ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
департамент економіки та розвитку |
|
Підготував: | Департамент економіки та розвитку |
---|---|
Галузь: | Галузева |
Статус: | Новий проєкт |
Дата: | 16.12.2021 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 524-9-рд
Про затвердження міської Програми управління об’єктами власності Черкаської міської територіальної громади на 2022-2026 роки
Проєкт рішення | ||||||||
№524-9-рд | ||||||||
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА | ||||||||
< | ||||||||
Про затвердження міської Програми управління об’єктами власності Черкаської міської територіальної громади на 2022-2026 роки | ||||||||
> | ||||||||
Відповідно до пункту 14 статті 91 Бюджетного Кодексу України та пункту 22 частини першої статті 26, п.30 частини 1ст. 26 та ст.29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» розглянувши пропозиції Департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради, Черкаська міська рада ВИРІШИЛА: 1. Затвердити міську Програму управління об’єктами власності Черкаської міської територіальної громади на 2022-2026 роки згідно з додатком. 2. Затвердити звіт про виконання міської Програми управління об’єктами комунальної власності територіальної громади м. Черкаси на 2017-2021 роки. 3. Контроль за виконанням рішення покласти на директора департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради Удод І.І., постійну комісію міської ради з питань житлово-комунального господарства, транспорту та екології (Батир Р.А.) та постійну комісію міської ради з питань бюджету та економічного розвитку (Гладкий Г.А.). |
||||||||
Міський голова | Анатолій | БОНДАРЕНКО |
Додаток №1
до рішення міської ради
від____________№____
П Р О Г Р А М А
управління об’єктами власності Черкаської міської територіальної громади на 2022-2026 роки1. Загальні положення
Програма управління об’єктами власності Черкаської міської територіальної громади (далі – Програма) визначає основну мету, завдання, способи реалізації функцій з управління об’єктами комунальної власності, є цілісною системою взаємопов’язаних заходів, спрямованих на підвищення ефективності використання майна територіальної громади м.Черкаси шляхом передачі його в оренду фізичним та юридичним особам, визначає основні цілі, пріоритети, завдання, умови та способи приватизації комунального майна, групи об’єктів, які підлягають приватизації, орієнтовні завдання щодо обсягів приватизації та відчуження комунального майна, надходження коштів до міського бюджету м.Черкаси та порядок їх фінансування.Відносини, що виникають у процесі реалізації функцій Програми, не регламентовані Програмою, регулюються Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Господарським та Цивільним кодексами, діючим законодавством з питань приватизації, оренди, власності, нормативними актами Фонду державного майна України, Положенням про департамент економіки та розвитку, рішеннями міської ради.
2. Мета Програми
Метою Програми є підвищення ефективності використання майна міської комунальної власності, належне утримання та збереження майна міської комунальної власності, більш ефективне його використання та створення сприятливих умов для розвитку підприємництва у місті.
3. Питання, на розв’язання яких спрямована Програма
3.1. Вирішення майнових питань: забезпечення прийняття об’єктів права державної та інших форм власності до комунальної власності територіальної громади міста, передачі з балансу на баланс об’єктів міської комунальної власності, забезпечення виготовлення технічної та правовстановлюючої документації на об’єкти нерухомості, прийняття безхазяйних нерухомих об’єктів, збереження та утримання об’єктів міської комунальної власності у належному санітарно-технічному стані до вирішення питання передачі їх в оренду або власнику у разі відчуження.
3.2. Приватизація об’єктів міської комунальної власності: створення умов для сприяння підвищення ефективності підприємницької діяльності та конкурентного середовища, забезпечення надходження коштів від приватизації та відчуження комунального майна до бюджету Черкаської міської територіальної громади для реалізації програм, передбачених бюджетом розвитку м.Черкаси.
Продавцем об’єктів приватизації, що перебувають у комунальній власності, є уповноважений міською радою орган приватизації – департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради.
Покупцем об’єктів приватизації, що перебувають у комунальній власності можуть бути фізичні та юридичні особи, які визначаються покупцем відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
До об’єктів приватизації комунальної власності належать усі об’єкти права комунальної власності, крім тих, приватизація яких заборонена цим Законом та іншими Законами України.
Програма не поширюється на приватизацію об’єктів земельного та житлового фондів.
3.3. Передача майна комунальної власності в оренду: забезпечення економічного регулювання майнових відносин при оренді та формування прозорої і ефективної процедури набуття, підготовка необхідного пакету документів для передачі в оренду, укладання договорів оренди, нарахування та облік орендної плати тощо.
Розвиток ринкових відносин в Україні, прийняття нових законодавчих актів, які визначають умови правового регулювання орендних відносин, створюють якісно новий етап у розвитку оренди, пов’язаний із забезпеченням ефективної системи управління та контролю за наданням в оренду та використанням майна.
Переважне застосування надання права оренди з аукціону через електронну торгову систему, визначення ринкового розміру орендної плати на аукціоні, що проводиться в електронній форті, врахування при передачі майна в оренду завдань комплексного соціального-економічного та культурного розвитку міста забезпечать дотримання державної політики у сфері використання майна.
