ОПИС ДОКУМЕНТУ
Підготував: | Департамент фінансової політики |
---|---|
Галузь: | Галузева |
Статус: | Новий проєкт |
Дата: | 18.12.2020 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 63-9-рд
Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682 "Про структуру, загальну чисельність апарату Черкаської міської ради та її виконавчих органів"
Проект рішення | ||||||||
№ 63-9-рд | ||||||||
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА | ||||||||
< | ||||||||
Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682 "Про структуру, загальну чисельність апарату Черкаської міської ради та її виконавчих органів" | ||||||||
> | ||||||||
На підставі пунктів 5 і 6 частини 1 статті 26, пункту 6 частини 4 статті 42 та частини 4 статті 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", керуючись Цивільним кодексом України, пунктом 1 статті 40 Кодексу законів про працю України, Черкаська міська рада ВИРІШИЛА: 1. Внести зміни до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682 "Про структуру, загальну чисельність апарату Черкаської міської ради та її виконавчих органів", а саме: 1.1. Викласти підпункт 3.1 пункту 3 у наступній редакції «3.1. Визначити чисельність департаменту фінансової політики Черкаської міської ради 38 штатних одиниць у складі: 3.1.1. Відділу бухгалтерського обліку та звітності. 3.1.2 Сектору юридичної роботи. 3.1.3 Сектору інформаційного забезпечення. 3.1.4. Бюджетного управління у складі: а) відділу планування і аналізу бюджету; б) відділу фінансування галузей соціально-культурної сфери; в) відділу бюджетних програм; г) відділу програм міського господарства та розвитку у складі: - сектору цільових фондів та управління боргом; д) відділу фінансування апарату управління; е) відділу фінансування програм соціального захисту населення. 3.1.5. Управління доходів та контролю за платежами у складі: а) відділу планування доходів бюджету; б) відділу контролю за платежами до бюджету. 1.2.Пункт 6 викласти у такій редакції: " 6. Затвердити структуру виконавчих органів Черкаської міської ради, штат керівництва міської ради та її виконавчого комітету, загальну чисельність керівництва та виконавчих органів ради (додається)». 2. Затвердити Положення про департамент фінансової політики Черкаської міської ради у новій редакції (додається). 3. Міському голові Бондаренку А.В.: 3.1. Затвердити штатний розпис департаменту фінансової політики Черкаської міської ради. 3.2. Здійснювати інші заходи, пов’язані з прийняттям цього рішення, відповідно до чинного законодавства України. 4. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Бондаренка А.В. |
||||||||
Міський голова | А.В. Бондаренко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Черкаської міської ради
від №
Структура виконавчих органів ради,
штат керівництва міської ради та її виконавчого комітету,
загальна чисельність керівництва та виконавчих органів ради
№ з/п |
Найменування посад та виконавчих органів ради | Кількість штатних одиниць | ||
1. | Керівництво міської ради та її виконавчого комітету: | 7 | ||
1.1 | міський голова | 1 | ||
1.2 | секретар міської ради | 1 | ||
1.3 | Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
1 | ||
1.4 | заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
4 | ||
2. | Відділ з питань роботи ради Черкаської міської ради | 6 | ||
3. | Відділ "Оперативна служба" Черкаської міської ради | 7 | ||
4. | Управління інспектування Черкаської міської ради | 26 | ||
5. | Управління державного архітектурно-будівельного контролю Черкаської міської ради | 15 | ||
6. | Департамент фінансової політики Черкаської міської ради | 38 | ||
7. | Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради | 78 | ||
8. | Управління з питань державної реєстрації Черкаської міської ради |
36 | ||
9. | Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради |
48 | ||
10. | Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради |
45 | ||
11 | Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради | 43 | ||
12. | Департамент охорони здоров'я та медичних послуг Черкаської міської ради |
21 | ||
13. | Департамент соціальної політики Черкаської міської ради | 170 | ||
14. | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
36 | ||
15. | Адміністративний відділ Черкаської міської ради | 3 | ||
16. | Служба у справах дітей Черкаської міської ради | 18,5 | ||
17. | Управління інформаційної політики Черкаської міської ради | 11 | ||
18. | Відділ "Патронатна служба" Черкаської міської ради | 5 | ||
Загальна чисельність: | 613,5 | |||
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Черкаської міської ради
від ____________ № _______
ПОЛОЖЕННЯ
про департамент фінансової політики Черкаської міської ради
(нова редакція)
1. Загальні положення
1.1. Департамент фінансової політики Черкаської міської ради (далі - департамент), є виконавчим органом Черкаської міської ради, підконтрольний та підзвітний Черкаській міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету та Черкаському міському голові.
