ОПИС ДОКУМЕНТУ

Підготував:

Департамент освіти та гуманітарної політики

Галузь:

Галузева

Статус:

Новий проєкт

Дата:

15.04.2019

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1282-8-рд
Про внесення змін до установчих документів комунальної  установи «Черкаський міський методичний кабінет установ освіти»

 
 
              Проект рішення
            1282-8-рд
    ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА    
               
                 
Про внесення змін до установчих документів комунальної  установи «Черкаський міський методичний кабінет установ освіти»          
               
                 
Відповідно до пункту 30 ч. 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 89, 90 Цивільного кодексу України, наказу Міністерства освіти і науки України від 08.12.2008 року №1119 «Про затвердження Положення про районний (міський) методичний кабінет (центр)», наказу Міністерства освіти і науки України від 30.12.2008 року № 1221 «Про затвердження Примірного статуту районного (міського) методичного кабінету (центру)», враховуючи рішення Черкаської міської ради від 22.08.2018 року №2-3449 «Про утворення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Черкаської міської ради»,  з метою приведення у відповідність до норм чинного законодавства України статуту комунальної установи «Черкаський міський методичний кабінет установ освіти», міська рада
 
ВИРІШИЛА:
1.      Змінити назву з Черкаського міського методичного кабінету установ освіти на комунальну установу «Черкаський міський методичний кабінет установ освіти» Черкаської міської ради.
2.      Затвердити Статут комунальної установи «Черкаський міський методичний кабінет установ освіти» Черкаської міської ради (додаток 1).
3.      Затвердити структуру та загальну чисельність комунальної установи «Черкаський міський методичний кабінет установ освіти» у кількості 22 особи (додаток 2).
4.      Контроль за виконанням рішення покласти на директора департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Воронова С.П. та постійну комісію міської ради з питань охорони здоров’я, материнства, дитинства, сім’ї, соціального захисту, освіти, науки, культури, фізкультури та спорту.
                 
Міський голова         А.В. Бондаренко
 

У К Р А Ї Н А

Департамент освіти та гуманітарної політики

Черкаської міської ради

МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ УСТАНОВ ОСВІТИ

18000, м.Черкаси, вул.Гоголя, 251, тел.37-30-22,
Е-mail: mmk.cherkasy@gmail.com
WEB: www.mmk.edukit.ck.ua
 
 
Пояснювальна записка до проекту рішення
«Про внесення змін до установчих
документів комунальної установи
«Черкаський міський методичний
кабінет установ освіти»
 
Черкаський міський методичний кабінет був заснований у 1992 році.
З 1 вересня 1997 року рішенням міської ради від 21.08.1997року № 6-22/62 та наказом управління освіти від 22.08.1997 № 106 міському методичному кабінету установ освіти було надано статус юридичної особи, затверджено Положення про міський методичний кабінет та було скасовано рішення міськвиконкому від 07.07.1992 року № 239.
Наказом Держкомстату України від 30.12.1999 року № 428 ММК включено до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (довідка № 23-1894). Наказом управління освіти Черкаського міськвиконкому від 05.12.2000 року № 276 створено міський центр практичної психології та соціальної роботи при ММК, затверджено Положення про міський центр практичної психології та соціальної роботи.
Наказом управління освіти Черкаського міськвиконкому від 22.06.2006 року № 373 створено міську психолого-медико-педагогічну консультацію при Черкаському ММК установ освіти та затверджено відповідне Положення.
Відповідно штатного розпису (наказ департаменту освіти та гуманітарної політики від 21.04.2009 року №250) в Черкаському міському методичному кабінеті установ освіти працює  22 працівника.
Враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 року №545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» та 20 статтю Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 року №2145-YIII, рішення Черкаської міської ради від 22.08.2018 року №2-3449 «Про утворення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Черкаської міської ради» наказом департаменту освіти та гуманітарної політики від 11.12.2018 №905 відмінено наказ управління освіти Черкаської міської ради від 22.06.2006 №373 «Про створення та організацію діяльності міської психолого-медико-педагогічної консультації».
 
У зв’язку з чим виникла необхідність приведення у відповідність до норм чинного законодавства України установчих документів методкабінету, а саме:
  • затвердити Статут та штатний розпис;
  • змінити назву з Черкаського міського методичного кабінету установ освіти на комунальну установу «Черкаський міський методичний кабінет установ освіти».
 
