ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Департамент охорони здоров`я та медичних послуг

Рішення:

Прийнято

Сесія:

II

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Номер:

1673-8-рд

Дата реєстрації:

01.06.2020

Проголосовано:

13.08.2020 15:04:41

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    31
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    1
  • Не голосували
    4
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 1673-8-рд

































































































              Проєкт рішення
            № 1673-8-рд
    ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА    
               
                 
Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради

від 23.05.2013 № 3-1682
         
               
На підставі пункту 5 частини першої статті 26, пункту 6 частини четвертої статті 42, частини четвертої статті 54, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Черкаська міська рада

ВИРІШИЛА: 

  1.   Внести зміни до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013       № 3-1682 "Про структуру, загальну чисельність апарату Черкаської міської ради та її виконавчих органів":


 


  1. 1.  Абзац другий пункту 4 викласти у такій редакції:


 

"Затвердити чисельність департаменту охорони здоров'я та медичних послуг Черкаської міської ради  –  21 штатна одиниця, визначити перелік підрозділів цього виконавчого органу ради:

4.1.  управління контролю якості медичних послуг:

4.1.1.  відділ контролю медичної допомоги дорослому населенню;

4.1.2.  відділ контролю медичної допомоги матерям та дітям;

4.2.  відділ організаційно-методичної роботи та фармакоепідеміологічного нагляду;

4.3.  відділ економічного планування;

4.4.  відділ бухгалтерського обліку;

4.5.  відділ кадрового забезпечення. ".

  1. 2.  Пункт 6 викласти у такій редакції:


"6.  Затвердити структуру виконавчих органів ради, штат керівництва міської ради та її виконавчого комітету, загальну чисельність керівництва та виконавчих органів ради в кількості 603,5 штатних одиниць (додається).".

       2. Затвердити Положення про департамент охорони здоров'я та медичних послуг Черкаської міської ради у новій редакції (додається).

       3.  Міському голові Бондаренку А.В.:

         3.1.Затвердити штатний розпис департаменту охорони здоров'я та медичних послуг Черкаської міської ради;

         3.2.Здійснити інші заходи, пов’язані з прийняттям цього рішення, відповідно до чинного законодавства України.

      4. Рішення Черкаської міської ради від 20.09.2016 № 2-928 «Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 22.05.2013 № 3-1682 вважати таким, що втратило чинність.

       5.  Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Бондаренка А.В.
                 
Міський голова         А. В. Бондаренко




 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення Черкаської міської ради

від ________ № _________

 

Структура виконавчих органів ради,

штат керівництва міської ради та її виконавчого комітету,

загальна чисельність керівництва та виконавчих органів ради

 






























































































































з/п
Найменування посад та виконавчих органів ради Кількість штатних одиниць
1. Керівництво міської ради та її виконавчого комітету: 7
1.1 міський голова 1
1.2 секретар міської ради 1
1.3 заступник міського голови

з питань діяльності виконавчих органів ради
5
2. Відділ з питань роботи ради Черкаської міської ради 6
3. Відділ "Оперативна служба" Черкаської міської ради 7
4. Управління державного архітектурно-будівельного контролю Черкаської міської ради 15
5. Департамент фінансової політики Черкаської міської ради 34
6. Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради 78
7. Управління з питань державної реєстрації

Черкаської міської ради
36
8. Департамент архітектури та містобудування

Черкаської міської ради
48
9. Департамент житлово-комунального комплексу

Черкаської міської ради
45
10 Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради 43
11. Департамент охорони здоров'я та медичних послуг

Черкаської міської ради
21
12. Департамент соціальної політики Черкаської міської ради 170
13. Департамент освіти та гуманітарної політики

Черкаської міської ради
36
14. Адміністративний відділ Черкаської міської ради 3
15. Служба у справах дітей Черкаської міської ради 18,5
16. Управління інспектування Черкаської міської ради 20
17. Управління інформаційної політики Черкаської міської ради 11
18. Відділ "Патронатна служба" 5
Загальна чисельність: 603,5

 

 






ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                  Рішення Черкаської міської ради

                                                                  від _____________ № ____________

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про департамент охорони здоров’я та медичних послуг

Черкаської міської ради

(нова редакція)

 

1. Загальні положення

 

1.1. Департамент охорони здоров’я та медичних послуг Черкаської міської ради (колишня назва департамент охорони здоров’я Черкаської міської ради (далі - департамент), є виконавчим органом Черкаської міської ради, підконтрольний та підзвітний Черкаській міській раді, її виконавчому комітету та міському голові міста Черкаси (далі –міський голова).

