ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1769-8-рд

              Проект рішення
            №1769-8-рд
    ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА    
               
                 
Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 13.05.2016 № 2-579 «Про затвердження Програми забезпечення правопорядку в місті Черкаси на 2016-2020 роки»          
               
                 
Відповідно до п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.21 ст.91 Бюджетного кодексу України, розглянувши звернення: начальника арештного дому «Державна установа «Черкаська виправна колонія (№ 62)» від 22.01.2020 № 1530-01-20, начальника СІЗО – начальника арештного дому державної установи «Черкаський слідчий ізолятор» від 15.06.2020 № 11371-01-20, начальника ГУНП в Черкаській області від 16.06.2020 № 11575-01-21 та від 15.07.2020 № 13875-01-21, Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
  1. Внести зміни до рішення Черкаської міської ради від 13.05.2016   № 2-579 «Про затвердження Програми забезпечення правопорядку в місті Черкаси на 2016-2020 роки», виклавши її в новій редакції (додається).
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на начальника управління інформаційної політики Черкаської міської ради Крилова А.О. та постійну комісію Черкаської міської ради з питань сприяння децентралізації, розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства, свободи слова та інформації, депутатської діяльності, законності та антикорупційної політики (Шевченко Р.В.).
 
                 
                 
Міський голова         А.В. Бондаренко
           
 
 
 
 
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Черкаської міської ради
від ___________№ __________
 
Програма
забезпечення правопорядку в місті Черкаси
на 2016-2020 роки
 
І. Загальні положення
 
У зв’язку з проведенням операції об’єднаних сил на Сході України та окупацією Кримського півострову на загальнодержавному рівні та в місті Черкаси зокрема, збільшились: обсяги нелегального обігу зброї, боєприпасів та вибухових речовин.
Сучасні реалії, вимагають від органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів та мешканців міста об’єднувати зусилля для визначення факторів, які б унеможливили скоєння злочинів і правопорушень та покращували криміногенну ситуацію в місті. На часі, впровадження інноваційних та нестандартних методів, які сприятимуть забезпеченню сталого правопорядку в місті, створять умови комфортного та безпечного проживання. У цих умовах пріоритетом є створення систем соціальної профілактики правопорушень, комплексного забезпечення безпеки населення, території та об'єктів в місті, яке, в свою чергу, вимагає розробки та реалізації довгострокових заходів організаційного, практичного та профілактичного характеру. Під час підготовки Програми були подані пропозиції від Черкаського відділу поліції ГУНП в Черкаській області, Служби у справах дітей.
Розробці даної програми сприяло вивчення світового досвіду створення систем відеоспостереження на рівні міста. На сьогоднішній день вулиці практично всіх порівняно великих міст Європи та Америки обладнані відеокамерами, які використовуються правоохоронними органами для підтримки порядку, для аналізу і розкриття злочинів. Лідером в цій галузі є Велика Британія, яка однією з перших у світі почала застосовувати відеоспостереження для забезпечення безпеки громадян і впроваджувати новітні технічні засоби для ефективнішої роботи своїх правоохоронних органів. У місцях масового скупчення людей, на жвавих вулицях, автомобільних дорогах протягом останніх п’яти років йде масове встановлення камер відеоспостереження, які передають інформацію в центри моніторингу, що переглядають відеоінформацію та, у випадку необхідності, інформують відповідні служби міста про необхідність прийняти рішення та раціонально використовувати сили і засоби нарядів поліції, що несуть службу з охорони громадського порядку. За попередніми розрахунками, для належного реагування на скоєні злочини та правопорушення в місті Черкаси необхідно встановити близько 1000 камер відеоспостереження. До зазначеної мережі залучатимуться не лише камери придбані за рахунок Програми, але й соціально відповідальні підприємства, торгівельні мережі, банки та інші установи міста Черкаси.
В результаті функціонування системи відеоспостереження підвищиться відсоток розкриття скоєних злочинів та правопорушень. Впровадження системи дозволить покращити відчуття безпеки серед населення.
«Програма забезпечення правопорядку в місті Черкаси на 2016-2020 роки» (далі – Програма), визначає мету, завдання та заходи спрямовані на захист конституційних прав та свобод людини, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпеку, які є найвищою соціальною цінністю в Україні.
 
