ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автори:
Департамент управління справами та юридичного забезпечення |
|
Доповідачі:
Департамент управління справами та юридичного забезпечення |
|
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | LV |
Скликання: | IX |
Вид: | В цілому з пропозиціями |
Номер: | 2460-9-рд |
Дата реєстрації: | 08.03.2024 |
Проголосовано: | 28.03.2024 10:50:51 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
28
- Не підтримали
0
- Утримались
2
- Не голосували
0
- Відсутні
13
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 2460-9-рд
№ 2460-9-рд | ||||||||
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА | ||||||||
Про затвердження Програми забезпечення виконання судових рішень на 2024-2025 роки | ||||||||
З метою забезпечення виконання судових рішень, відповідно до статті 1291 Конституції України, статті 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», керуючись Бюджетним кодексом України, на підставі пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Черкаська міська рада ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Програму забезпечення виконання судових рішень на 2024-2025 роки згідно з додатком. 2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету та економічного розвитку (Георгій ГЛАДКИЙ). Міський голова Анатолій БОНДАРЕНКО |
Пояснювальна записка
до проєкту рішення «Про затвердження Програми забезпечення виконання судових рішень на 2024-2025 роки»
до проєкту рішення «Про затвердження Програми забезпечення виконання судових рішень на 2024-2025 роки»
Конституцією України та Законом України «Про судоустрій і статус суддів» встановлюється обов’язковість рішень судів для всіх органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб, фізичних і юридичних осіб та їх об’єднань на всій території України.
Органи місцевого самоврядування в ході виконання покладених на них функцій щодо представництва інтересів відповідних територіальних громад постійно беруть участь у вирішенні різного роду судових спорів в якості позивачів, відповідачів, третіх осіб тощо. Судові рішення приймаються не завжди на користь органу місцевого самоврядування і як наслідок на останнього покладаються зобов’язання з оплати заборгованості, витрат на правничу допомогу, судового збору та інше. Між виконавчими органами Черкаської міської ради виникають суперечності з приводу того, до чиїх повноважень належать виплати, що стягуються з Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, адже в останніх відсутні відкриті рахунки в органах Казначейства.
Відповідно до пункту 3 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевого бюджетів або боржників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 року № 845, рішення про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства у порядку черговості надходження таких документів до органів Казначейства (про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів - з попереднім інформуванням Мінфіну, про стягнення коштів боржників - у межах відповідних бюджетних призначень, наданих бюджетних асигнувань (залишків коштів на рахунках підприємств, установ, організацій).
Враховуючи зазначене, з метою врегулювання співпраці з органами Казначейства, недопущення додаткових витрат, а також беручи до уваги необхідність повного виконання зобов’язань органами місцевого самоврядування міста Черкаси щодо погашення заборгованості на підставі судових рішень, що набрали законної сили, про стягнення коштів з Черкаської міської ради, її виконавчого комітету підготовлено зазначений проєкт рішення.
Окрім цього, в м. Черкаси була затверджена Програма для забезпечення виконання рішень суду на 2017-2020 роки рішенням Черкаської міської ради від 12.05.2017 № 2-1995 (зі змінами). Протягом дії цієї програми на виконання її заходів передбачалось виділення коштів в таких сумах: в 2017 році – 926 244,22 грн., в 2018 році – 5 642 050,78 грн., в 2019 році – 9 644 636,82 грн., в 2020 році – 14 951 158, 30 грн.
Роки виконання зазначеної Програми пропонуються з урахуванням строку діючої каденції Черкаської міської ради.
Органи місцевого самоврядування в ході виконання покладених на них функцій щодо представництва інтересів відповідних територіальних громад постійно беруть участь у вирішенні різного роду судових спорів в якості позивачів, відповідачів, третіх осіб тощо. Судові рішення приймаються не завжди на користь органу місцевого самоврядування і як наслідок на останнього покладаються зобов’язання з оплати заборгованості, витрат на правничу допомогу, судового збору та інше. Між виконавчими органами Черкаської міської ради виникають суперечності з приводу того, до чиїх повноважень належать виплати, що стягуються з Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, адже в останніх відсутні відкриті рахунки в органах Казначейства.
Відповідно до пункту 3 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевого бюджетів або боржників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 року № 845, рішення про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства у порядку черговості надходження таких документів до органів Казначейства (про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів - з попереднім інформуванням Мінфіну, про стягнення коштів боржників - у межах відповідних бюджетних призначень, наданих бюджетних асигнувань (залишків коштів на рахунках підприємств, установ, організацій).
