ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Департамент інформаційної політики |
|
Підготував: | Управління інформаційної політики |
---|---|
Галузь: | Галузева |
Статус: | Новий проєкт |
Дата: | 30.11.2021 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 489-9-рд
Про затвердження міської програми організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2022-2024 роках
Проєкт рішення | ||||||||
№ 489-9-рд | ||||||||
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА | ||||||||
Про затвердження міської програми організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2022-2024 роках | ||||||||
Відповідно до підпункту 22 статті 26, пункту 1 статті 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктів 1, 2, 3, 4, 6 статті 43 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», пункту 21 частини 1 статті 91 Бюджетного кодексу України, з метою сприяння організації призову громадян на військову службу за призовом осіб офіцерського складу, строкову військову та альтернативну (невійськову) службу, а також їх мобілізації, підготовці молоді до служби в Збройних Силах України, Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
|
||||||||
Міський голова | Анатолій БОНДАРЕНКО |
Додаток
до рішення Черкаської міської ради
від ____________ № ____________
до рішення Черкаської міської ради
від ____________ № ____________
ЗВІТ
про виконання Програми організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу в 2017-2021 роках
про виконання Програми організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу в 2017-2021 роках
№ з/п |
Напрями використання коштів | Факт 2017 р. |
Факт 2018 р. | Факт 2019 р. | Факт 2020 р. |
Уточнений план 2021 р. |
1 | Заробітна плата | 320,000 | 335,068 | 586,429 | 528,000 | 594,000 |
2 | Нарахування на заробітну плату | 70,400 | 73,715 | 129,014 | 116,160 | 130,680 |
3 | Придбання канцтоварів та витратних матеріалів для оргтехніки, поштові конверти з марками. | 25,084 | 29,541 | 156,844 | 90,022 | 132,931 |
4 | Придбання господарських товарів | 0,715 | 0,843 | 5,100 | 3,585 | 15,595 |
5 | Придбання медичних препаратів | 0,0 | 0,0 | 1,450 | 1,450 | 1,606 |
6 | Придбання паливно-мастильних матеріалів | 30,704 | 36,664 | 65,623 | 34,718 | 0,0 |
7 | Абонентська плата, телефонні розмови, пеня | 4,469 | 4,868 | 3,590 | 3,815 | 4,223 |
8 | Оренда службового автомобіля | 10,166 | 10,166 | 10,166 | 10,166 | 11,273 |
9 | Проведення технічного обслуговування та ремонту орендованого автомобіля | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 56,890 | 5,000 |
10 | Субвенція Черкаському обласному територіальному центру комплектування та соціальної підтримки для облаштування призовної дільниці Черкаського ОМТЦК та СП меблями, комп’ютерною та оргтехнікою, в т.ч. столи, стільці, крісла офісні, шафи для одягу, шафи для документів, шафи ділові спеціальні, тумби приставні, стійка для зустрічі громадян, трибуна для промов, ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням Microsoft Windows | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 |
11 | Забезпечення роботи медичної комісії для проведення медичних оглядів за направленням Черкаського ОМТЦК та СП | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 311,808 | 2 852,302 |
Разом: | 461,538 | 490,865 | 958,216 | 1 156 614 | 3 747,610 |
Результативні показники, що характеризують виконання Програми
№ з/п |
Показники | Од. виміру |
Показники по роках | ||||
Факт 2017 |
Факт 2018 |
Факт 2019 |
Факт 2020 |
2021 | |||
1. | ЗАТРАТ | ||||||
1.1 | Заробітна плата | Тис. грн. | 320,000 | 335,068 | 586,429 | 528,000 | 594,000 |
1.2 | Нарахування на заробітну плату | Тис. грн. | 70,400 | 73,715 | 129,014 | 116,160 | 130,680 |