II. Мета Програми
 
Метою Програми є:
- об’єднання зусиль органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів та громадськості міста Черкаси щодо визначення та запобігання виникненню умов, що сприяють вчиненню злочинів та правопорушень;
- створення організаційних, інформаційних і технічних передумов для системи соціальної профілактики правопорушень, усунення факторів, що сприяють розвитку злочинності, особливо серед молоді та підлітків;
- підтримка громадських ініціатив щодо створення безпечного середовища та забезпечення правопорядку жителів та гостей міста Черкаси;
- надання фінансової підтримки: Головному управлінню Національної поліції в Черкаській області, Черкаському міському відділу поліції ГУНП в Черкаській області, Управлінню патрульної поліції в місті Черкаси ДПП НПУ, Регіональному сервісному центру в Черкаській області МВСУ, Черкаській місцевій прокуратурі, державній установі «Черкаський слідчий ізолятор», державній установі «Черкаська виправна колонія (№ 62)», для покращення роботи служб, якісного надання послуг жителям міста Черкаси, підвищення рівня охорони та обслуговування громадян.
 
ІІІ. Завдання Програми
Основними завданнями виконання Програми є:
  • здійснення органами місцевого самоврядування та правоохоронними органами ряду організаційних заходів, пов’язаних із забезпеченням правопорядку в місті Черкаси;
  •  здійснення заходів, пов’язаних із захистом життя і здоров'я, майна громадян та міської комунальної власності, профілактикою правопорушень;
  • здійснення заходів щодо мінімізації злочинного впливу на неповнолітніх та молодіжне середовище;
  • здійснення заходів щодо попередження злочинів у сфері економічних відносин;
  • розширення єдиного комплексу відеоспостереження на території міста Черкаси;
  • покращення матеріально-технічного забезпечення та умов роботи Головного управління Національної поліції в Черкаській області, Черкаського міського відділу поліції ГУНП в Черкаській області, Управління патрульної поліції в місті Черкаси ДПП НПУ, Регіонального сервісного центру в Черкаській області МВСУ, Черкаської місцевої прокуратури, державної установи «Черкаський слідчий ізолятор», державної установи «Черкаська виправна колонія (№ 62)».
 
IV. Паспорт Програми
Паспорт Програми визначає суму коштів необхідних для її виконання, законодавчі підстави, мету, завдання, напрямки діяльності, а також результативні показники, на підставі яких здійснюється контроль за цільовим використанням бюджетних коштів і аналіз бюджетної програми.
Головний розпорядник коштів бюджетної Програми, розробляє та протягом 45 днів з дня набрання чинності рішення про міський бюджет затверджує паспорт бюджетної програми.
 
