ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автори:

Департамент освіти та гуманітарної політики


Доповідачі:



Департамент освіти та гуманітарної політики

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXXIX

Скликання:

IX

Вид:

В цілому з пропозиціями

Номер:

906-9-рд

Дата реєстрації:

17.03.2023

Проголосовано:

28.03.2023 11:27:56

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    33
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    3
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 906-9-рд































































































































              Проект рішення
            № 906-9-рд
    ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА    
               
                 
Про затвердження в новій редакції Статуту комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Черкаської міської ради та утворення в його структурі відділу з надання послуги раннього втручання          
               
                 

Керуючись  статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», абзацем 4 пункту 3 Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою КМУ від 12.07.2017 №545, з метою запровадження послуги раннього втручання для забезпечення розвитку дитини, збереження її здоров'я та життя відповідно до Методичних рекомендацій, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 18.02.2021 № 92 та у зв’язку зі змінами в законодавстві, внесеними постановами  Кабінету Міністрів України від від 29.04.2022 №493 «Про внесення змін до Положення про інклюзивно-ресурсний центр» та від 30.08.2022 №979 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України з питань діяльності спеціальних закладів загальної середньої освіти», Черкаська міська рада 

ВИРІШИЛА:    

 


1. Утворити в структурі комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Черкаської міської ради відділ з надання послуги раннього втручання, без статусу юридичної особи.


2. Затвердити в новій редакції Статут комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Черкаської міської ради згідно з додатком.

3. Вважати таким, що втратив чинність пункт 1 рішення Черкаської міської ради від 23.12.2021 №16-27.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на директора департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради Богдана Бєлова та постійну комісію міської ради з питань гуманітарної та соціальної політики (Катерина Холупняк).

                 
                 
Міський голова       Анатолій БОНДАРЕНКО



 

Нижче надаємо порівняльну таблицю  змін, які потребують внесення до статуту ІРЦ.

 










































Попередня редакція згідно рішення від 23.12.2021 №16-27



Нова редакція, з урахуванням запропонованих змін

Розділ 1 «Загальні положення»

Абзац п.1.1. У зв’язку зі змінами в законодавстві, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2021 №765 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами» виникла необхідність внесення змін до статуту Центру, шляхом викладення його в новій редакції.

 

п.1.5. Юридична адреса Центру: 18000,  м.Черкаси, вул. Пушкіна, 143/1
Розділ 1 «Загальні положення»

Абзац п.1.1. У зв’язку зі змінами в законодавстві, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 29.04.2022 №493 , від 30.08.2022 №979  та у зв’язку з необхідністю доповнення завдань та функцій Центру щодо надання послуги раннього втручання для забезпечення розвитку дитини, збереження її здоров’я та життя, відповідно до Методичних рекомендацій, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 18.02.2021 №92, виникла необхідність внесення змін до статуту Центру, шляхом викладення його в новій редакції.

 

п.1.5. Юридична адреса Центру: 18000,  м.Черкаси, вул. Праведниці Шулежко , 143/1
Розділ 2 «Мета  та предмет діяльності»

 

доповнено п.2.1.13. наступного змісту:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Доповнено пунктом 2.2. наступного змісту:

У зв’язку з чим змінено нумерацію п.2.2. в редакції Статуту на п.2.3 в новій редакції

 
Розділ 2 «Мета та предмет діяльності» 2.1. 2.1.13. Надання послуги раннього втручання для забезпечення розвитку дитини, збереження її здоров’я та життя, відповідно та в порядку, визначеному чинним законодавством України.