У своїй діяльності Черкаський міський методичний кабінет установ освіти керується Конституцією України, Національною доктриною розвитку освіти України, Законами України: «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», Національною стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Державними цільовими програма у галузі освіти в Україні, Концепцією нової української школи, Положенням про районний (міський) методичний кабінет (центр), іншими документами та урядовими рішеннями в галузі освіти, наказами і розпорядженнями Міністерства освіти і науки України, управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації, комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», а також річними планами Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради. Науково-методична робота з педагогічними кадрами навчальних закладів міста проводилась згідно наказу від 26.06.2018 №507 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами в 2017/2018 навчальному році та її завдання на 2018/2019 навчальний рік», а також відповідно до структурної моделі науково-методичної роботи та згідно розподілу функціональних обов’язків між методистами методичного кабінету.
Методичним кабінетом здійснюється систематична робота зі створення оптимальних умов для розвитку педагогічної творчості педагогів міста.
ММК здійснює роботу з усіма педагогами міста (більше 3,5 тисяч) ЗНЗ, ПНЗ, ДНЗ, ПТНЗ. Методичний кабінет постійно формує групи та направляє на курси підвищення кваліфікації при ЧОІПОПП педагогів міста, формуючи перспективну заявку на проходження курсів, що фіксується у наказах. Протягом навчального року курси підвищення кваліфікації при комунальному навчальному закладі «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» пройшли 997 педагогів.
Методисти ММК вивчають результативність роботи педагогів та готують експертні висновки на претендентів на звання «учитель-методист» .
У 2018 році атестаційною комісією при департаменті освіти та гуманітарної політики атестовано: 1 завідувач ДНЗ, 2 методисти ММК, 299 педагогів. 79 – відповідає раніше присвоєному званню «вчитель-методист», встановлено звання «вчитель-методист» - 39.  і.т.д.
Міським методичним кабінетом була проведена робота щодо впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
Методистами Черкаського міського методичного кабінету установ освіти здійснювався методичний супровід освітнього процесу в експериментальних класах з метою надання дієвої підтримки вчителям у створенні освітнього середовища, забезпечення різних форм інтегрованого навчання, здійснення моніторингу розвитку учнів та інше. 
У липні 2017 – лютому 2018 року КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників» провів підготовку тренерів для Нової української школи. Ними стали методисти Черкаського міського методичного кабінету установ освіти. 24-25 лютого, 26 – 28 березня та 04 – 08 червня 2018 року тренери-методисти Черкаського міського методичного кабінету установ освіти провели три очних сесії (60 годин) для 114 вчителів початкових класів, які працюють у перших класах з 2018-2019 н р.
20-22 серпня, 20 жовтня та з 29 жовтня по 3 листопада 2018 року проведено три очні сесії для 107 учителів початкових класів, які будуть працювати з першокласниками в 2019-2020 н.р.
Окрім того у 2017-2018 н. р. курсову перепідготовку пройшли 107 учителів, які будуть викладати англійську мову в перших класах, 34 учителі, які будуть викладати музичне мистецтво, 7 учителів, які будуть викладати образотворче мистецтво, 34 учителі,  які викладатимуть фізичну культуру та 40 заступників директорів з навчально-виховної роботи, які відповідають за початкову ланку освіти. У 2018-2019 н. р. курсову перепідготовку пройшли 110 учителів, які викладатимуть фізичну культуру та 96, які викладатимуть образотворче мистецтво.
Професійному зростанню  та підготовці до роботи у Новій українській школі сприяли семінари-практикуми (більше 10), проведені методистами Черкаського міського методичного кабінету установ освіти у 2017-2018 н. р. та у 2018-2019 н. р. для вчителів початкової школи та для заступників директорів з навчально-виховної роботи, які відповідають за початкову ланку освіти.
Методистами міського методичного кабінету установ освіти, створено 7 міських творчих груп вчителів початкових класів.
Також проведено інформування громадськості та педагогічної спільноти про Нову українську школу на радіо і телебаченні телестудії «Рось» та забезпечено функціонування сайту для вчителів початкової школи.
 
У роботі 42 (32 - ЗНЗ, 10 - ДНЗ) міських методичних об’єднань учителів: української мови та літератури, зарубіжної літератури, правознавства, історії, математики, фізики, астрономії, хімії, біології, економіки, природознавства, учителів музично-естетичного циклу, фізичної культури, трудового навчання, географії, іноземних мов, інформатики та 4 МО вчителів початкової школи - значна увага приділяється наданню методичної допомоги з питання підготовки учнів до проведення державної підсумкової атестації, ЗНО, застосування ІКТ,  впровадження нового Державного стандарту початкової освіти.
У 2018 навчальному році продовжував функціонувати сайт ММК як ефективний засіб комунікації з закладами освіти. Також активною є сторінка Черкаського міського методичного кабінету у Facebook.
 