4. Основні завдання та напрямки реалізації Програми
У межах наданих повноважень департамент економіки та розвитку здійснює:
- накопичення інформації щодо майна комунальної власності на підставі матеріалів інвентаризації, наданих юридичними особами комунальної власності;
- оперативне оновлення даних по майну;
- накопичення даних по юридичних особах, у яких знаходиться майно комунальної власності в господарському віданні, в оперативному управлінні або в оренді;
- підготовку замовлень на виготовлення: технічних паспортів, свідоцтв про право власності на об'єкти нерухомості, паспортів на земельні ділянки під об’єктами, що перебувають на балансі департаменту економіки та розвитку;
- підготовку заяв про постановку на облік об'єктів безхазяйного майна;
- забезпечення охорони об’єктів міської комунальної власності, що перебувають в оперативному управлінні департаменту економіки та розвитку, які не передані в оренду;
- забезпечення страхування об’єктів міської комунальної власності, що перебувають в оперативному управлінні департаменту економіки та розвитку, які не передані в оренду;
- забезпечення виконання поточного ремонту об’єктів міської комунальної власності, що знаходяться на балансі департаменту економіки та розвитку, у разі погіршення їх санітарно-технічного стану;
- забезпечення якісної перевірки кошторисів на виконання ремонтних робіт в орендованих приміщеннях;
- заходи для досягнення балансу інтересів орендодавців (виконавчі органи, комунальні підприємства, установи та організації, які є орендодавцями нерухомого майна міста) щодо збільшення доходів від оренди комунального майна та орендарів щодо можливості користування комунальним майном для здійснення підприємницької та іншої діяльності;
- встановлення економічно виправданих і обґрунтованих розмірів орендної плати через використання електронної торгової системи (ЕТС), забезпечення відкритості, прозорості процедури надання комунального майна в оренду;
- систематичний аналіз ефективності використання комунального майна, переданого в оренду;
- широке висвітлення в ЗМІ та на сайті міської ради інформації щодо нежитлових приміщень з метою залучення потенційних орендарів та купців-інвесторів об’єктів приватизації;
- приватизацію об’єктів комунального майна виключно за грошові кошти з урахуванням їх індивідуальних особливостей;
- забезпечення інформаційної відкритості процесу приватизації;
- формування попиту на об’єкти приватизації;
- створення сприятливих умов для появи приватних власників, які мають довгострокові інтереси у розвитку приватизованого об’єкта та здійснюють ефективне управління ним;
- формування та розвиток ринку майна на основі конкуренції та обмеження монополізму;
- створення умов для розвитку підприємництва;
- капітальний ремонт об’єктів, які перебувають на балансі департаменту;
- забезпечення санітарною обрізкою та видалення аварійних дерев, косіння трави на прибудинкових територіях об’єктів, які перебувають на балансі департаменту;
- забезпечення прибирання, дератизації, дезінфекції, дезінсекція та вивезенням і захороненням ТПВ будівель, які перебувають на балансі департаменту;
- забезпечення цілодобового спостереження за сигналами «Пожежа» та технічне обслуговування системи пожежної сигналізації і охоронної сигналізації в будівлях, які перебувають на балансі департаменту;
- забезпечення обслуговування ліфтів та диспетчерських систем в будівлях, які перебувають на балансі департаменту;
- забезпечення прибирання та вивезення снігу з прилеглих територій будівель, які перебувають на балансі департаменту;
- забезпечення обслуговування електрогосподарства та розподільчої і керувальної апаратури в будівлях, які перебувають на балансі департаменту;
- забезпечення обслуговування в належному санітарному стані систем кондиціювання повітря в будівлях, які перебувають на балансі департаменту;
- забезпечення технічного обслуговування інженерних мереж в будівлях, які перебувають на балансі департаменту;
- забезпечення надходження коштів до міського бюджету.
5. Заходи, які необхідно здійснити для виконання Програми
5.1. Приймання об’єктів до комунальної власності
Набуття права власності шляхом передачі в комунальну власність з інших форм власності: з державної, спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст та інших форм власності здійснюється відповідно до Законів України “Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, нормативно-правових актів місцевого рівня, рішень міської ради. Прийняття об’єктів у комунальну власність територіальної громади міста можливо здійснити за умови надання необхідних документів (технічна документація, акт прийняття об’єкта в експлуатацію, плани зовнішніх мереж, а також документи, що встановлюють право на об’єкт) стороною, яка буде передавати об’єкт. Департамент економіки та розвитку готує проекти рішень Черкаської міської ради, виконавчого комітету Черкаської міської ради стосовно визначення балансоутримувача об’єкта та оформлення права власності.
Укладає договори на охорону та страхування об’єктів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, виконання поточного ремонту у разі погіршення їх санітарно-технічного стану, до вирішення питання передачі їх в оренду, оперативне або господарське управління або власнику у разі відчуження.
Набуття права власності на безхазяйну річ здійснюється на підставі ст.335 Цивільного кодексу України та складається з наступних етапів:
- виявлення безхазяйної речі;
- підготовка заяв комунальному підприємству Черкаське обласне об’єднане бюро технічної інвентаризації про постановку на облік безхазяйної речі;
- опублікування в ЗМІ (друкованих) про взяття безхазяйної речі на облік;
- підготовка позовних заяв в суд про передачу безхазяйної речі у комунальну власність міста (після спливу 1 року від дня взяття на облік).
Набуття права власності на відумерлу спадщину здійснюється на підставі ст.1277 Цивільного кодексу України та складається з наступних етапів:
- виявлення відумерлої спадщини;
- підготовка заяв в суд про визнання спадщини відумерлої (після спливу одного року з відкриття спадщини);
- набуття права комунальної власності на спадщину, яка визнана судом відумерлою.
5.2. Відчуження майна міської комунальної власності
Продаж, передача в дар, обмін, списання майна міської комунальної власності здійснюється у відповідності до діючого законодавства.
Передача майна, яке є об’єктом права комунальної власності територіальної громади м.Черкаси, у державну власність здійснюється на підставі рішення міської ради в порядку, встановленому Законом України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності».
5.3. Передача майна комунальної власності в оренду
5.3.1. Оренда - речове право на майно, відповідно до якого орендодавець передає або зобов’язується передати орендарю майно у користування за плату на певний строк
Департамент економіки та розвитку веде в електронному вигляді єдиний реєстр об’єктів комунального майна, що знаходяться в оренді.
Виконавчі органи Черкаської міської ради , комунальні підприємства, установи та організації, які є орендодавцями нерухомого майна, зобов’язані щоквартально (до 15 числа першого місяця кожного кварталу) надавати інформацію до департаменту економіки та розвитку для внесення відповідної інформації до єдиного реєстру.
5.3.2. Виконавчі органи Черкаської міської ради, комунальні підприємства, установи та організації територіальної громади міста Черкаси формують та оприлюднюють Переліки першого типу та Переліки другого типу відповідно до чинного законодавства.
У межах наданих повноважень з оренди майна виконавчі органи Черкаської міської ради, комунальні підприємства, установи та організації, які є орендодавцями нерухомого майна:
- приймають рішення щодо наміру передачі майна в оренду;
- вносять інформацію про потенційні об’єкти оренди до ЕТС;
- приймають рішення про включення потенційного об’єкту до одного з переліків;
- публікують інформацію про потенційний об’єкт оренди, щодо якого прийнято рішення про включення до одного з Переліків, в ЕТС;
- розміщують в ЕТС оголошення про передачу майна в оренду;
- проводять аукціони на право оренди майна або передачу об’єкта в оренду без проведення аукціону, укладають та публікують в ЕТС договір оренди.
