ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автори:

Департамент житлово-комунального комплексу


Доповідачі:



Департамент житлово-комунального комплексу

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXXVIII

Скликання:

IX

Вид:

В цілому з пропозиціями

Номер:

892-9-рд

Дата реєстрації:

01.03.2023

Проголосовано:

02.03.2023 10:52:18

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    32
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    1
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    9

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 892-9-рд



























































































              Проєкт рішення
            № 892-9-рд
    ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА    
               
                 
Про внесення змін до рішення міської ради від 01.10.2020 № 2-6379 «Про затвердження Програми забезпечення рятувальних заходів на водних об’єктах м. Черкаси комунальною установою «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба» на 2021-2023 роки»          
               
                 
 
Відповідно до підпункту 22 пункту 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктів 4, 5 ч. 2 статті 19 Кодексу цивільного захисту України, наказу МВС України від 10.04.2017 № 301 «Про затвердження Правил охорони життя людей на водних об’єктах України», з метою приведення у відповідність обсягів потреби у фінансовому забезпеченні заходів програми до економічно обґрунтованих, враховуючи пропозиції департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради

ВИРІШИЛА:

 

1. Внести зміни до рішення міської ради від 01.10.2020 № 2-6379 «Про  затвердження Програми забезпечення рятувальних заходів на водних об’єктах м. Черкаси комунальною установою «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба» на 2021-2023 роки»:

1.1. Викласти розділ «VIІI. Контроль за ходом виконання Програми» в наступній редакції:

«Головним розпорядником коштів Програми є департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради та інші структурні підрозділи міської ради, визначені рішенням міської ради про міський бюджет на відповідний рік.

На всіх стадіях бюджетного процесу його учасники в межах своїх повноважень здійснюють оцінку ефективності бюджетної програми, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів. Оцінка ефективності бюджетної програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників бюджетної програми, а також іншої інформації, що міститься в бюджетних запитах, кошторисах, паспортах бюджетних програм, звітах про виконання кошторисів та звітах про виконання паспортів бюджетних програм.»

 

2. Внести зміни до додатку до рішення міської ради від 01.10.2020

№ 2-6379 «Про затвердження Програми забезпечення рятувальних заходів на водних об’єктах м. Черкаси комунальною установою «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба» на 2021-2023 роки» та викласти у новій редакції розділ «ІХ. Очікуваний кінцевий результат виконання Програми»:

Порівняльні прогнозні показники, що характеризують виконання Програми:

































































































































































































































































































































































№ з/п Показники Одиниця виміру Джерело інформації 2021 рік 2022 рік 2023 рік
1 2 3 4 5 6 7
1. Попередження нещасних випадків на воді, рятування потерпілих на воді людей, надання долікарської допомоги, створення умов безпечного користування водними об’єктами міста Черкаси
1. Затрат:          
1.1. Забезпечення виконання функцій та завдань, покладених на КУ «ЧМКАРС» тис. грн Кошторис 3177,2 3444,085 3788,494
1.2. Штатна чисельність працівників з вересня по квітень осіб Штатний розпис, договори 13 13 13
1.3. Штатна чисельність працівників з червня по серпень осіб Штатний розпис, договори 26 30 30
1.4. Загальна довжина берегової смуги в межа міста км Статистична інформація 14,8 14,8 14,8
2. Продукту:
2.1. Кількість підготовлених  рятувальників (медичне обстеження, навчання, страхування) осіб Книжка рятувальника, посвідчення рятувальника 21 25 25
2.2. Кількість сезонних рятувальних постів в літній період од. Паспорт пляжу 4 5 5
2.3. Кількість пересувних рятувальних постів у зимовий період од. Рішення, наказ 1 1 1
2.4. Кількість пляжних територій, облаштованих до купального сезону од. Паспорт пляжу 4 5 5
3. Ефективності:
3.1. Середня кількість рятувальників на один рятувальний пост осіб Вахтовий журнал 5 5 5
3.2. Відсоток охоплення комунальних пляжів міста Черкаси рятувальними постами під час купального сезону % Статистичні дані 100 100 100
3.3. Відсоток охоплення берегової смуги міста для порятунку потерпілих під час патрулювання та (або) викликів