У 2018 році міським методичним кабінетом (завідувач Косенкова І.А.) організовано та проведено:
  • міську серпневу педагогічну  конференцію (підготовка роботи секцій, видавництво аналітичних матеріалів, методичних посібників);
  • підготовлено та надруковано 15 методичних посібників та порадників для педагогів;
  • міське світо «День педагога» (ДК «Дружба народів»);
  • міський та підготовка до обласного та Всеукраїнського етапів предметних олімпіад (20 предметів, 1597 учнів) та МАН (науково-дослідні роботи 118 учнів у 2018 році, у 2019 – 76 учнів );
  • підготовлено наказ «Про нагородження учнів-переможців Міжнародних та Всеукраїнських олімпіад, МАН та педагогів» та проведено урочисте нагородження  (168880,00 грн.)
  • участь у ІХ міжнародному форумі «Інноватика в сучасній освіті» та Четверта міжнародна виставка закордонних навчальних закладів і агенцій «World Edu» та у ІХ Міжнародній вставці «Сучасні заклади освіти – 2018» та Шоста міжнародна виставка освіти за кордоном «WorldEdu». (м.Київ);
  • підготовлено та проведено міське свято «Випускник - 2018» та організовано його проведення ;
  • проведено міські етапи Міжнародних конкурсів: з укр.мови  імені П.Яцика , мовно-літературний імені Т.Г.Шевченка», учнівської творчості «Об’єднаймося ж брати мої»;
  • проаналізовано та затверджено 154 програм: 80 - факультативів та 74 – гуртків;
  • проведена системна робота з підготовки та проведення ЗНО (зовнішнього незалежного оцінювання) у відповідності до нормативно-правової бази та методичних рекомендацій Українського центру моніторингу якості освіти. 262 вчителя закладів освіти міста взяли участь у пробному та 447 в основному тестуваннях в якості старших інструкторів та інструкторів, уповноважених осіб Українського центру якості оцінювання, 135 осіб були членами комісій з перевірки робіт. Черкаським міським методичним кабінетом установ освіти проведено навчання усіх залучених педагогів та 29 громадських спостерігачів для роботи на ЗНО та видано відповідні сертифікати.
  •  були використанні такі форми методичної роботи з педагогами: афілійована регіональна (не) конференція EdCamp (взяли участь 250 осіб),
  • наукові конференції (5),
  • педагогічні фестивалі (1),
  • семінари (160 в т.ч. для керівників ЗНЗ, ПНЗ, ДНЗ),
  • засідання ММО (170),
  • тренінги (18),
  •  фокус-, творчі групи (215 засідань),
  • методичні наради (84),
  • засідання школи молодого вчителя (18),
  •  школа новопризначеного завуча (4 засідання) та інші;
  • фахові конкурси: «Вчитель року 2019», «Класний керівник року», «Керівник гуртка»;
  •  змагання та спартакіади з 15 видів спорту (близько 14890 людиностартів);
  • здійснюється обмін досвідом з педагогами України, а саме: виїзні семінари у Кременчук, Тальне, Кировоград, Вінниця, Біла Церква, Полтатва, з усіма районами Черкаської області тощо);
  • проведено та організовано більше 120 заходів інтелектуального, художньо-естетичного, прикладного характеру;
  •  більш ніж 50 мистецьких конкурсів для обдарованої молоді (наприклад: «Мистецький дивокрай Черкащини» - 1787 учасників;
  • Всеукраїнська національно-патріотична гра “Сокіл «Джура»» на базі «Дахнівська Січ» (60 осіб);  Усі загальноосвітні навчальні заклади міста взяли активну участь на етапах впоряд (стройова підготовка), стрільба, «Відун», «Рятівник», «Смуга перешкод». У фіналі міського етапу гри найкращі команди змагалися у впоряді, таборуванні, доланні туристсько-спортивної смуги, ватрі.
  • загальноосвітні заклади були залучені до проведення у спортивному комплексі «Будівельник» мистецько-патріотичного заходу «Шануємо гідних», присвяченому Дню волонтера.
  • «Школа безпеки»;
  • конкурс на кращий шкільний музей;
  • УМА (учнівське самоврядування 15 заходів – 280 учасників);
  • ХХ/ міська виставка педагогічних технологій. На виставці було представлено 383 друковані роботи (із них 30 робіт представлено міськими творчими групами) та 775 - цифрових ресурсів, наочних дидактичних матеріалів, виготовлених педагогами; кращі вироби гуртків загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів - усього понад 450 експонатів. У роботі виставки взяли участь  близько 2000 осіб.;
  • методичний супровід роботи дослідно-експериментальних майданчиків. У місті 20 навчальних закладів є експериментальними майданчиками. Із них 14 навчальних закладів є експериментальними майданчиками всеукраїнського рівня та 6 закладів – регіонального рівня.
  • вивчення та узагальнення ППД педагогів міста (є картотека);
  • аналіз стану забезпечення підручниками та їх розподіл між ЗНЗ, інвентаризація бібліотечних  фондів;
  • ММК куратор проектів міжнародних та всеукраїнських рівнів («Школа майбутнього», «Школа сприяння здоров’ю» тощо);
  • здійснюється постійно співпраця з ВНЗ, підприємствами та громадськими організаціями;
  • консультантами ПМПК надано психолого-педагогічних, медичних консультацій батькам - 1470, педагогам - 128, спеціалістам департаменту освіти і міськметодкабінету - 14, медичним працівникам (членам ЛКК) - 7, спеціалістам служб у справах дітей - 10. Всього за 2017/2018 н.р. міською ПМПК обстежено 1478 дітей, з них виявлено вперше - 882, з них дітей з інвалідністю - 29, сиріт – 3. Під час комплектації компенсуючих груп в ДНЗ міста на 2017/2018 н.р. міською ПМПК було обстежено 1230 дітей дошкільного віку, вперше - 795. Дітей обстежено з порушеннями зору - 278, слуху - 2, опорно-рухового апарату - 102, мовлення - 763, з аутизмом - 7, з затримкою психічного розвитку - 70, з розумовою відсталістю - 8. Обстежено дітей до 3-х років 188, з них 2-річних - 55, 3-річних - 133.
  • методистами ММК надано близько 1800 тис. консультацій всіх категорій педагогів;
  • постійно забезпечується робота сайту ММК як засобу спілкування з закладами освіти міста;
  • організовуємо участь педагогів у методичних заходах, які проводяться у ЧОІПОПП;
  • проведено міську інклюзивну спартакіаду;
  • опрацьовано  2160 (вхідна)  документів;
підготовлено та видано: 930 листів (по департаменту – 50, по ММК – 880) та 368 наказів (в т.ч. по ММК - 263, по департаменту105);
  • підготовка кошторисів та оформлення фінансових документів (договорів, рахунків тощо)  для проведення міських методичних заходів.
 