2.1.13.1. Послугу раннього втручання рекомендується надавати:

- дітям, яким установлено ступінь відставання у розвитку, підтверджений документально закладами охорони здоров'я;

- дітям, у яких виявлено анатомічні дефекти, інші необоротні порушення функцій органів і систем організму, станів та захворювань, за яких відповідна група інвалідності встановлюється без зазначення строку повторного огляду;

- дітям, яким установлено інвалідність;

- дітям, у яких виявлено тяжкі захворювання, розлади, травми, стани, що дають право на одержання державної допомоги на дитину, якій не встановлено інвалідність, надання такій дитині соціальних послуг;

- дітям, у яких виявлено порушення розвитку або ризик їх виникнення у зв'язку з насильством, жорстоким поводженням у сім'ї;

- дітям із високим ризиком виникнення порушень розвитку внаслідок несприятливої дії соціальних та біологічних факторів.

2.1.13.2.  Основними заходами, що становлять зміст послуги раннього втручання є:

- визначення відповідності потреб дитини та її сім’ї критеріям отримання послуги раннього втручання, в тому числі проведення скринінгу оцінки розвитку дитини;

- проведення оцінки потреб та пріоритетів, розроблення індивідуального сімейного плану раннього втручання;

- сприяння розвитку функціонування дитини та її сім’ї в природних ситуаціях;

- регулярні зустрічі при реалізації індивідуального сімейного плану раннього втручання в природному середовищі та в приміщенні надавача послуги раннього втручання;

- передання сім’ї дитини знань та вмінь, навчання розвивальним стратегіям, їх застосування в активностях дитини;

- підбір та адаптація спеціального обладнання та засобів альтернативної та додаткової комунікації для дитини, навчання користування ними дитини та її сім’ї в природному середовищі;

- консультування сім’ї дитини з питань розвитку дитини, оптимізації стосунків між батьками та дітьми та організації розвивального середовища для дитини;

- психологічне консультування жінок у стані післяпологової депресії;

- підтримка соціалізації жінок у стані післяпологової депресії;

- короткотривале консультування жінок у стані післяпологової депресії, що не потребують розроблення індивідуального сімейного плану раннього втручання;

- створення психотерапевтичних груп для жінок у стані післяпологової депресії;

- сприяння розвитку мобільності дитини;

- сприяння розвитку у дитини навичок самообслуговування і побутових навичок;

- сприяння розвитку пізнавальної активності дитини;

- підтримка соціалізації дитини;

- короткотривале консультування сім’ї дитини, що не потребує розроблення індивідуального сімейного плану раннього втручання;

- оцінка ефективності реалізації індивідуального сімейного плану раннього втручання та регулярний його перегляд (за потреби) спільно із сім’єю дитини;

- організація регулярних зустрічей із сім’єю дитини (за потреби) для обговорення реалізації індивідуального сімейного плану раннього втручання;

- консультування сім’ї дитини та фахівців закладів дошкільної освіти у процесі переходу дитини до цього закладу (програми);

- організація переходу дитини до закладу дошкільної освіти (програми) та забезпечення наступності у цьому процесі;

- створення батьківських груп „Батьки для батьків”;

- створення фонду розвивальних іграшок та реабілітаційного обладнання для дітей;

- створення психотерапевтичних груп для сімей;

- розроблення програми для братів та сестер;

- додаткові заходи, які можуть здійснюватися за наявності ресурсів у надавача послуги раннього втручання.

 

2.2. У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) додатковими завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:

2.2.1. Проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:

- зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;

- здобувають освіту з використанням технологій  дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку.

2.2.2. Надання інформації батькам (іншим законним представникам) особи з особливими освітніми потребами, які переїхали на тимчасове місце проживання в межах України, про заклади освіти, в яких можна продовжити здобуття освіти та можливість отримання психологічної, соціальної та іншої допомоги.

 
Розділ 4 «Організація проведення комплексної оцінки» Розділ 4 «Організація проведення комплексної оцінки»
п.4.1 Комплексна оцінка, у тому числі повторна, проводиться:

за письмовим (або он-лайн, використовуючи АС “ІРЦ”) зверненням (заявою) до Центру батьків (одного з батьків) або інших законних представників особи з особливими освітніми потребами, особи з особливими освітніми потребами, яка досягла 14 років (за погодженням із батьками, іншими законними представниками), органів опіки та піклування (для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування (у разі непризначення законного представника у відповідному до законодавства порядку), повнолітньої особи (далі - заявники).