Департамент утворений та діє на підставі рішення Черкаської міської ради, яким затверджено це Положення про департамент, та є правонаступником майнових прав та обов’язків департаменту бюджетної політики Черкаської міської ради в частині повноважень структурних підрозділів, що входять до складу новоутвореного департаменту.
Департамент є місцевим фінансовим органом, що відповідно до Бюджетного кодексу України здійснює функції з складання, виконання місцевого бюджету, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов'язані з управлінням коштами місцевого бюджету.
1.2. У своїй діяльності департамент керується Конституцією України, законами України, нормативними актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, рішеннями Черкаської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями Черкаського міського голови, цим Положенням та іншими законодавчими актами.
- Департамент є самостійною юридичною особою (самостійним структурним підрозділом Черкаської міської ради), зареєстрованою у встановленому порядку, має самостійний баланс, розрахунковий рахунок, круглу печатку із зображенням Державного Герба України, печатки, штампи та відповідні бланки із своїм найменуванням, розрахункові рахунки в установах банків та рахунки в органах державної казначейської служби України.
- Департамент може бути позивачем та відповідачем в судах.
- Майно департаменту належить йому на правах оперативного управління. Департамент володіє та користується майном, що є в його управлінні. Розпорядження майном департаменту здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.
- Підрозділи департаменту (управління, відділи та інші) (далі - підрозділи департаменту) не мають статусу юридичної особи, діють у складі департаменту, керуючись цим Положенням.
- Працівники департаменту отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету в межах затвердженого кошторису та поділяються на:
- службовців та робітників.
1.8. Фінансування видатків департаменту здійснюється за рахунок коштів міського бюджету відповідно до затвердженого кошторису.
1.9. Департамент забезпечує реалізацію державної політики (в межах власних і делегованих повноважень) у сфері обліку та звітності, планування і аналізу бюджету, адміністративно-господарської діяльності, доходів, контролю за платежами до бюджету, фінансування галузей соціально-культурної сфери та бюджетних програм, фінансів місцевого господарства, фінансування програм соціального захисту населення, фінансування апарату управління, фінансів бюджету розвитку та спеціальних фондів.
2. Основні напрямки діяльності департаменту та його повноваження
2.1. Основними напрямками діяльності департаменту є:
2.1.1. Забезпечення реалізації основних напрямків бюджетної політики держави та місцевого самоврядування.
- Складання розрахунків до проекту міського бюджету і подання їх на розгляд виконкому.
- Підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення соціально - економічного розвитку м. Черкаси.
- Розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат, фінансування боргу.
- Здійснення відповідно до чинного законодавства контролю за дотриманням зобов'язань щодо платежів до місцевого бюджету підприємствами, установами і організаціями незалежно від форм власності та громадянами, використання ними бюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених міською радою.
- Здійснення загальної організації та управління виконанням міського бюджету, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
2.1.9. Управління місцевим боргом відповідно до статей 16, 17 Бюджетного кодексу України .
2.2. Департамент наділяється повноваженнями згідно чинного законодавства, а саме:
2.2.1. Розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів.
2.2.2. Визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів.
2.2.3. Проводить на будь - якому етапі складання і розгляду проекту міського бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів.
2.2.4. Приймає рішення про включення бюджетного запиту до проекту міського бюджету перед поданням його на розгляд міськвиконкому.
- Бере участь у фінансуванні та реалізації інвестиційної політики місцевого самоврядування.
- Здійснює у межах своїх повноважень операції з боргом з метою погашення та обслуговування боргових зобов'язань.
2.2.8.1. Складає разом з головними розпорядниками коштів міського бюджету прогноз міського бюджету на середньостроковий період та виносить на розгляд виконавчого комітету;
2.2.8.2. Організовує роботу, пов'язану із складанням проекту міського бюджету, визначає порядок і терміни подання розпорядниками бюджетних коштів матеріалів для підготовки проекту міського бюджету, складає проект міського бюджету.
2.2.9. Здійснює за участю органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, у процесі виконання міського бюджету за доходами прогнозування та проводить аналіз доходів міського бюджету.