1.3 | Придбання канцтоварів та витратних матеріалів для оргтехніки. | Тис. грн. | 25,084 | 29,541 | 156,844 | 90,022 | 132,931 |
1.4 | Придбання господарських товарів | Тис. грн. | 0,715 | 0,843 | 5,100 | 3,585 | 15,595 |
1.5 | Придбання медичних препаратів | Тис. грн. | 0,0 | 0,0 | 1,450 | 1,450 | 1,606 |
1.6 | Придбання паливно-мастильних матеріалів | Тис. грн. | 30,704 | 36,664 | 65,623 | 34,718 | 0,0 |
1.7 | Абонентська плата, телефонні розмови, пеня | Тис. грн. | 4,469 | 4,868 | 3,590 | 3,815 | 4,223 |
1.8 | Оренда службового автомобіля | Тис. грн. | 10,166 | 10,166 | 10,166 | 10,166 | 11,273 |
1.9 | Проведення технічного обслуговування та ремонту орендованого автомобіля | Тис. грн. | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 56,890 | 5,000 |
1.10 | Субвенція Черкаському обласному територіальному центру комплектування та соціальної підтримки для облаштування призовної дільниці Черкаського ОМТЦК та СП меблями, комп’ютерною та оргтехнікою, в т.ч. столи, стільці, крісла офісні, шафи для одягу, шафи для документів, шафи ділові спеціальні, тумби приставні, стійка для зустрічі громадян, трибуна для промов, ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням Microsoft Windows | Тис. грн. | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 |
1.11 | Обсяг фінансування на забезпечення роботи медичної комісії для проведення медичних оглядів за направленням Черкаського ОМТЦК та СП | Тис. грн. | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 311,808 | 2852,302 |
1.11.1 | відшкодування вартості медичних послуг за направленням Черкаського ОМТЦК та СП | 311,808 | 1 650,817 | ||||
1.11.2 | надання фінансової підтримки КНП «П’ятий ЧМ ЦПМСД» на забезпечення роботи медичної комісії | 1 201,485 | |||||
2. | ПРОДУКТУ | ||||||
2.1 | Кількість працівників призовної комісії | Осіб | 10 | 10 | 11 | 11 | 11 |
2.2 | Заробітна плата, яку отримує один працівник призовної комісії | Грн. | 3200 | 3723 | 6000 | 5333 | 6000 |
2.3 | Кількість працівників медкомісії | Осіб | 36 | 36 | 36 | 16 | 18 |
2.4 | Очікувана кількість підготовлених допризовників | Осіб | 3450 | 3100 | 3100 | 2839 | 3100 |
2.5 | Очікувана кількість відправлених на військову службу призовників | Осіб | 390 | 370 | 370 | 99 | 370 |
2.6 | Очікувана кількість призовників на обліку | Осіб | 14000 | 12650 | 12650 | 11716 | 12650 |
2.7 | Очікувана кількість викликів призовників | Од. | 14000 | 12650 | 12650 | 11716 | 12650 |
2.8 | Кількість проведених зустрічей (лекцій) з допризовниками | Од. | 126 | 131 | 136 | 141 | 145 |
2.9 | Кількість комп’ютерної та оргтехніки придбаної за рахунок програми | Од. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2.10 | Кількість меблів придбаних за рахунок програми | Од. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2.11 | Кількість проведених медичних оглядів за направленням Черкаського ОМТЦК та СП | Од. | 0 | 0 | 0 | 842 | 7501 |
3. | ЕФЕКТИВНОСТІ | ||||||
3.1 | Кількість місяців роботи призовної комісії | Од. | 10 | 9 | 9 | 9 | 9 |
3.2 | Кількість призваних на 1 особу призовної комісії | Од. | 39 | 37 | 34 | 9 | 34 |
3.3 | Кількість на обліку на 1 особу призовної комісії | Од. | 1400 | 1265 | 1150 | 1065 | 1150 |
3.4 | Кількість викликів на 1 особу призовної комісії | Од. | 1400 | 1265 | 1150 | 1065 | 1150 |
3.5 | Кількість повісток направлених призовниками | Од. | 14000 | 12650 | 12650 | 11716 | 12650 |
3.6 | Кількість направлених до правоохоронних органів документів щодо осіб, які не з’явились на призов | Осіб | 4700 | 4600 | 4800 | 8891 | 4800 |
3.7 | Кількість осіб, яким надано відстрочку | Осіб | 2600 | 2600 | 2600 | 1271 | 2600 |
3.8 | Кількість осіб признаних непридатними до військової служби | Осіб | 280 | 394 | 390 | 264 | 390 |