- погоджують договори суборенди комунального майна;
- здійснюють нарахування орендної плати та плати за суборенду;
- контролюють надходження орендної плати, вживають заходи щодо ліквідації заборгованості з орендної плати;
- проводять обстеження об’єктів, переданих в оренду, здійснюють контроль за виконанням зобов’язань, передбачених договорами оренди майна;
- перевіряють кошториси витрат на проведення орендарями капітальних ремонтних робіт в орендованих об’єктах;
- готують розрахунки для направлення претензій орендарям комунального майна, що допустили заборгованість більше, ніж 2 місяці з орендної плати та пені за несвоєчасну оплату оренди комунального майна та для оформлення позовних заяв щодо стягнення заборгованості з боржників
5.3.3. Капітальний ремонт та реконструкція майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м.Черкаси, проводиться та відшкодовується відповідно до вимог чинного законодавства.
5.4 Приватизація об’єктів комунальної власності
Приватизація - платне відчуження майна, що перебуває у комунальній власності, на користь фізичних та юридичних осіб, які можуть бути покупцями з метою підвищення соціально-економічного розвитку та структурної перебудови економіки.
Програма регулює приватизацію об’єктів нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Черкаси.
Мета проведення приватизації спрямована на оптимізацію комунального сектору економіки, створення конкурентного середовища, залучення інвестицій, забезпечення надходження коштів до міського бюджету.
Затвердження переліку об’єктів, що підлягають приватизації, визначення доцільності та порядку, способів приватизації є виключною компетенцією Черкаської міської ради.
Реалізацію завдань з питань приватизації об’єктів нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Черкаси здійснює департамент економіки та розвитку (орган приватизації).
Організація процесу приватизації об’єктів комунальної власності здійснюється відповідно до ЗУ «Про приватизацію державного і комунального майна» , даної Програми та інших організаційно – правових механізмів, розроблених та прийнятих Кабінетом Міністрів України та Фондом державного майна України.
5.4.1 Основними принципами приватизації є:
- визначення економічної доцільності приватизації об’єктів міської комунальної власності;
- досягнення максимально економічного ефекту від продажу об’єкта приватизації;
- вибір способу приватизації та умов продажу.
5.4.2 З метою раціонального та ефективного застосування способів приватизації об’єкти приватизації поділяються на об’єкти малої приватизації та об’єкти великої приватизації.
До об’єктів малої приватизації належать:
- єдині майнові комплекси підприємств, їх структурних підрозділів, у тому числі єдині майнові комплекси, що передані в оренду, крім тих, що належать до об’єктів великої приватизації;
- окреме майно;
- об’єкти незавершеного будівництва (будівлі, споруди, передавальні пристрої, які не введені в експлуатацію), законсервовані об’єкти;
- об’єкти соціально - культурного призначення.
- пакети акцій акціонерного товариства, утвореного у процесі приватизації, акції (частки), що належать територіальній громаді міста у статутному капіталі господарських товариств, інших господарських організацій і підприємств, заснованих на базі об’єднання майна різних форм власності та розташованих на території України, або за її межами, крім пакетів акцій акціонерних товариств, що належать до об’єктів великої приватизації;
- інші об’єкти, що не належать до об’єктів великої приватизації.
5.4. 3 Приватизація комунального майна здійснюється шляхом:
- продажу на аукціоні, у тому числі:
аукціон із зниженням стартової ціни;
аукціон за методом вивчення цінових пропозицій;
- викупу об’єктів приватизації.
1) формує переліки об’єктів, що підлягають приватизації та подає на затвердження Черкаській міській раді на відповідний бюджетний рік.
Включення об’єктів права комунальної власності міста до переліків об’єктів, що підлягають приватизації, відбувається на підставі поданих заяв від покупців та з ініціативи органу приватизації, виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, інших органів, на балансі яких знаходиться майно комунальної власності м. Черкаси.
2) відповідні проєкти рішень подаються органом приватизації на розгляд та затвердження Черкаською міською радою. Рішення міської ради підлягає опублікуванню.
Департамент економіки та розвитку, у разі потреби, вносить зміни та доповнення до переліку об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації із затвердженням їх окремими рішеннями Черкаської міської ради.
3) прийняття рішення про приватизацію щодо кожного об’єкта, згідно з затвердженим переліком, та завершення приватизації починається та завершується з дати видання органом приватизації відповідного наказу.
4) прийняття заяв на участь у приватизації проводиться відповідно до Закону України « Про приватизацію державного і комунального майна» а також порядку розробленого Фондом державного майна України ;
5) здійснює підготовку об’єктів до приватизації (замовлення технічної, правовстановлюючої документації), інвентаризацію, проведення конкурсу по відбору суб’єктів оціночної діяльності з метою оцінки об’єктів для подальшого замовлення незалежної оцінки та рецензування;
6) укладає угоду з оператором електронного майданчика на проведення електронного аукціону;
7) створює аукціонну комісію для продажу об’єктів малої приватизації на електронних аукціонах, склад, повноваження та порядок роботи якої регулюються «Положенням про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації», затвердженим наказом ФДМУ від 06.04.2018 № 486.
Аукціонна комісія, утворена органом приватизації протягом 15 днів з моменту прийняття рішення про приватизацію об'єкта визначає стартову ціну об’єкта приватизації та разом із розробленими умовами продажу об'єкта приватизації подає на погодження виконавчому комітету. Затверджує стартову ціну та умови продажу об'єкта приватизації орган приватизації – департамент економіки та розвитку ЧМР.
У разі, коли об’єкт малої приватизації, право власності на яке належним чином не зареєстроване, не має балансової вартості, або прийнято рішення про приватизацію об’єкта на аукціоні з умовами щодо компенсації орендарю невід'ємних поліпшень, аукціонна комісія визначає стартову ціну об’єкта протягом 15 днів з моменту отримання позитивного висновку рецензента на звіт незалежного оцінювача про визначення ринкової вартості майна та здійснення реєстрації права власності територіальної громади на об’єкт приватизації.