Враховуючи зазначене, з метою врегулювання співпраці з органами Казначейства, недопущення додаткових витрат, а також беручи до уваги необхідність повного виконання зобов’язань органами місцевого самоврядування міста Черкаси щодо погашення заборгованості на підставі судових рішень, що набрали законної сили, про стягнення коштів з Черкаської міської ради, її виконавчого комітету підготовлено зазначений проєкт рішення.
Окрім цього, в м. Черкаси була затверджена Програма для забезпечення виконання рішень суду на 2017-2020 роки рішенням Черкаської міської ради від 12.05.2017 № 2-1995 (зі змінами). Протягом дії цієї програми на виконання її заходів передбачалось виділення коштів в таких сумах: в 2017 році – 926 244,22 грн., в 2018 році – 5 642 050,78 грн., в 2019 році – 9 644 636,82 грн., в 2020 році – 14 951 158, 30 грн.
Роки виконання зазначеної Програми пропонуються з урахуванням строку діючої каденції Черкаської міської ради.
В.о. директора департаменту,
заступник директора департаменту -
начальник юридичного управління
департаменту управління справами та
юридичного забезпечення Катерина ПИДОРИЧ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Черкаської міської ради
від ___________ № ___________
Програма
забезпечення виконання судових рішень
на 2024-2025 роки
забезпечення виконання судових рішень
на 2024-2025 роки
І. Паспорт Програми
1. | Ініціатор розроблення Програми | Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради |
2. | Розробник Програми | Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради |
3. | Відповідальний виконавець програми | Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради |
4. | Учасники Програми | Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради, Черкаська міська рада та її виконавчий комітет |
5. | Термін реалізації Програми | 2024-2025 роки |
6. | Обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми | У межах асигнувань, передбачених у бюджетах Черкаської міської територіальної громади на відповідний рік |
7. | Законодавчі підстави для виконання Програми | Стаття 129¹ Конституції України Стаття 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» |
8. | Мета Програми | - забезпечення виконання судових рішень про стягнення коштів з Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, Черкаського міського голови а також коштів міського бюджету; - недопущення додаткових витрат з місцевого бюджету; - зменшення негативних наслідків невиконання судових рішень (арешт майна, блокування рахунків, накладення штрафів, притягнення до відповідальності посадових осіб тощо) |
9. | Напрями використання | Оплата заборгованості, що виникає за результатами розгляду судової справи та подальшому виконанні судових рішень, що набрали законної сили, прийнятих не на користь Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, Черкаського міського голови (трудові спори). Видами заборгованості є:
|
ІI. Визначення проблем, на розв’язання яких спрямована Програма
Стаття 129¹ Конституції України встановлює, що судові рішення ухвалюються іменем України та є обов’язковими до виконання. Одночасно, нормами процесуального законодавства передбачено обов’язковість виконання на всій території України органами державної влади і органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, посадовими чи службовими особами та громадянами судових рішень, що набрали законної сили.
Станом на сьогоднішній день невиконаними є судові рішення, що перебувають на виконанні департаменту управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради та інших виконавчих органів Черкаської міської ради, на загальну суму 889 037 грн. 82 коп. про стягнення з Черкаської міської ради її виконавчого комітету коштів - основного боргу, судових витрат, коштів виконавчого провадження, грошової винагороди та витрат арбітражних керуючих та штрафів за невиконання рішення суду або законних вимог державного виконавця.
Судові рішення, що набрали законної сили, органи Казначейства виконати не мають змоги через відсутність відкритих рахунків у Черкаської міської ради та її виконавчого комітету, що змушує стягувачів звертатися до органів державної виконавчої служби або до суду.
Окрім цього, органи Казначейства повертають виконавчим органам Черкаської міської ради документи без виконання в тих випадках, коли останні намагаються в добровільному порядку виконати судові рішення або виконавчі документи, боржниками в справах по яких є Черкаська міська рада та її виконавчий комітет.
В подальшому, при примусовому виконанні рішень судів, з Черкаської міської ради та її виконавчого комітету органами державної виконавчої служби стягується не лише сума основної заборгованості, а додатково – виконавчий збір в розмірі 10% від суми основного боргу, а за виконання рішень зобов’язального характеру – 4 мінімальних розмірів заробітної плати та мінімальні витрати виконавчого провадження. Додатково, у разі невиконання без поважних причин у встановлений виконавцем строк рішень, виконавець має право накласти на боржника штраф.
Механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників (далі - рішення про стягнення коштів), прийнятих судами, а також іншими державними органами (посадовими особами), які відповідно до закону мають право приймати такі рішення, регламентований Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 № 845.
Зазначений Порядок дає наступне визначення поняття «боржників». Це - визначені в рішенні про стягнення коштів державні органи, розпорядники бюджетних коштів (бюджетні установи), а також одержувачі бюджетних коштів в частині здійснення передбачених бюджетною програмою заходів, на які їх уповноважено, які мають відкриті рахунки в органах Казначейства, крім рахунків із спеціальним режимом використання.
Отже, за обставин відсутності у Черкаської міської ради та її виконавчого комітету відкритих рахунків в органах Казначейства, останні не можуть здійснити виконання рішення про стягнення коштів із зазначених вище органів місцевого самоврядування.
Так само органи Казначейства відмовляють виконавчим органам ради у добровільному виконання рішень, посилаючись на ту обставину, що виконавчі органи ради не визначені в судовому рішенні про стягнення коштів.
ІІI. Мета і завдання Програми
Метою цієї Програми є забезпечення повного та вчасного виконання зобов’язань органами місцевого самоврядування міста Черкаси, які виникли на підставі рішень про стягнення коштів з Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, Черкаського міського голови та коштів міського бюджету та недопущення додаткових витрат місцевого бюджету, зменшення негативних наслідків невиконання судових рішень (арешт майна, блокування рахунків, накладення штрафів, притягнення до відповідальності посадових осіб тощо).
Завданнями Програми є вирішення питання щодо погашення заборгованості на підставі судових рішень та виконавчих документів (крім заборгованості щодо коштів місцевого бюджету за судовими рішеннями про стягнення надходжень бюджету).
IV. Строки та етапи виконання Програми
Дію Програми заплановано визначити з 2024 до 2025 років. Виконання Програми планується здійснити шляхом реалізації їх заходів, визначених у розділі V Програми.
Станом на сьогоднішній день невиконаними є судові рішення, що перебувають на виконанні департаменту управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради та інших виконавчих органів Черкаської міської ради, на загальну суму 889 037 грн. 82 коп. про стягнення з Черкаської міської ради її виконавчого комітету коштів - основного боргу, судових витрат, коштів виконавчого провадження, грошової винагороди та витрат арбітражних керуючих та штрафів за невиконання рішення суду або законних вимог державного виконавця.
Судові рішення, що набрали законної сили, органи Казначейства виконати не мають змоги через відсутність відкритих рахунків у Черкаської міської ради та її виконавчого комітету, що змушує стягувачів звертатися до органів державної виконавчої служби або до суду.
Окрім цього, органи Казначейства повертають виконавчим органам Черкаської міської ради документи без виконання в тих випадках, коли останні намагаються в добровільному порядку виконати судові рішення або виконавчі документи, боржниками в справах по яких є Черкаська міська рада та її виконавчий комітет.
В подальшому, при примусовому виконанні рішень судів, з Черкаської міської ради та її виконавчого комітету органами державної виконавчої служби стягується не лише сума основної заборгованості, а додатково – виконавчий збір в розмірі 10% від суми основного боргу, а за виконання рішень зобов’язального характеру – 4 мінімальних розмірів заробітної плати та мінімальні витрати виконавчого провадження. Додатково, у разі невиконання без поважних причин у встановлений виконавцем строк рішень, виконавець має право накласти на боржника штраф.
Механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників (далі - рішення про стягнення коштів), прийнятих судами, а також іншими державними органами (посадовими особами), які відповідно до закону мають право приймати такі рішення, регламентований Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 № 845.
Зазначений Порядок дає наступне визначення поняття «боржників». Це - визначені в рішенні про стягнення коштів державні органи, розпорядники бюджетних коштів (бюджетні установи), а також одержувачі бюджетних коштів в частині здійснення передбачених бюджетною програмою заходів, на які їх уповноважено, які мають відкриті рахунки в органах Казначейства, крім рахунків із спеціальним режимом використання.
