ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор:
Департамент житлово-комунального комплексу |
|
Доповідач:
Департамент житлово-комунального комплексу |
|
Підготував: | Департамент житлово-комунального комплексу |
---|---|
Галузь: | Галузева |
Статус: | Чинний |
Дата: | 28.11.2022 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 769-9-рд
Про утворення управління цивільного захисту Черкаської міської ради та внесення змін до рішень Черкаської міської ради
Проєкт рішення | ||||||||
№769-9-рд | ||||||||
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА | ||||||||
Про утворення управління цивільного захисту Черкаської міської ради та внесення змін до рішень Черкаської міської ради | ||||||||
На підставі пунктів 5 і 6 частини 1 статті 26, пункту 6 частини 4 статті 42 та частини 4 статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись Цивільним кодексом України, статтями 40 та 492 Кодексу законів про працю України, Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА: 1. Утворити юридичну особу – Управління цивільного захисту Черкаської міської ради. Визначити чисельність управління цивільного захисту Черкаської міської ради 14 штатних одиниць та затвердити його структуру у складі: 1.1. Відділу організації заходів цивільного захисту. 1.2. Відділу планування заходів цивільного захисту та оповіщення населення. 1.3. Відділу бухгалтерського обліку та звітності. 1.4. Сектору юридичного забезпечення. 1.5. Сектору оборонної роботи. 2. Внести зміни до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682 «Про структуру, загальну чисельність апарату Черкаської міської ради та її виконавчих органів», а саме: Підпункт 5.9 пункту 5 рішення викласти у такій редакції: «5.9. Затвердити чисельність департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради 44 штатних одиниці, визначити наступний перелік структурних підрозділів цього виконавчого органу ради: 5.9.1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності. 5.9.2. Планово-фінансовий відділ. 5.9.3. Управління житлово-комунального господарства у складі: а) комунального відділу. б) житлово-експлуатаційного відділу. в) відділу сприяння ОСББ. 5.9.4. Управління вуличної інфраструктури. 5.9.5. Управління транспорту. 5.9.6. Відділ екології. 5.9.7. Відділ закупівлі послуг. 5.9.8. Відділ житлового обліку. 5.9.9. Відділ документообігу. 5.9.10. Юридичний відділ.» 3. Пункт 6 рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682 «Про структуру, загальну чисельність апарату Черкаської міської ради та її виконавчих органів» викласти у такій редакції: «6. Затвердити структуру виконавчих органів ради, штат керівництва міської ради та її виконавчого комітету, загальну чисельність керівництва та виконавчих органів ради (додається).» 4. Затвердити: 4.1. Положення про управління цивільного захисту Черкаської міської ради (додаток 1). 4.2. Положення про департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради у новій редакції (додаток 2). 4.3. Положення про управління інформаційної політики Черкаської міської ради у новій редакції (додаток 3). 5. Міському голові Бондаренку А.В.: 5.1. Затвердити штатні розписи відповідних виконавчих органів ради. 5.2. Здійснювати інші заходи, пов’язані з прийняттям цього рішення, відповідно до чинного законодавства України. 6. Визнати такими, що втратили чинність рішення Черкаської міської ради від 11.03.2021 № 4-278, пункт 7 рішення Черкаської міської ради від 10.12.2022 № 1-4 «Про утворення виконавчого комітету Черкаської міської ради», пункти 3-5 рішення Черкаської міської ради від 24.03.2020 № 2-5717, підпункт 4.1. пункту 4 рішення Черкаської міської ради від 27.01.2020 № 2-5677. 7. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Бондаренка А.В. |
||||||||
Міський голова | Анатолій БОНДАРЕНКО |
Пояснювальна записка
до проекту рішення Черкаської міської ради
«Про утворення управління цивільного захисту Черкаської міської ради та внесення змін до рішень Черкаської міської ради»
Проект рішення міської ради розроблений на підставі службової записки департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради від 03.11.2022 року.
З метою створення ефективного механізму забезпечення цивільного захисту міста Черкаси та беручи до уваги досвід організації виконання аналогічних завдань (напрямок цивільний захист) в інших містах (на прикладі міських рад в обласних центрах України), пропонується утворити в структурі виконавчих органів Черкаської міської ради окремий самостійний структурний підрозділ – управління цивільного захисту, загальною чисельністю 14 осіб, з прямим підпорядкуванням міському голові.
Прийняття такого рішення є одним із нагальних і гостро необхідних на сьогоднішній день.
У контексті безпрецедентної кількості загроз і викликів для населення і інфраструктури міста в умовах повномасштабної війни, а також прогнозованого збереження на перспективу складної безпекової і енергетичної ситуації, питання, пов’язані із цивільним захистом міста набули масштабного значення і потребують особливої уваги на місцевому рівні.