Департамент утворений та діє на підставі рішення Черкаської міської ради, яким затверджено це Положення про департамент.

1.2. У своїй діяльності департамент керується Конституцією України, законами України, нормативними актами Президента України,  Верховної Ради України,  Кабінету Міністрів України, рішеннями Черкаської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями  міського голови міста Черкаси, цим Положенням та іншими законодавчими актами. 

        1.3. Департамент є самостійною юридичною особою (самостійним структурним підрозділом Черкаської міської ради), зареєстрованою у встановленому порядку, має самостійний баланс, розрахунковий рахунок, круглу печатку із зображенням Державного Герба України, печатки, штампи та відповідні бланки із своїм найменуванням, рахунки спеціальних коштів та інші рахунки, передбачені чинним законодавством України, може бути позивачем та відповідачем у судах.

          Майно департаменту належить йому на правах оперативного управління. Розпорядження майном департаменту здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.

1.4. Підрозділи департаменту (управління, відділи та інші) (далі – підрозділи департаменту) не мають статусу юридичної особи, діють у складі департаменту, керуючись цим Положенням та положеннями про структурні підрозділи департаменту.

          1.5. Працівники департаменту отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету та поділяються на:

          - посадових осіб місцевого самоврядування, які наділені повноваженнями щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій;

- службовців та  робітників. 

1.6. Департамент забезпечує реалізацію державної політики (в межах власних і делегованих повноважень) у сфері охорони здоров’я.

2. Основні напрямки діяльності департаменту та його повноваження

 

 2.1. Департамент утворений для здійснення в межах діючого законодавства України організаційно-функціональних повноважень з метою задоволення потреб та інтересів територіальної громади у сфері охорони здоров’я.

2.2. Основними завданнями департаменту є:

2.2.1. Реалізація політики міської ради у сфері охорони здоров’я.

2.2.2. Забезпечення виконання актів законодавства, державних стандартів, критеріїв та вимог, спрямованих на забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення, додержання нормативів професійної діяльності, стандартів медичного обслуговування і технологій у галузі охорони здоров’я.

 2.2.3. Забезпечення виконання рішень ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, а також доручень керівництва міської ради та її виконавчого комітету.

2.3. Вирішує питання:

2.3.1. Здійснення управління підпорядкованими установами, підприємствами, організаціями та закладами охорони здоров’я, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення, підготовки документів по укладанню контрактів з керівниками підпорядкованих комунальних підприємств, установ, закладів та організацій (за дорученням міського голови).

2.3.2. Внесення пропозицій щодо організації безоплатного медичного обслуговування дітей та учнів у навчальних закладах, здійснення контролю за медичним забезпеченням оздоровчих закладів.

2.3.3. Сприяння наданню медичним працівникам державних гарантій, передбачених законодавством, вжиття заходів до їх соціального захисту;

2.3.4. Організації роботи щодо підвищення кваліфікації медичних працівників галузі.

2.3.5. Розгляду та внесення у встановленому порядку пропозицій щодо заохочення і нагородження працівників медичної галузі.

2.3.6. Визначення потреби та формування замовлення на кадри для закладів охорони здоров'я, укладання договорів на підготовку, перепідготовку медичних спеціалістів та підвищення кваліфікації.

2.3.7. Забезпечення у межах наданих повноважень і наявних бюджетних коштів доступності та безоплатності медичної допомоги та організації надання медичних послуг у закладах охорони здоров'я комунальної форми власності.

2.3.8. Сприяння забезпеченню пільгових категорій населення лікарськими засобами та виробами медичного призначення у межах бюджетних асигнувань.

2.3.9. Підготовки до проведення ліцензування та акредитації діяльності закладів охорони здоров'я.

2.3.10. Формування та подання  заявок на імунобіологічні препарати згідно із затвердженим МОЗ України календарем щеплень, контроль за проведенням імунізації дитячого та дорослого населення.

2.3.11. Здійснення моніторингу інфекційної захворюваності та контрольно-наглядових функцій за дотриманням санітарного законодавства публічними установами.