Організовано та проведено інтелектуальні,  творчі та національно-патріотичні  конкурси:
  • «Юних математиків» серед 3-5-х класів (117 учнів),
  •  конкурс «Юних знавців природи серед 3-4-х класів (71 учень) та 5-6-х класів «Грайлик» (72 учня)
  •  Юний географ (52 учня);
  •  Всеукраїнська гра «Геліантус» (1051 учасник),
  •  Всеукраїнський конкурс з українознавства «Патріот» (61 учасник),
  •  Всеукраїнська гра «Соняшник» (1397 учасників),
  •  Всеукраїнський конкурс «Лелека» (560 учасників),
  •  Європейський конкурс з іноземної мови «Гринвіч» (1259 учнів),
  •  Міжнародний конкурс з інформатики та математики «Бобер» (848 учасників),
  •  Всеукраїнський конкурс «Кенгуру» (2504 учнів), «Левеня» (932 учня),
  •  Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура») (місто 11 команд (120 учасників), обласний 1 команда, Всеукраїнський – 1 команда),
  •  Всеукраїнський конкурс «Олімпус» (1449),
  •  Всеукраїнський конкурс з історії «Альбус» (258),
  •  Міжнародний природничий конкурс «Колосок» (1641),
  •  Всеукраїнський конкурс з німецької мови «Орлятко» (106),
  •  Всеукраїнський конкурс з французської мови «Галлус» (113),
  •  Міжнародний конкурс ораторської майстерності (11),
  •  Всеукраїнський конкурс «Пазл» (477),
  •  І тур Програми обміну майбутніх лідерів FLEX (100),.
  •  Відеоролики англійською мовою «Five Fascinating Places of My Citi» (167)
  •   знавці англійської мови «Paddington” (14);
  •  Конкурс читців поезій  Генріха Гейне (134);
  •  міський конкурс «Літературний ювілей» (87 учасників),
  •  конкурс учнівських творів «Моя школа найкраща, тому що…» (35),
  •  міський військово-патріотичний конкурс «Герої не вмирають» (10),
  •  міський учнівський турнір юних істориків-краєзнавців (84),
  •  конкурс «Знавці права» (116),
  •  міський інтернет-конкурс з астрономіі «Астроквест» (253);
  •  міжшкільний проект по енергозбереженню (17),
  •  Міський конкурс відеофільмів «Цікава наука» (16);
  •  міський конкурс відеороликів «Мій внесок в енергозбереження» (8), 
  •  міський конкурс з інформатики  «Пригоди інфобайтика» (279),
  •  Екологічний веб-квест «В пошуках екоістини» (57);
  •  міський веб-квест «Знайомий Незнайомець» (безпечний Інтернет, 24 команди),
  •  інтелектуальний конкурс-гра «Розумник» для учнів 3-5 кл. (100),
  •  міський конкурс  із зарубіжної літератури «Презентація ювілейної книги» (30),
  •  міський конкурс декламування улюблених творів української літератури «Поетичний ювілей» (101),
  • відкритий кубок «Цивільного захисту (ДЮП, 192)»,
  •  інтеграційна спартакіада шкільних команд «Школа безпеки» (16 команд),
  •  міський фестиваль шкільних соціально-психологічних театрів ( 8 команд).
  • шаховий турнір ДНЗ (700);
  •  музичний фестиваль «Зіркова хвилька» (ДНЗ, 62)
Загалом за 2018 рік проведено більше 150 конкурсів різних рівнів.
(близько 6000 школярів) мистецьких конкурсів для обдарованої молоді.
 
У 2017/2018 навчальному році для практичних психологів ЗНЗ, ДНЗ і соціальних педагогів ЗНЗ центром практичної психології і соціальної роботи були організовані і проведені методичні заходи:
- 7 методичних нарад: для спеціалістів психологічної служби ЗНЗ і ДНЗ;
- 4 засідання методичних об’єднань;
- 4 семінари: для практичних психологів і соціальних педагогів;
- 5 семінарів-практикумів;
- 2 семінари-тренінги: для соціальних педагогів
- виїзний семінар: для практичних психологів ДНЗ «Освітнє краєзнавство: Канівський природний заповідник. Чернеча гора»;
- 2 практикуми: для практичних психологів ЗНЗ;
- 3 тренінги: для практичних психологів і соціальних педагогів;
- 2 «круглих столи»: для соціальних педагогів ЗНЗ;
- 6 майстер-класів для практичних психологів ЗНЗ і ДНЗ,
- 9 занять школи професійної майстерності практичних психологів ДНЗ,
- 1 засідання інтервізійної групи практичних психологів ДНЗ
- 1 заняття школи професійної адаптації соціальних;
- 1 заняття школи професійної адаптації практичних психологів ЗНЗ;
- 3 засідання фокус-групи практичних психологів ДНЗ;
- 19 засідань фокус-групи практичних психологів;
- 3 засідання творчої групи практичних психологів ЗНЗ тощо
Спеціалістами ЦППСР та психологічної служби навчальних закладів відвідано та проаналізовано 25 відкритих заходів практичних психологів і соціальних педагогів, які атестувались у 2018 році: 8 занять практичних психологів ДНЗ, 12 занять практичних психологів ЗНЗ, 5 занять соціальних педагогів ЗНЗ. Окрім цього, психологічні практикуми та тренінги є невід’ємною складовою методичної роботи з усіма категоріями педагогів міста .
Отже Черкаський міський методичний кабінет оперативно та ефективно здійснює науково-методичне забезпечення системи загальної середньої, дошкільної, позашкільної та професійно-технічної освіти міста. Організовує підвищення кваліфікації педагогів в умовах реформування освіти та роботи з вихованцями дошкільних та учнями загальноосвітніх  і позашкільних закладів міста Черкаси.
Щодо штатного розпису методкабінету, то нами проаналізована чисельна кількість працівників методичних установ в інших містах України, а саме:
 