3.9 | Середня вартість однієї одиниці комп’ютерної та оргтехніки | Тис. грн. |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3.10 | Середня вартість однієї одиниці меблів | Тис. грн. |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3.11 | Середня вартість одного медичного огляду за направленням Черкаського ОМТЦК та СП | Тис. грн. |
0 | 0 | 0 | 0,370 | 0,380 |
4 | ЯКІСТЬ | ||||||
4.1 | Призов на строкову службу відповідно до плану | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
4.2 | Забезпечення роботи міської призовної дільниці медичним інструментарієм, медикаментами, та іншим приладдям необхідним для медичного огляду | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
4.3 | Забезпечення медичного обстеження громадян згідно з направленням Черкаського ОМТЦК та СП | % | 100 | 100 | 100 | 69,9 | 100 |
4.4 | Забезпечення міської призовної дільниці господарчим майном, канцтоварами, автомобілем та іншим необхідним майном під час проведення приписки та призову громадян | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
4.5 | Відсоток направлених повісток до плану | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
Здійснивши аналіз звіту, наданого Черкаським об’єднаним міським військовим комісаріатом, можна дійти висновків, що заходи передбачені Програмою «Програми організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу в 2017-2021 роках», виконані в повному обсязі.
Завдяки спільним заходам виконавчого комітету Черкаської міської ради, Черкаським об’єднаним міським територіальним центром комплектування та соціальної підтримки, Черкаського відділу поліції ГУНП в Черкаській області, було проведено медичний огляд громадян та здійснено їх призов на строкову військову службу, забезпечено відправку призваних до військових частин, забезпечено військовий комісаріат необхідною кількістю технічних працівників та обслуговуючого персоналу, медикаментами, інструментарієм, медичним і господарським майном, автомобільним транспортом, а також забезпечено охорону громадського порядку, під час підготовки та проведення призову громадян України на строкову військову службу.
Завдяки спільним заходам виконавчого комітету Черкаської міської ради, Черкаським об’єднаним міським територіальним центром комплектування та соціальної підтримки, Черкаського відділу поліції ГУНП в Черкаській області, було проведено медичний огляд громадян та здійснено їх призов на строкову військову службу, забезпечено відправку призваних до військових частин, забезпечено військовий комісаріат необхідною кількістю технічних працівників та обслуговуючого персоналу, медикаментами, інструментарієм, медичним і господарським майном, автомобільним транспортом, а також забезпечено охорону громадського порядку, під час підготовки та проведення призову громадян України на строкову військову службу.
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Черкаської міської ради
від ___________ № ___________
рішення Черкаської міської ради
від ___________ № ___________
Програма
організації і сприяння приписці громадян до
призовних дільниць та їх призову на строкову
військову службу у 2022 - 2024
організації і сприяння приписці громадян до
призовних дільниць та їх призову на строкову
військову службу у 2022 - 2024
І Загальні положення
Програма організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2022-2024 (далі – Програма) ставить за мету реалізацію певних заходів у сфері соціального захисту громадян міста, які призиваються на строкову військову службу у Збройні Сили України. Підготовка молоді до військової служби та призов громадян на військову службу, з метою комплектування військ молодим поповненням, завжди є важливим елементом будівництва Збройних Сил та підтримки їх боєздатності.
Місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування згідно вимог ст.43 Закону України “Про військовий обов`язок і військову службу” для проведення медичного огляду громадян, призову їх на строкову військову службу, відправки призваних до військових частин, прийняття на військову службу за контрактом зобов'язані забезпечити відповідні районні (міські) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки необхідною кількість технічних працівників та обслуговуючого персоналу, обладнаними призовними (збірними) пунктами, медикаментами, інструментарієм, медичним і господарським майном, автомобільним транспортом, а також забезпечувати здійснення охорони громадського порядку.
Через призовну дільницю міста і під час диспансеризації 14-15-літніх юнаків, приписці 17-літніх юнаків та проведення двох призовів у рік 18-літніх юнаків проходить понад 6,5 тисяч призовників. Крім того, медична комісія проводить медичний огляд жителів міста – військовозобов'язаних у мирний час, під час мобілізації, на особливий період, зокрема ті, які призиваються та проходять воєнні навчальні (перевірочні) та спеціальні збори осіб рядового та офіцерського складу, офіцерів запасу, резервістів, громадян, які бажають навчатися у вищих військових навчальних закладах України і на військових кафедрах, та громадян, які приймаються на військову службу за контрактом.
Вирішити ці питання у сучасних економічних умовах без фінансування з місцевого бюджету не є можливим. Таке фінансування передбачене як додаткове, частиною першою ст. 43 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу».
ІІ Мета Програми
Метою Програми є організація та проведення спільних заходів органами місцевого самоврядування, Черкаським об’єднаним міським територіальним центром комплектування та соціальної підтримки (далі Черкаський ОМТЦК та СП), Черкаським відділом поліції ГУНП в Черкаській області з підготовки та проведення призову громадян України на строкову військову службу, забезпечення роботи медичної комісії при призовній дільниці Черкаського ОМТЦК та СП, військово-патріотичного виховання молоді міста та їх фінансове забезпечення.
ІІІ Перелік завдань виконання Програми
Основними завданнями виконання Програми є:
Програма організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2022-2024 (далі – Програма) ставить за мету реалізацію певних заходів у сфері соціального захисту громадян міста, які призиваються на строкову військову службу у Збройні Сили України. Підготовка молоді до військової служби та призов громадян на військову службу, з метою комплектування військ молодим поповненням, завжди є важливим елементом будівництва Збройних Сил та підтримки їх боєздатності.
Місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування згідно вимог ст.43 Закону України “Про військовий обов`язок і військову службу” для проведення медичного огляду громадян, призову їх на строкову військову службу, відправки призваних до військових частин, прийняття на військову службу за контрактом зобов'язані забезпечити відповідні районні (міські) територіальні центри комплектування та соціальної підтримки необхідною кількість технічних працівників та обслуговуючого персоналу, обладнаними призовними (збірними) пунктами, медикаментами, інструментарієм, медичним і господарським майном, автомобільним транспортом, а також забезпечувати здійснення охорони громадського порядку.
Через призовну дільницю міста і під час диспансеризації 14-15-літніх юнаків, приписці 17-літніх юнаків та проведення двох призовів у рік 18-літніх юнаків проходить понад 6,5 тисяч призовників. Крім того, медична комісія проводить медичний огляд жителів міста – військовозобов'язаних у мирний час, під час мобілізації, на особливий період, зокрема ті, які призиваються та проходять воєнні навчальні (перевірочні) та спеціальні збори осіб рядового та офіцерського складу, офіцерів запасу, резервістів, громадян, які бажають навчатися у вищих військових навчальних закладах України і на військових кафедрах, та громадян, які приймаються на військову службу за контрактом.
Вирішити ці питання у сучасних економічних умовах без фінансування з місцевого бюджету не є можливим. Таке фінансування передбачене як додаткове, частиною першою ст. 43 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу».
ІІ Мета Програми
Метою Програми є організація та проведення спільних заходів органами місцевого самоврядування, Черкаським об’єднаним міським територіальним центром комплектування та соціальної підтримки (далі Черкаський ОМТЦК та СП), Черкаським відділом поліції ГУНП в Черкаській області з підготовки та проведення призову громадян України на строкову військову службу, забезпечення роботи медичної комісії при призовній дільниці Черкаського ОМТЦК та СП, військово-патріотичного виховання молоді міста та їх фінансове забезпечення.