2.3.12. Координації роботи з відповідними службами щодо проведення дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних, дезактиваційних заходів, проведення масових профілактичних щеплень щодо запобігання небезпечним інфекційним захворюванням, масовим отруєнням, радіаційним ураженням населення.

2.3.13. Розробки та подання на розгляд і затвердження медичних програм з питань охорони здоров’я громади міста.

2.3.14. Забезпечення реалізації у межах своїх повноважень затверджених програм з питань  охорони здоров’я.

2.3.15. Сприяння вдосконаленню форм партнерства, організація співробітництва органів місцевого самоврядування з профспілками, недержавними організаціями, фондами, організаціями роботодавців, меценатами.

2.3.16. Розгляду у встановлений термін пропозицій, заяв та скарг громадян, а також здійснення прийому громадян щодо питань, віднесених до компетенції департаменту.

2.3.17. Впровадження прогресивних методів обслуговування населення, створення при департаменті методичних, експертних та інших рад, робочих груп, а також внесення пропозицій до міської ради, виконавчого комітету про створення в необхідних випадках міжвідомчих комісій та інших дорадчих органів.

2.3.18. По організації виконання державних програм, розробленню і  реалізації міських програм розвитку охорони здоров’я, наданню пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку міста, а також збору, обробці, зберіганню, узагальненню та передачі медико-статистичної інформації в установленому законодавством порядку.

2.3.19. Централізованого збору звітної та адміністративної інформації від закладів охорони здоров'я, які належать до комунальної власності міста.

2.3.20. Проведення обробки статистичної звітності, аналізу показників стану здоров’я населення, у тому числі: інфекційної,  використання ресурсів охорони здоров'я, діяльності медичних закладів та підготовки пропозицій до проекту міського бюджету щодо фінансування місцевих програм розвитку охорони здоров’я населення.

  2.3.21. Вивчення та узагальнення стану роботи з формування здорового способу життя, гігієнічного виховання населення та подання зацікавленим структурам пропозиції щодо його удосконалення, організації та участі у проведенні просвітницьких кампаній, приурочених до актуальних медичних проблем (за епідемічними показниками, рекомендаціями ВООЗ до Всесвітніх днів здоров'я, боротьби з туберкульозом, СНІДом тощо).

2.3.22. Забезпечення на території міста реалізації державної політики у сфері  охорони здоров’я.

2.3.23. Забезпечення в межах своїх повноважень додержання господарюючими суб’єктами та мешканцями вимог нормативно-правових актів з питань охорони здоров’я населення, у т.ч. з питань реформування галузі охорони здоров’я міста, впровадження медико-технологічних документів зі стандартизації медичної допомоги, контролю якості лікування та надання координаційної, організаційно-методичної допомоги міським закладам охорони здоров’я.

2.3.24. Сприяння діяльності закладів охорони здоров’я на ринку медичних послуг та підставі медико-економічного аналізу та маркетингових досліджень ресурсного забезпечення галузі.

         2.3.25. Самостійного здійснення  бухгалтерського обліку коштів та майна департаменту, надання відомостей на вимогу органів, яким надано право контролю за його діяльністю.

         2.3.26. Проведення фінансування, ведення обліку і складання звітності, аналізу використання коштів та подання відповідних звітів.        

         2.3.27. Організації та ведення кадрової роботи департаменту та стосовно керівників закладів та підприємств охорони здоров’я комунальної форми власності.

2.3.28. Участі у проведенні підготовки, перепідготовки, професійної переорієнтації та підвищення кваліфікації працівників департаменту.

2.3.29. Організації проведення підготовки, перепідготовки, професійної переорієнтації та підвищення кваліфікації працівників закладів охорони здоров’я міста.

2.3.30. Щодо організації та проведення конкурсу на заміщення вакантних посад керівників закладів охорони здоров’я, що належать до комунальної власності. Призначення та звільнення керівників закладів охорони здоров’я проводиться відповідно до чинного законодавства України.

2.3.31. Щодо створення належних організаційних умов по функціонуванню єдиного медичного простору для надання гарантованого пакету медичних послуг та реалізації права пацієнта на вільний вибір лікувального закладу та лікаря, забезпечення єдиного медичного інформаційного простору міста на основі впровадження та ефективного використання інформаційних і комунікаційних технологій.