Місто Населення Кількість закладів освіти Кількість працівників методкабінету
Вінниця 372 тис. 98 21
Полтава 295 тис. 105 24
Черкаси 279 тис. 106 22
Чернівці 262 тис. 106 29
Кременчук 225 тис. 82 21
Житомир 270 тис. 86 19
Суми 265 тис. 90 34
Тернопіль 217 тис. 83 24
Відповідно  до Державного стандарту початкової загальної освіти та освітніх  галузей  Державного стандарту базової  і повної загальної середньої освіти  пропонуємо наступний штатний розпис:
№з/п Назва структурного підрозділу та посад Кількість штатних одиниць
Навчально-методичний центр психологічної служби при комунальній установі «Черкаський міський методичний кабінет установ освіти»
1 Завідувач  Центру 1
2 Психолог-методист 1
Всього 2
Методисти з галузей:
1 Дошкільна освіта 1
2 Початкова освіта 1
3 Корекційна освіта 1
4 З позашкільної освіти 1
5 З виховної роботи 1
6 З мов і літератур  (з української мови та література; з зарубіжної літератури та інших мов національних меншин) 1
7 З іноземних мов (іспанської, німецької, французької, англійської) 1
8 З суспільствознавства (історія, правознавство) 1
9 З естетичної, художньої  культури 1
10 З математики, фізики, астрономії 1
11 З природознавства, географії, економіки 1
12 З біології, хімії, основ здоров’я 1
13 З трудового навчання, креслення, фізичної культури, курсу «Захист Вітчизни» 1
14 З основ інформатики, інформаційні технології 1
Всього: 14
Сектор зовнішнього незалежного тестування, моніторингу якості освіти, інформаційно-видавничої діяльності
1 Методисти 2
Всього: 2
1 Директор методкабінету 1
2 Заступник директора 1
Всього: 2
Бібліотека при комунальній установі «Черкаський міський методичний кабінет установ освіти»
1 Завідувач бібліотекою 1
Працівники обслуговуючого персоналу
1 Секретар (робота з копіювальною та розмножувальною  технікою, комп’ютерний набор, реєстрація та систематизація документів тощо) 1
Разом по комунальній установі 22
 
 
Завідуюча міським методичним
кабінетом установ освіти                                                     І.А.Косенкова
 
 
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
РішенняЧеркаської
міської ради
від                         №     
                                         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
СТАТУТ
 
КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ
«ЧЕРКАСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ УСТАНОВ ОСВІТИ »
 
  
м. Черкаси
2019 рік
 
 
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
  1. Комунальна установа «Черкаський міський методичний кабінет установ освіти» Черкаської міської ради є науково-методичною установою, яка відповідно до чинного законодавства здійснює науково-методичне забезпечення системи загальної середньої, дошкільної освіти та професійно-технічної освіти міста, підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
  2. Даний Статут визначає правові та економічні основи організації та діяльності комунальної установи «Черкаський міський методичний кабінет установ освіти» Черкаської міської ради (далі - методкабінет).
  3. Повне найменування українською мовою – КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЧЕРКАСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ УСТАНОВ ОСВІТИ», скорочене найменування – КУ «ММК».
  4. Юридична адреса методкабінету: 18000, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Гоголя, 251.
  5. Засновником методкабінету є Черкаська міська рада.
  6. Уповноваженим органом управління є департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – уповноважений орган).
  7. Засновник через уповноважений орган здійснює фінансування методкабінету, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування.
  8. Методкабінет в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про інноваційну діяльність», «Про місцеве самоврядування в Україні», указами і розпорядженнями Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами та своїм Статутом, затвердженим Засновником.
  9. Відповідно рішення Черкаської міської ради від 21.08.1997 року № 6-22/62 «Про надання статусу юридичної особи Черкаському міському методичному кабінету установ освіти та затвердження Положення про Черкаський міський методичний кабінет установ освіти» Черкаському міському методичному кабінету установ освіти було надано статус юридичної особи.
  10. Методкабінет є юридичною особою, має печатку, штамп і бланки з відповідними реквізитами, має самостійний баланс, рахунки в органах Державної казначейської служби України.
  11. Головною метою діяльності методкабінету є науково-методичне забезпечення системи загальної середньої, дошкільної, позашкільної та професійно-технічної освіти міста, організація науково-методичної роботи, підвищення кваліфікації, професійного рівня педагогічних працівників загальноосвітніх, дошкільних і позашкільних навчальних закладів і розвиток їхньої творчої ініціативи у міжкурсовий період.
  12. Діяльність методкабінету спрямована на реалізацію завдань, основними з яких є:
  13. забезпечення високої якості освіти шляхом науково-методичної підтримки інноваційної діяльності у закладах освіти, трансформуванням наукових ідей у педагогічну практику на основі підвищення мотивації професійного удосконалення учасників навчально-виховного процесу в умовах НУШ;
  14. забезпечення розвитку та функціонування української мови як державної, задоволення мовно-освітніх потреб національних меншин в умовах геополітичної ситуації в Україні, створення умов для вивчення іноземних мов, із урахуванням змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів;
  15. науково-методичне забезпечення системи дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти та професійно-технічної освіти у умовах реформування галузі;
  16. формування інформаційної культури та підвищення рівня ІКТ-компетентності всіх учасників навчально-виховного процесу;