ІІІ Перелік завдань виконання Програми
Основними завданнями виконання Програми є:
- Проведення якісного призову громадян на строкову військову службу в т.ч. за контрактом, проведення приписки громадян до призовної дільниці (взяття на військовий облік, визначення кількості, ступені придатності призовників до військової служби) та відбір призовників до вищих військових навчальних закладів України.
- Проведення лікувально-діагностичних заходів та медичних оглядів за направленням Черкаського ОМТЦК та СП.
- Забезпечення діяльності призовної дільниці Черкаського ОМТЦК та СП.
IV Паспорт Програми
Паспорт Програми визначає суму коштів, необхідних для виконання Програми, законодавчі підстави її реалізації, мету, завдання, напрямки діяльності, а також результативні показники, на підставі яких здійснюється контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів та аналіз бюджетної програми.
Головними розпорядниками коштів Програми є виконавчі органи Черкаської міської ради – управління інформаційної політики Черкаської міської ради, департамент охорони здоров’я та медичних послуг Черкаської міської ради. Паспорти Програми підлягають затвердженню в порядку, визначеному чинним законодавством.
№ з/п | Найменування заходів | Термін виконання | Виконавці |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. Проведення якісного призову громадян на строкову військову службу в т.ч. за контрактом, проведення приписки громадян до призовної дільниці (взяття на військовий облік, визначення кількості, ступені придатності призовників до військової служби) та відбір призовників до вищих військових навчальних закладів України. | |||
1.1 | Оповіщення юнаків призовного віку, які підлягають призову на строкову військову службу і тимчасово перебувають на території м. Черкаси | Щорічно | Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, Черкаський ОМТЦК та СП |
1.2 | Безкоштовна видача довідок про склад сім’ї призовників | Щорічно | Черкаський ОМТЦК та СП, Органи самоорганізації населення |
1.3 | Забезпечення явки на призовну дільницю для призову на строкову військову службу усіх громадян, яким у період чергового призову виповнюється 18 років, а також громадян, у яких закінчились відстрочки від призову, або не призвані раніше на військову службу з різних обставин | Щорічно | Черкаський ОМТЦК та СП |
1.4 | Застосування засобів примусового характеру щодо громадян, які ухиляються від призову та не з’являються до Черкаського ОМТЦК та СП та направлення до відповідних правоохоронних органів матеріалів на призовників, які ухиляються від призову на строкову військову службу | Щорічно | Черкаський ОМТЦК та СП |
1.5 | Вирішення питань про надання відстрочки від призову на строкову військову службу | Щорічно | Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, Черкаський ОМТЦК та СП, Департамент охорони здоров’я та медичних послуг |
|
|||
2.1 | Розробляти спільний узгоджений комплексний план лікувально-діагностичних заходів та проведення медичних оглядів серед допризовної та призовної молоді міста | Щорічно | Черкаський ОМТЦК та СП, Департамент охорони здоров’я та медичних послуг. |
2.2 | Організувати кваліфікований підбір лікарів та середнього медичного персоналу для роботи у міській призовній дільниці, в тому числі утворити резерв членів медичної комісії | Щорічно | Черкаський ОМТЦК та СП, Департамент охорони здоров’я та медичних послуг. |
2.3 | Вживати заходів щодо поповнення аптечки для забезпечення роботи міської призовної дільниці | Щорічно | Черкаський ОМТЦК та СП, Управління інформаційної політики. |
2.4 | Забезпечення флюорографічного, електрокардіографічного дослідження та лабораторного обстеження згідно з направленням Черкаського ОМТЦК та СП | Щорічно | Черкаський ОМТЦК та СП, Департамент охорони здоров’я та медичних послуг. |
2.5 | Забезпечення проведення медичних оглядів за направленням Черкаського ОМТЦК та СП | Щорічно | Черкаський ОМТЦК та СП, Департамент охорони здоров’я та медичних послуг |
|
|||
