ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Управління інформаційної політики

Підготував:

Управління інформаційної політики

Галузь:

Галузева

Статус:

Новий проєкт

Дата:

19.06.2019

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1329-8-рд
Про затвердження міської програми організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2017-2021 в новій редакції

Проект рішення
№ 1329-8-рд
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА
 
Про затвердження міської програми організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2017-2021 в новій редакції
 
Відповідно до п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.43 Закону України “Про військовий обов`язок і військову службу”, п.21 ст.91 Бюджетного кодексу України, розглянувши звернення військового комісара Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату від 06.02.2019 № 2584-01-20 та в зв’язку з прийняттям рішення Черкаської міської ради від 21.03.2019 № 2-4173 «Про утворення деяких юридичних осіб Черкаської міської ради, затвердження їх структури та внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682», з метою здійснення подальшого фінансування заходів програми, Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
  1. Затвердити міську програму організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2017-2021 в новій редакції.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Волошина І.В. та постійну комісію Черкаської міської ради з питань сприяння децентралізації, розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства, свободи слова та інформації, депутатської діяльності, законності та антикорупційної політики Шевченка Р.В.
 
Міський голова А.В. Бондаренко
 
 
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Черкаської міської ради
від ___________ № ___________
 
Програма
організації і сприяння приписці громадян до
призовних дільниць та їх призову на строкову
військову службу у 2017 - 2021
 
І Загальні положення
 
Програма організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2017-2021 (далі – Програма) ставить за мету реалізацію певних заходів у сфері соціального захисту громадян міста, які призиваються на строкову військову службу у Збройні Сили України. Підготовка молоді до військової служби та призов громадян на військову службу, з метою комплектування військ молодим поповненням, завжди є важливим елементом будівництва Збройних Сил та підтримки їх боєздатності.
Місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування згідно вимог ст.43 Закону України “Про військовий обов`язок і військову службу” для проведення медичного огляду громадян, призову їх на строкову військову службу, відправки призваних до військових частин, прийняття на військову службу за контрактом зобов'язані забезпечити військові комісаріати необхідною кількість технічних працівників та обслуговуючого персоналу, обладнаними призовними (збірними) пунктами, медикаментами, інструментарієм, медичним і господарським майном, автомобільним транспортом, а також забезпечувати здійснення охорони громадського порядку.
Вирішити ці питання у сучасних економічних умовах, враховуючи що через призовну дільницю міста і під час диспансеризації 14-15-літніх юнаків, приписці 17-літніх юнаків та проведення двох призовів у рік 18-літніх юнаків проходить понад 6,5 тисяч призовників, без фінансування з місцевого бюджету не є можливим. Таке фінансування передбачене як додаткове, частиною першою ст. 43 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу».
На призовній дільниці працює призовна комісія міста на чолі з заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, а також медична комісія, яка складається з лікарів лікувальних закладів міста. Медична комісія проводить медичний огляд жителів міста – юнаків 14-17 та 18 років, реально проводячи таким чином постійну диспансеризацію чоловічої частини населення, під час якої до 60% захворювань у юнаків виявляється вперше.
 
 
ІІ Мета Програми
 
  1. Метою Програми є організація та проведення спільних заходів органами місцевого самоврядування, Черкаським об’єднаним міським військовим комісаріатом, Черкаським відділом поліції ГУНП в Черкаській області з підготовки та проведення призову громадян України на строкову військову службу, військово-патріотичному вихованню молоді міста та їх фінансове забезпечення.
  2. Надання субвенції Черкаському обласному військовому комісаріату для облаштування призовної дільниці Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату меблями, комп’ютерною та оргтехнікою.
 
ІІІ Перелік завдань виконання Програми
 
Основними завданнями виконання Програми є:
  1. Проведення якісного призову громадян на строкову військову службу в т.ч. за контрактом, проведення приписки громадян до призовної дільниці (взяття на військовий облік, визначення кількості, ступені придатності призовників до військової служби) та відбір призовників до вищих військових навчальних закладів України.
  2. Проведення лікувально-оздоровчої роботи.
  3. Забезпечення діяльності призовної дільниці Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату.
  4. Надання субвенції Черкаському обласному військовому комісаріату для облаштування призовної дільниці Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату меблями, комп’ютерною та оргтехнікою.
 