  • впровадження сучасних освітніх систем і технологій, інтерактивних методів організації навчання і виховання;
    • формування у педагогів уміння реалізувати різні форми самоосвіти та мобілізація науково-методичного супроводу на підготовку вчителів до проведення реформ у галузі освіти та адаптації до нових умов атестації й підвищення кваліфікації;
  • координація діяльності методичних кабінетів при навчальних закладах, міських циклових методичних комісій (об'єднань) і методичних комісій (об'єднань) при навчальних закладах;
    • здійснення психолого-педагогічного та методичного супроводу інклюзивної та інтегрованої освіти як системи освітніх послуг та підготовки педагогічних працівників до роботи в умовах інклюзивної освіти;
    • забезпечення науково-методичної підтримки діяльності педагогів, їх наукових пошуків та експериментальної роботи;
    • забезпечення ефективної роботи з обдарованими дітьми, ефективного та об’єктивного оцінювання знань учнів;
    • розвиток особистісно-зорієнтованого, диференційованого навчання зі збереженням фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я як основи навчальної діяльності учнів та ефективної роботи педагогів з дітьми з особливими освітніми потребами;
    • підвищення рівня психологічної культури й психологічної компетентності педагогічних працівників та батьків;
    • здійснення соціально-психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу в конфліктний та постконфліктний період;
    • забезпечення національно-патріотичного виховання дітей та молоді;
    • посилення ролі формування духовних та моральних цінностей учнівської молоді;
    • забезпечення відповідності структури методичної роботи кількісному та якісному складу педагогічних кадрів;
    • створення умов розвитку педагогічної майстерності, творчої ініціативи педагогічних працівників, удосконалення форм і методів підвищення їх кваліфікації, в тому числі з використанням дистанційних форм навчання;
  • консультування педагогічних працівників з проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук;
  • моніторинг якості загальної середньої освіти, рівня навчальних досягнень учнів, у тому числі тих, які навчаються за альтернативними підручниками і навчальними посібниками, їх відповідності Державному стандарту початкової загальної освіти, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України (далі - Державний стандарт початкової загальної освіти) та Державному стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України (далі - Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти);
  • здійснення організації апробації та моніторингових досліджень навчально-методичного забезпечення, підручників, навчальних посібників та іншої навчальної літератури для загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів;
  • вивчення потреб і надання практичної допомоги молодим спеціалістам та іншим педагогічним працівникам, у тому числі в період підготовки їх до атестації; участь у роботі атестаційних комісій, надання на звернення департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради оцінки якості навчально-виховної роботи педагогічних працівників (експертні висновки), які атестуються;
  • організація і науково-методичне забезпечення роботи з резервом працівників і керівних кадрів закладів освіти міста Черкаси;
  • проведення I етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», інших фахових конкурсів і змагань педагогічних працівників; надання переможцям допомоги щодо підготовки їх до участі в наступних етапах змагань;
  • взаємодія з міськими науковими відділеннями Малої академії наук України та іншими учнівськими товариствами, участь у проведенні олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів тощо; організація підготовки команд та окремих учнів до участі їх у наступних етапах змагань;
  • організація інформаційно-комунікаційного обслуговування та використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі та діяльності навчальних закладів;
  • вивчення, узагальнення та впровадження в педагогічну практику досвіду використання інноваційних технологій і сучасних форм організації навчально-виховного процесу;
  • формування електронної бази даних щодо перспективного педагогічного досвіду та інноваційної діяльності педагогічних колективів і окремих працівників, створення сучасних науково-методичних матеріалів, фондів навчальної, довідкової, методичної, психолого-педагогічної, наукової, науково-популярної, художньої та іншої літератури і періодичних педагогічних видань;
  • проведення масових заходів, спрямованих на поширення інформації щодо дослідно-експериментальної, науково-пошукової роботи та інноваційної діяльності навчальних закладів і окремих педагогічних працівників;
  • висвітлення в засобах масової інформації інноваційної діяльності педагогічних колективів та окремих педагогічних працівників і проблем розвитку освіти в місті;
  • видавнича діяльність: розробка та друк методичних посібників, буклетів, збірників, програм тощо.
    1. Методкабінет несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за реалізацію завдань, визначених чинним законодавством України про загальну середню, дошкільну та позашкільну освіту, державних вимог до роботи з педагогічними кадрами; дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази.
    2. Методкабінет у процесі реалізації покладених на нього завдань взаємодіє із комунальним навчальним закладом «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», вищими навчальними закладами, творчими спілками, громадськими установами та організаціями, юридичними та фізичними особами.
    3. Взаємовідносини між методкабінетом з юридичними і фізичними особами визначаються відповідними угодами.
    4. Мовою спілкування та ведення документації в методкабінеті є державна мова України.
 