Отже, за обставин відсутності у Черкаської міської ради та її виконавчого комітету відкритих рахунків в органах Казначейства, останні не можуть здійснити виконання рішення про стягнення коштів із зазначених вище органів місцевого самоврядування.
Так само органи Казначейства відмовляють виконавчим органам ради у добровільному виконання рішень, посилаючись на ту обставину, що виконавчі органи ради не визначені в судовому рішенні про стягнення коштів.
ІІI. Мета і завдання Програми
Метою цієї Програми є забезпечення повного та вчасного виконання зобов’язань органами місцевого самоврядування міста Черкаси, які виникли на підставі рішень про стягнення коштів з Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, Черкаського міського голови та коштів міського бюджету та недопущення додаткових витрат місцевого бюджету, зменшення негативних наслідків невиконання судових рішень (арешт майна, блокування рахунків, накладення штрафів, притягнення до відповідальності посадових осіб тощо).
Завданнями Програми є вирішення питання щодо погашення заборгованості на підставі судових рішень та виконавчих документів (крім заборгованості щодо коштів місцевого бюджету за судовими рішеннями про стягнення надходжень бюджету).
IV. Строки та етапи виконання Програми
Дію Програми заплановано визначити з 2024 до 2025 років. Виконання Програми планується здійснити шляхом реалізації їх заходів, визначених у розділі V Програми.
V. Перелік завдань та заходів
VІ. Фінансове забезпечення реалізації Програми
Для забезпечення реалізації Програми передбачається виділення цільових коштів, виходячи з фінансових можливостей бюджету Черкаської міської територіальної громади на відповідний рік.
Головним виконавцем Програми є департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради. Обсяги видатків з міського бюджету визначаються з урахуванням пропозицій виконавчих органів Черкаської міської ради, до повноважень яких належало коло питань, що були предметом судового розгляду. Департамент управління справами та юридичного забезпечення за результатами розгляду таких пропозицій надає бюджетний запит до проєкту бюджету Черкаської міської територіальної громади, та затверджуються Черкаською міською радою при прийнятті бюджету Черкаської міської територіальної громади.
Головним виконавцем Програми є департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради. Обсяги видатків з міського бюджету визначаються з урахуванням пропозицій виконавчих органів Черкаської міської ради, до повноважень яких належало коло питань, що були предметом судового розгляду. Департамент управління справами та юридичного забезпечення за результатами розгляду таких пропозицій надає бюджетний запит до проєкту бюджету Черкаської міської територіальної громади, та затверджуються Черкаською міською радою при прийнятті бюджету Черкаської міської територіальної громади.
VІІ. Організація контролю за ходом виконання Програми
Контроль за ходом виконання Програми покладається на директора департаменту управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради.
Моніторинг видатків в процесі виконання Програми здійснюється департаментом фінансової політики Черкаської міської ради.
Моніторинг виконання Програми та оцінку ефективності Програми здійснює департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради. Звіт про виконання Паспорту Програми та оцінка ефективності Програми надається департаменту фінансової політики Черкаської міської ради за звітній період у строки, визначені для надання річної фінансової звітності органам Казначейства.
Моніторинг видатків в процесі виконання Програми здійснюється департаментом фінансової політики Черкаської міської ради.
Моніторинг виконання Програми та оцінку ефективності Програми здійснює департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради. Звіт про виконання Паспорту Програми та оцінка ефективності Програми надається департаменту фінансової політики Черкаської міської ради за звітній період у строки, визначені для надання річної фінансової звітності органам Казначейства.
VІІІ. Очікувані результати виконання Програми
Реалізація Програми надасть можливість:
- забезпечити виконання судових рішень про стягнення коштів з Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, Черкаського міського голови та міського бюджету;
- недопущення додаткових витрат з місцевого бюджету;
- зменшити негативні наслідки невиконання судових рішень (блокування рахунків, накладення штрафів, притягнення до відповідальності посадових осіб тощо).
- забезпечити виконання судових рішень про стягнення коштів з Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, Черкаського міського голови та міського бюджету;
- недопущення додаткових витрат з місцевого бюджету;
- зменшити негативні наслідки невиконання судових рішень (блокування рахунків, накладення штрафів, притягнення до відповідальності посадових осіб тощо).