V. Перелік заходів виконання Програми

з/п
Найменування заходів Програми Виконавці Термін виконання
  1. Організаційні заходи
1.1 Не менше одного разу на квартал розглядати на засіданнях виконавчого комітету питання, пов’язані з забезпеченням правопорядку та профілактики злочинності в місті Департамент організаційного забезпечення, Управління інформаційної політики, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області Щоквар-тально протягом
2016 - 2020 років
1.2 Розміщувати соціальну рекламу, інформаційні матеріали, спрямовані на пропаганду здорового способу життя, запобігання проявам ксенофобії, расової та етнічної дискримінації, жорстокості серед молоді та дітей Департамент архітектури та містобудування, Департамент організаційного забезпечення, Управління інформаційної політики, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
1.3 Налагодити взаємодію патрульної поліції з громадськими формуваннями міста Черкаси. Висвітлювати позитивний досвід співпраці в ЗМІ Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
1.4 Розробити інформаційну пам’ятку для мешканців міста Черкаси щодо попередження квартирних крадіжок та інших злочинів, роботи відкритих офісів поліції, дільничних інспекторів поліції Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області, Департамент організаційного забезпечення, Управління інформаційної політики 2018-2020
роки
1.5 Провести міський конкурс-марафон «Подорож по алеї правових знань» серед учнів 9-11 класів загальноосвітніх шкіл міста Департамент освіти та гуманітарної політики, служба у справах дітей, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області Щорічно листопад
1.6 Проводити місячник «Діти в Україні мають право» серед учнів загальноосвітніх шкіл міста Департамент освіти та гуманітарної політики, служба у справах дітей, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
1.7 Проводити міський етап Всеукраїнської операції «Літо», мета якої координація спільних дій під час літнього оздоровлення категорійних дітей, право-виховна та профілактична робота з підлітками Департамент освіти та гуманітарної політики, служба у справах дітей,  Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області Щорічно
30.05-20.09
1.8 Здійснення постійного комплексного аналізу криміногенної обстановки та результатів правоохоронної роботи в м. Черкаси. Систематично аналізувати стан правопорядку та за результатами, з урахуванням факторів, що негативно впливають на організацію боротьби зі злочинністю, розробляти плани спільних заходів щодо запобігання злочинності Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області, Черкаська місцева прокуратура 2016-2020 роки
1.9 Проведення координаційних нарад керівників правоохоронних органів та представників Черкаської міської ради щодо боротьби зі злочинністю та охорони громадського порядку в м. Черкаси. Напрацювання спільних пропозицій та внесення змін до Програми забезпечення правопорядку в місті Черкаси, за необхідності Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області, Черкаська місцева прокуратура, Департамент організаційного забезпечення, Управління інформаційної політики Щоквар-
тально
  1. Захист життя, здоров'я, майна громадян від злочинних посягань, профілактика правопорушень
2.1 Здійснити заходи щодо виявлення фактів незаконного відчуження житла, насамперед такого, що належить особам похилого віку, самотнім, хворим, визнаним недієздатними та поновлення прав потерпілих. Забезпечити облік таких осіб для їх соціально-правового захисту Департамент соціальної політики, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
2.2 З метою зменшення та недопущення фактів розкрадань люків, решіток, ліфтового обладнання, інших металевих виробів та майна, що належить підприємствам комунальної власності, провести роз’яснювальну роботу з власниками пунктів прийому металобрухту щодо недопущення прийому зазначених елементів Департамент житлово-комунального комплексу, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
2.3 Здійснювати робочі зустрічі з керівниками ОСББ щодо можливості встановлення на їх територіях систем відеоспостереження з метою попередження, запобігання та швидкого реагування на крадіжки з житлових будинків та поблизу них, а також з автомобілів Департамент житлово-комунального комплексу, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
2.4 Проводити системну та комплексну роботу з соціальної адаптації внутрішніх переселенців, осіб без постійного місця проживання та осіб, звільнених з місць позбавлення волі Департамент соціальної політики, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
2.5 Проводити профілактичну роботу, з метою запобігання скоєння повторних кримінальних правопорушень та злочинів, особами, що звільнені з місць позбавлення волі Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