 
% Вахтовий журнал 100 100 100
4. Якості:
4.1. Відсоток врятованих осіб до кількості випадків на комунальних пляжах міста % Вахтовий журнал 100 100 100
4.2. Відсоток забезпечення рівня підготовки рятувальників встановленим вимогам Міжвідомчої атестаційної комісії % Протокол атестації рятувальників 100 100 100
2. Удосконалення сил та засобів реагування на надзвичайні ситуації на водних об’єктах, їх технічне оснащення та підвищення ефективності управління
1. Затрат:
1.1. Забезпечення матеріально-технічного оснащення згідно із потребою та безперебійного функціонування установи тис. грн Кошторис, договір, накладні, акти виконаних робіт 183,605 178,781 184,712
1.2. Придбання паливно-мастильних матеріалів тис. грн Договір купівлі-продажу, накладні 99,05 105,000 110,000
1.3. Оплата комунальних та інших послуг з утримання приміщення, забезпечення інвентарем, канцтоварами та інші видатки тис. грн Кошторис, договір надання послуг 108,054 145,200 160,000
1.4. Транспортні засоби, які залучені до патрулювання, викликів та рятувальних заходів од. Дані обліку, реєстраційні документи 17 17 17
1.5. Площа займаних приміщень м кв. Договір оренди 138,4 138,4 138,4
1.6. Кількість робочих місць од. Штатний розпис 4 4 4
2. Продукту:      
2.1. Обсяг придбання ПММ літри Договір, накладна 3500 2000 2000
2.2. Кількість транспортних засобів, яким забезпечено ТО, ремонт тощо од. Договір, акт виконаних робіт 17 17 17
2.3. Забезпечено безперебійну роботу робочих місць од. Штатний розпис 4 4 4
3. Ефективності:          
3.1. Співвідношення часу реагування на надзвичайні події, які пов’язані з рятуванням людей на водних об’єктах до нормативів % Вахтовий журнал, статистичні дані 80 80 80
3.2. Відсоток комунальних пляжів, які відповідають вимогам Правил охорони життя людей на водних об’єктах України % Паспорт пляжу 100 100 100
3.3. Середня вартість одного літру ПММ грн Розрахунок, договір 28,30 52,50 55,00
4. Якості:          
4.1. Відсоток забезпечення служби у паливно-мастильних матеріалах % Розрахункові дані 100 100 100
4.2. Відсоток оснащення служби необхідними матеріалами, предметами, інвентарем, спорядженням до потреби % Розрахункові дані 100 100 100
4.3. Забезпечення безперебійного виконання управлінських функцій % Розрахункові дані, штатний розпис 100 100 100

 

3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тищенка С.О. та постійну комісію міської ради з питань житлово-комунального господарства, транспорту та екології (Батир Р.А.).

 

 
Міський голова   Анатолій БОНДАРЕНКО



 

 







Пояснення до проекту рішення міської ради

 

«Про внесення змін до рішення міської ради від 01.10.2020 № 2-6379 «Про затвердження Програми забезпечення рятувальних заходів на водних об’єктах м. Черкаси комунальною установою «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба» на 2021-2023 роки»

 

Відповідно до рішень міської ради від 22.12.2022 № 34-35 «Про утворення управління цивільного захисту Черкаської міської ради та внесення змін до рішень Черкаської міської ради» та від 26.01.2023 № 35-20 «Про внесення змін до деяких рішень Черкаської міської ради» передається ряд повноважень до новоутвореного управління, у т.ч. реалізація заходів, передбачених Програмою забезпечення рятувальних заходів на водних об’єктах м. Черкаси комунальною установою «Черкаська міська комунальна аварійно-рятувальна служба» на 2021-2023 роки.

Тому, вносяться наступні зміни:

 














Чинна редакція Проект рішення
розділ «VIІI. Контроль за ходом виконання Програми»
Головним розпорядником коштів Програми та відповідальним виконавцем є департамент житлово-комунального комплексу, який надає дані оцінки ефективності бюджетної Програми, а у випадку невиконання планових показників пояснення причин невиконання та план заходів щодо покращення реалізації бюджетної Програми на розгляд міської ради та міському голові.

Моніторинг виконання Програми здійснює департамент житлово-комунального комплексу у встановлений законодавством термін та надає результати моніторингу департаменту фінансової політики.

Відповідальний виконавець у процесі виконання Програми забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації відповідної Програми у межах визначених бюджетних призначень.

Головний розпорядник коштів, в межах своїх повноважень, здійснює оцінку ефективності Програми, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів. Оцінка ефективності Програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників, а також іншої інформації, що міститься у бюджетних запитах, кошторисах, паспорті бюджетної Програми, звітах про виконання кошторисів та звітах про виконання паспорту бюджетної Програми.

Результати оцінки ефективності бюджетної Програми, зокрема, висновки органів виконавчої влади, уповноважених на здійснення фінансового контролю за дотриманням бюджетного законодавства, є підставою для прийняття рішень про внесення у встановленому порядку змін до бюджетних призначень поточного бюджетного періоду, відповідних пропозицій до проекту бюджету на плановий бюджетний період та до прогнозу бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди, включаючи зупинення реалізації відповідної бюджетної Програми.
Головним розпорядником коштів Програми є Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради та інші структурні підрозділи міської ради, визначені рішенням міської ради про міський бюджет на відповідний рік.

На всіх стадіях бюджетного процесу його учасники в межах своїх повноважень здійснюють оцінку ефективності бюджетної програми, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів. Оцінка ефективності бюджетної програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників бюджетної програми, а також іншої інформації, що міститься в бюджетних запитах, кошторисах, паспортах бюджетних програм, звітах про виконання кошторисів та звітах про виконання паспортів бюджетних програм.

 

Крім того, з метою приведення у відповідність обсягів потреби у фінансовому забезпеченні заходів програми до економічно обґрунтованих, вносяться зміни до розділу «ІХ. Очікуваний кінцевий результат виконання Програми» згідно з таблицею, що додається.

 

 

В.о. директора департаменту                                                     Сергій ОТРЕШКО