 

п.4.3.

 

 

 

 

 

п.4.5.

 

 

 

 

 

 

 

П.4.6.

 

 

 

 

П.4.10. Для здобувачів освіти комплексна оцінка проводиться з обов’язковим спостереженням та додатковим збором інформації фахівцями інклюзивно-ресурсного центру про особливості навчання особи в закладі освіти, консультацій з педагогічними працівниками закладу освіти щодо розроблення її індивідуальної освітньої траєкторії, індивідуальної програми розвитку, необхідності модифікації/адаптації освітньої програми (навчальних предметів), особливостей організації освітнього середовища, рекомендацій з надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг тощо. Для цього фахівці інклюзивно-ресурсних центрів за заявою заявників виїжджають на місце навчання особи з особливими освітніми потребами.

 

 

П. 4.12. Під час проведення комплексної оцінки фахівці Центру повинні створити атмосферу довіри та доброзичливості, враховувати фізичний, та емоційний стан особи, індивідуальні особливості її розвитку, вік, місце проживання, мову спілкування тощо.

 

4.15. Метою проведення оцінки фізичного розвитку особи є визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо. За результатами оцінки вчитель-реабілітолог заповнює карту спостереження особи.

4.16. Оцінка мовленнєвого розвитку особи проводиться з метою визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури. Результати оцінки вчитель-логопед зазначає у висновку про комплексну оцінку.

 

 

4.17. Оцінка когнітивної сфери особи проводиться з метою визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага. Результати оцінки практичний психолог зазначає у висновку про комплексну оцінку.

 

 

4.18. Оцінка емоційно-вольової сфери особи проводиться з метою виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин. Результати оцінки практичний психолог зазначає у висновку про комплексну оцінку.

 

 

4.19. Метою проведення оцінки освітньої діяльності особи є визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до освітньої програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок осіб дошкільного віку. Таку оцінку проводить вчитель-дефектолог та її результати зазначає у висновку про комплексну оцінку.

 

П. 4.23. доповнено абзацем наступного змісту:

 

П.4.25. Фахівці Центру зобов’язані ознайомити батьків (одного з батьків) або законних представників особи з особливими освітніми потребами з висновком про комплексну оцінку.

 

 

 

П. 4.26. доповнено абзацем наступного змісту:

 

 

 

П. 4.27. доповнено абзацем наступного змісту:

 

 

П. 4.29. У разі встановлення фахівцями Центру наявності у особи особливих освітніх потреб висновок про комплексну оцінку є підставою для:

 - забезпечення інклюзивного навчання (утворення інклюзивної групи чи класу), складення для неї індивідуальної програми розвитку та надання їй психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.

 

 

 

 

4.31. Повторна комплексна оцінка фахівцями інклюзивно-ресурсного центру проводиться у разі:

- переходу особи з особливими освітніми потребами з дошкільного закладу освіти в заклад загальної середньої освіти;

- надання рекомендації команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, психолого-педагогічного консиліуму спеціального закладу загальної середньої освіти щодо наявності успіхів або труднощів у засвоєнні особою освітньої програми;

- визначення потреби у продовженні тривалості здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами, що здобувають загальну середню освіту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Доповнено пунктом 4.32. у зв’язку з чим змінено подальшу нумерацію

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Абзац 2 пункту 4.34 (в новій редакції 4.35) доповнено словами:
п. 4.1 Комплексна оцінка, у тому числі повторна, проводиться:

за письмовим (або он-лайн, використовуючи АС “ІРЦ”) зверненням (заявою) до інклюзивно-ресурсного центру батьків (одного з батьків) або інших законних представників особи з особливими освітніми потребами, особи, яка подала заяву відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”, яка досягла 14 років (за погодженням із батьками, іншими законними представниками), органів опіки та піклування (для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування (у разі непризначення законного представника у відповідному до законодавства порядку), повнолітньої особи (далі - заявники).