IX. Індикатори реалізації Програми
Ключові індикатори | 2024 очікуваний | 2025 прогноз |
Сума існуючої заборгованості за судовими рішеннями (включно із сумою основного боргу; штрафними санкціями, інфляційними втратами та відповідним відсотком річних; судовими витратами: судовим збором; витратами на професійну правничу допомогу; витратами, пов’язаними із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів, експертів та проведенням експертизи; витратами, пов’язаними з витребуванням доказів, проведенням огляду доказів за їх місцезнаходженням, забезпеченням доказів; витратами, пов’язаними з вчиненням інших процесуальних дій, необхідних для розгляду справи або підготовки до її розгляду) про стягнення коштів міського бюджету, з Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, Черкаського міського голови | 431 390,96 | По мірі надходжень таких судових рішень |
Сума існуючої заборгованості в рамках виконавчого провадження у справах про стягнення коштів з Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, Черкаського міського голови (кошти виконавчого провадження: виконавчий збір; кошти на витрати виконавчого провадження) | 411 746,86 | По мірі надходжень таких виконавчих документів |
Сума існуючої заборгованості накладених штрафів на Черкаську міську раду, її виконавчий комітет судом та виконавцями виконавчого провадження у справах про стягнення коштів міського бюджету, боржниками по яких є Черкаська міська рада, її виконавчий комітет | 45 900,00 | По мірі надходжень таких документів |
Сума існуючої заборгованості з виплати грошової винагороди та витрат арбітражного керуючого в процесі здійснення процедури банкрутства в справах, в яких кредитором є Черкаська міська рада та її виконавчий комітет | - | По мірі надходжень таких судових рішень |
В.о. директора департаменту,
заступник директора департаменту -
начальник юридичного управління
департаменту управління справами та
юридичного забезпечення Катерина ПИДОРИЧ
заступник директора департаменту -
начальник юридичного управління
департаменту управління справами та
юридичного забезпечення Катерина ПИДОРИЧ
Додаток № 1
до Програми забезпечення
виконання судових рішень
на 2024-2025 роки
до Програми забезпечення
виконання судових рішень
на 2024-2025 роки
Розрахунок фінансових витрат існуючої заборгованості за судовими рішеннями, що набрали законної сили, та виконавчими документами і перебувають на виконанні в виконавчих органах Черкаської міської ради
Назва платежу (заборгованості) | Сума боргу (грн.) | Боржник | Номер справи або виконавчого провадження | Час виникнення заборгованості |
Існуюча заборгованість | ||||
Витрати на правничу правову допомогу | 10 000, 00 | Черкаська міська рада | № 925/331/20 | 08.02.2021 |
Витрати на правничу правову допомогу | 5 000, 00 | Черкаська міська рада | № 925/331/20 | 08.02.2021 |
Судовий збір та витрати на надання правничої допомоги | 7 873,33 | Черкаська міська рада | № 925/108/21 | 18.02.2022 |
Судовий збір | 11 347,30 | Черкаська міська рада | № 925/594/18 (925/110/22) | 09.01.2023 |
Розмір мінімальних витрат виконавчого провадження | 217,75 | Виконавчий комітет Черкаської міської ради | ВП № 71368342 (№ 580/244/23) | 23.03.2023 |
Судовий збір Виконавчий збір Розмір мінімальних витрат виконавчого провадження | 908,00 26 800,00 217,75 | Черкаська міська рада | ВП № 71206372 (№ 712/11142/21) | 07.03.2023 |
Судовий збір Матеріальна шкода | 491,24 12 236,24 | Черкаська міська рада | № 712/9260/22 | 26.04.2023 |
Судовий збір та витрати на правову допомогу | 2 496,20 | Черкаська міська рада | № 580/1544/22 | 08.06.2022 |