IV Паспорт Програми
 
Паспорт Програми визначає суму коштів, необхідних для виконання Програми, законодавчі підстави її реалізації, мету, завдання, напрямки діяльності, а також результативні показники, на підставі яких здійснюється контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів та аналіз бюджетної програми.
Головний розпорядник бюджетних коштів Програми – управління інформаційної політики Черкаської міської ради розробляє та протягом 45 днів з дня набрання чинності рішення про міський бюджет затверджує спільно з департаментом фінансової політики паспорт бюджетної програми.
 
V Перелік заходів виконання Програми
 
№ з/п Найменування заходів Термін виконання Виконавці
1 2 3 4
1.Проведення якісного призову громадян на строкову військову службу в т.ч. за контрактом, проведення приписки громадян до призовної дільниці (взяття на військовий облік, визначення кількості, ступені придатності призовників до військової служби) та відбір призовників до вищих військових навчальних закладів України.
1.1 Оповіщення юнаків призовного віку, які підлягають призову на строкову військову службу і тимчасово перебувають на території м. Черкаси. Щорічно Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат.
1.2 Безкоштовна видача довідок про склад сім’ї призовників. Щорічно Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат,
Органи самоорганізації населення.
1.3 Забезпечення явки на призовну дільницю для призову на строкову військову службу усіх громадян, яким у період чергового призову виповнюється 18 років, а також громадян, у яких закінчились відстрочки від призову, або не призвані раніше на військову службу з різних обставин. Щорічно Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат.
1.4 Застосування засобів примусового характеру щодо громадян, які ухиляються від призову та не з’являються до міського військового комісаріату та направлення до відповідних правоохоронних органів матеріалів на призовників, які ухиляються від призову на строкову військову службу. Щорічно Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат,
Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області.
1.5 Вирішення питань про надання відстрочки від призову на строкову військову службу. Щорічно Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,
Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат,
Департамент охорони здоров’я та медичних послуг,
Департамент освіти та гуманітарної політики.
1.6 Забезпечення медичного огляду призовників. Щорічно Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат,
Департамент охорони здоров’я та медичних послуг.
1.7 Для забезпечення належного порядку в місті у дні відправок юнаків на строкову службу (за графіком військового комісаріату) виділяти наряд поліції. Щорічно Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат,
Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області.
1.8 Утворити на період призову оперативну групу для розшуку і доставки призовників, які ухиляються від призову та відправки на військову службу. Щорічно Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат,
Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області.
  1. Проведення лікувально-оздоровчої роботи.
2.1 Розробляти спільний комплексний план лікувально-оздоровчих заходів серед допризовної та призовної молоді міста. Щорічно Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат,
Департамент охорони здоров’я та медичних послуг.
2.2 Організувати кваліфікований підбір лікарів та середнього медичного персоналу для роботи  у міській призовній дільниці, в тому числі утворити резерв медичної комісії. Щорічно Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат,
Департамент охорони здоров’я та медичних послуг.
2.3 Вживати заходів щодо забезпечення роботи міської призовної дільниці медичним інструментарієм, медикаментами та медичним майном, необхідним для медичного огляду призовників під час проведення приписки та призову. Щорічно Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат,
Управління інформаційної політики.
2.4 Забезпечення флюорографічного, електрокардіографічного дослідження та лабораторного обстеження призовників в поліклініках за місцем проживання згідно з направленням військового комісаріату. Щорічно Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат,
Департамент охорони здоров’я та медичних послуг.
2.5 Встановити контроль за стаціонарним обстеженням призовників у лікувальних установах міста та виділити на час чергового призову по 10-15 ліжко-місць, забезпечивши позачергове та якісне обстеження призовників. Щорічно Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат,
Департамент охорони здоров’я та медичних послуг.
  1. Забезпечення діяльності призовної дільниці Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату.
3.1 Забезпечувати заробітною платою  працівників призовної комісії згідно трудових угод на час проведення приписки та призову Щорічно Управління інформаційної політики,
Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат.
3.2 Забезпечувати в установленому порядку міську призовну дільницю господарчим майном, канцтоварами та іншим необхідним майном під час проведення приписки та призову громадян. Щорічно Управління інформаційної політики,
Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат.
3.3 Забезпечення міської призовної дільниці черговим автомобілем в період підготовки та проведення призову та приписки, а також  проведення його технічного обслуговування та ремонту. Щорічно Управління інформаційної політики,
Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат.
3.4 Надання субвенції Черкаському обласному військовому комісаріату для облаштування призовної дільниці Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату меблями, комп’ютерною та оргтехнікою, в т.ч. столи, стільці, крісла офісні,  шафи для одягу, шафи для документів, шафи ділові спеціальні, тумби приставні, стійка для зустрічі громадян, трибуна для промов, ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням Microsoft Windows 2019 рік Управління інформаційної політики,
Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат.
 