3.1 | Забезпечувати заробітною платою працівників призовної комісії згідно цивільно-правових договорів на час проведення приписки та призову | Щорічно | Управління інформаційної політики, Черкаський ОМТЦК та СП. |
3.2 | Забезпечувати в установленому порядку міську призовну дільницю господарчим майном, канцтоварами та іншим необхідним майном під час проведення приписки та призову громадян. | Щорічно | Управління інформаційної політики, Черкаський ОМТЦК та СП |
3.3 | Забезпечення міської призовної дільниці черговим автомобілем в період підготовки та проведення призову та приписки, а також проведення його технічного обслуговування та ремонту. | Щорічно | Управління інформаційної політики, Черкаський ОМТЦК та СП. |
VI Обсяги і джерела фінансування Програми
Фінансове забезпечення здійснюється у межах видатків, затверджених рішенням міської ради про бюджет Черкаської міської територіальної громади на відповідний рік. Обсяги фінансування та інші показники Програми можуть уточнюватись в межах бюджетного періоду у процесі виконання із відповідним відображенням у паспорті Програми без внесення змін до даної Програми.
За КПКВК 2318220 «Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення» головним розпорядником коштів є Управління інформаційної політики Черкаської міської ради; відповідальними виконавцями Програми є Управління інформаційної політики, Черкаський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки та Черкаський ОМТЦК та СП.
За КПКВК 0712152 «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я» головним розпорядником коштів є департамент охорони здоров’я та медичних послуг Черкаської міської ради; відповідальними виконавцями Програми є міські центри первинної медико-санітарної допомоги, КНП «Черкаська міська консультативно-діагностична поліклініка», «КНП «Черкаська міська дитяча стоматологічна поліклініка» та КНП «Черкаська міська стоматологічна поліклініка», з якими головний розпорядник бюджетних коштів укладає договори про виконання заходів, передбачених Програмою, а також Черкаський ОМТЦК та СП.
Головні розпорядники бюджетних коштів і відповідальні виконавці у процесі виконання Програми забезпечують цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації Програми у межах визначених бюджетних призначень.
Головні розпорядники коштів в межах своїх повноважень здійснюють оцінку ефективності Програми, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів. Оцінка ефективності Програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників, а також іншої інформації, що міститься у бюджетному запиті, кошторисі, паспорті бюджетної Програми.
Результати оцінки ефективності бюджетних програм, у тому числі висновки органів виконавчої влади, уповноважених на здійснення фінансового контролю за дотриманням бюджетного законодавства, є підставою для прийняття рішень про внесення в установленому порядку змін до бюджетних призначень поточного бюджетного періоду, відповідних пропозицій до проєкту бюджету на плановий бюджетний період та до прогнозу бюджету на наступні за плановим бюджетні періоди, включаючи зупинення реалізації відповідних бюджетних Програм.
Фінансування може здійснюватись і за рахунок інших джерел, якщо це не суперечить чинному законодавству.
Виклад орієнтовної потреби у видатках на 2022 – 2024 роки (грн):
Фінансове забезпечення здійснюється у межах видатків, затверджених рішенням міської ради про бюджет Черкаської міської територіальної громади на відповідний рік. Обсяги фінансування та інші показники Програми можуть уточнюватись в межах бюджетного періоду у процесі виконання із відповідним відображенням у паспорті Програми без внесення змін до даної Програми.
За КПКВК 2318220 «Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення» головним розпорядником коштів є Управління інформаційної політики Черкаської міської ради; відповідальними виконавцями Програми є Управління інформаційної політики, Черкаський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки та Черкаський ОМТЦК та СП.