3. Права департаменту

 

         3.1. Для реалізації наданих повноважень департамент має право:

3.1.1. Звертатись та одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, управлінь, підприємств, установ і організацій необхідну інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

3.1.2. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого комітету, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.

3.1.3. Організовувати проведення практики студентів за профілем їхньої підготовки за договорами з навчальними закладами.

3.1.4. Контролювати виконання власних наказів та порушувати питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у невиконанні наказів департаменту.

3.1.5 Розробляти проекти нормативно-правових актів органу місцевого самоврядування, а саме - рішень Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень  міського голови.

3.1.6 Направляти у відрядження працівників департаменту. Директор департаменту направляється у відрядження за розпорядженням міського голови.

3.1.7. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

3.2. Користуватися також іншими правами, передбаченими для виконавчого органу міської ради згідно Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, інших норм чинного законодавства України.

3.3. Накази департаменту, прийняті у межах його компетенції, є обов’язковими для виконання закладами та підприємствами охорони здоров’я міста Черкаси.

 

4. Керівництво департаменту

 

         4.1. Департамент очолює директор.

Директор департаменту (далі-директор) призначається на посаду та звільняється з посади міським головою в порядку, визначеному чинним законодавством України.

Директор  безпосередньо підпорядкований міському голові.

Організаційно-правовий статус, права, обов’язки та відповідальність директора визначається цим Положенням

На посаду директора призначається особа, яка має повну вищу освіту професійного спрямування (медичну) за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Стаж роботи за фахом у органах місцевого самоврядування на керівних посадах не менше 3-х років або стаж роботи за фахом на керівних посадах не менше 5-ти років. Післядипломна освіта у сфері управління: організація охорони здоров'я.

4.2  Директор:

- затверджує положення про структурні підрозділи департаменту;

- затверджує посадові інструкції всіх працівників департаменту;

- вносить на розгляд міського голови пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад працівників департаменту та присвоєння їм рангів,

- порушує питання про застосування заохочень та притягнення до відповідальності працівників департаменту, а також інших кадрових питань;

- встановлює працівникам департаменту розміри надбавки за високі досягнення в праці або за виконання особливо важливої роботи та преміювання;

- надає на затвердження міському голові проект штатного розпису департаменту з розрахунками видатків на його утримання;

- організовує виконання рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови;

- в межах повноважень видає накази, які є обов’язковими для виконання працівниками департаменту, та працівниками медичної галузі міста, в тому числі керівниками закладів охорони здоров'я  міста, організовує та контролює їх виконання;

- направляє працівників департаменту та працівників медичної галузі у відрядження;

         - затверджує персональний склад головних спеціалістів з числа найбільш кваліфікованих лікарів галузі для надання допомоги департаменту, у виконанні своїх повноважень;

- розпоряджається  коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання департаменту та цільових фондів;

- представляє департамент в межах своїх повноважень у відносинах з державними та громадськими організаціями, іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, фізичними та юридичними особами – суб’єктами господарювання та громадянами; веде особистий прийом громадян;

         - забезпечує підготовку проектів рішень і внесення їх на розгляд  Черкаської міської ради та її виконкому, а також проектів розпоряджень  міського голови міста Черкаси, доведення до виконавців  нормативних та розпорядчих документів;

          - здійснює інші повноваження відповідно до Положення про департамент, а також повноваження, покладені на департамент  окремими рішеннями Черкаської міської ради, її виконкому, розпорядженнями міського голови міста Черкаси, а також доручень посадових осіб керівництва міської ради та виконкому;

- діє від імені департаменту та представляє його у відносинах з державними і недержавними організаціями, підприємствами та установами,   без доручення;

          - відповідає за організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення департаменту, за стан діловодства, обліку і звітності департаменту;

- контролює виконання рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови;

- виступає розпорядником коштів департаменту у межах, затверджених бюджетом, та забезпечує їх використання за цільовим призначенням;

- організовує ведення бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну;

- укладає та розриває договори (контракти), стороною в яких виступає департамент в межах повноважень департаменту;

- вносить подання про присвоєння працівникам департаменту рангу посадової особи органу місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства;

- вирішує питання щодо заохочення та дисциплінарної відповідальності працівників департаменту;

- інформує громаду про стан виконання повноважень, покладених на департамент;

- проводить конкурс на заміщення вакантних посад керівників закладів охорони здоров’я міста та готує подання  міському голові на їх призначення за контрактом;

- здійснює інші повноваження відповідно до цього Положення, а також завдання, покладені окремими рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови м. Черкаси;

         - Здійснює керівництво підрозділами департаменту.