Розмір мінімальних витрат виконавчого провадження | 270,55 | Черкаська міська рада | ВП №71772790 (№ 580/1544/22) | 10.05.2023 |
Виконавчий збір | 26 800,00 | Черкаська міська рада | ВП №71772790 (№ 580/1544/22) | 10.05.2023 |
Виконавчий збір | 26 000,00 | Черкаська міська рада | ВП № 69278463 (№ 580/2749/21) | 21.06.2022 |
Витрати виконавчого провадження | 217,75 | Черкаська міська рада | ВП № 69278463 (№ 580/2749/21) | 21.06.2022 |
Судовий збір | 2401,25 | Черкаська міська рада | № 712/11361/19 | 07.12.2021 |
Судовий збір | 14121,50 | Черкаська міська рада | №712/3870/20 | 15.12.2021 |
Судовий збір | 1051,00 | Черкаська міська рада | №712/6162/20 | 22.12.2021 |
Судовий збір | 2270,00 | Черкаська міська рада | №925/1852/21 | 31.05.2022 |
Судовий збір | 1240,50 | Виконавчий комітет ЧМР | №580/1821/22 | 31.05.2022 |
Судовий збір | 1984,80 | Черкаська міська рада | №580/965/22 | 01.08.2022 |
Судовий збір | 992,40 | Черкаська міська рада | №580/2852/22 | 22.09.2022 |
Витрати на правничу допомогу | 2500,00 | Черкаська міська рада | №580/2852/22 | 12.10.2022 |
Судовий збір | 1261,20 | Черкаська міська рада | №712/1100/20 | 26.10.2022 |
Судовий збір | 2522,40 | Черкаська міська рада | №712/1100/20 | 26.10.2022 |
Судовий збір | 840,80 | Черкаська міська рада | №712/11145/19 | 01.12.2022 |
Судовий збір | 2000,00 | Виконавчий комітет ЧМР | №580/5703/22 | 27.01.2023 |
Судовий збір | 2684,00 | Черкаська міська рада | №580/177/23 | 07.03.2023 |
Судовий збір | 992,40 | Черкаська міська рада | №580/6102/22 | 10.04.2023 |
Витрати на правничу допомогу | 1500,00 | Черкаська міська рада | №580/5916/22 | 10.04.2023 |
Судовий збір | 2684,00 | Черкаська міська рада | №580/178/23 | 10.04.2023 |
Витрати виконавчого провадження | 217,75 | Черкаська міська рада | ВП № 70557699 (№ 712/11365/19, постанова № 69996293) | 06.10.2022 |
Виконавчий збір | 420,02 | Черкаська міська рада | ВП № 70557699 (№ 712/11365/19, постанова № 69996293) | 06.10.2022 |
Виконавчий збір | 26 800,00 | Виконавчий комітет ЧМР | ВП № 70420861 (№ 580/7276/21) | 22.11.2022 |
Витрати виконавчого провадження | 217,75 | Виконавчий комітет ЧМР | ВП № 70420861 (№ 580/7276/21) | 22.11.2022 |
Виконавчий збір | 26 800,00 | Виконавчий комітет ЧМР | ВП № 70740131 (№ 712/7534/21, постанова № 70558524) | 14.12.2022 |
Витрати виконавчого провадження | 217,75 | Виконавчий комітет ЧМР | ВП № 70740131, ВП № 71740189 (№ 712/7534/21, постанова № 70558524) | 14.12.2022 |
Виконавчий збір | 26 800,00 | Виконавчий комітет ЧМР | ВП № 71466178 (№ 712/833/20) | 16.01.2023 |
Моральна шкода | 1 000,00 | Виконавчий комітет ЧМР | ВП № 70762314 (№ 712/833/20) | 26.02.2020 |
Виконавчий збір Витрати виконавчого провадження | 26 800,00 69,00 | Виконавчий комітет ЧМР | ВП № 70762314 (№ 712/833/20) | 16.01.2023 |
Моральна шкода Судовий збір | 1 000,00 21,00 | Виконавчий комітет ЧМР | № 712/3163/21 | 10.08.2021 |
Судовий збір | 2 102,00 | Виконавчий комітет ЧМР | № 712/10219/20 | 21.04.2021 |
Виконавчий збір Витрати виконавчого провадження | 26 000,00 217,75 | Виконавчий комітет ЧМР | ВП №70761169 (№ 712/10219/20) | 16.01.2023 |
Витрати виконавчого провадження | 69,00 | Виконавчий комітет ЧМР | ВП №70761169 (№ 712/10219/20) | 02.11.2023 |
Судовий збір Виконавчий збір Витрати виконавчого провадження | 908,00 26800,00 217,75 | Черкаська міська рада | ВП № 71206372 (№712/11142/21) | 07.03.2023 |
Судовий збір та Витрати на надання правничої допомоги | 992,40 2 000,00 | Виконавчий комітет ЧМР | № 580/3162/22 | 12.04.2023 |
