ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА
Тридцять  четверта  сесія
РІШЕННЯ
                 
Від 22.12.2022   №  34-8          
        м.Черкаси            
               
Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2020 № 2-37 «Про затвердження міської програми фінансової підтримки комунальних некомерційних підприємств (закладів охорони здоров’я) Черкаської міської ради на 2021-2023 роки»          
               
Відповідно до ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою збереження здоров’я населення та подальшого удосконалення роботи в галузі охорони здоров’я, забезпечення конкурентоспроможності закладів охорони здоров’я міста, Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
  1. Внести зміни до рішення міської ради від 24.12.2020 № 2-37 «Про затвердження міської програми фінансової підтримки комунальних некомерційних підприємств (закладів охорони здоров’я) Черкаської міської ради на 2021-2023 роки», а саме:
    1.1 У абзаці першому розділу 5 Програми слова «у разі якщо такі витрати не покриваються доходами підприємства» виключити.
    1.2 У пункті 6.3. розділу 6 Програми таблицю викласти у такій редакції:
Напрямки використання Орієнтовні обсяги витрат по роках (проєкт), тис.грн
2021 2022 2023 разом
1 Надання фінансової підтримки комунальним некомерційним підприємствам для покриття (відшкодування) поточних витрат, які виникають в процесі їх господарської діяльності 161612,653 345930,447 245978,956 753522,056
         1. 3 У розділі 8 Показники виконання Програми викласти у такій редакції:
№ з/п Показники Од. вимі-
ру
Джерело
інформації
Показники по роках
2021 2022 2023
1. витрат          
1.1. Обсяг видатків на фінансову підтримку комунальних некомерційних підприємств для покриття (відшкодування) поточних витрат, які виникають в процесі їх господарської діяльності грн міський
бюджет
161 612 653 345 930 447 245 978 956
1.2. Кількість закладів од. мережа 15 14 13
1.3. Кількість ліжок у звичайних стаціонарах од. наказ про профілізацію 1445 1495 1435
1.4. Кількість ліжок у денних стаціонарах од. наказ про профілізацію 356 217 217
2. продукту          
2.1. Кількість ліжко-днів у звичайних стаціонарах од. статистична звітність 475212 418650 441700
2.2. Кількість пролікованих хворих у звичайних стаціонарах осіб статистична звітність 49885 46410 46953
2.3. Кількість пролікованих хворих у денних стаціонарах осіб статистична звітність 11457 8382 9249
2.4. Кількість лікарських відвідувань од. статистична звітність 1117605 1041746 1049329
2.5. Кількість укладених декларацій з пацієнтами од. статистична звітність 238011 252869 259473
2.6. Кількість штатних одиниць працівників, які отримують муніципальні премії од. розрахунок   3226,75 2801,50
2.7. Кількість рішень суду щодо безспірного списання коштів, боржниками по яких є одержувачі бюджетних коштів, що взяті до виконання од. вхідна документація   8  
3. ефективності          
3.1. Завантаженість ліжкового фонду у звичайних стаціонарах днів розрахунок 329 280 308
3.2. Середня тривалість лікування в стаціонарі одного хворого днів розрахунок 9,5 9,0 9,4
3.3. Середня вартість одного ліжко-дня грн розрахунок 209,10 643,95 419,04
3.4. Середня вартість одного відвідування грн розрахунок 55,70 71,57 58,03
3.5. Середній обсяг витрат на одну декларацію грн розрахунок 119,99 45,52 52,65
3.6. Середньомісячний розмір муніципальної премії одного працівника грн розрахунок   4 599  2 891 
3.7. Середні видатки на виконання одного рішення суду грн розрахунок   223 348,85   
 
 
4. якості          
4.1. Зниження показника лікарняної летальності % статистична звітність 0,5 0,6 0,6
4.2. Зниження показника перинатальної смертності від нормативного % статистична звітність 0,1 0,1 0,1
4.3. Збільшення показника щеплення для профілактики дифтерії, правця та кашлюка дітей на першому році життя % статистична звітність 1,0 2,0 3,0
2. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія Тищенка  та на постійну комісію міської ради з питань охорони здоров’я (Тимофій Тронц).
 
 
                 
Міський голова     Анатолій БОНДАРЕНКО