II. РЕЖИМ РОБОТИ МЕТОДКАБІНЕТУ
 
  1. Методкабінет працює за п’ятиденним робочим тижнем.
  2.  Щоденний графік роботи методичного кабінету визначається Правилами внутрішнього трудового розпорядку, що затверджуються зборами трудового колективу
понеділок-четвер – 08-00 – 17-15,
п’ятниця – 08-00 – 16-00,
обідня перерва: 13-00 – 14-00.
  1.  Щоденний режим роботи працівників методичного кабінету може визначатися окремим графіком, затвердженим директором методкабінету.
 
ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ МЕТОДКАБІНЕТУ
 
  1. Методкабінет здійснює свою діяльність відповідно до плану, який складається на навчальний рік.
  2. План роботи схвалюється науково-методичною радою методкабінету і затверджується його керівником у погодженні з керівником уповноваженого органу, ректором комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради».
  3. За потребою, на підставі відповідних угод, методкабінет може надавати додаткові платні або безоплатні послуги відповідно до чинного законодавства.
 
IV. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МЕТОДКАБІНЕТУ
 
  1. Працівниками методкабінету є: директор, його заступник, методисти, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби, методисти-психологи, педагогічні та науково-педагогічні працівники, завідувач бібліотекою, секретар, обслуговуючий персонал та інші згідно штатного розпису.
  2. Штатний розпис методичного кабінету розробляється на підставі відповідних нормативних документів і затверджується Засновником за поданням директора методкабінету.
  3. Директор має заступника, який призначається на посаду та звільнюється з посади директором методкабінету.
  4. Педагогічні та інші працівники приймаються на роботу до методкабінету  та  звільняються директором.
  5. Відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти та освітніх галузей Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в штаті методкабінету є такі посади методистів:
- з дошкільної освіти ;
- з початкової освіти;
- з позашкільної освіти та виховної роботи;
- з корекційної освіти;
- з психологічної служби;
- з галузей освіти (з української мови та література; з зарубіжної літератури та інших мов національних меншин; з іноземних мов: іспанської, німецької, французької, англійської; з історії, правознавства, громадянської освіти; предметів художньо-естетичного циклу; з математики, фізики, астрономії, природознавства, географії, економіки; біології, хімії, основ здоров’я, трудового навчання і креслення; з основ інформатики; фізичної культури та курсу «Захист Вітчизни»; зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингу якості освіти, інформаційно-видавничої діяльності);
- працівників обслуговуючого персоналу;
- завідувач бібліотекою.
  1. Функції та повноваження методистів та інших працівників методичного кабінету визначаються посадовими інструкціями та функціональними обов’язками, залежно від їхньої освіти, кваліфікації та наявних штатних одиниць.
  2. У складі методичного кабінету за рішенням засновника можуть функціонувати відділи, лабораторії, центри, бібліотека, сектори та інші структурні підрозділи.
  3. При методкабінеті функціонує бібліотека.
  4. За успіхи в роботі працівникам методкабінету встановлюються матеріальне або моральне заохочення. Преміювання педагогічних та інших працівників методкабінету проводиться з метою стимулювання роботи працівників установи, згідно Положення про преміювання та на підставі Колективного договору.
  5. На посади працівників методкабінету приймаються особи з відповідною вищою педагогічною освітою та наявності стажу роботи за фахом не менше 5 років, яким за результатами атестації встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії» або «спеціаліст вищої категорії» та які зможуть забезпечити ефективність роботи на займаній посаді.
  6. Трудові відносини у методкабінеті регулюються чинним законодавством України про працю, нормативно-правовими актами галузевого Міністерства, а також прийнятими, відповідно до них, правилами внутрішнього трудового розпорядку методкабінету.
  7. Працівники методкабінету мають право:
  • на вільний вибір педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з педагогічними кадрами;
  • на підвищення кваліфікації, участь у семінарах, нарадах тощо;
  • проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;
  • вносити пропозиції щодо поліпшення діяльності методкабінету;
  • на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до чинного законодавства;
  • об'єднуватися у професійні спілки та бути членами інших об'єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством;
  • на захист професійної честі та власної гідності;
  • на збереження кваліфікаційних категорій і педагогічних звань, одержаних за результатами останньої атестації.
    1. Працівники методкабінету зобов'язані:
  • дотримуватись вимог Статуту, правил внутрішнього трудового розпорядку методкабінету, умов трудового договору, посадових інструкцій;
  • дотримуватися етики і норм загальнолюдської моралі;
  • виконувати накази та розпорядження керівництва методкабінету.
    1. Матеріально відповідальні особи та працівники методкабінету несуть відповідальність за збереження основних засобів та матеріальних цінностей у порядку,       визначеному чинним законодавством, наказом директора методкабінету та договором, укладеним між працівником та установою.
    2. Працівники методкабінету відповідно до статті 26 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» щорічно безоплатно проходять медичні огляди.
    3. Атестація педагогічних працівників методкабінету здійснюється відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України.
    4. Працівники, які систематично порушують Статут, правила внутрішнього трудового розпорядку методкабінету, не виконують посадових обов'язків, умови Колективного договору, або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.
 
V. КЕРІВНИЦТВО МЕТОДКАБІНЕТОМ
 
  1. Методкабінет підпорядковується Засновнику та уповноваженому органу з усіх питань діяльності.
  2. Наукове керівництво методкабінетом в частині науково-методичного забезпечення системи позашкільної, дошкільної, професійно-технічної та загальної середньої освіти, у погодженні із уповноваженим органом, здійснює комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради».
  3. Безпосереднє керівництво методкабінетом здійснює його директор, який призначається і звільняється з посади уповноваженим органом за погодженням з Засновником та за погодженням з комунальним навчальним закладом «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради».
  4. Директор методкабінету:
  • здійснює загальне керівництво діяльністю методкабінету, готує план роботи, погоджує і затверджує його в установленому порядку;
  • готує подання про затвердження Засновником структури методкабінету, посадові інструкції та функціональні обов'язки його працівників і визначає ступінь відповідальності за їх виконання;
  • представляє інтереси методкабінету у відносинах з уповноваженим органом, комунальним навчальним закладом «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», юридичними і фізичними особами;
  • вносить пропозиції в установленому порядку Засновнику стосовно чисельності та фонду оплати праці працівників;
  • видає в межах компетенції накази і розпорядження та забезпечує контроль за їх виконанням;
  • приймає на роботу і звільняє з роботи працівників методкабінету;
  • розпоряджається майном і коштами методкабінету відповідно до чинного законодавства;
  • складає та виконує кошторис, укладає угоди, дає доручення щодо використання коштів, відкриває банківські рахунки тощо;
  • застосовує до працівників методкабінету заходи заохочення та дисциплінарного впливу;
  • звітує перед Засновником та комунальним навчальним закладом «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» про результати діяльності методкабінету.
    1. Директор методкабінету може бути членом Колегії управління освіти департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради.
    2. Постійно діючим колегіальним органом керівництва методкабінетом є науково-методична рада, яку очолює директор методкабінету. Науково-методична рада визначає перспективи розвитку науково-методичної роботи в місті, розглядає її основні результати.
    3. Органом громадського самоврядування методкабінету є загальні збори колективу, які скликаються 2 рази на рік. Рішення загальних зборів приймаються простою більшістю голосів від загальної кількості присутніх.
Загальні збори колективу:
  • вносять пропозиції про зміни і доповнення до статуту методкабінету;
  • заслуховують звіт керівника закладу щодо його статутної діяльності, дають йому оцінку шляхом таємного або відкритого голосування;
  • розглядають питання науково-методичної роботи та фінансово-господарської діяльності методкабінету;
  • затверджують основні напрями розвитку і вдосконалення роботи методкабінету.
 