2.2.10. Організовує виконання міського бюджету, а також разом з органами державної податкової служби міністерства доходів і зборів, територіальними органами державної казначейської служби України, іншими органами державної виконавчої влади вживає заходів щодо мобілізації надходжень та ефективного витрачання бюджетних коштів.
2.2.11. Одержує за рішенням (дозволом) ради короткотермінові позички в органах державної казначейської служби України для забезпечення фінансування видатків загального фонду міського бюджету.
- Розміщує на підставі рішенням (дозволу) міської ради на конкурсних умовах вільні залишки коштів міського бюджету на депозитних рахунках банківських установ.
- Аналізує та зводить показники міського бюджету та подає їх у встановлені терміни до виконавчого комітету, міської ради та департаменту фінансів ОДА.
2.2.15. Забезпечує захист фінансових інтересів територіальної громади міста та здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням бюджетного законодавства.
2.2.16. Складає розпис доходів і видатків, кредитування та фінансування міського бюджету, забезпечує його виконання, готує пропозиції щодо внесення змін до розпису у межах бюджетних призначень, здійснює у встановленому порядку взаємні розрахунки міського бюджету з державним та обласним бюджетами.
2.2.17. Забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням.
2.2.18. Здійснює в установленому порядку організацію та управління виконанням міського бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
2.2.19. Пропонує внесення змін до міського бюджету.
2.2.20. Аналізує баланси і звіти про виконання міського бюджету, інші фінансові звіти, подані управлінням державної казначейської служби у м. Черкасах.
2.2.21. Інформує виконавчий комітет, міську раду, Департамент фінансів ОДА про стан виконання міського бюджету за кожний звітний період і подає їм річний та квартальний звіт про виконання міського бюджету.
- Розглядає звернення та готує пропозиції разом з департаментом економіки та розвитку міської ради для прийняття рішень про виділення коштів з резервного фонду бюджету.
- Проводить разом з органами державної податкової служби міністерства доходів і зборів аналіз стану надходження доходів до міського бюджету, готує пропозиції про доцільність запровадження місцевих податків, зборів, а також пільг.
- Готує проекти рішень міської ради про здійснення запозичень.
- Перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з міського бюджету.
- Бере участь у розробленні пропозицій з удосконалення структури виконавчих органів міської ради, готує пропозиції щодо визначення чисельності працівників, фонду оплати їх праці, витрат на утримання органів місцевого самоврядування та здійснює контроль за витрачанням цих коштів.
- Готує та подає виконавчому комітету та міській раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального та спеціального фонду міського бюджету для прийняття рішення про внесення змін до бюджету.
- Вносить пропозиції міськвиконкому щодо скорочення мережі та штатної чисельності установ, що фінансуються з міського бюджету.
2.2.31. Здійснює інші напрямки діяльності, пов'язані з виконанням покладених на нього завдань.
2.2.32. Розміщує інформацію про діяльність на сайті з метою забезпечення прозорості бюджетної політики міста.
2.2.33. Укладає правочини з питань внутрішніх запозичень та обслуговування боргу в межах повноважень, визначених Бюджетним кодексом України.
2.2.34. Забезпечує підвищення рівня автоматизації процесів у сфері управління державними фінансами на місцевому рівні через комп’ютерну програму «Інформаційно-аналітична система управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів «LOGICA».
2.3. З питань бухгалтерського обліку та звітності:
- Самостійно здійснює бухгалтерський облік коштів та майна департаменту, надає відомості на вимогу органів, яким надано право контролю за його діяльністю.
- Веде облік і складає бухгалтерську звітність по субвенціях з державного бюджету. Проводить аналіз фінансування виконаних робіт та подає звіти у відповідні інстанції.
- Проводить фінансування, веде облік і складає звітність, аналізує використання коштів та подає відповідні звіти.
2.4. З питань кадрової роботи:
2.4.1. Приймає участь у проведенні підготовки, перепідготовки, професійної переорієнтації та підвищення кваліфікації працівників департаменту.
2.4.2. Подає пропозиції конкурсній комісії щодо заміщення вакантних посад.
2.4.3. Подає пропозиції міському голові щодо включення до кадрового резерву.