VI Обсяги і джерела фінансування Програми
Фінансування витрат на реалізацію заходів Програми здійснюється в межах асигнувань передбачених у міському бюджеті по КПКВК 2318220 «Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення» та 2319800 «Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів». Головним розпорядником коштів є – Управління інформаційної політики Черкаської міської ради. Відповідальним виконавцем Програми є – Управління інформаційної політики, Черкаський обласний військовий комісаріат, та Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат. Відповідальний виконавець у процесі виконання Програми забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації відповідної Програми у межах визначених бюджетних призначень.
Головний розпорядник коштів в межах своїх повноважень здійснює оцінку ефективності Програми, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів. Оцінка ефективності Програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників, а також іншої інформації, що міститься у бюджетному запиті, кошторисі, паспорті бюджетної Програми.
Результати оцінки ефективності бюджетних програм, у тому числі висновки органів виконавчої влади, уповноважених на здійснення фінансового контролю за дотриманням бюджетного законодавства, є підставою для прийняття рішень про внесення в установленому порядку змін до бюджетних призначень поточного бюджетного періоду, відповідних пропозицій до проекту бюджету на плановий бюджетний період та до прогнозу бюджету на наступні за плановим бюджетні періоди, включаючи зупинення реалізації відповідних бюджетних Програм.
Фінансування може здійснюватись і за рахунок інших джерел, якщо це не суперечить чинному законодавству.
Визначити такі прогнозні напрямки використання бюджетних коштів по Програмі:

з/п
Напрями використання коштів Факт
2017 р.
Факт 2018 р. 2019 р. 2020 р. 2021 р.
1 Заробітна плата 320,000 335,070 594,000 594,000 594,000
2 Нарахування на заробітну плату 70,400 73,715 130,680 130,680 130,680
3 Придбання канцтоварів та витратних матеріалів для оргтехніки, поштові конверти з марками. 25,100 29,541 156,912 165,699 173,984
4 Придбання господарських товарів 0,715 0,843 5,267 5,562 5,840
5 Придбання медичних препаратів 0,0 0,0 1,450 1,531 1,608
6 Придбання паливно-мастильних матеріалів 30,823 36,690 65,700 69,379 72,848
7 Абонентська плата, телефонні розмови, пеня 4,615 4,868 4,095 3,817 4,008
8 Оренда службового автомобіля 10,167 10,878 10,167 10,736 11,273
9 Проведення технічного обслуговування та ремонту орендованого автомобіля 0,0 0,0 57,000 60,192 63,202
10 Субвенція Черкаському обласному військовому комісаріату для  облаштування призовної дільниці Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату меблями, комп’ютерною та оргтехнікою, в т.ч. столи, стільці, крісла офісні,  шафи для одягу, шафи для документів, шафи ділові спеціальні, тумби приставні, стійка для зустрічі громадян, трибуна для промов, ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням Microsoft Windows 0,0 0,0 738,184 0,0 0,0
Разом: 461,820 491,605 1763,455 1041,596 1057,443
VII Результативні показники, що характеризують виконання Програми

