ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Управління інспектування

Рішення:

Прийнято

Сесія:

II

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому з пропозиціями

Номер:

1594-8-рд

Дата реєстрації:

14.02.2020

Проголосовано:

20.02.2020 13:52:46

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    27
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    2
  • Не голосували
    3
  • Відсутні
    11

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 1594-8-рд


 

 



























































































































Проект рішення
1594-8-рд
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА
Про затвердження Програми впорядкування   тимчасових споруд і  зовнішньої реклами на   території   міста  Черкаси 2020-2022 роки
Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 91 Бюджетного кодексу України, статті 5 та статті 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», пункту 44 частини 1 статті 26, пункту 2 статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 16 Закону України «Про рекламу», пунктів 2.30, 2.31 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244, керуючись пунктом 3.1.11 Правил благоустрою міста Черкаси, затверджених рішенням Черкаської міської ради від 11.11.2008 № 4-688, рішенням Черкаської міської ради від 05.04.2012 № 3-753 «Про затвердження схеми розміщення тимчасових споруд в м. Черкаси та внесення змін до рішень Черкаської міської ради», рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 17.06.2009 № 752 «Про затвердження Порядку розміщення реклами у м.Черкаси», рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 18.12.2007 №1722 «Про затвердження Положення про порядок розроблення міських програм, моніторингу та звітності про їх виконання та правила складання паспортів місцевих бюджетних програм», Черкаська міська рада

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Програму впорядкування тимчасових споруд і зовнішньої реклами на території міста Черкаси на 2020-2022 роки (додаток 1).

2. Затвердити Звіт про виконання Програми впорядкування тимчасових споруд і зовнішньої реклами на території міста Черкаси на 2017-2019 роки (додаток 2).

3. Контроль за виконанням рішення покласти на начальника управління інспектування Черкаської міської ради Коломійця С.А. та постійну комісію міської ради з питань земельних відносин, архітектури, містобудування, реклами та комунальної власності (Савенко О.С.).
Міський голова А.В. Бондаренко
 

 





 

УКРАЇНА

ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА

УПРАВЛІННЯ ІНСПЕКТУВАННЯ

 

18000, м. Черкаси, вул. Благовісна, 170, каб. 21 тел: 36-05-72, 36-05-73

______________________________________________________________________________________

 

Пояснювальна записка

до проекту рішення Черкаської міської ради

Про затвердження Програми впорядкування тимчасових споруд і зовнішньої реклами на території міста Черкаси на 2020-2022 роки

 

На виконання Програми впорядкування тимчасових споруд і зовнішньої реклами на території міста Черкаси на 2017-2019 роки управлінням інспектування демонтовано 25 тимчасових споруд та 22 рекламні засоби.

Із введення у дію комплексних заходів здійснення контролю за виконанням Правил благоустрою міста Черкаси, затверджених рішенням Черкаської міської ради від 11.11.2008 № 4-688 шляхом притягнення порушників до адміністративної відповідальності, частина тимчасових споруд та рекламних засобів демонтована власниками самостійно. Проте, налічується ще близько 210 тимчасових споруд та 230 рекламних засобів, які встановлені з порушенням Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності та Порядку розміщення зовнішньої реклами.

З метою впорядкування території міста від незаконно встановлених тимчасових споруд та рекламних засобів управлінням інспектування розроблено проект Програми впорядкування тимчасових споруд і зовнішньої реклами на території міста Черкаси на 2020 – 2022 роки, яка передбачає основні пріоритети, цілі і способи впорядкування міського простору, покращення благоустрою міста шляхом демонтажу незаконних тимчасових споруд та рекламних засобів.

 

Начальник управління                                                                    С.А. Коломієць

Братко Ю.В.

36-05-73

 

     Додаток 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від 06.04.2017  № 2-1814

 

ПРОГРАМА

 впорядкування тимчасових споруд і зовнішньої реклами на території міста Черкаси на 2017 – 2019 роки

 

1. Загальні положення

Статус обласного центру вимагає відповідального ставлення до збереження історично складеного та формування сучасного міського середовища.

Черкаські вулиці захаращені засобами для ведення підприємницької діяльності, сезонної торгівлі, рекламними засобами та несанкціонованої торгівлі.

Ситуація з розміщенням тимчасових споруд та зовнішньої реклами окреслила коло проблем, які потребують негайного вирішення. Переважна більшість тимчасових споруд, що знаходяться на території міста встановлені без дозвільних документів - паспорта прив’язки або термін дії його закінчився. Зовнішній вигляд таких павільйонів, кіосків створює непривабливий, захаращений  вигляд міста,  прилегла територія часто засмічена твердими побутовими відходами, пошкоджені зелені зони. Несанкціоноване розміщення тимчасових споруд, рекламних засобів створює незручні, а можливо і небезпечні умови для людей - тому що обмежують прохід до зупинок громадського транспорту, встановлені на інженерних мережах, на тротуарах, перешкоджають роботі екстрених та комунальних служб, мають неналежний технічний стан споруд та конструкцій. У тимчасових спорудах здійснюється продаж алкогольних напоїв, тютюнових виробів біля навчальних закладів.