Виконавчий збір Витрати виконавчого провадження | 26800,00 69,00 | Виконавчий комітет ЧМР | ВП № 71740131 (виокремлено з ВП № 70558524) (№712/7534/21) | 02.11.2023 |
Витрати виконавчого провадження | 217,75 | Виконавчий комітет ЧМР | ВП № 71740131 (виокремлено з ВП № 70558524 (№712/7534/21 | 02.11.2023 |
Виконавчий збір Витрати виконавчого провадження | 420,02 69,00 | Черкаська міська рада | ВП 70557765 (виокремлено з ВП № 69996293) (№712/11365/19) | 02.11.2023 |
Витрати виконавчого провадження | 217,75 | Черкаська міська рада | ВП 70557765 (виокремлено з ВП № 69996293) (№712/11365/19) | 02.11.2023 |
Витрати виконавчого провадження Штраф Витрати виконавчого провадження Штраф Виконавчий збір Витрати виконавчого провадження | 315,12 5100,00 315,12 10200,00 26800,00 315,12 | Черкаська міська рада | ВП 72824768 (№580/10897/21) | 17.10.2023 |
Виконавчий збір Витрати виконавчого провадження | 26 000,00 69,00 | Черкаська міська рада | ВП № 69680198 (№ 580/9800/21) | 19.08.2022 28.02.2024 |
Витрати виконавчого провадження Витрати виконавчого провадження | 217,75 69,00 | Черкаська міська рада | ВП № 69680198 (№ 580/9800/21) | 19.08.2022 28.02.2024 |
Штраф у виконавчому провадженні Витрати виконавчого провадження | 5 100,00 69,00 | Черкаська міська рада | ВП № 69680198 (№ 580/9800/21) | 29.05.2023 28.02.2024 |
Штраф у виконавчому провадженні Витрати виконавчого провадження | 10200,00 69,00 | Черкаська міська рада | ВП № 69680198 (№ 580/9800/21) | 28.02.2024 |
Виконавчий збір Витрати виконавчого провадження | 26 000,00 69,00 | Черкаська міська рада | ВП № 68386246 (№ 580/8055/21) | 27.01.2022 27.02.2024 |
Витрати виконавчого провадження Витрати виконавчого провадження | 217,75 69,00 | Черкаська міська рада | ВП № 68386246 (№ 580/8055/21) | 27.01.2022 27.02.2024 |
Штраф у виконавчому провадженні Витрати виконавчого провадження | 5 100,00 69,00 | Черкаська міська рада | ВП № 68386246 (№ 580/8055/21) | 05.07.2022 27.02.2024 |
Витрати виконавчого провадження | 69,00 | Черкаська міська рада | ВП № 68386246 (№ 580/8055/21) | 27.02.2024 |
Штраф у виконавчому провадженні | 10200,00 | Черкаська міська рада | ВП № 68386246 (№ 580/8055/21) | 27.02.2024 |
Судовий збір | 2481,00 | Черкаська міська рада | № 580/3815/22 | 04.11.2022 |
Виконавчий збір Витрати виконавчого провадження | 26 800,00 69,00 | Черкаська міська рада | ВП № 71140497 (№ 580/3815/22) | 24.02.2023 27.02.2024 |
Витрати виконавчого провадження Витрати виконавчого провадження | 217,75 69,00 | Черкаська міська рада | ВП № 71140497 (№ 580/3815/22) | 24.02.2023 27.02.2024 |
Витрати на правничу допомогу Виконавчий збір Витрати виконавчого провадження | 9648,00 964,80 315,12 | Черкаська міська рада | ВП № 73811095 (9№25/1125/22) | 12.01.2024 |
Майнова шкода Моральна шкода Виконавчий збір Витрати виконавчого провадження | 248400,00 50000,00 29840,00 315,12 | Черкаська міська рада | ВП № 73811267 (№925/1125/22) | 12.01.2024 |
Витрати на правничу допомогу Виконавчий збір Витрати виконавчого провадження | 21440,00 2144,00 315,12 | Черкаська міська рада | ВП № 73810892 (№925/1125/22) | 12.01.2024 |
Всього: | 889 037,82 |
В.о. директора департаменту,
заступник директора департаменту -
начальник юридичного управління
департаменту управління справами та
юридичного забезпечення Катерина ПИДОРИЧ
заступник директора департаменту -
начальник юридичного управління
департаменту управління справами та
юридичного забезпечення Катерина ПИДОРИЧ
ДОДАТКИ
1 | 2460-9-рд 08.03.24 Експертний висновок.pdf | Переглянути |
---|