ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 278-9-з
Проєкт рішення | ||||||||
№ 278-9-з | ||||||||
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА | ||||||||
< | ||||||||
Про розгляд листа Представництва Американського Об’єднання Комітетів для Євреїв Бувшого Радянського Союзу щодо прохання надати дозвіл на виготовлення проєкту землеустрою щодо організації і встановлення меж території давніх поховань – «Єврейський цвинтар» в районі вулиці Героїв Чорнобиля - бульвар Шевченка | ||||||||
> | ||||||||
Враховуючи заяву Представництва Американського Об’єднання Комітетів для Євреїв Бувшого Радянського Союзу, відповідно до статей 12, 19, 53, 54 Земельного кодексу України, статей 25, 47 Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про охорону культурної спадщини», на виконання Постанови Верховного Суду (Касаційного адміністративного суду) від 17.06.2020 по справі № 813/2107/18, відповідно до якого внесено зміни в резолютивну частину рішення Львівського окружного адміністративного суду від 06.09.2018 по справі № 813/2107/18, а саме, Черкаську міську раду зобов’язано у встановленому законодавством порядку розглянути лист Представництва Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу із проханням надати дозвіл на виготовлення за кошти організації проєкту землеустрою щодо організації і встановлення меж території місць давніх поховань – «Єврейський цвинтар», що знаходиться у місті Черкаси по вулиці Пролетарській (Героїв Чорнобиля) - бульвар Шевченка, як території історико-культурного призначення, враховуючи статтю 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Черкаська міська рада ВИРІШИЛА: 1. Відмовити Представництву Американського Об’єднання Комітетів для Євреїв Бувшого Радянського Союзу у наданні дозволу на розробку проєкту землеустрою з організації та встановлення меж історико-культурної заповідної території в районі вулиці Героїв Чорнобиля - бульвар Шевченка («Єврейський цвинтар»). 2. Контроль за виконанням рішення покласти на департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради та постійну комісію міської ради з питань земельних відносин та архітектури (Агапова О.М.). |
||||||||
Міський голова | А.В. Бондаренко |
Пояснювальна записка до проєкту рішення: «Про надання дозволу на розробку проєкту землеустрою з організації та встановлення меж історико-культурної за-повідної території («Єврейський цвинтар») Підстава: заява № 20665-01-25 від 23.09.2019, Постанова Верховного суду України від 17.06.2020 по справі № 813/2107/18. Відповідно до даних Державного земельного кадастру від 22.10.2019 року земельна ділянка площею 1,0311 га в районі вулиці Героїв Чорнобиля - бульвар Шевченка перебуває в постійному користуванні КП «Комбінат комунальних підприємств». Постановою Верховного Суду (Касаційного адміністративного суду) від 17.06.2020 по справі № 813/2107/18, внесено зміни в резолютивну частину рішення Львівського окружного адміністративного суду від 06.09.2018 по справі № 813/2107/18, а саме, Черкаську міську раду зобов’язано у встановленому законодавством порядку розглянути лист Представництва Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу із проханням надати дозвіл на виготовлення за кошти організації проєкту землеустрою щодо організації і встановлення меж території місць давніх поховань – «Єврейський цвинтар», що знаходиться у місті Черкаси по вулиці Пролетарській (Героїв Чорнобиля) - бульвар Шевченка, як території історико-культурного призначення, за результатами прийняти відповідне рішення. Відповідно до статті 53 Земельного кодексу України до земель історико-культурного призначення належать землі, на яких розташовані пам'ятки культурної спадщини, їх комплекси (ансамблі), історико-культурні заповідники, історико-культурні заповідні території, охоронювані археологічні території, музеї просто неба, меморіальні музеї-садиби. Згідно зі статтею 54 Земельного кодексу України землі історико-культурного призначення можуть перебувати у державній, комунальній та приватній власності. Навколо історико-культурних заповідників, історико-культурних заповідних територій, музеїв просто неба, меморіальних музеїв-садиб, пам'яток культурної спадщини, їх комплексів (ансамблів) встановлюються зони охорони пам'яток із забороною діяльності, що шкідливо впливає або може вплинути на додержання режиму використання таких земель. Відповідно до статті 33 Закону України «Про охорону культурної спадщини» комплекс (ансамбль) пам'яток з усією сукупністю компонентів, що становить культурну, історичну та наукову цінність, просторово, планувально і функціонально виділений у структурі населеного пункту або локалізований поза його межами, може бути оголошений історико-культурним заповідником державного або місцевого значення. Відповідно до статті 33-1 цього ж закону підготовку і подання клопотання про оголошення комплексу (ансамблю) пам'яток історико-культурним заповідником або території історико-культурною заповідною територією можуть здійснювати фізичні та/або юридичні особи. У клопотанні з урахуванням культурної, історичної та наукової цінності комплексу (ансамблю) пам'яток чи окремої території обґрунтовується необхідність їх оголошення відповідно історико-культурним заповідником або історико-культурною заповідною територією. До клопотання додаються документи, що підтверджують обґрунтування необхідності оголошення комплексу (ансамблю) пам'яток чи території відповідно історико-культурним заповідником або історико-культурною заповідною територією. Клопотання про оголошення комплексу (ансамблю) пам'яток історико-культурним заповідником або території історико-культурною заповідною територією надається органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим, обласній, Київській і Севастопольській міським державним адміністраціям чи відповідному виконавчому органу сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням відповідних комплексу (ансамблю) пам'яток або території. Клопотання розглядається у місячний строк з дня його отримання. За наслідками розгляду клопотання орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим, обласна, Київська і Севастопольська міські державні адміністрації чи відповідний виконавчий орган сільської, селищної, міської ради надає висновок про доцільність оголошення комплексу (ансамблю) пам'яток історико-культурним заповідником або території історико-культурною заповідною територією разом з необхідними документами відповідному органу, визначеному частиною третьою цієї статті. Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про оголошення комплексу (ансамблю) пам'яток історико-культурним заповідником або території історико-культурною заповідною територією, визначається Постановою КМУ від 6 липня 2011 р. N 727 «Про затвердження переліку документів, необхідних для прийняття рішення про оголошення комплексу (ансамблю) пам'яток історико-культурним заповідником або території історико-культурною заповідною територією». Рішення про оголошення комплексу (ансамблю) пам'яток історико-культурним заповідником державного значення або території історико-культурною заповідною територією приймає Кабінет Міністрів України. Рішення про оголошення комплексу (ансамблю) пам'яток історико-культурним заповідником місцевого значення приймає відповідно Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласна, Київська і Севастопольська міські ради. Враховуючи вищезазначене, підставою для розробку проєкту землеустрою з організації та встановлення меж території історико-культурного призначення повинно бути відповідне рішення державної адміністрації про оголошення комплексу (ансамблю) пам’яток істрико-культурним заповідником або території історико-культурною заповідною територією. Враховуючи відсутність рішення державної адміністрації про оголошення комплексу (ансамблю) пам’яток істрико-культурним заповідником або території історико-культурною заповідною територією, даним проєктом рішення передбачено відмовити Представництву Американського Об’єднання Комітетів для Євреїв Бувшого Радянського Союзу у наданні дозволу на розробку проєкту землеустрою з організації та встановлення меж історико-культурної заповідної території в районі вулиці Героїв Чорнобиля - бульвар Шевченка («Єврейський цвинтар»). |
|||||
Начальник управління земельних ресурсів та землеустрою |
Р.Г. Донець |