Погодження стартової ціни об'єкта, та умов продажу (додаткових умов) здійснюється за рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради відповідно до регламенту роботи виконавчого комітету.
Після погодження стартової ціни об'єкта, та умов продажу (додаткових умов) та затвердження органом приватизації, не пізніше ніж через 10 робочих днів публікується інформаційне повідомлення на офіційному сайті Черкаської міської ради та в електронній торговій системі. За необхідності, використовується зовнішня реклама.
Аукціон проводиться не раніше ніж через 20 днів. Але не пізніше 35 днів після опублікування.
5.4.5 Приватизація об’єктів комунальної власності, переданих в оренду
Включення об’єкту до переліку об’єктів, які підлягають приватизації шляхом викупу орендованого майна (будівлі, споруди, нежитлового приміщення) за ціною, визначеною за результатами його незалежної оцінки, відбувається якщо виконується кожна з таких умов:
- орендарем здійснено поліпшення орендованого майна, які неможливо відокремити від відповідного об’єкта без заподіяння йому шкоди, в розмірі не менше як 25 відсотків ринкової вартості майна, визначеної суб’єктом оціночної діяльності для цілей оренди майна;
- орендар отримав письмову згоду орендодавця на здійснення невід’ємних поліпшень, які надають йому право на приватизацію майна шляхом викупу.
- невід’ємні поліпшення, виконані в межах трирічного строку з дати визначення ринкової вартості майна для цілей укладення договору оренди або для цілей продовження договору оренди;
- здійснення і склад невід’ємних поліпшень, у тому числі невід’ємний характер поліпшень, підтверджені висновком будівельної експертизи, що має відповідну ліцензію на здійснення таких робіт, а вартість невід’ємних поліпшень, підтверджених висновком будівельної експертизи, визначена суб’єктом оціночної діяльності;
- орендар належно виконує умови договору оренди, відсутня заборгованість з орендної плати;
- договір оренди є чинним на момент приватизації.
У разі, якщо прийнято рішення про приватизацію на аукціоні з умовами щодо компенсації орендарю невід’ємних поліпшень, вартість таких поліпшень компенсується покупцем. Ціна продажу об’єкта приватизації зменшується на суму компенсації невід’ємних поліпшень. Якщо покупцем об’єкта стає орендар, вартість невід’ємних поліпшень зараховується йому під час остаточного розрахунку за об’єкт приватизації.
Компенсація орендарю вартості невід’ємних поліпшень відбувається за умови наявності: письмової згоди орендодавця на здійснення таких поліпшень; відповідної проектно – кошторисної документації; актів приймання – передачі виконаних будівельних робіт; копії платіжних документів, що підтверджують проведені орендарем розрахунки за виконання будівельних робіт та придбані матеріали; висновку будівельної експертизи про здійснення і склад невід’ємних поліпшень, висновку про вартість невід’ємних поліпшень, визначену суб’єктом оціночної діяльності; аудиторського висновку про підтвердження фінансування здійснених поліпшень.
Затвердження оцінки майна або висновку про вартість майна, що підлягають приватизації шляхом викупу орендарем, здійснюється за рішенням виконавчого комітету.
5.4.6. Продаж об’єктів малої приватизації
Об’єкти малої приватизації продаються виключно на електронних аукціонах.
Порядок проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації, затверджений Постановою КМУ від 10.05.2018 № 432 із змінами. Порядок відбору операторів електронного майданчика для організації проведення електронних аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації, авторизації електронних майданчиків, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 №433 із змінами.
Електронний аукціон проводиться відповідно до договору, що укладається між організатором аукціону та оператором електронних майданчиків. Типовий договір між організатором аукціону та оператором електронного майданчика затверджується Фондом державного майна України.
Протокол про результати електронного аукціону формується та оприлюднюється електронною торговою системою автоматично в день завершення аукціону в електронній формі.
5.4.7 Оформлення угод приватизації
Під час приватизації комунального майна шляхом його продажу на аукціоні, викупу між продавцем і покупцем укладається відповідний договір купівлі-продажу.
Перехід права власності на майно комунальної власності підтверджується договором купівлі-продажу, який укладається між покупцем та органом приватизації, а також актом приймання–передачі зазначеного майна.
Договір купівлі–продажу підлягає нотаріальному посвідченню. Договір купівлі-продажу є підставою для внесення коштів у банківську установу на обумовлений договором рахунок як оплату за придбаний об’єкт.
Покупець зобов’язується сплатити ціну, визначену Договором за придбаний об’єкт, у термін встановлений законодавством.
5.4.8 Орган приватизації забезпечує інформування населення про приватизацію об’єктів, що належать до комунальної власності, відповідно до чинного законодавства. Інформація публікується на офіційному сайті Черкаської міської ради та в електронній торговій системі.
По мірі введення в дію законодавчих актів та нормативних документів, регулюючих процес приватизації в Україні, або ж змін до них, в період дії Програми, керуватися їхніми організаційно–правовими механізмами.
6. Паспорт Програми
Паспорт визначає суму коштів, необхідних для виконання Програми, законодавчі підстави її реалізації, мету, завдання, напрямки діяльності, відповідальних працівників, а також результативні показники та інші характеристики Програми, на підставі яких здійснюється аналіз виконання бюджетної Програми, контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів. Паспорт Програми підлягає затвердженню протягом 45 днів від дня набрання чинності рішенням про місцевий бюджет.
Термін дії цієї Програми – з моменту її затвердження Черкаською міською радою до прийняття та затвердження Черкаською міською радою нової.
7. Обсяги та джерела фінансування Програми
Фінансування заходів, визначених програмою, здійснюється за рахунок коштів міського бюджету по головному розпоряднику коштів, за КПКВК та в межах планових призначень визначених в рішенні про міський бюджет на відповідний бюджетний рік.