За КПКВК 0712152 «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я» головним розпорядником коштів є департамент охорони здоров’я та медичних послуг Черкаської міської ради; відповідальними виконавцями Програми є міські центри первинної медико-санітарної допомоги, КНП «Черкаська міська консультативно-діагностична поліклініка», «КНП «Черкаська міська дитяча стоматологічна поліклініка» та КНП «Черкаська міська стоматологічна поліклініка», з якими головний розпорядник бюджетних коштів укладає договори про виконання заходів, передбачених Програмою, а також Черкаський ОМТЦК та СП.
Головні розпорядники бюджетних коштів і відповідальні виконавці у процесі виконання Програми забезпечують цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації Програми у межах визначених бюджетних призначень.
Головні розпорядники коштів в межах своїх повноважень здійснюють оцінку ефективності Програми, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів. Оцінка ефективності Програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників, а також іншої інформації, що міститься у бюджетному запиті, кошторисі, паспорті бюджетної Програми.
Результати оцінки ефективності бюджетних програм, у тому числі висновки органів виконавчої влади, уповноважених на здійснення фінансового контролю за дотриманням бюджетного законодавства, є підставою для прийняття рішень про внесення в установленому порядку змін до бюджетних призначень поточного бюджетного періоду, відповідних пропозицій до проєкту бюджету на плановий бюджетний період та до прогнозу бюджету на наступні за плановим бюджетні періоди, включаючи зупинення реалізації відповідних бюджетних Програм.
Фінансування може здійснюватись і за рахунок інших джерел, якщо це не суперечить чинному законодавству.
Виклад орієнтовної потреби у видатках на 2022 – 2024 роки (грн):
|
Обсяг фінансування, всього | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік |
Місцевий бюджет | 24 481 064 | 7 929 626 | 8 151 272 | 8 400 166 |
інші джерела | - | - | - | - |
З них: | ||||
Забезпечення виконання функцій та завдань з призову громадян України на строкову військову службу | 3 485 458 | 1 075 412 | 1 165 734 | 1 244 312 |
Забезпечення роботи медичної комісії для проведення медичних оглядів | 20 995 606 | 6 854 214 | 6 985 538 | 7 155 854 |
Для забезпечення виконання функцій та завдань з призову громадян України на строкову військову службу визначаються такі напрямки використання коштів по Програмі:
- заробітна плата та нарахування на заробітну плату;
- придбання канцтоварів та витратних матеріалів для оргтехніки;
- придбання поштових конвертів та марок;
- придбання господарських товарів;
- придбання медичних препаратів;
- придбання паливно-мастильних матеріалів;
- оренда службового автомобіля, проведення його технічного обслуговування та ремонту;
- телефонні розмови, абонплата, пеня.
№ | Очікувані показники | Одиниця виміру | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік |
|
|||||
1. | Затрат: | ||||
1.1 | Забезпечення виконання функцій та завдань з призову громадян України на строкову військову службу | грн. | 1 075 412 | 1 165 734 | 1 244 312 |
1.2 | Кількість працівників призовної комісії | осіб | 11 | 11 | 11 |
1.3 | Кількість місяців роботи призовної комісії | од | 10 | 10 | 10 |
1.4 | Кількість службових автомобілів | од | 1 | 1 | 1 |
1.5 | Очікувана облікова кількість призовників | осіб | 12 000 | 12 000 | 12 000 |
2. | Продукту: | ||||
2.1 | Кількість підготовлених допризовників | осіб | 400 | 400 | 400 |
2.2 | Кількість відправлених на військову службу призовників | осіб | 200 | 200 | 200 |
2.3 | Кількість викликів призовників | осіб | 12 000 | 12 000 | 12 000 |
2.4 | Кількість проведених зустрічей (лекцій) з допризовниками | од. | 120 | 120 | 120 |
2.5 | Кількість повісток направлених призовникам | од. | 7 000 | 7 000 | 7 000 |