2.6 Залучати членів громадських формувань до спільних патрулювань з правоохоронними органами (групи швидкого реагування, дільничні офіцери поліції) та забезпечення громадського порядку під час загальнодержавних і міських свят, масових та спортивних заходів Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області, Департамент організаційного забезпечення, Управління інформаційної політики, Громадські формування міста Черкаси 2016-2020 роки
2.7 З метою попередження скоєння кримінальних злочинів і правопорушень в місті Черкаси вирішити питання щодо освітлення у вечірній та нічний час вулиць міста, де згідно з аналізом вчиняється переважна більшість злочинів і правопорушень. Особливу увагу звернути на освітлення парків та зелених зон відпочинку мешканців міста і гостей (у весняно-літній період) Департамент житлово-комунального комплексу, КП «Міськсвітло», Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
2.8 З метою запобігання скоєння наїздів та дорожньо-транспортних пригод, вирішити питання щодо додаткового освітлення пішохідних переходів міста Черкаси Департамент житлово-комунального комплексу, КП «Міськсвітло», Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
  1. Мінімізація злочинного впливу на неповнолітніх та молодіжне середовище
3.1 Організувати в навчальних закладах міста інформаційно-просвітницькі заходи з питання формування здорового способу життя, профілактики правопорушень, дитячої бездоглядності Департамент освіти та гуманітарної політики, служба у справах дітей, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
3.2 Проводити засідання Координаційної ради служби у справах дітей з метою аналізу стану злочинності та профілактичної роботи серед неповнолітніх на території міста Черкаси Служба у справах дітей Тричі на рік згідно плану ССД
3.3 Забезпечити виявлення, облік та проведення роботи з соціально-правового захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах через ухилення батьків від виконання батьківських обов'язків, схильність до систематичного залишення місця проживання, вчинення насильства над дітьми в сім'ї Служба у справах дітей, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
3.4 Вживати заходів, направлених на виявлення фактів незаконного відчуження житла, що належить дітям. Забезпечувати відновлення прав таких дітей Виконавчий комітет Черкаської міської ради, Служба у справах дітей, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
3.5 З метою виявлення дітей, які схильні до бродяжництва та жебракування, вчинення правопорушень, вживання алкогольних напоїв, наркотичних засобів та тютюнових виробів забезпечити проведення рейдів «Діти вулиці», «Канікули», «Профілактика», під час яких перевіряти місця концентрації дітей та молоді, родини, заклади торгівлі алкогольними напоями, розважальні заклади Служба у справах дітей, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
3.6 Залучати молодь у навчальних закладах до участі у заходах військово-патріотичного, культурно-просвітницького та спортивного спрямування Департамент освіти та гуманітарної політики 2016-2020 роки
3.7 Організувати в навчальних закладах міста проведення семінарів, лекцій на тему профілактики наркоманії та алкоголізму Департамент освіти та гуманітарної політики, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
3.8 Забезпечити здійснення просвітницько-профілактичної роботи із запобігання   насильству в сім’ї, в рамках реалізації комплексу заходів до Всесвітньої акції «16 днів проти насильства» Департамент освіти та гуманітарної політики, служба у справах дітей, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
3.9 Систематичне здійснення профілактично-попереджувальних заходів з батьками, які ухиляються від виховання дітей і своєю поведінкою негативно впливають на них. Сприяння створенню необхідних умов для проживання та виховання дітей у сім’ях, які б виключали несприятливе побутове оточення та негативний вплив осіб з антигромадською поведінкою, а також забезпечувати соціальний супровід сімей у кризовій ситуації Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області,
Черкаська місцева прокуратура,
Служба у справах дітей.
2016-2020 роки
  1. Попередження злочинів у сфері економічних відносин
4.1 З метою виявлення фактів самозахоплень земельних ділянок та самовільного будівництва на них організувати проведення перевірок законності розміщення об'єктів в охоронних зонах міста (інженерні, водопровідні та каналізаційні мережі, тощо) Департамент архітектури та містобудування,
Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області
Постійно
4.2 Проведення заходів, спрямованих на виявлення та документування діяльності підпільних цехів з виготовлення та реалізації фальсифікованої продукції, у першу чергу підакцизної Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області Постійно