 

 

п.4.3. доповнено абзацем наступного змісту: У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) можуть надаватися копії документів, що посвідчують особу дитини, особу батьків (інших законних представників) дитини, повнолітньої особи, свідоцтва про народження дитини або пред’являтися документи з використанням мобільного додатка Порталу Дія.

 

п.4.5. доповнено абзацем наступного змісту:

У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) для дітей, які переїхали на тимчасове місце проживання, комплексна оцінка проводиться протягом тижня з моменту подання звернення (заяви).

 

 

 

 

 

 

Абзац 3 п.4.6. доповнено словами: «зошити з рідної мови, математики, результати навчальних досягнень (для осіб, які здобувають загальну середню освіту), малюнки, інші результати навчання, виховання та розвитку особи»

 

П.4.10. Для здобувачів освіти комплексна оцінка проводиться з обов’язковим спостереженням та додатковим збором інформації фахівцями інклюзивно-ресурсного центру про особливості навчання особи в закладі освіти та/або за місцем її проживання (перебування), в тому числі тимчасового у період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду), консультацій з педагогічними працівниками закладу освіти щодо розроблення її індивідуальної освітньої траєкторії, індивідуальної програми розвитку, необхідності модифікації/ адаптації освітньої програми (навчальних предметів), особливостей організації освітнього середовища, рекомендацій з надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг тощо. Для цього фахівці інклюзивно-ресурсних центрів за заявою заявників виїжджають на місце навчання особи з особливими освітніми потребами та/або місця проживання (перебування), в тому числі тимчасового місця проживання (перебування) у період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду).

 

4.12. Під час проведення комплексної оцінки фахівці Центру повинні створити атмосферу довіри та доброзичливості, враховувати фізичний, психологічний та емоційний стан особи, індивідуальні особливості її розвитку, вік, місце проживання, мову спілкування тощо.

 

 

4.15. Метою проведення оцінки фізичного розвитку особи є визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо, а також його впливу на фізичну та рухливу активність особи, її освітню діяльність. За результатами оцінки визначаються потреби і надаються рекомендації, у тому числі щодо облаштування освітнього середовища (простору), адаптації/модифікації навчальних програм.

4.16. Оцінка мовленнєвого розвитку особи проводиться з метою визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури, а також його впливу на опанування навчальних програм, розвиток комунікативних навичок тощо. За результатами оцінки визначаються потреби і надаються рекомендації, у тому числі щодо адаптації/модифікації навчальних програм, застосування корекційно-розвиткового складника в освітніх програмах.

4.17. Оцінка когнітивної сфери особи проводиться з метою визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага, а також їх впливу на освітню діяльність. За результатами оцінки визначаються потреби і надаються рекомендації, у тому числі щодо адаптації/модифікації навчальних програм, застосування корекційно-розвиткового складника в освітніх програмах.

4.18. Оцінка емоційно-вольової сфери особи проводиться з метою виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин, психологічного стану особи, а також їх впливу на освітню діяльність. За результатами оцінки визначаються потреби і надаються рекомендації, у тому числі для фахівців, що надають корекційно-розвиткові та психолого-педагогічні послуги, для практичного психолога та соціального педагога закладу освіти.

4.19. Оцінка освітньої діяльності проводиться за всіма напрямками з урахуванням критеріїв формування вмінь та навичок, впливу встановлених особливих освітніх потреб на рівень сформованості знань, умінь, навичок відповідно до вікових особливостей особи, у тому числі оцінка умінь, навичок, інтересів, важливих для вибору професії (для осіб з особливими освітніми потребами, які здобуватимуть професійну (професійно-технічну), фахову передвищу, вищу освіту).

 

«  - надаються рекомендації щодо надання підтримки в освітньому процесі для дітей, які зазнали психологічної травми.»