Програма впорядкування тимчасових споруд і зовнішньої реклами на території міста Черкаси на 2017 – 2019 роки передбачає основні пріоритети, цілі і способи впорядкування міського простору, покращення благоустрою міста через демонтаж тимчасових споруд, які розміщені з порушенням Положення про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Черкаси, демонтаж рекламних засобів, які не відповідають вимогам Порядку розміщення зовнішньої реклами.

 

2. Паспорт програми

 

Паспорт програми визначає суму коштів, необхідних для виконання Програми, законодавчі підстави її реалізації, мету, завдання, напрямки діяльності, а також результативні показники, на підставі яких здійснюється контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів і аналіз бюджетної програми.

 

Головний розпорядник бюджетних коштів розробляє та впродовж 45 днів з дня набрання чинності рішення про місцевий бюджет затверджує спільно з департаментом фінансової політики паспорт бюджетної програми.

 

3. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

 

Нагальною проблемою на сьогодні є організація та проведення демонтажу тимчасових споруд, рекламних засобів, які встановлені з порушенням Правил благоустрою міста Черкаси. Актуальності ця проблема набула в зв’язку з постійним порушенням фізичними особами – підприємцями Положення про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Черкаси, затвердженого рішенням Черкаської міської ради від 05.04.2012 № 3-753, та Порядку розміщення зовнішньої реклами у м. Черкаси.

Слід зазначити, що незаконно встановлені тимчасові споруди захаращують місто, створюють непривабливий вигляд, закривають фасади історичних будівель.

Особливо критична ситуація склалася з розміщенням зовнішньої реклами – частина рекламних засобів розташована над тротуарами, на перехрестях, у місцях скупчення людей і мають неналежний технічний стан та зовнішній вигляд. Багато рекламних засобів розміщено на парканах вздовж вулиць, що створює їх непривабливий вигляд.

На виконання Правил благоустрою міста Черкаси, затверджених рішенням Черкаської міської ради від 11.11.2008 № 4-688, з введенням в дію комплексних заходів здійснення контролю за виконанням правил благоустрою, через притягнення порушників до адміністративної відповідальності частина тимчасових споруд та рекламних засобів демонтована власниками. Проте, налічується близько 200 тимчасових споруд та близько 200 рекламних конструкцій, які необхідно негайно демонтувати.

 

4. Мета та завдання Програми

 

Метою цієї Програми є впорядкування тимчасових споруд і зовнішньої реклами, забезпечення належного утримання та експлуатації об’єктів вуличної мережі, інженерних комунікацій, належного рівня благоустрою, озеленення, естетичного вигляду та якісного формування забудови вулиць міста, поліпшення якості життя мешканців і підвищення привабливості міста.

Для досягнення мети та цілей програми необхідна реалізація і вирішення першочергових завдань:

- контроль за розміщенням тимчасових споруд та зовнішньої реклами на території міста;

- демонтаж тимчасових споруд, що розміщені з порушенням Положення про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м. Черкаси;

- демонтаж рекламних засобів, розташування яких порушує Порядок розміщення зовнішньої реклами.

 

 

 

  1. Перелік заходів


 


































































з/п
Заходи Відповідальні за проведення Термін

виконання

 
1. Визначення тимчасових споруд, які встановлені без паспорта прив’язки Управління інспектування  

постійно

 

 
2. Оперативне реагування на встановлені факти шляхом складання протоколів про адміністративне правопорушення Управління інспектування  

постійно
3. Відкриття адміністративного провадження та притягнення порушників до адміністративної відповідальності Управління інспектування

Адміністративна комісія виконавчого комітету Черкаської міської ради
 

постійно
4. Надання інформації робочій групі з впорядкування території м. Черкаси, підготовки та проведення демонтажу тимчасових споруд Управління інспектування  

постійно 
5. Обробка інформації та прийняття рішення Робоча група з впорядкування території м. Черкаси, підготовки та проведення демонтажу тимчасових споруд (Робоча група)  

постійно
6. Організація демонтажу Управління інспектування

Робоча група
 

постійно
7. Виконання демонтажу Управління інспектування

Робоча група

Підрядна організація з виконання робіт
 

постійно
8. Зберігання демонтованих ТС та рекламних засобів Управління інспектування

Робоча група

Підрядна організація з виконання робіт
постійно
9. Повернення власнику об’єктів після відшкодування витрат на демонтаж та зберігання Управління інспектування

Робоча група

Підрядна організація з виконання робіт
 

постійно

 


  1.  Обсяги і джерела фінансування Програми


 

Фінансування заходів, визначених програмою, здійснюється за рахунок коштів міського бюджету по кодах класифікації видатків, визначених в рішенні про міський бюджет на відповідний рік в межах планових асигнувань та фінансових можливостей бюджету. Фінансування може здійснюватись і за рахунок інших джерел, що не суперечать чинному законодавству.

Головним розпорядником коштів по Програмі та відповідальним виконавцем є управління інспектування Черкаської міської ради.