4.3 Проведення заходів щодо запобігання та викриття фактів навмисного банкротства підприємств або намагання рейдерського захоплення Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області Постійно
4.4 Проводити перевірки суб’єктів господарювання щодо дотримання правил торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, в тому числі заборону їх продажу неповнолітнім, з залученням громадських формувань та організацій Управління інспектування Черкаської міської ради,
Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області
Постійно
4.5 Здійснювати заходи щодо ліквідації «стихійної», вуличної торгівлі у заборонених місцях Управління інспектування,
Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області
Постійно
4.6 Розробка та виконання скоординованих заходів для запобігання функціонуванню  підприємницьких структур, підконтрольних організованій злочинності через фіктивні фірми, «конвертаційні центри», за допомогою яких відбувається незаконна конвертація коштів або їх переведення із безготівкових в готівкову, а також контроль рахунків банків-нерезидентів, що здійснюють розрахунки по контрактах через треті фірми, офшорні компанії, надають послуги нематеріального характеру та тих, які інвестують в українську економіку гроші «сумнівного» походження, у тому числі беруть участь у приватизаційних процесах за рахунок коштів, отриманих від офшорних компаній Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області,
Черкаська місцева прокуратура
Постійно
  1. Створення системи «Безпечне місто»
5.1 Впровадити систему відеоспостереження «Безпечне місто», придбання камер відеоспостереження та програмного забезпечення, з можливістю розпізнавання державних номерних знаків транспортних засобів, обличчя людей, вимірювання температури тіла, тощо Департамент організаційного забезпечення, Управління інформаційної політики, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області 2016-2020 роки
5.2 Придбання необхідного телекомунікаційного обладнання з метою безперебійної роботи системи відеоспостереження (блоки живлення, акумуляторні батареї, антивандальні герметичні бокси) та інших супутніх товарів Департамент організаційного забезпечення,
Управління інформаційної політики
2016-2020 роки
5.3 Будівництво системи відеоспостереження             (з ПКД), послуги щодо приєднання до мережі Інтернет та користування нею, електричних мереж, монтаж, пусконалагодження, технічне обслуговування та ремонт телекомунікаційного обладнання (камер, блоків живлення, серверного обладнання, що були придбані за рахунок місцевого бюджету) та інші необхідні послуги Департамент організаційного забезпечення,
Управління інформаційної політики
2016-2020 роки
5.4 Надання субвенції Головному Управлінню Національної поліції в Черкаській області на придбання обладнання для співфінансування обласної Програми профілактики та протидії злочинності у Черкаській області на 2020-2024 роки «Безпечна Черкащина» з умовою  надання обов’язкового доступу посадовим особам виконавчого органу Черкаської міської ради в якості адміністратора системи «Безпечна Черкащина» Управління інформаційної політики, ГУНП в Черкаській області 2020
рік
Покращення матеріально-технічного забезпечення та умов роботи міських підрозділів поліції, Державних установ «Черкаський слідчий ізолятор», «Черкаська виправна колонія (№ 62)
6.1 Надання субвенції Управлінню патрульної поліції в місті Черкаси ДПП НПУ для придбання необхідних матеріально-технічних засобів (автомобільні відеореєстратори, карти пам’яті, сервери, монітори, клавіатури, мишки, концентратори, зчитувачі флеш-карт, зарядні пристрої, жорсткі диски, мережеві фільтри, диски DVD-R, багатофункціональні пристрої, ноутбуки, велосипеди, шоломи, рюкзаки, кеди, шорти, футболки, аптечки, тощо) Департамент організаційного забезпечення,
Управління інформаційної політики,
Управління патрульної поліції в місті Черкаси ДПП НПУ
2016-2020 роки
6.2 Надання субвенції Регіональному сервісному центру в Черкаській області МВСУ для проведення капітального ремонту приміщення Департамент організаційного забезпечення,
Регіональний сервісний центр в Черкаській області МВСУ
2016
рік
6.3 Надання субвенції державній установі «Черкаський слідчий ізолятор» на проведення капітальних ремонтів будівель та споруд установи Управління інформаційної політики,
Державна установа «Черкаський слідчий ізолятор»
2020
рік
6.4 Надання субвенції державній установі «Черкаська виправна колонія (№ 62) на закупівлю будівельних матеріалів для проведення поточних ремонтів будівель та споруд Управління інформаційної політики,
Державна установа «Черкаська виправна колонія (№ 62)»
2020
рік
6.5 Надання субвенції Головному Управлінню Національної поліції в Черкаській області на придбання важкого захисного костюму EOD9 в повній комплектації з фільтрами 1-го рівня та ремкомплектом Управління інформаційної політики, ГУНП в Черкаській області 2020
рік
 