Витрати фінансування Програми розподіляються наступним чином:
- послуги на проведення технічної інвентаризації об’єктів, виготовлення інвентаризаційних справ та технічних паспортів;
- послуги на отримання довідок на розрахунок часток нерухомого майна та довідок про наявність власності на об’єкти нерухомого майна;
- послуги суб’єктів оціночної діяльності щодо незалежної оцінки об’єктів, що перебувають в оперативному управлінні департаменту економіки та розвитку з метою оренди, приватизації та постановки на баланс департаменту та рецензування незалежних оцінок;
- послуги суб’єктів оціночної діяльності щодо незалежної оцінки безхазяйних інженерних мереж та нерухомих об’єктів для постановки їх на баланс експлуатуючих організацій;
- проведення інформаційної діяльності з висвітлення процесів оренди, приватизації (публікація оголошень, реклама, інше);
- послуги щодо відведення земельних ділянок під об’єктами, що перебувають на балансі департаменту економіки та розвитку, отримання кадастрових довідок;
- послуги організацій та осіб, залучених до процесу оренди та приватизації (інформаційні та консалтингові послуги, проведення аукціонів, конкурсів, послуги ліцитатора на проведення аукціонів);
- створення, придбання та обслуговування програмного забезпечення;
- технічне опрацювання документації, функціонування комп’ютерної мережі департаменту з обліку, оренди та приватизації комунального майна;
- охорона об’єктів, які перебувають в оперативному управлінні департаменту економіки та розвитку, що не передані в оренду ;
- страхування об’єктів, які перебувають в оперативному управлінні департаменту економіки та розвитку, що не передані в оренду;
- виконання поточного ремонту об’єктів, які перебувають в оперативному управлінні департаменту економіки та розвитку, у разі погіршення їх санітарно-технічного стану, в тому числі ліквідація аварійних ситуацій;
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв, які перебувають в оперативному управлінні департаменту економіки та розвитку, що не передані в оренду;
- утримання прибудинкових територій об’єктів, які перебувають на балансі департаменту, а саме: косіння трави, обрізка та видалення аварійних дерев;
- оплата комунальних послуг та енергоносіїв на об’єктах, які перебувають в оперативному управлінні департаменту та не передані в оренду;
- підготовка до опалювального сезону будівель та повірка всіх лічильників, які перебувають на балансі департаменту;
- комунальні послуги та інші витрати, пов’язані з експлуатацією адміністративних будівель та споруд по бул.Шевченка,117, бул.Шевченка,307, вул. Байди Вишневецького, 36, вул. Благовісна, 170 та вул. Хрещатик, 259 у м.Черкаси.
8. Очікуваний результат виконання Програми
Фінансування Програми управління об’єктами комунальної власності територіальної громади м.Черкаси забезпечить:
- належне утримання та збереження об’єктів міської комунальної власності;
- надходження до бюджету Черкаської міської територіальної громади коштів від оренди та приватизації комунального майна у сумі, передбаченій у міському бюджеті на відповідний рік;
- підвищить ефективність використання комунального майна шляхом передачі його в оренду фізичним та юридичним особам, з метою задоволення їх прав та інтересів, а також прав та інтересів Черкаської міської територіальної громади;
- підвищить ефективність використання комунального майна шляхом його приватизації, формування приватної власності, створення конкурентного середовища.
9. Контроль за ходом виконання Програми
Моніторинг виконання Програми здійснюється департаментом економіки та розвитку за підсумками І півріччя та року. Результати моніторингу надаються департаменту фінансової політики Черкаської міської ради до 20 числа місяця, наступного за звітним періодом.
Результативні показники бюджетної Програми уточнюються при формуванні бюджету на кожний наступний рік.
Дозволяється перерозподіл коштів між статтями витрат на виконання цієї Програми.
Контроль за виконанням Програми здійснює міська рада та безпосередньо департамент економіки та розвитку.
Департамент економіки та розвитку один раз на рік звітує про виконання Програми на сесії міської ради.
Результативні показники, що характеризують виконання Програми управління об’єктами власності Черкаської міської територіальної громади на 2022-2026 роки
№ п/п | Показники | Одиниця виміру | 2022 рік (проект) |
2023 рік (прогноз) |
2024 рік (прогноз) |
2025 рік (прогноз) |
2026 рік (прогноз) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1 | затрат | ||||||
1.1 | технічна інвентаризація та виготовлення інвентаризаційних справ та технічних паспортів | тис.грн | 300,0 | 200,0 | 150,0 | 100,0 | 100,0 |
1.2 | послуги суб’єктів оціночної діяльності щодо незалежної оцінки | тис. грн | 350,0 | 250,0 | 200,0 | 100,0 | 100,0 |
1.3 | Послуги суб’єктів оціночної діяльності, відібраних на конкурсі, що залучаються для проведення оцінки майна у процесі приватизації та її рецензування | тис.грн. | 45,0 | 54,0 | 36,0 | 36,0 | 14,0 |
1.4 | зовнішня реклама, установка, оренда (баннери, бігборди, сіті-лайти, та інші) | тис. грн | 61,0 | 80,0 | 70,0 | 70,0 | 70,0 |
1.5 | відведення земельних ділянок, отримання кадастрових довідок | тис.грн | 49,0 | 49,0 | 30,0 | 30,0 | 20,0 |
1.6 | створення, придбання та обслуговування програмного забезпечення | тис.грн | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 |
1.7 | охорона об’єктів, які перебувають на балансі та в оперативному управління департаменту | тис.грн | 150,0 | 100,0 | 100,0 | 80,0 | 80,0 |
1.8 | страхування об’єктів, які перебувають на балансі та в оперативному управлінні департаменту, що не передані в оренду | тис.грн | 49,2 | 52,0 | 55,0 | 58,0 | 60,0 |
1.9 | виконання ремонтних робіт, усунення аварійних ситуацій | тис.грн | 300,0 | 344,0 | 396,0 | 456,0 | 520,0 |
1.10 | сплата витрат на судовий збір для подання позовних заяв, апеляційних скарг на судові рішення та витрат виконавчого провадження | тис.грн | 156,0 | 156,0 | 156,0 | 156,0 | 156,0 |
1.11 | підготовка до опалювального сезону будівель, які перебувають на балансі департаменту та повірки лічильників водо-, електро-, тепло-, постачання | тис.грн | 49,0 | 56,0 | 65,0 | 74,0 | 85,0 |