VI.  МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА
ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
 
  1. Матеріально-технічне забезпечення методкабінету здійснюється Засновником, який забезпечує його необхідними будівлями, обладнанням, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування тощо, вартість відображається у балансі.
  2. Майно, закріплене за методкабінетом, передається йому на праві оперативного управління та не може бути вилученим відповідно до чинного законодавства.
  3. Методкабінет здійснює фінансово-господарську діяльність згідно кошторису, що затверджується уповноваженим органом.
  4. Фінансування методкабінету здійснюється Засновником за рахунок коштів місцевих бюджетів, з інших джерел, не заборонених законодавством, через уповноважений орган згідно чинного законодавства та на основі кошторису.
  5. Джерелами фінансування методкабінету є кошти:
  • міського бюджету;
  • благодійні внески, матеріальні цінності, одержані від підприємств, установ, організацій, окремих громадян;
  • інші кошти, не заборонені законодавством України.
    1. Методкабінет за погодженням із Засновником має право:
  • придбавати, орендувати необхідне йому обладнання та інше майно;
  • отримувати допомогу від підприємств, установ, організацій або фізичних осіб як добровільні та цільові внески;
  • здавати в оренду приміщення, споруди, обладнання юридичним та фізичним особам для провадження освітньої діяльності згідно із чинним законодавством та рішенням Засновника.
    1. Порядок ведення ділової, кадрової, статистичної та фінансової документації у методкабінеті здійснюється відповідно до законодавства та цього Статуту.
    2. Керівництво методкабінету несе відповідальність перед Засновником, уповноваженим органом та перед іншими органами за достовірність і своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої інформації.
 
VII. КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ МЕТОДКАБІНЕТУ
 
  1. Контроль за діяльністю методкабінету здійснює Засновник та уповноважений орган.
  2. Контроль за діяльністю методкабінету в частині науково-методичного забезпечення здійснює комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», у погодженні з уповноваженим органом.
 
VIIІ. МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО МЕТОДКАБІНЕТУ
 
8.1. Методкабінет за наявності належної матеріально-технічної та соціально-культурної бази, власних фінансових коштів може:
  • організовувати та проводити міжнародні науково-методичні семінари, конференції, практикуми, наради, виставки тощо, здійснювати обмін та взаємне стажування працівників, брати участь у міжнародних науково-методичних заходах;
  • укладати угоди про співпрацю та реалізацію спільних програм і проектів, установлювати прямі зв’язки з партнерами за кордоном, міжнародними освітніми організаціями, закладами освіти, науковими установами зарубіжних країн у встановленому чинним законодавством порядку.
 
XІ. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ
 
  1. Трудовий колектив методкабінету складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з методкабінетом.
  2. Трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією методкабінету регулюються колективним договором.
  3. Право укладання колективного договору від імені Засновника надається директору методкабінету за погодженням з уповноваженим органом, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.
Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
  1. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
  2. Працівникам методкабінету (центру) встановлюється заробітна плата згідно з тарифними розрядами посад Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 №1298 (1298-2002-п), відповідно до чинного законодавства.
  3. Оплата праці працівників методкабінету здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються методкабінетом після виконання зобов’язань щодо оплати праці.
 
Х. ПРИПИНЕННЯ МЕТОДКАБІНЕТУ
 
  1.  Створення, припинення діяльності, реорганізація та ліквідація методкабінету здійснюються за рішенням Засновника у встановленому чинним законодавством порядку.
  2.  Методкабінет вважається припиненим з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб, підприємств та громадських формувань відповідного запису в установленому порядку.
 
 
 
ХІ. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ДОПОВНЕНЬ ДО СТАТУТУ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
РішенняЧеркаської
міської ради
 від                        №     
 
СТРУКТУРА
комунальної установи «Черкаський міський методичний кабінет установ освіти» Черкаської міської ради
                                                                                   
№з/п Назва структурного підрозділу та посад Кількість штатних одиниць
Навчально-методичний центр психологічної служби при комунальній установі «Черкаський міський методичний кабінет установ освіти»
1 Завідувач Центру 1
2 Психолог-методист 1
Всього 2
Методисти з галузей:
1 Дошкільна освіта 1
2 Початкова освіта 1
3 Коррекційна освіта 1
4 З позашкільної освіти 1
5 З виховної роботи 1
6 З мов і літератур  (з української мови та література; з зарубіжної літератури та інших мов національних меншин) 1
7 З іноземних мов (іспанської, німецької, французької, англійської) 1
8 З суспільствознавства (історія, правознавство) 1
9 З естетичної, художньої  культури 1
10 З математики, фізики, астрономії 1
11 З природознавства, географії, економіки 1
12 З біології, хімії, основ здоров’я 1
13 З трудового навчання, креслення, фізичної культури, курсу «Захист Вітчизни» 1
14 З основ інформатики, інформаційні технології 1
Всього: 14
Сектор зовнішнього незалежного тестування, моніторингу якості освіти, інформаційно-видавничої діяльності
1 Методисти 2
Всього: 2
1 Директор методкабінету 1
2 Заступник директора 1
Всього: 2
Бібліотека при комунальній установі «Черкаський міський методичний кабінет установ освіти»
1 Завідувач бібліотекою 1
Працівники обслуговуючого персоналу
1 Секретар (робота з копіювальною та розмножувальною  технікою, комп’ютерний набор, реєстрація та систематизація документів тощо) 1
Разом по комунальній установі 22