VI. Обсяги і джерела фінансування програми
 
Фінансування витрат на реалізацію заходів Програми здійснюється в межах асигнувань передбачених у міському бюджеті по КПКВК 2317370 «Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій», 2318230 «Інші заходи громадського порядку та безпеки» та 2319800 «Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів». Видатки з метою надання субвенції державному бюджету здійснювати відповідно до вимог Бюджетного Кодексу України. Головними розпорядниками коштів є – Департамент організаційного забезпечення Черкаської міської ради, Управління інформаційної політики Черкаської міської ради. Відповідальними виконавцями Програми є – Департамент організаційного забезпечення Черкаської міської ради, Управління інформаційної політики Черкаської міської ради, виконавцями - Головне управління Національної поліції в Черкаській області, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області, Управління патрульної поліції в місті Черкаси ДПП НПУ, Регіональний сервісний центр в Черкаській області МВСУ, Черкаська місцева прокуратура, державна установа «Черкаський слідчий ізолятор», Державна установа «Черкаська виправна колонія (№ 62)». Відповідальний виконавець у процесі виконання Програми забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації відповідної Програми у межах визначених бюджетних призначень.
Головний розпорядник коштів в межах своїх повноважень здійснює оцінку ефективності Програми, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів. Оцінка ефективності Програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників, а також іншої інформації, що міститься у бюджетному запиті, кошторисі, паспорті бюджетної Програми.
Результати оцінки ефективності бюджетних програм, у тому числі висновки органів виконавчої влади, уповноважених на здійснення фінансового контролю за дотриманням бюджетного законодавства, є підставою для прийняття рішень про внесення в установленому порядку змін до бюджетних призначень поточного бюджетного періоду, відповідних пропозицій до проекту бюджету на плановий бюджетний період та до прогнозу бюджету на наступні за плановим бюджетні періоди, включаючи зупинення реалізації відповідних бюджетних Програм.
Фінансування може здійснюватись і за рахунок інших джерел, якщо це не суперечить чинному законодавству.
Визначити такі напрямки використання бюджетних коштів по Програмі:
(тис. грн.)

з/п
Напрямки використання коштів 2016
рік
факт
2017
рік
факт
2018
рік
факт
2019
рік
факт
2020
рік
1 Придбання камер відеоспостереження для розширення системи «Безпечне місто» роботизованих та направленої дії, (з монтажем) 761,688 0,0 40,000 0,0 0,0
2 Послуги з технічного обслуговування та ремонту телекомунікаційного обладнання
 
28,529 5,997 159,974 0,0 0,0
3 Будівництво системи відеоспостереження (з ПКД), проведення мережі Інтернет 0,0 0,0 50,000 0,0 0,0
4 Послуги з приєднання камер відеоспостереження до електричних мереж (робота по підключенню та виключенню електроустановки до 1000 В комутаційним апаратом. Автопослуги) 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
5 Оплата за електропостачання спожите камерами відеоспостереження 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
6 Послуга доступу до мережі Інтернет 0,0 0,0 26,0 0,0 0,0
7 Субвенція Черкаському відділу поліції ГУНП в Черкаській області для придбання необхідних матеріально-технічних засобів 117,488 52,699 0,0 0,0 0,0
8 Субвенція Черкаському відділу поліції ГУНП в Черкаській області для проведення капітального ремонту приміщення 345,000 491,220 0,0 0,0 0,0
9 Субвенція Управлінню патрульної поліції в місті Черкаси ДПП НПУ для придбання необхідних матеріально-технічних засобів 0,0 192,538 0,0 0,0 0,0
10 Субвенція Регіональному сервісному центру в Черкаській області МВСУ для проведення капітального ремонту приміщення 3366,521 0,0 0,0 0,0 0,0
11 Субвенція Черкаській місцевій прокуратурі для проведення поточного ремонту приміщення 100,000 200,000 0,0 0,0 0,0
12 Субвенція державній установі «Черкаський слідчий ізолятор» на проведення капітальних ремонтів будівель та споруд 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
13 Cубвенція державній установі «Черкаська виправна колонія (№ 62) на закупівлю будівельних матеріалів для проведення поточних ремонтів будівель та споруд 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
14 Субвенція Головному Управлінню Національної поліції в Черкаській області на придбання важкого захисного костюму EOD9 в повній комплектації з фільтрами 1-го рівня та ремкомплектом 0,0 0,0 0,0 0,0 3000,000
15 Субвенція Головному Управлінню Національної поліції в Черкаській області на придбання обладнання для співфінансування обласної Програми профілактики та протидії злочинності у Черкаській області на 2020-2024 роки «Безпечна Черкащина»         3509,710
  Разом по Програмі 4719,226 940,455 250,000 0,0 6509,710
 