 

  1. Контроль за ходом виконання Програми


 

Контроль та координацію дій між виконавцями здійснює управління інспектування Черкаської міської ради.

Моніторинг виконання окремих заходів програми здійснює відповідальний виконавець за результатами півріччя та року, дані результати подаються департаменту фінансової політики не пізніше 20-го числа місяця наступного за звітним періодом.

Щорічно управління інспектування Черкаської міської ради звітує перед виконавчим комітетом Черкаської міської ради та перед Черкаською міською радою про хід виконання Програми.

 

8. Очікуваний кінцевий результат виконання Програми

 

Результатом виконання Програми впорядкування тимчасових споруд, зовнішньої реклами на території міста Черкаси на 2017 – 2019 роки буде досягнення наступних показників.


 








































































































з/п
Показники Одиниці виміру На один об’єкт Всього
1 2 3 4 5
1. Продукти      
1.1 Загальна кількість ТС, що підлягають демонтажу

од.


  223
1.2. Загальна кількість рекламних засобів, які підлягають демонтажу од.   212
2. Затрати      
2.1. Демонтаж тимчасових споруд тис. грн 5 1115
2.2. Демонтаж рекламних засобів тис. грн. 3 636
3. Ефективність      
3.1. Демонтовано ТС од.   223
3.2. Демонтовано рекламних засобів од.   212
4. Якість виконання      
4.1. Охоплення демонтажем ТС, що підлягають демонтажу %   100
4.2. Охоплення демонтажем рекламних засобів, що підлягають демонтажу %   100

 

9. Прикінцеві положення

 

До Програми можуть бути внесені зміни та доповнення з урахуванням прийняття нових нормативно-правових актів, проведених досліджень та ін. з ініціативи відповідального виконавця цієї програми.

 

 



 

  Додаток № 2

  ЗАТВЕРДЖЕНО

 рішенням Черкаської міської ради

від ___________________№ ___________ 

 

 

ЗВІТ

про виконання

Програми впорядкування тимчасових споруд і зовнішньої реклами на території міста Черкаси на 2017 – 2019 роки

 

 

Звітні дані по виконанню Програми впорядкування тимчасових споруд і зовнішньої реклами на території міста Черкаси на 2017 – 2019 роки (рішення Черкаської міської ради від 06.04.2017р. № 2-1814) наведені у таблиці нижче:

 



 

Протягом тривалого часу управлінням інспектування здійснювався пошук підрядної організації, яка має відповідну техніку та охоронюваний майданчик для зберігання демонтованого майна, оскільки жодне комунальне підприємство Черкаської міської ради не погоджувалось проводити демонтаж тимчасових споруд (далі - ТС) та рекламних конструкцій (далі – РК), тому за період з квітня 2017 року (початок дії програми) по травень 2018 року демонтажі не проводились.

У період з червня по грудень 2018 року управлінням освоєно кошти на 90,7% від суми виділеної з бюджету на демонтаж у 2018 році.

У 2019 році з бюджету було виділено кошти у сумі 483,0 тис.грн., з них    250,0 тис.грн. були додатково виділені з бюджету у вересні 2018 року на демонтаж ТС та РК, але не використані в зв'язку з тим, що судовим рішенням зупинено дію рішення Черкаської міської ради від 22.08.2018 № 2-3441 «Про внесення змін до рішення міської ради від 29.01.2018 № 2-2886 «Про міський бюджет на 2018 рік». У відповідності до вимог чинного законодавства щодо проведення закупівель товарів, робіт та послуг управлінням було проведено тендерну процедуру. У зв’язку з тим, що до участі у торгах, які двічі проводилися, було подано лише одну тендерну пропозицію, на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» торги було відмінено та розпочато переговорну процедуру з підрядною організацією.

У липні 2019 року з підрядною організацією було укладено договір про закупівлю послуг на демонтаж, який до кінця 2019 року реалізовано на 57,4% від загальної суми договору.

Крім того, виділені кошти на демонтаж ТС та РК протягом 2017 – 2019 років не освоєні на 100% у зв'язку з тим, що:

- демонтажі проводяться у складних умовах, оскільки власники незаконних споруд всіляко перешкоджають проведенню робіт (зачиняються у спорудах, перешкоджають роботі техніки та ін.), що значно уповільнює процес демонтажу;

-  порушники, користуючись своїм правом на оскарження рішень виконавчого комітету про демонтаж, звертаються до суду з відповідними заявами та судом вживаються заходи забезпечення позову шляхом заборони проведення демонтажу таких споруд;

- велика кількість порушників на виконання вимоги управління інспектування щодо проведення демонтажу незаконних ТС та РК, самостійно демонтують такі споруди, а тому відсутня необхідність у залученні бюджетних коштів, що призводить до їх економії.

Враховуючи, що на даний час у місті налічується близько 210 незаконних тимчасових споруд та близько 230 незаконних рекламних конструкцій, які необхідно негайно демонтувати, вважаємо за доцільне продовжити дію даної програми.