1.12 | оплата послуг за спільне утримання будинків на об’єктах, що знаходяться в оперативному управлінні департаменту та не передані в оренду | тис.грн. | 40,0 | 30,0 | 30,0 | 20,0 | 20,0 |
1.13 | комунальні послуги та інші витрати, пов’язані з експлуатацією адміністративних будівель та споруд по бул.Шевченка,117, бул. Шевченка,307, вул. Б.Вишневецького, 36 та вул. Благовісна, 170 у м.Черкаси та об’єкти, які перебувають на балансі департаменту | тис.грн. | 18811,42114 | 21633,135 | 24878,105 | 28609,820 | 32901,295 |
1.14 | утримання прибудинкових територій об’єктів, які перебувають на балансі департаменту: косіння трави, обрізка, видалення аварійних дерев, вивезення гілля та опалого листя | тис.грн. | 300,0 | 300,0 | 400,0 | 400,0 | 350,0 |
1.15 | капітальний ремонт об’єктів, які перебувають на балансі департаменту економіки та розвитку (у розрізі) | тис.грн. | 15000,0 | 16000,0 | 17000,0 | 17000,0 | 17000,0 |
1.15.1 | внутрішньобудинкові мережі водо-, електро-, тепло- постачання | тис.грн. | 0,0 | 1000,0 | 2000,0 | 2000,0 | 2000,0 |
1.15.2 | покрівля | тис.грн. | 6000,0 | 4000,0 | 4000,0 | 4000,0 | 4000,0 |
1.15.3 | фасади | тис.грн. | 0,0 | 5000,0 | 3000,0 | 3000,0 | 3000,0 |
1.15.4 | приміщення | тис.грн. | 7500,0 | 4400,0 | 6300,0 | 6300,0 | 6300,0 |
1.15.5 | виготовлення ПКД | тис.грн. | 1500,0 | 1600,0 | 1700,0 | 1700,0 | 1700,0 |
2 | продукту | ||||||
2.1 | кількість об’єктів на які потрібно провести інвентаризацію та виготовлено інвентаризаційні справи та технічні паспорти | шт. | 150 | 100 | 75 | 50 | 50 |
2.2 | кількість виконаних незалежних оцінок для постановки на баланс об’єкта | шт. | 88 | 63 | 50 | 25 | 25 |
2.3 | кількість виконаних незалежних оцінок та рецензій на них для приватизації об’єкта | шт. | 5 | 6 | 4 | 4 | 4 |
2.4 | кількість проведених конкурсів | шт. | 5 | 6 | 4 | 4 | 4 |
2.5 | кількість проведених аукціонів | шт. | 7 | 10 | 6 | 6 | 6 |
2.6 | кількість приватизованих об’єктів шляхом викупу | шт. | 5 | 6 | 4 | 4 | 4 |
2.7 | кількість договорів купівлі-продажу майна | шт. | 12 | 16 | 10 | 10 | 10 |
2.8 | надходження коштів до бюджету від приватизації майна | тис.грн. | 11990,0 | 14620,0 | 30350,0 | 15000,0 | 15000,0 |
2.9 | кількість об’єктів на яких потрібно відводити земельні ділянки | шт. | 5 | 5 | 3 | 3 | 2 |
2.10 | кількість технічних завдань та придбаних програмних продуктів | шт. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2.11 | кількість об’єктів, які підлягають охороні | шт. | 5 | 3 | 3 | 2 | 2 |
2.12 | кількість об’єктів, які підлягають страхуванню | шт. | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
2.13 | кількість договорів оренди комунального майна | шт. | 335 | 330 | 325 | 320 | 315 |
2.14 | надходження коштів до бюджету від оренди комунального майна | тис.грн. | 8700,0 | 8500,0 | 8300,0 | 8000,0 | 7800,0 |
2.15 | кількість поданих позовних заяв, апеляційних, касаційних скарг на судові рішення та витрат виконавчого провадження | шт. | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 |
2.16 | кількість об’єктів, які підлягають поточному ремонту, в.ч. ліквідація аварійних ситуацій | шт. | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 |
2.17 | кількість об’єктів, на яких планується підготовка до опалювального сезону та повірка лічильників | шт. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
2.18 | кількість об’єктів на які потрібно оплату послуг за спільне утримання будинків | шт. | 27 | 20 | 20 | 14 | 14 |
2.19 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за теплопостачання | шт. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
2.20 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за водопостачання і водовідведення | шт. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
2.21 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за електропостачання | шт. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
2.22 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за знешкодження та вивезення ТВП | шт. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2.23 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за охорону | шт. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2.24 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за прибирання | шт. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2.25 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за ліфти (обслуговування) | шт. | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2.26 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за обслуговування системи опалення, водопостачання і водовідведення | шт. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2.27 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за обслуговування електрогосподарства | шт. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2.28 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за оренду контейнерів | шт. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2.29 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за послугу сигналу «Пожежа» | шт. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2.30 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за послугу з технічного ремонту пожежної сигналізації | шт. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2.31 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за послуги з дератизації та дезінсекції | шт. | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2.32 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за послуги з прибирання та вивезення снігу | шт. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2.33 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за послуги з технічного обслуговування системи кондиціювання повітря ЦНАП та вентиляції приміщення | шт. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2.34 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за послуги з технічного обслуговування охоронної сигналізації | шт. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2.35 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за послуги з технічного обслуговування розподільчої та керувальної апаратури | шт. | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2.36 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за послуги з обслуговування метало-пластикових конструкцій та вхідної групи | шт. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2.37 | кількість об’єктів, на яких планується оплата за послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані системи «Перепустка» | шт. | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2.38 | кількість дерев, які потребують видалення | шт. | 20 | 20 | 30 | 30 | 25 |