 
 
 
 
VIII. Результативні показники, що характеризують виконання Програми
№ з/п Показники Од.
виміру
Показники по роках
2016 2017 2018 2019 2020
1 ЗАТРАТ
1.1 Загальний фонд Грн. 145,517 430,231 200,000 0,0 368,830
1.2 Спеціальний фонд
(бюджет розвитку)
Грн. 4573,709 510,224 50,000 0,0 6140,880
1.3. Прогнозна кількість камер відеоспостереження Шт. 25 25 25 25 25
1.4 Кількість громадських формувань Од-ць 14 15 16 17 18
1.5 Площа покрівель, що планується капітально  відремонтувати в будівлях «Черкаського слідчого ізолятора» м2 - - - - 2420
1.6 Кількість осіб, що працює/ перебуває під охороною в СІЗО Осіб - - - - 176/407
1.7 Площа гуртожитків та дисциплінарного ізолятора «Черкаської виправної колонії (№ 62)» в яких планується зробити поточний ремонт м2 - - - - 2716,5
1.8 Площа покрівлі котельні «Черкаської виправної колонії (№ 62)», яку планується відремонтувати м2 - - - - 500
1.9 Кількість одиниць важких захисних костюмів EOD9 що планується придбати Од. - - - - 1
2. ПРОДУКТ
2.1 Фактична кількість встановлених камер Шт. 14 0 0 0 0
2.2 Розміщено інформаційні матеріали, що спрямовані на пропаганду здорового способу життя, запобігання проявам ксенофобії, расової та етнічної дискримінації, жорстокості серед молоді та дітей Од-ць 50 50 50 50 50
2.3 Розповсюджено інформаційну пам’ятку серед жителів міста Черкаси Шт. - - - - 10000
2.4 Проведено інформаційно-пропагандистських кампаній, тематичних акцій, з питань правового виховання громадян, особливо серед неповнолітніх Од-ць 20 20 20 20 20
2.5 Проведено рейдів перевірок з метою виявлення дітей, які схильні до бродяжництва, вживання алкогольних напоїв, наркотичних та тютюнових засобів Од-ць 50 50 50 50 50
2.6 Проведено перевірок суб’єктів господарювання щодо дотримання правил торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами Од-ць 50 50 50 50 50
2.7 Проведено рейдів з метою виявлення фактів розкрадань люків, решіток, ліфтового обладнання, тощо та роз’яснювальних бесід з власниками пунктів прийому металобрухту щодо недопущення прийому зазначених елементів Од-ць 50 50 50 50 50
2.8 Проведено рейдів з метою виявлення фактів самозахоплень земельних ділянок та самовільного будівництва на об'єктах в охоронних зонах міста (інженерні, водопровідні та каналізаційні мережі) К-сть 50 50 50 50 50
2.9 Зареєстровано злочинів Од-ць 8500 7650 6885 6196 5576
2.10 Зареєстровано тяжких та особливо тяжких злочинів Од-ць 1850 1665 1498 1348 1213
2.11 Зареєстровано крадіжок приватного майна Од-ць 4250 3825 3442 3098 2778
2.12 Зареєстровано незаконних заволодінь транспортними засобами Од-ць 63 57 51 45 41
2.13 Виявлено фактів незаконного обігу зброї та боєприпасів Од-ць 65 59 52 47 42
2.14 Виявлено злочинів у сфері обігу наркотичних речовин Од-ць 120 108 97 87 78
2.15 Злочини скоєні в громадських місцях Од-ць 1400 1260 1134 1020 918
2.16 Здійснення виїздів за повідомленнями про замінування, вибухів та виявлення вибухонебезпечних предметів в місті Од-ць - - - 2664 2600
3 ЕФЕКТИВНІСТЬ
3.1 Середня вартість  капітального ремонту 1м2 покрівель «Черкаського слідчого ізолятора» Грн. - - - - 600,00
3.2 Середня вартість поточного ремонту 1м2 камер «Черкаського слідчого ізолятора» Грн. - - - - 329,86