2.6 | Кількість направлених до правоохоронних органів документів щодо осіб, які не з’явилися на призов | од. | 10 000 | 10 000 | 10 000 |
3. | Ефективності: | ||||
3.1 | Середня заробітна плата, яку отримує один працівник призовної комісії | грн. | 6 560 | 7 156 | 7 665 |
3.2 | Кількість призваних на 1 особу призовної комісії | од. | 18 | 18 | 18 |
3.3 | Кількість викликів призовників на обліку на 1 особу призовної комісії | од. | 1 091 | 1 091 | 1 091 |
3.4 | Відсоток відправлених на військову службу призовників до кількості підготовлених | відс. | 50 | 50 | 50 |
3.5 | Відсоток направлених до правоохоронних органів документів до облікової кількості призовників | відс. | 83,3 | 83,3 | 83,3 |
4. | Якості: | ||||
4.1 | Призов на строкову службу відповідно до плану | відс. | 100 | 100 | 100 |
4.2 | Відсоток забезпечення міської призовної дільниці господарчим майном, канцтоварами, бланками, автомобілем, паливно-мастильними матеріалами та іншим необхідним під час проведення приписки та призову громадян до потреби | відс. | 100 | 100 | 100 |
4.3 | Відсоток направлених повісток до плану | відс. | 100 | 100 | 100 |
|
|||||
1. | Затрат: | ||||
1.1 | Відшкодування вартості медичних послуг за направленням Черкаського ОМТЦК та СП | грн. | 4 489 211 | 4 489 211 | 4 489 211 |
1.2 | Надання фінансової підтримки закладам охорони здоров’я на забезпечення роботи медичної комісії | грн. | 2 365 003 | 2 496 327 | 2 666 643 |
1.3 | Планова кількість проведених медичних оглядів за направленням Черкаського ОМТЦК та СП | од. | 7 320 | 7 320 | 7 320 |
1.4 | Кількість працівників медкомісії | осіб | 18 | 18 | 18 |
2. | Продукту: | ||||
2.1 | Кількість проведених медичних оглядів за направленням Черкаського ОМТЦК та СП | од. | 7 320 | 7 320 | 7 320 |
2.2 | Кількість осіб, признаних непридатними до військової служби | осіб | 343 | 343 | 343 |
2.3 | Кількість осіб, яким надано відстрочку | осіб | 1 878 | 1 878 | 1 878 |
3. | Ефективності: | ||||
3.1 | Середня вартість одного медичного огляду за направленням Черкаського ОМТЦК та СП | грн. | 936,37 | 954,31 | 977,58 |
4. | Якості: | ||||
4.1 | Забезпечення медичного обстеження громадян згідно з направленням Черкаського ОМТЦК та СП | відс. | 100 | 100 | 100 |
Пояснювальна записка
до проєкту рішення міської ради
до проєкту рішення міської ради
Підстава: проєкт рішення виноситься у зв’язку з закінченням дії Програми організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2017-2021 роках та в зв’язку з необхідністю організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2022-2024 роках.
Місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування згідно вимог ст.43 Закону України “Про військовий обов`язок і військову службу” для проведення медичного огляду громадян, призову їх на строкову військову службу, відправки призваних до військових частин, прийняття на військову службу за контрактом зобов'язані забезпечити військові комісаріати необхідною кількість технічних працівників та обслуговуючого персоналу, обладнаними призовними (збірними) пунктами, медикаментами, інструментарієм, медичним і господарським майном, автомобільним транспортом, а також забезпечувати здійснення охорони громадського порядку.
Місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування згідно вимог ст.43 Закону України “Про військовий обов`язок і військову службу” для проведення медичного огляду громадян, призову їх на строкову військову службу, відправки призваних до військових частин, прийняття на військову службу за контрактом зобов'язані забезпечити військові комісаріати необхідною кількість технічних працівників та обслуговуючого персоналу, обладнаними призовними (збірними) пунктами, медикаментами, інструментарієм, медичним і господарським майном, автомобільним транспортом, а також забезпечувати здійснення охорони громадського порядку.
Начальник управління
інформаційної політики
Черкаської міської ради Юлія КРАПИВА