Крім того, слід відмітити, що із набранням у січні ц.р. чинності Закону України «Про основи національного спротиву» зросли рівень і кількість завдань, покладених на місцеву владу, виникла необхідність у розробці, впровадженні і координації додаткових спільних з іншими органами влади і організаціями заходів, забезпеченні їх фінансування за рахунок місцевого бюджету.
На сьогоднішній день реалізація завдань у згаданих сферах, а також міських цільових бюджетних програм, кількість яких вже сягає 7, забезпечується як і раніше у мирний час – управлінням цивільного захисту, що складається із чотирьох штатних одиниць і діє в структурі департаменту житлово-комунального комплексу. Зазначене управління (у складі департаменту житлово-комунального комплексу) проєктом рішення пропонується скоротити.
Аналіз практики організації аналогічної діяльності (напрямок цивільний захист) в інших містах (на прикладі міських рад в обласних центрах України) показав, що в більшості міст зазначені повноваження консолідовані в окремому структурному підрозділі міської ради і підпорядковується безпосередньо міському голові. Це забезпечує безперечно кращу оперативність реагування на надзвичайні ситуації, вищу ефективність і результативність роботи, більш якісний контроль у сфері цивільного захисту.
Робота підрозділу, який пропонується утворити буде спрямована на виконання завдань високого ступеня складності у багатьох галузях, що включає в себе багатофункціональність, програмно-цільовий підхід та високий рівень координації роботи при проведенні спільних з іншими органами влади і організаціями заходів, забезпеченні їх фінансування за рахунок місцевого бюджету.
Прошу підтримати даний проект рішення.
Заступник директора департаменту-З метою створення ефективного механізму забезпечення цивільного захисту міста Черкаси та беручи до уваги досвід організації виконання аналогічних завдань (напрямок цивільний захист) в інших містах (на прикладі міських рад в обласних центрах України), пропонується утворити в структурі виконавчих органів Черкаської міської ради окремий самостійний структурний підрозділ – управління цивільного захисту, загальною чисельністю 14 осіб, з прямим підпорядкуванням міському голові.
Прийняття такого рішення є одним із нагальних і гостро необхідних на сьогоднішній день.
У контексті безпрецедентної кількості загроз і викликів для населення і інфраструктури міста в умовах повномасштабної війни, а також прогнозованого збереження на перспективу складної безпекової і енергетичної ситуації, питання, пов’язані із цивільним захистом міста набули масштабного значення і потребують особливої уваги на місцевому рівні.
Крім того, слід відмітити, що із набранням у січні ц.р. чинності Закону України «Про основи національного спротиву» зросли рівень і кількість завдань, покладених на місцеву владу, виникла необхідність у розробці, впровадженні і координації додаткових спільних з іншими органами влади і організаціями заходів, забезпеченні їх фінансування за рахунок місцевого бюджету.
На сьогоднішній день реалізація завдань у згаданих сферах, а також міських цільових бюджетних програм, кількість яких вже сягає 7, забезпечується як і раніше у мирний час – управлінням цивільного захисту, що складається із чотирьох штатних одиниць і діє в структурі департаменту житлово-комунального комплексу. Зазначене управління (у складі департаменту житлово-комунального комплексу) проєктом рішення пропонується скоротити.
Аналіз практики організації аналогічної діяльності (напрямок цивільний захист) в інших містах (на прикладі міських рад в обласних центрах України) показав, що в більшості міст зазначені повноваження консолідовані в окремому структурному підрозділі міської ради і підпорядковується безпосередньо міському голові. Це забезпечує безперечно кращу оперативність реагування на надзвичайні ситуації, вищу ефективність і результативність роботи, більш якісний контроль у сфері цивільного захисту.
Робота підрозділу, який пропонується утворити буде спрямована на виконання завдань високого ступеня складності у багатьох галузях, що включає в себе багатофункціональність, програмно-цільовий підхід та високий рівень координації роботи при проведенні спільних з іншими органами влади і організаціями заходів, забезпеченні їх фінансування за рахунок місцевого бюджету.
Прошу підтримати даний проект рішення.
начальник управління вуличної
інфраструктури департаменту
житлово-комунального комплексу Сергій ОТРЕШКО
ДОДАТКИ
1 | 769-9 рд 28.11.22 додаток (Кінцеве положення УЦЗ).pdf | Переглянути |
---|---|---|
2 | 769-9 рд 28.11.22 додаток (Експертний висновок).PDF | Переглянути |
3 | 769-9 рд 28.11.22 додаток (Положення ДЖКК).pdf | Переглянути |
4 | 769-9 рд 28.11.22 додаток (Положення про Управління інформаційної політики).pdf | Переглянути |
5 | 769-9 рд 28.11.22 додаток (Порівняльна таблиця).pdf | Переглянути |
6 | 769-9 рд 28.11.22 додаток (Структура виконавчих органів ради).pdf | Переглянути |