2.39 | кількість дерев, які потребують санітарної обрізки | шт. | 40 | 40 | 45 | 45 | 40 |
2.40 | кількість установ, які потребують проведення робіт з капітального ремонту (у розрізі) | од. | 12 | 11 | 11 | 7 | 7 |
2.41 | кількість об’єктів де потрібно провести капітальний ремонт водо-, електро-, тепло-, постачання | од. | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 |
2.42 | Протяжність мереж, що потребують ремонту | м.п. | 600 | 400 | 300 | 300 | 300 |
2.43 | кількість об’єктів де потрібно провести капітальний ремонт покрівлі | од. | 3 | 2 | 2 | 1 | 1 |
2.44 | площа покрівлі, що потребує ремонту | кв.м. | 1300 | 600 | 500 | 500 | 500 |
2.45 | кількість об’єктів де потрібно провести капітальний ремонт фасаду | од. | 0 | 3 | 3 | 2 | 2 |
2.46 | площа фасаду, що потребує ремонту | кв.м. | 0 | 1000 | 800 | 800 | 800 |
2.47 | кількість об’єктів де потрібно провести капітальний ремонт приміщень | од. | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
2.48 | площа приміщень, що потребує ремонту | кв.м. | 1783 | 2580 | 2623 | 2623 | 2623 |
2.49 | кількість виготовлення ПКД | шт. | 12 | 11 | 11 | 7 | 7 |
3 | Ефективності |
||||||
3.1 | середня сума вартості на проведення поточної інвентаризації та виготовлення технічних паспортів | тис.грн | 2,0 | 2,0 | 2,0 | 2,0 | 2,0 |
3.2 | середня сума вартості виготовлення оцінки для постановки на баланс | тис.грн. | 4,0 | 4,0 | 4,0 | 4,0 | 4,0 |
3.3 | середня сума вартості відведення земельних ділянок | тис.грн. | 9,8 | 9,8 | 10,0 | 10,0 | 10,0 |
3.4 | середня сума вартості обслуговування програмного забезпечення | тис.грн. | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 |
3.5 | середня сума вартості за охорону об’єктів | тис.грн. | 30,0 | 33,0 | 33,0 | 40,0 | 40,0 |
3.6 | середня сума вартості страхування об’єктів | тис.грн. | 8,2 | 8,7 | 9,2 | 9,7 | 10,0 |
3.7 | середня сума вартості виконання ремонтних робіт та усунення аварійних ситуацій | тис.грн. | 18,7 | 21,5 | 24,8 | 28,5 | 32,5 |
3.8 | середня сума вартості на оплату судового збору | тис.грн. | 2,6 | 2,6 | 2,6 | 2,6 | 2,6 |
3.9 | середня сума вартості підготовки до опалювального сезону будівель та повірка лічильників | тис.грн. | 9,8 | 11,2 | 13,0 | 14,8 | 17,0 |
3.10 | середня сума вартості оплати послуг за спільне утримання будинків | тис.грн. | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,4 | 1,4 |
3.11 | середня сума вартості за 1 Гкал. (КПТМ «ЧТКЕ») | грн./1 Гкал. | 2401,09408 | 2761,27 | 3175,46 | 3651,78 | 4199,55 |
3.12. | середня сума вартості за 1 Гкал. (ПАТ «Черкаське хімволокно») | грн./1 Гкал. | 1749,4862 | 2011,91 | 2313,69 | 2660,75 | 3059,89 |
3.13 | середня сума вартості за 1 м3 водопостачання | грн./м3 | 14,8 | 17,02 | 19,57 | 22,51 | 25,88 |
3.14 | середня сума вартості за 1 м3 водовідведення | грн./м3 | 12,61 | 14,51 | 16,68 | 19,18 | 22,06 |
3.15 | середня сума вартості за 1 кВт/год. активної електроенергії | грн./кВт/год. | 3,73 | 4,29 | 4,93 | 5,67 | 6,52 |
3.16 | середня сума вартості за 1 кВт/год. реактивної електроенергії | грн./кВт/год. | 0,09702 | 0,111 | 0,128 | 0,148 | 0,17 |
3.17 | Розподіл електроенергії середня вартість за 1 кВт/год. | грн./кВт/год. | 1,200892 | 1,38 | 1,59 | 1,82 | 2,1 |
3.18 | середня сума вартості за 1 м3 знешкодження та вивезення ТВП | грн./м3 | 175,14266 | 201,41 | 231,63 | 266,36 | 306,32 |
3.19 | середня сума вартості за охорону адмінбудівель | грн./12 міс. | 5293188,0 | 6087166,0 | 7000241,0 | 8050277,0 | 9257818,0 |
3.20 | середня сума вартості за прибирання | грн./12 міс. | 1188206,98 | 1366438,0 | 1571403,0 | 1807114,0 | 2078181,0 |
3.21 | середня сума вартості за обслуговування ліфтів | грн./12 міс. | 49922,16 | 57490,0 | 66114,0 | 76031,0 | 87436,0 |
3.22 | середня сума вартості оплати послуг за утримання інженерних мереж | грн./12 міс. | 158400,0 | 182160,0 | 209484,0 | 240906,0 | 277042,0 |
3.23 | середня сума вартості оплати послуг за утримання електромереж | грн./12 міс. | 187200,0 | 215280,0 | 247572,0 | 284707,0 | 327414,0 |
3.24 | середня сума вартості оплати послуг з оренди контейнерів | грн./12 міс. | 1401,84 | 1612,0 | 1853,0 | 2132,0 | 2451,0 |
3.25 | середня сума вартості оплати послуг сигналу «Пожежа» | грн./12 міс. | 5100,0 | 5865,0 | 6744,0 | 7756,0 | 8920,0 |
3.26 | середня сума вартості послуг з технічного ремонту пожежної сигналізації | грн./12 міс. | 35160, | 40434,0 | 46499,0 | 53473,0 | 61495,0 |
3.27 | середня сума вартості з дератизації та дезінсекції | грн./12 міс. | 9696,05 | 11139,0 | 12809,0 | 14731,0 | 16940,0 |
3.28 | середня сума вартості за прибирання та вивезення снігу | грн. за зимовий період | 168889,16 | 19422,0 | 223355,0 | 256859,0 | 295388,0 |
3.29 | середня сума вартості послуги технічного обслуговування системи кондиціювання | грн./12 міс. | 114696,0 | 131900,0 | 151685,0 | 174438,0 | 200604,0 |
3.30 | середня сума вартості послуг з технічного обслуговування охоронної сигналізації | грн./12 міс. | 47891,88 | 55075,0 | 63337,0 | 72837,0 | 83763,0 |
3.31 | середня сума вартості послуг з технічного обслуговування розподільчої та клерувальної апаратури | грн./12 міс. | 48000,0 | 55200,0 | 63480,0 | 73000,0 | 83950,0 |
3.32 | середня сума вартості з обслуговування металопластикових конструкцій та вхідної групи | грн./12 міс. | 25488,0 | 29311,0 | 33707,0 | 38760,0 | 44575,0 |
3.33 | середня сума вартості з технічного обслуговування та утримання в належному стані системи «Перепустка» | грн./12 міс. | 12000,0 | 13800,0 | 15870,0 | 18250,0 | 20988,0 |
3.34 | середня сума вартості за видалення дерев | тис.грн. | 7,0 | 7,0 | 8,0 | 8,0 | 9,0 |