         4.3. Посадові особи департаменту приймаються на службу та призначаються на посади на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством України. Інші працівники департаменту (службовці та робітники) приймаються на роботу та призначаються на посади згідно з чинним законодавством України.

4.4. Звільнення та переведення посадових осіб органу місцевого самоврядування, службовців та робітників департаменту здійснюється в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

4.5. У разі відсутності директора департаменту (відпустка, відрядження та інше) його обов’язки виконує заступник директора департаменту. У випадку відсутності (відпустка, відрядження та інше) директора департаменту та заступника директора обов’язки останніх покладаються на одного із керівників структурного  підрозділу департаменту за розпорядженням  міського голови міста Черкаси.

 

5. Відповідальність

 

          5.1.Директор департаменту несе персональну відповідальність за:

         5.1.1. Виконання покладених на департамент завдань та здійснення ним функцій і повноважень відповідно до цього Положення;

         5.1.2. Відповідність прийнятих ним рішень вимогам чинного законодавства України;

5.1.3. Виконання рішень Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, доручень та розпоряджень міського голови, а також доручень посадових осіб керівництва міської ради та виконкому;

5.1.4. Своєчасну та достовірну  інформацію та надання звітів з питань, що входять до повноважень департаменту;

5.1.5. Стан справ в підпорядкованих підрозділах;

5.1.6. Стан діловодства, кадрової роботи, бухгалтерського обліку та звітності в департаменті;

5.1.7. Своєчасний та якісний розгляд звернень громадян та службової кореспонденції.

 

6. Прикінцеві положення

 

6.1. Положення про департамент затверджує Черкаська міська рада. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться рішенням Черкаської міської ради шляхом викладення його в новій редакції.

6.2. Граничну чисельність департаменту затверджує Черкаська міська рада.

6.3. Штатний розпис департаменту затверджує міський голова.

6.4. Ліквідація та реорганізація департаменту проводиться Черкаською міською радою у порядку, визначеному чинним законодавством України.

6.5. Фінансування або його частини та майно департаменту не підлягають розподілу серед працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органу управління та інших пов’язаних з ним осіб.

6.6. Фінансування видатків департаменту здійснюється з міського бюджету згідно з кошторисом на утримання департаменту, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених цим Положенням.

6.7. У разі припинення діяльності департаменту (у результаті ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) його активи повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховані до доходу бюджету.

 

_________________________

 

 

 

 

 

 

































Пояснювальна записка

до проєкту рішення:

 

Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013

 3-1682

 

Враховуючи оптимізації управління суб’єктами господарювання комунальної форми власності в зв’язку із неможливістю в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, підвищення ефективності використання бюджетних коштів, відповідно до статті 59 Господарського кодексу України, статей 104,105,110 Цивільного кодексу України, пункту 30 частини першої статті 26 із змінами Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров'я», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров’я» від 06.04.2017 №2002-VІІІ, розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 №1013-Р «Про схвалення Концепції реформи фінансування системи охорони здоров’я», була припинена діяльність комунального некомерційного підприємства “Черкаський міський інформаційно-аналітичний центр медичної статистики та здоров’я” шляхом ліквідації" чисельністю 20 штатних одиниць. Натомість функцій КНП "Черкаський міський інформаційно-аналітичний центр медичної статистики та здоров’я", а саме: створення належних організаційних умов щодо функціонування єдиного медичного простору для надання гарантованого пакету медичних послуг та реалізації права пацієнта на вільний вибір лікувального закладу та лікаря, забезпечення єдиного медичного інформаційного простору міста на основі впровадження та ефективного використання інформаційних і комунікаційних технологій не скасовані  і  будуть передані в департамент охорони здоров'я та медичних послуг Черкаської міської ради виникає необхідність винести на розгляд сесії Черкаської міської ради проєкт рішення "Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013№ 3-1682" щодо збільшення чисельності департаменту на 4 особи (статисти).

 
 
Директор департаменту охорони здоров’я та медичних послуг          

 

В.Е.Кульчиковський    
           
вик. Шамов О.Е.

37-92-12