 

П.4.25. « Фахівці Центру зобов’язані ознайомити батьків (одного з батьків) або законних представників особи з особливими освітніми потребами з висновком про комплексну оцінку, необхідністю створення умов для навчання та надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг у закладах освіти (у разі здобуття особою дошкільної чи загальної середньої освіти).

 

«У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) комплексна оцінка з підготовкою відповідного висновку проводиться протягом п'яти робочих днів.»

 

«Також висновок про комплексну оцінку може надаватися особі, якою подано заяву відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”.»

 

П.4.29. У разі встановлення фахівцями Центру наявності у особи особливих освітніх потреб висновок про комплексну оцінку є підставою для:

 - забезпечення інклюзивного навчання (утворення інклюзивної групи чи класу), складення для неї індивідуальної програми розвитку та надання їй психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг згідно з визначеним рівнем підтримки відповідно до Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти та до Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, затвердженими відповідними  постановами Кабінету Міністрів України;

 

 

4.31. Повторна комплексна оцінка фахівцями інклюзивно-ресурсного центру проводиться у разі:

- переходу особи з особливими освітніми потребами з дошкільного закладу освіти в заклад загальної середньої освіти; переходу особи з особливими освітніми потребами між рівнями освіти; переведення особи із спеціального закладу дошкільної освіти, спеціального закладу загальної середньої освіти, закладу загальної середньої освіти до інклюзивної (спеціальної) групи закладу дошкільної освіти або інклюзивного (спеціального) класу закладу загальної середньої освіти;

- надання рекомендації команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти, психолого-педагогічного консиліуму спеціального закладу загальної середньої освіти щодо наявності успіхів або труднощів у засвоєнні особою освітньої програми;

- ініціативи батьків (інших законних представників) особи з особливими освітніми потребами;

- ініціативи особи, що подавала заяву відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” з метою проведення моніторингу розвитку особи, але не частіше ніж раз на рік;

- рекомендації команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами закладу освіти або фахівців Центру з метою проведення моніторингу розвитку особи (за згодою батьків);

- визначення потреби у продовженні тривалості здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами, що здобувають загальну середню освіту.

 

4.32. У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) для осіб, які здобувають загальну середню освіту та тимчасово перебувають за кордоном, або для осіб, які перебувають на тимчасово окупованих територіях, під час переходу між рівнями освіти строк дії висновку, який використовувався у процесі здобуття освіти на попередньому рівні освіти, продовжується на період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду). Повторна комплексна оцінка має бути проведена не пізніше ніж через три місяці після припинення чи скасування воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду), повернення здобувача освіти з-за кордону або повернення тимчасово окупованої території, на якій проживає здобувач освіти, під загальну юрисдикцію України та відновлення конституційного ладу України на цій території.

 

«Висновок про комплексну оцінку повинен містити категорію (категорії) (тип (типи) її особливих освітніх потреб (труднощів) та інформацію щодо ступеня їх прояву; рівень підтримки для організації інклюзивного навчання (відповідно до Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти та до Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти, затвердженими відповідними  постановами Кабінету Міністрів України).»
Розділ 5 «Організація психолого-педагогічного супроводу та надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових  послуг дитині з особливими освітніми потребами»

 

Абз. 5 п.5.1. - консультують батьків (інших законних представників особи) щодо роботи з особою з особливими освітніми потребами вдома;

 

 

п.5.2. доповнено абзацем наступного змісту:

 

 

п.5.3. Тривалість робочого тижня педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру становить 36 годин на тиждень та включає час, необхідний для виконання ними завдань Центру, визначених цим Положенням, та посадових обов’язків, передбачених трудовим договором та/або посадовою інструкцією, зокрема:

 
Розділ 5 «Організація системного кваліфікованого супроводу, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових  послуг особам з особливими освітніми потребами»

 

 

Абз. п.5.1. консультують батьків (інших законних представників особи) щодо роботи з особою з особливими освітніми потребами вдома, особу, що подавала заяву відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб”;

 

п.5.2. - запобігання посиленню психологічної травми.