3.35 | середня сума вартості обрізки дерев | тис.грн. | 4,0 | 4,0 | 3,5 | 3,5 | 3,1 |
3.36 | середня сума вартості ремонту 1 м.п. інженерних мереж | тис.грн. | 1,5 | 1,7 | 2,0 | 2,0 | 2,0 |
3.37 | середня сума вартості ремонту 1 кв.м. покрівлі | тис.грн. | 5,0 | 5,5 | 6,0 | 6,0 | 6,0 |
3.38 | середня сума вартості ремонту 1 кв.м. фасаду | тис.грн. | 1,5 | 1,7 | 2,0 | 2,0 | 2,0 |
3.39 | середня сума вартості ремонту 1 кв.м. приміщень | тис.грн. | 3,0 | 4,0 | 4,5 | 4,5 | 4,5 |
4 | якості | ||||||
4.1 | утримання будівель в належному санітарному стані | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
4.2 | використання об’єктів нерухомості | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
4.3 | виконання планових показників надходжень коштів до бюджету від оренди комунального майна | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
4.4 | виконання планових показників надходжень коштів до бюджету від приватизації комунального майна | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
Додаток 2 до рішення міської ради від ________ № _____ Звіт про виконання міської Програми управління об’єктами комунальної власності територіальної громади м. Черкаси на 2017-2021 роки В рамках заходів Програми управління об’єктами комунальної власності територіальної громади м. Черкаси на 2017-2021 роки, департаментом економіки та розвитку Черкаської міської ради забезпечувалось виконання програми. Ціль програми – утримання адміністративних будівель в належному стані, передача приміщень в оренду та приватизація їх шляхом викупу. Перелік заходів, що забезпечують виконання даної програми: (комунальні послуги та інші витрати, пов’язані з експлуатацією адміністративних будівель та споруд за адресами: вул.Б. Вишневецького,36, вул. Благовісна,170 бул.Шевченка,117 та бул.Шевченка,307 у м.Черкаси): водопостачання та водовідведення, електропостачання, знешкодження та вивезення ТВП, охорона, прибирання, обслуговування ліфтів, обслуговування системи опалення, водопостачання та водовідведення, обслуговування електрогосподарства, оренда контейнерів, послуга сигнала «Пожежа», послуга з технічного ремонту пожежної сигналізації, послуга з дератизації та дезінсекції, послуга з прибирання та вивезення снігу, послуга з технічного обслуговування системи кондиціювання повітря ЦНАП та вентиляції приміщення В-2, 1-й поверх, послуга з технічного обслуговування охоронної сигналізації, послуга з технічного обслуговування розподільчої та керувальної апаратури (вимір ізоляції проводів), послуга з обслуговування метало-пластикових конструкцій та вхідної групи, послуга з технічного обслуговування та утримання в належному стані системи «Перепустка». Також виконувалися заходи з усунення аварійних ситуацій та підготовки до опалювального сезону будівель, які перебувають на балансі департаменту та повірки приладів обліку води, теплової та електричної енергії. Вартість вищезазначених товарів та послуг збільшувалась кожного наступного року. Причина – збільшення вартості енергоносіїв, матеріалів, мінімальної заробітної плати, індексу інфляції та інших негативних процесів в економіці. Стосовно приватизації об’єктів департамент впровадив сучасні технології продажу об’єктів міської комунальної власності, заснованих на засадах відкритості та прозорості. З метою приведення Програми управління об’єктами комунальної власності територіальної громади м. Черкаси на 2017-2021 роки у відповідність до вимог Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», були внесені зміни до міської Програми управління об’єктами комунальної власності територіальної громади м. Черкаси на 2017-2021 роки. Налагоджена співпраця з реалізації активів через електронну торгову систему «Prozzrro. Продажі». Органом приватизації Черкаської міської ради було запропоновано співпрацю усім акредитованим майданчикам. Укладені договори про проведення електронних аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації з 11 операторами електронних майданчиків. Інформація про продаж об’єктів постійно оприлюднюється на офіційному веб-сайті міської ради, в електронній торговій системі «Prozorro. Продажі» та соціальних мережах (Facebook та Telegram). Загальні надходження за звітний період від відчуження комунального майна складають 11,9 млн. грн., перераховано до міського бюджету 9,52 млн. грн. До державного бюджету перераховано 2,38 млн. грн. Діяльність департаменту на даному етапі направлена на ефективний продаж об’єктів комунальної форми власності, тому формуючи перелік об’єктів, що підлягають приватизації, в першу чергу визначається ефективність їх продажу, саме тому середній показник вартості 1 кв. м. відчужуваної площі у 2021 році склав 4,0 тис. грн. Основний акцент поставлений на приватизацію неліквідних об’єктів та підвалів, які потребують витрат з міського бюджету на їх утримання, не приносячи доходи. Реалізація об’єктів міської комунальної власності проводиться шляхом продажу з аукціону через електронну торгову систему «Prozorro. Продажі». Робота департаменту була спрямована на досягнення максимальної ефективності продажу комунального майна з метою виконання завдань, передбачених планом на відповідний рік, шляхом максимального залучення потенційних покупців та врахування індивідуальних особливостей об’єктів. Тому на підставі вищевикладеного вважаємо, що Програма управління об’єктами комунальної власності територіальної громади м. Черкаси на 2017-2021 роки загалом за звітний період на організацію заходів програми профінансовано з бюджету 18437287,9 грн., а надходження до міського бюджету від оренди та приватизації об’єктів становлять 49768001,63 грн. Проаналізувавши ефективність заходів програми, враховуючі кількісні показники результативності програми, можна зробити висновок, що мета програми досягається і також стабільно збільшуються доходи міського бюджету. |
||||||||
Директор департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради | Ірина УДОД |
УКРАЇНА ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОНОМІКИ ТА РОЗВИТКУ 18000, м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 36, тел/факс.: (0472) 32-02-84, е-mail: depec@ukr.net |