з/п
Показники Од.
виміру
Показники по роках
Факт
2017
Факт
2018
2019 2020 2021
1. ЗАТРАТ
1.1 Заробітна плата Тис. грн. 320,000 335,068 594,000 594,000 594,000
1.2 Нарахування на заробітну плату Тис. грн. 70,400 73,715 130,680 130,680 130,680
1.3 Придбання канцтоварів та витратних матеріалів для оргтехніки. Тис. грн. 25,084 29,541 156,912 165,699 173,984
1.4 Придбання господарських товарів Тис. грн. 0,715 0,843 5,267 5,562 5,840
1.5 Придбання медичних препаратів Тис. грн. 0,0 0,0 1,450 1,531 1,608
1.6 Придбання паливно-мастильних матеріалів Тис. грн. 30,704 36,664 65,700 69,379 72,848
1.7 Абонентська плата, телефонні розмови,   пеня Тис. грн. 4,469 4,868 4,095 3,817 4,008
1.8 Оренда службового автомобіля Тис. грн. 10,166 10,166 10,167 10,736 11,273
1.9 Проведення технічного обслуговування та ремонту орендованого автомобіля Тис. грн. 0,0 0,0 57,000 60,192 63,202
1.10 Субвенція Черкаському об’єднаному міському військовому комісаріату на придбання меблів, комп’ютерної та оргтехніки, в т.ч. столи, стільці, крісла офісні, шафи для одягу, шафи для документів, шафи ділові спеціальні, тумби приставні, стійка для зустрічі громадян, трибуна для промов, ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням Microsoft Windows Тис. грн. 0,0 0,0 738,184 0,0 0,0
2. ПРОДУКТУ
2.1 Кількість працівників призовної комісії Осіб 10 10 11 11 11
2.2 Заробітна плата, яку отримує один працівник призовної комісії Грн. 3200 3723 6000 6000 6000
2.3 Кількість працівників медкомісії Осіб 36 36 36 36 36
2.4 Очікувана кількість підготовлених допризовників Осіб 3450 3100 3100 3100 3100
2.5 Очікувана кількість відправлених на військову службу призовників Осіб 390 370 370 370 370
2.6 Очікувана кількість призовників на обліку Осіб 14000 12650 12650 12650 12650
2.7 Очікувана кількість викликів призовників Од. 14000 12650 12650 12650 12650
2.8 Кількість проведених зустрічей (лекцій) з допризовниками Од. 126 131 136 141 145
2.9 Кількість комп’ютерної та оргтехніки придбаної за рахунок програми Од. 0 0 20 0 0
2.10 Кількість меблів придбаних за рахунок програми Од. 0 0 316 0 0
3. ЕФЕКТИВНОСТІ
3.1 Кількість місяців роботи призовної комісії Од. 10 9 9 9 9
3.2 Кількість призваних на 1 особу призовної комісії Од. 39 37 34 34 34
3.3 Кількість на обліку на 1 особу призовної комісії Од. 1400 1265 1150 1150 1150
3.4 Кількість викликів на 1 особу призовної комісії Од. 1400 1265 1150 1150 1150
3.5 Кількість повісток направлених призовниками Од. 14000 12650 12650 12650 12650
3.6 Кількість направлених до правоохоронних органів документів щодо осіб, які не з’явились на призов Осіб 4700 4600 4800 4800 4800
3.7 Кількість осіб, яким надано відстрочку Осіб 2600 2600 2600 2600 2600
3.8 Кількість осіб признаних
непридатними до військової служби
Осіб 280 394 390 390 390
3.9 Середня вартість однієї одиниці комп’ютерної та оргтехніки Тис.
грн.
0 0 17,200 0 0
3.10 Середня вартість однієї одиниці меблів Тис.
грн.
0 0 1,247 0 0
4 ЯКІСТЬ
4.1 Призов на строкову службу відповідно до плану % 100 100 100 100 100
4.2 Забезпечення роботи міської призовної дільниці медичним інструментарієм, медикаментами, та іншим приладдям необхідним для медичного огляду призовників під час проведення приписки та призову % 100 100 100 100 100
4.3 Забезпечення обстеження призовників в поліклініках за місцем проживання згідно з направленням військового комісаріату % 100 100 100 100 100
4.4 Забезпечення міської призовної дільниці господарчим майном, канцтоварами, автомобілем та іншим необхідним майном під час проведення приписки та призову громадян % 100 100 100 100 100
4.5 Відсоток направлених повісток до плану % 100 100 100 100 100
4.6 Створення ефективних місцевих органів військового управління щодо комплектування ЗС України особовим складом та надання послуг окремим верствам населення % 0 0 100 0 0
 
Пояснювальна записка
до проекту рішення міської ради
 
Підстава: проект підготовлено в зв’язку зі зверненням військового комісара Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату від 06.02.2019     № 2584-01-20 щодо виділення коштів для облаштування призовної дільниці Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату меблями, комп’ютерною та оргтехнікою, на базі якої планується утворити територіальний центр комплектування та соціальної підтримки.
Згідно рішення Черкаської міської ради від 21.03.2019 № 2-4173 «Про утворення деяких юридичних осіб Черкаської міської ради, затвердження їх структури та внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682», відбувається ліквідація департаменту організаційного забезпечення Черкаської міської ради та передача його повноважень до інших структурних підрозділів. «Програма організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2017-2021», буде передано іншому головному розпоряднику коштів – управлінню інформаційної політики Черкаської міської ради з метою подальшого виконання заходів Програми та їх фінансування.
 
 
Голова комісії з припинення
департаменту організаційного забезпечення
Черкаської міської ради                                                               І.В. Волошин
 
 
вик. О.М. Дубовий
33-12-43