 

 

П.5.3. Тривалість робочого тижня педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру, в тому числі його керівника, становить 36 годин на тиждень та включає час, необхідний для виконання ними завдань Центру, визначених цим Положенням, та посадових обов’язків, передбачених трудовим договором та/або посадовою інструкцією, зокрема:

 

 

 

 
Розділ 6 «Кадрове забезпечення центру»

п.6.2 Директор Центру:

6.2.1 планує та організовує роботу інклюзивно-ресурсного центру, видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання, затверджує посадові інструкції фахівців Центру;

 

Доповнено пунктом 6.4. у зв’язку з чим змінено подальшу нумерацію

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п.6.4. На посади педагогічних працівників Центру призначаються особи, які мають вищу педагогічну (психологічну) освіту ступеня магістра. Стаж роботи за фахом не менше 60 відсотків педагогічних працівників Центру повинен становити три або більше років.

 

 

 
Розділ 6 «Кадрове забезпечення центру»

 

п.6.2 Керівник (директор) Центру:

6.2.1. планує та організовує роботу інклюзивно-ресурсного центру, видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання, затверджує посадові інструкції фахівців Центру, затверджує положення про структурні підрозділи Центру за погодженням з органом управління;

 

6.4.Діяльність структурного підрозділу, що надає послугу з раннього втручання забезпечують: лікар, логопед/спеціальний педагог, практичний психолог, фахівець із соціальної роботи, тощо.  Інші посади може бути введено залежно від конкретних умов надання послуги за рішенням засновника або уповноваженого органу управління, відповідно до рекомендацій, визначених чинним законодавством України.

Кількісний склад структурного підрозділу, що надає послугу з раннього втручання (включається до штатного розпису Центру), формується із розрахунку на 5 000 дитячого населення.

Штатний розпис Центру передбачає посади інших працівників (адміністратор Центру/структурного підрозділу, головний бухгалтер, бухгалтер, медсестра, юрист, водій тощо), які забезпечують господарсько-обслуговуючу та іншу діяльність Центру.

Штатний розпис Центру затверджує уповноважений орган управління відповідно до законодавства. До штатного розпису Центру додаткові посади вводяться за рахунок спеціального фонду.

 

 

 

 

6.5. На посади педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру призначаються особи, які є громадянами України, вільно володіють державною мовою, мають вищу педагогічну (психологічну) освіту ступеня магістра (спеціаліста) за спеціальностями “Спеціальна освіта” (для осіб, які здобували вищу освіту до набрання чинності постановою КМУ від 29.04.2015 № 266 “Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти”, за спеціальностями “Дефектологія”, “Корекційна освіта” (за нозологіями) або “Психологія” (“Практична психологія”), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менш як два роки, у порядку, встановленому трудовим законодавством.

 
Розділ 7 «Управління діяльністю Центру»

7.2. Засновник:

7.2.1. Приймає рішення про створення, реорганізацію та ліквідацію Центру, затверджує Статут і зміни до нього.

         
Розділ 7 «Управління діяльністю Центру»

 

п.7.2. Засновник:

7.2.1. Приймає рішення про створення, реорганізацію та ліквідацію Центру, утворення в його структурі підрозділів; затверджує Статут і зміни до нього.

 

 
Розділ 8 «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ»

 

Доповнено пунктом 8.2.3. у зв’язку з чим змінено подальшу нумерацію
Розділ 8 «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ»

 

  8.2.3. Залучати у разі потреби додаткових фахівців, у тому числі медичних працівників, клінічних психологів, психотерапевтів, ерготерапевтів, фізичних терапевтів, працівників соціальних служб, фахівців інших інклюзивно-ресурсних центрів, працівників закладів дошкільної освіти (ясел-садків) компенсуючого типу, спеціальних закладів загальної середньої освіти та навчально-реабілітаційних центрів.

 

 

 
Директор   департаменту                                                             Богдан  БЄЛОВ

 

ДОДАТКИ

1 906-9-рд 17.03.23 додаток.pdf Переглянути