фінансової діяльності  Установи здійснюється згідно з чинним законодавством України.
6.5. Контроль за фінансово-господарською діяльністю Установи здійснюється згідно з чинним законодавством України та (або) цим Статутом.
6.6. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов праці, збереження життя та здоров'я, гарантії обов'язкового страхування членів трудового колективу, регулюються колективним договором відповідно до чинного законодавства України.
7. Облік і звітність Установи
7.1. Установа веде податковий, управлінський, оперативний, аналітичний та бухгалтерський облік результатів своєї діяльності і забезпечує подання звітності до відповідних державних органів згідно з чинним законодавством України. Директор та головний бухгалтер Установи несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку, а також за складання бухгалтерської, податкової, фінансової і статистичної звітності.
7.2. Фінансові результати діяльності Установи визначаються на підставі річного бухгалтерського балансу. Керівництво Установи вживає всіх заходів, передбачених законодавством, для забезпечення достовірності бухгалтерського балансу, в тому числі - проведення річної інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків.
7.3. Установа звітує перед Черкаською міською радою та її виконавчим комітетом про результати фінансово-господарської діяльності за встановленими формами статистичної звітності.
7.4. Установа має право на одержання інформації про результати перевірки звітності та результати проведених перевірок її діяльності.
 
8. Порядок розподілу прибутків та збитків Установи
8.1. Збитки, завдані Установі в результаті порушення її майнових прав громадянами, юридичними особами, відшкодовуються Установі добровільно або за  рішенням суду.
8.2. Збитки, завдані Установі внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом незаконними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
9. Порядок внесення змін до Статуту
9. Внесення змін (доповнень) до Статуту належить виключно до компетенції Черкаської міської ради.  Зазначені зміни в обов’язковому порядку самостійно реєструються Установою у Державного реєстратора у місячний термін з дня прийняття відповідного рішення ради та набувають чинності з дня
їх реєстрації.
10. Ліквідація і реорганізація Установи
10.1. Припинення діяльності Установи здійснюється шляхом її реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.
10.2. Реорганізація Установи здійснюється за рішенням Власника. При реорганізації Установи вся сукупність її майнових прав та обов'язків переходять до правонаступника.
10.3. Установа ліквідується:
  • за рішенням Власника;
  • на підставі рішення суду;
10.4. Ліквідація Установи здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється та діє відповідно до чинного законодавства України.
10.5. Ліквідація Установи вважається завершеною, а Установа такою, що припинила свою діяльність з моменту внесення запису про ліквідацію до Єдиного державного реєстру підприємств, установ і організацій.
10.6. У разі реорганізації або ліквідації Установи працівникам, які звільняються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.
10.7. Майно, що залишилось після задоволення вимог кредиторів, погашення заборгованості перед працівниками та сплати податків і зборів, використовується за рішенням Власника.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Статут
комунальної установи «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба»