ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1579-8 рд
Керуючому директору Європейського Банку Реконструкції та Розвитку
по Східній Європі та Кавказу
Маттео Патроне
Шановний пане Патроне!
Від імені Черкаської міської ради дозвольте засвідчити Вам глибоку повагу та висловити вдячність Європейському Банку Реконструкції та Розвитку за багаторічну співпрацю з м.Черкаси.
Місто Черкаси з 2008 року співпрацює з ЄБРР, зокрема по Кредитній угоді від 10.01.2008 року між Комунальним підприємством теплових мереж «Черкаситеплокомуненерго» Черкаської міської ради» та Європейським Банком Реконструкції та Розвитку (ЄБРР). Не зважаючи на певні економічні чинники, Черкаською міською радою, як Гарантом виконання Кредитної угоди, вирішуються питання щодо оперативного виконання зобов'язань Комунального підприємства теплових мереж «Черкаситеплокомуненерго» перед ЄБРР.
Черкаська міська рада зацікавлена у перемовинах з представниками ЄБРР щодо надання фінансової підтримки по проекту реалізації Транспортної реформи у м.Черкаси.
Враховуючи важливість реалізації проектів, направлених на зменшення екологічного впливу на довкілля та споживання енергії, поліпшення комфорту життя мешканців міста, Черкаською міською радою рішеннями від 15.10.2017 №2-2379 затверджено Програму розвитку міського електротранспорту у м. Черкаси на 2017-2020 роки та від 21.03.2019 №2-4204 затверджено Концепцію розвитку міського пасажирського транспорту у м. Черкаси до 2022 року.
Основними заходами Транспортної реформи у Черкасах передбачається:
Черкаська міська рада уповноважує міського голову Бондаренка Анатолія представляти інтереси Черкаської міської ради при переговорах для обговорення і узгодження можливих умов фінансування заходів Транспортної реформи міста.
Від імені Черкаської міської ради
Міський голова А.В. Бондаренко
Проєкт рішення | ||||||||
№ 1579-8 рд | ||||||||
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА | ||||||||
< | ||||||||
Про звернення Черкаської міської ради до Європейського Банку Реконструкції та Розвитку | ||||||||
> | ||||||||
Відповідно до статей 25, 60 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою реалізації Траспортної реформи у місті Черкаси, з урахуванням статті 74 Бюджетного кодексу України, Черкаська міська рада ВИРІШИЛА:
2. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Бондаренка А.В. та постійну комісію міської ради з питань економічного розвитку, інвестиційної політики, дерегуляції, бюджету, фінансів, тарифів та регуляторної політики (Тренкін Ю.В.). |
||||||||
Міський голова | А.В. Бондаренко | |||||||
Керуючому директору Європейського Банку Реконструкції та Розвитку
по Східній Європі та Кавказу
Маттео Патроне
Шановний пане Патроне!
Від імені Черкаської міської ради дозвольте засвідчити Вам глибоку повагу та висловити вдячність Європейському Банку Реконструкції та Розвитку за багаторічну співпрацю з м.Черкаси.
Місто Черкаси з 2008 року співпрацює з ЄБРР, зокрема по Кредитній угоді від 10.01.2008 року між Комунальним підприємством теплових мереж «Черкаситеплокомуненерго» Черкаської міської ради» та Європейським Банком Реконструкції та Розвитку (ЄБРР). Не зважаючи на певні економічні чинники, Черкаською міською радою, як Гарантом виконання Кредитної угоди, вирішуються питання щодо оперативного виконання зобов'язань Комунального підприємства теплових мереж «Черкаситеплокомуненерго» перед ЄБРР.
Черкаська міська рада зацікавлена у перемовинах з представниками ЄБРР щодо надання фінансової підтримки по проекту реалізації Транспортної реформи у м.Черкаси.
Враховуючи важливість реалізації проектів, направлених на зменшення екологічного впливу на довкілля та споживання енергії, поліпшення комфорту життя мешканців міста, Черкаською міською радою рішеннями від 15.10.2017 №2-2379 затверджено Програму розвитку міського електротранспорту у м. Черкаси на 2017-2020 роки та від 21.03.2019 №2-4204 затверджено Концепцію розвитку міського пасажирського транспорту у м. Черкаси до 2022 року.
Основними заходами Транспортної реформи у Черкасах передбачається:
- оновлення міського електричного транспорту (72% рухомого складу еклектротранспорту відпрацювали свій нормативний ресурс експлуатації);
- відновлення контактної мережі та тягових підстанцій;
- створення єдиного органу для організації пасажирських перевезень та забезпечення он-лайн моніторингу графіків руху;
- забезпечення громадського транспорту системою GPS-моніторингу.
- створення системи зворотного зв’язку для відгуків мешканців міста щодо якості транспортних послуг.
Черкаська міська рада уповноважує міського голову Бондаренка Анатолія представляти інтереси Черкаської міської ради при переговорах для обговорення і узгодження можливих умов фінансування заходів Транспортної реформи міста.
Від імені Черкаської міської ради
Міський голова А.В. Бондаренко
Пояснювальна записка до проекту рішення: «Про звернення Черкаської міської ради до Європейського Банку Реконструкції та Розвитку» Відповідно до доручення міського голови від 14.01.2020 №5-Д, пропозицій департаменту житлово-комунального комплексу від 23.01.2020, враховуючи незадовільний стан міського електричного електротранспорту та соціально-економічні наслідки впровадження проекту, зокрема його екологічної складової, з огляду на обмежені можливості міського бюджету щодо забезпечення потреб господарства міста, на розгляд Черкаської міської ради надається проект рішення щодо звернення до Європейського Банку Реконструкції та Розвитку та початку переговорах для обговорення і узгодження можливих умов фінансування заходів Транспортної реформи міста. Відповідно до інформації департаменту житлово-комунального комплексу, розглядається можливість придбання 45 одиниць низькопідлогових тролейбусів (орієнтовна вартість - 14500,0 тис.євро), будівництва тролейбусної лінії і підстанції в мікрорайоні «Митниця» (орієнтовна вартість - 1800,0 тис.євро), реконструкції експлуатаційно-ремонтного виробництва (орієнтовна вартість – 480,0 тис.євро), оновлення спеціальних автотранспортних засобів (орієнтовна вартість -252,0 тис.євро) та розробки цифрової мультімодальної транспортної моделі міста та формування плану оптимізації маршрутної мережі (орієнтовна вартість – 70,0 тис.євро). Загалом потреба у залученні фінансування на реалізацію зазначених заходів становить 16 872,0 тис.євро. |
|||||
Директор департаменту економіки та розвитку вик. Фанцетта Л.В. |
І.І.Удод |