ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор:
Департамент економіки та розвитку |
|
Доповідач:
Департамент економіки та розвитку |
|
Підготував: | Департамент економіки та розвитку |
---|---|
Галузь: | Галузева |
Статус: | Чинний |
Дата: | 07.07.2022 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 651-9-рд
Про розгляд електронної петиції про недопущення підвищення тарифів для населення
Проект рішення | ||||||||
№651-9-рд | ||||||||
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА | ||||||||
Про розгляд електронної петиції про недопущення підвищення тарифів для населення | ||||||||
Керуючись статтею 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», рішення Черкаської міської ради від 28.01.2016 №2-143 «Про електронні петиції» та розглянувши електронні петиції Че/1728-еп. та Че/1732-еп. щодо недопущення підвищення тарифів на послуги з теплопостачання та постачання гарячої води для населення, Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
|
||||||||
Міський голова | Анатолій БОНДАРЕНКО |
Пояснювальна записка до проекту рішення
«Про розгляд електронної петиції про недопущення підвищення тарифів
для населення»
«Про розгляд електронної петиції про недопущення підвищення тарифів
для населення»
Економічно обгрунтовані тарифи на опалення та гаряче водопостачання на опалювальний період 2021-2022 років для населення були затверджені виконавчим комітетом Черкаської міської ради у жовтні 2021 року, однак, у зв’язку з підписанням 30 вересня 2021 року Меморандуму про взаєморозуміння з врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води, тарифи на опалення та гаряче водопостачання в опалювальний період 2021-2022 років погоджено застосовувати на рівні квітня 2021 року.
Дія Меморандуму поширювалась лише на опалювальний період 2021-2022 років, який в Черкасах закінчився 8 квітня 2022 року.
У зв’язку з закінченням опалювального періоду в Черкасах та дії Меморандуму, теплопостачальні підприємства - КП «Черкаситеплокомуненерго» та ПРАТ «Черкаське хімволокно» - звернулись до виконавчого комітету Черкаської міської ради з проханням про перегляд тарифів на опалення та гаряче водопостачання та застосування економічно обгрунтованих тарифів, мотивуючи перегляд тарифів збільшенням у 2 рази розміру екологічного податку, зміною ціни на газ та розподіл газу, збільшенням вартості вугілля та його транспортування, збільшенням мінімальної заробітної плати.
Виконавчий комітет Черкаської міської ради, зваживши на мотивацію, затвердив економічно обґрунтовані тарифи на опалення та гарячу воду для зазначених підприємств, приймаючи до уваги, що в міжопалювальний період підвищені тарифи застосовуватимуться тільки на гарячу воду.
Враховуючи, що діючі на даний час тарифи на гарячу воду є економічно обгрунтованими, наслідками зменшення тарифу може бути об’явлення профілактичних ремонтів мережі і відключення гарячої води на весь літній період (як це зробили у Запоріжжі). В період розгляду тарифів на гарячу воду у квітні ц.р. такий варіант озвучувався.
Стосовно постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2022 року №502 «Деякі питання регулювання діяльності у сфері комунальних послуг у зв’зку із введенням в Україні воєнного стану», якою органам, уповноваженим встановлювати тарифи, рекомендовано не підвищувати тарифи на теплову енергію та гаряче водопостачання, звертаємо увагу, що зазначена постанова була прийнята 29 квітня 2022 року, а рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради про затвердження економічно обгрунтованих тарифів для населення, 28 квітня 2022 року.
Зважаючи на викладене, пропонуємо петиції Че/1728-еп. та Че/1732-еп. щодо недопущення підвищення тарифів на послугу з теплопостачання та постачання гарячої води для населення не підтримувати.
Дія Меморандуму поширювалась лише на опалювальний період 2021-2022 років, який в Черкасах закінчився 8 квітня 2022 року.
У зв’язку з закінченням опалювального періоду в Черкасах та дії Меморандуму, теплопостачальні підприємства - КП «Черкаситеплокомуненерго» та ПРАТ «Черкаське хімволокно» - звернулись до виконавчого комітету Черкаської міської ради з проханням про перегляд тарифів на опалення та гаряче водопостачання та застосування економічно обгрунтованих тарифів, мотивуючи перегляд тарифів збільшенням у 2 рази розміру екологічного податку, зміною ціни на газ та розподіл газу, збільшенням вартості вугілля та його транспортування, збільшенням мінімальної заробітної плати.
Виконавчий комітет Черкаської міської ради, зваживши на мотивацію, затвердив економічно обґрунтовані тарифи на опалення та гарячу воду для зазначених підприємств, приймаючи до уваги, що в міжопалювальний період підвищені тарифи застосовуватимуться тільки на гарячу воду.
Враховуючи, що діючі на даний час тарифи на гарячу воду є економічно обгрунтованими, наслідками зменшення тарифу може бути об’явлення профілактичних ремонтів мережі і відключення гарячої води на весь літній період (як це зробили у Запоріжжі). В період розгляду тарифів на гарячу воду у квітні ц.р. такий варіант озвучувався.
Стосовно постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2022 року №502 «Деякі питання регулювання діяльності у сфері комунальних послуг у зв’зку із введенням в Україні воєнного стану», якою органам, уповноваженим встановлювати тарифи, рекомендовано не підвищувати тарифи на теплову енергію та гаряче водопостачання, звертаємо увагу, що зазначена постанова була прийнята 29 квітня 2022 року, а рішення виконавчого комітету Черкаської міської ради про затвердження економічно обгрунтованих тарифів для населення, 28 квітня 2022 року.
Зважаючи на викладене, пропонуємо петиції Че/1728-еп. та Че/1732-еп. щодо недопущення підвищення тарифів на послугу з теплопостачання та постачання гарячої води для населення не підтримувати.
Директор департаменту
економіки та розвитку Ірина УДОД
ДОДАТКИ
1 | 651-9-рд 07.07.22 додаток (петиція 2).pdf | Переглянути |
---|---|---|
2 | 651-9-рд 07.07.22 додаток (петиція 1).pdf | Переглянути |