3. Права департаменту
Департамент має право:
3.1. Одержувати в установленому порядку від розпорядників бюджетних коштів, управління державної казначейської служби в Черкаській області, УДКС у м. Черкасах, ДПІ у м. Черкасах міністерства доходів і зборів, інших державних органів, підприємств, установ та організацій всіх форм власності інформацію, матеріали та інші документи, необхідні для складання проекту міського бюджету та бюджету міста, та аналізу його виконання;
3.2. В установленому порядку та у межах своєї компетенції призупиняти бюджетні асигнування відповідно до статті 117 Бюджетного кодексу України та вживати заходи до розпорядників і одержувачів бюджетних коштів за вчинені ними бюджетні правопорушення, передбачені статтею 118 Бюджетного кодексу України;
3.3. Залучати фахівців розпорядників бюджетних коштів, органів державної казначейської служби та податкових органів міністерства доходів і зборів, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції;
3.4. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;
3.5. Взаємодіяти з іншими структурними підрозділами міської ради, іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також органами державної податкової служби міністерства доходів і зборів, органами державної контрольно-ревізійної служби та територіальними органами Державної казначейської служби , департаменту фінансів ОДА;
3.6. Розробляти проекти нормативно - правових актів органу місцевого самоврядування, а саме рішень Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови м. Черкаси;
3.7. Направляти у відрядження працівників департаменту. Директор департаменту направляється у відрядження за розпорядженням міського голови.
3.8. Здійснювати всі належні заходи з забезпечення боргових зобов‘язань згідно з чинним бюджетним законодавством.
3.9 Залучати суб'єктів господарювання для надання агентських, консультаційних, рейтингових та інших послуг, необхідних для управління місцевим боргом, за рахунок коштів місцевого бюджету в межах бюджетних призначень на обслуговування місцевого боргу.
4. Керівництво та склад департаменту
4.1. Положення про департамент затверджує Черкаська міська рада.
4.2. Граничну чисельність та фонд оплати праці департаменту затверджує Черкаська міська рада.
4.3. Штатний розпис департаменту затверджує міський голова м. Черкаси або особа, яка виконує його обов‘язки.
4.4. Управління департаментом здійснює директор департаменту, який безпосередньо підпорядкований міському голові м. Черкаси або особі, яка виконує його обов‘язки.
4.5. Організаційно-правовий статус, права, обов'язки та відповідальність директора департаменту визначаються цим Положенням.
4.6. На посаду директора департаменту призначається особа, яка має повну вищу освіту (магістр) зі стажем роботи на керівних посадах не менше п‘яти років в органах місцевого самоврядування за фахом у галузі бюджету та фінансів.
4.7. Директор департаменту:
- керує роботою та діяльністю департаменту;
- затверджує посадові інструкції всіх працівників департаменту;
- визначає підпорядкованість підрозділів департаменту між заступниками директора департаменту, у разі їх призначення;
- вносить на розгляд міського голови пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад працівників департаменту та присвоєння їм рангів, порушує питання про застосування додаткових заохочень та притягнення до відповідальності працівників департаменту, а також інших кадрових питань, встановлення працівникам розмірів надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи та преміювання;
- надає на затвердження міському голові проект штатного розпису департаменту з розрахунками видатків на його утримання в межах затверджених асигнувань;
- організовує виконання рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови міста Черкаси;
- в межах повноважень видає накази, які є обов'язковими для виконання працівниками департаменту, організовує та контролює їх виконання. Видає накази по особовому складу тільки стосовно відряджень працівників департаменту;
- відкриває рахунки в установах органів державної казначейської служби України та банках у випадках, передбачених чинним бюджетним законодавством;
- розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання департаменту;
- представляє департамент в межах своїх повноважень у відносинах з державними та громадськими організаціями, іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, фізичними та юридичними особами – суб'єктами господарювання та громадянами;
- веде особистий прийом громадян;
- забезпечує підготовку проектів рішень і внесення їх на розгляд Черкаської міської ради та її виконкому, а також проектів розпоряджень міського голови міста Черкаси, доведення до виконавців нормативних та розпорядчих документів;
- здійснює інші повноваження відповідно до Положення про департамент, а також повноваження покладені на департамент окремими рішеннями Черкаської міської ради, її виконкому, розпорядженнями міського голови міста Черкаси, а також доручень посадових осіб керівництва міської ради та виконкому;
- директор департаменту діє від імені департаменту та представляє його у відносинах з державними і недержавними організаціями, підприємствами та установами без доручення;
- директор департаменту формує проект штатного розпису підпорядкованого підрозділу;
- за розпорядженням міського голови виплачує підпорядкованим працівникам грошову винагороду за сумлінну і безперервну працю в органах місцевого самоврядування;
- направляє підпорядкованих працівників у відрядження в межах України;
- приймає учнів та студентів на практику (підписує договори та видає відповідні накази).
- директор департаменту призначається на посаду та звільняється з посади міським головою міста Черкаси в порядку, визначеному чинним законодавством України;
- один із заступників директора департаменту, у разі їх призначення, виконує обов'язки директора департаменту під час його відсутності. У випадку відсутності директора департаменту та його заступників, обов'язки останніх покладаються на керівника підрозділу департаменту за розпорядженням міського голови міста Черкаси;
- керівництво підрозділами у складі департаменту здійснюють заступник (заступники) директора департаменту, у разі їх призначення, та керівники підрозділів департаменту;
- заступник (заступники) директора та посадові особи органу місцевого самоврядування департаменту приймаються на службу та призначаються на посади міським головою міста Черкаси на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством України. Інші працівники департаменту (службовці та робітники) приймаються на роботу та призначаються на посади розпорядженням міського голови;
- звільнення та переведення посадових осіб місцевого самоврядування, службовців та робітників департаменту здійснюється за розпорядженням міського голови міста Черкаси в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
- директор департаменту має право за рішенням міської ради в межах поточного бюджетного періоду здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитах або шляхом придбання цінних паперів, з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду.
- директор департаменту приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту міського бюджету перед поданням його на розгляд міської ради.
- директор департаменту протягом бюджетного періоду забезпечує відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням.
- директор департаменту здійснює місцеві запозичення за дорученням міської ради в межах, визначених рішенням про міський бюджет з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України.
Директор департаменту несе персональну відповідальність за:
- виконання покладених на департамент завдань та здійснення ним функцій і повноважень відповідно до цього Положення та законодавства України;
- відповідність прийнятих ним рішень вимогам чинного законодавства України;
- виконання, рішень Черкаської міської ради, її виконавчого комітету доручень та розпоряджень міського голови міста Черкаси, а також доручень посадових осіб керівництва міської ради та виконкому;
- своєчасну та достовірну інформацію та надання звітів з питань, що входять до повноважень департаменту;
- стан справ в підпорядкованих підрозділах;
- стан діловодства, бухгалтерського обліку та звітності в департаменті;
- своєчасний та якісний розгляд звернень громадян та службової кореспонденції.
Фінансування видатків департаменту здійснюється з міського бюджету згідно з кошторисом;
департамент є головним розпорядником коштів;
директор департаменту наділяється правом вносити пропозиції щодо уточнення кошторису витрат.
7. Заключні положення
Ліквідація та реорганізація департаменту проводиться Черкаською міською радою у порядку, визначеному чинним законодавством України.
Зміни та доповнення до цього Положення вносяться рішеннями Черкаської міської ради.
Пояснювальна записка до проєкту рішення Черкаської міської ради «Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682 «Про структуру, загальну чисельність апарату Черкаської міської ради та її виконавчих органів» Міністерством фінансів України затверджені Накази від 27.08.2020 № 534 «Про впровадження в дослідну експлуатацію комп’ютерної програми «Інформаційно-аналітична система управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів «LOGICA» та від 28.08.2020 № 536 «Про затвердження Порядку реєстрації у 2020 році учасників бюджетного процесу на місцевому рівні в інформаційно-аналітичній системі управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів «LOGICA», з метою забезпечення автоматизації процесу обміну інформацією щодо показників місцевих бюджетів. Департамент фінансової політики Черкаської міської ради, як місцевий фінансовий орган, для створення спроможної, ефективної, прозорої та підконтрольної системи управління місцевими фінансами та забезпечення автоматизації процесу обміну інформацією щодо показників міського бюджету зобов’язаний здійснювати через електронну програму у визначені в Наказі Міністерства фінансів України терміни: - подання інформації, що міститься в проєкті рішення про міський бюджет на 2021 рік; - в ІАС «LOGICA» інформування щодо затвердження рішення про міський бюджет, в одноденний строк після прийняття рішення; - подання інформації, що міститься в затвердженому рішенні про міський бюджет на 2021 рік; - подання інформації, що міститься в розписі міського бюджету на 2021 рік; - подання інформації, що міститься в прогнозі до міського бюджету; - постійне (до кінця 2020 року) надання оперативної інформації щодо виконання міського бюджету у 2020 році; - постійне (протягом 2021 року) надання оперативної інформації щодо виконання міського бюджету у 2021 році; - постійне (протягом 2021 року) надання інформації, що міститься в рішеннях про внесення змін до міського бюджету 2021 рік, змінах до розпису міського бюджету; - здійснення контролю за термінами подання головними розпорядниками коштів інформації, що міститься в бюджетних запитах, паспортах бюджетних програм. Департаментом фінансової політики використовується в роботі ІПК «Місцевий бюджет», здійснено перехід на дистанційне розрахункове обслуговування в системі АС «Є-Казна», через програмно - технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» та запроваджено виключно електронний документообіг (висновки та електронні повідомлення) між податковою службою та місцевими фінансовими органами у процесі повернення платникам податків помилково сплачених сум грошових зобов’язань та пені. Доступ департаменту фінансової політики до електронного висновку та/або електронного повідомлення забезпечується засобами приватної ІТС «Електронний кабінет». В зв’язку з цифровою трансформацією до національних електронних інформаційних ресурсів, стабільний і якісно високий рівень виконання департаментом фінансової політики Черкаської міської ради покладених на нього завдань вже неможливо забезпечити без наявності в штаті департаменту головних спеціалістів відповідного профілю. Збої в електронних системах, які виникають в процесі роботи зупиняють процеси фінансування та вчасне опрацювання документів. Тому, на сьогоднішній день є нагальна потреба у введенні сектору інформаційного забезпечення департаменту фінансової політики чисельністю дві штатні одиниці для забезпечення виконання завдань, визначених у актах Міністерства фінансів України по автоматизації процесів у сфері управління державними фінансами на місцевому рівні через комп’ютерну програму «Інформаційно-аналітична система управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів «LOGICA». Під час проведення Державною аудиторською службою ревізії міського бюджету в департаменті фінансової політики та під час написання заперечень до Акту ревізії (який містив факти порушень по всіх департаментах та комунальних закладах) постійно виникала необхідність роз’яснень практики застосування законодавства, вивчення судової практики та отримання консультацій з різного роду правових питань, Для забезпечення належної організації роботи в частині захисту інтересів департаменту фінансової політики та оптимізації робочого процесу з розгляду матеріалів перевірки та надання правових висновків за фактами виявлених порушень, виникла нагальна потреба у створенні сектору юридичної роботи департаменту фінансової політики чисельністю дві штатні одиниці. За результатами проведеного аналізу наявності у штатах виконавчих органів Черкаської міської ради юридичних секторів чи відділів встановлено:
Також, необхідно зазначити, що відповідно до Бюджетного кодексу України департамент фінансової політики, як місцевий фінансовий орган, виконує складання прогнозу міського бюджету - документу середньострокового бюджетного планування, що визначає показники місцевого бюджету на середньостроковий період і є основою для складання проєкту місцевого бюджету. У зв’язку з покладенням на департамент фінансової політики додаткових повноважень, необхідно затвердити Положення про департамент у новій редакції, доповнити п.2.2 Департамент наділяється повноваженнями згідно чинного законодавства: 2.2.8.1.Складає разом з головними розпорядниками коштів міського бюджету прогноз міського бюджету на середньостроковий період та виносить на розгляд виконавчого комітету. 2.2.34.Забезпечує підвищення рівня автоматизації процесів у сфері управління державними фінансами на місцевому рівні через комп’ютерну програму «Інформаційно-аналітична система управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів «LOGICA». Враховуючи вищезазначене, для забезпечення виконання департаментом фінансової політики Черкаської міської ради покладених на нього додаткових повноважень, просимо підтримати даний проєкт рішення Черкаської міської ради «Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682 «Про структуру, загальну чисельність апарату Черкаської міської ради та її виконавчих органів», який передбачає збільшення чисельності департаменту на 4 штатні одиниці та затвердження Положення про департамент фінансової політики в новій редакції. Директор департаменту фінансової політики Т.І.Харенко |
ДОДАТКИ
1 | 63-9-рд 18.12.20 зауваження.pdf | Переглянути |
---|