3.3 Середня вартість однієї одиниці спортивного інвентарю для «Черкаського слідчого ізолятора» Грн. - - - - 3,333
3.4 Середня вартість поточного ремонту 1м2 будівель гуртожитків та дисциплінарного ізолятора «Черкаської виправної колонії (№ 62)» Грн. - - - - 80,32
3.5 Середня вартість поточного ремонту 1м2 покрівлі котельні «Черкаської виправної колонії (№ 62)» Грн. - - - - 33,6
3.6 Середня вартість одного важкого захисного костюму Грн. - - - - 3000000
4 ЯКІСТЬ
4.1 Встановлення камер відеоспостереження до запланованих % 56 0 0 0 0
4.2 Зменшення зареєстрованих злочинів % 10 10 10 10 10
4.3 Зменшення зареєстрованих тяжких та особливо тяжких злочинів % 10 10 10 10 10
4.4 Зменшення зареєстрованих крадіжок приватного майна % 10 10 10 10 10
4.5 Зменшення зареєстрованих незаконних заволодінь транспортними засобами % 10 10 10 10 10
4.6 Зменшення виявлених фактів незаконного обігу зброї та боєприпасів % 10 10 10 10 10
4.7 Зменшення виявлених злочинів у сфері обігу наркотичних речовин % 10 10 10 10 10
4.8 Зменшення злочинів скоєних в громадських місцях % 10 10 10 10 10
4.9 Зменшення скарг відвідувачів: парків, скверів, набережної зони щодо порушень громадського порядку % 25 25 25 25 25
4.10 Питома вага капітально відремонтованої площі покрівель в загальній площі, що потребує ремонту в «Черкаському слідчому ізоляторі» % - - - - 100
4.11 Питома вага поточного ремонту камер до загальної потреби в «Черкаському слідчому ізоляторі» % - - - - 50
4.12 Придбання спортивного інвентарю до загальної потреби для «Черкаського слідчого ізолятора» % - - - - 100
4.13 Питома вага відремонтованої площі гуртожитків та дисциплінарного ізолятора «Черкаської виправної колонії (№ 62)» до загальної потреби % - - - - 100
4.14 Питома вага відремонтованої площі даху котельні «Черкаської виправної колонії (№ 62)» до загальної потреби % - - - - 100
4.15 Придбання важкого захисного костюму EOD9 для ГУНП в Черкаській області до загальної потреби % - - - - 100
4.16 Питома вага придбаного обладнання Головному Управлінню Національної поліції в Черкаській області  для створення системи  «Безпечна Черкащина» до  загальної потреби % - - - - 100
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Пояснювальна записка до проекту рішення:
 
Підстава: проект рішення підготовлено в зв’язку зі зверненнями: начальника ГУНП в Черкаській області від 16.06.2020 № 11575-01-21 та від 15.07.2020         № 13875-01-21
У разі виділення коштів Головному Управлінню Національної поліції в Черкаській області, заплановано придбати важкий захисний костюм EOD9 в повній комплектації з фільтрами 1-го рівня та ремкомплектом на суму 3 000 000 грн., та обладнання для співфінансування обласної Програми профілактики та протидії злочинності у Черкаській області на 2020-2024 роки «Безпечна Черкащина» на суму 3 509 710 грн.
Всього – 6 509 710 грн.
Разом –6509,710 грн.
 
 
Начальник управління
інформаційної політики                                                               А.О. Крилов
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

УКРАЇНА
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА ДЕПАРТАМЕНТ ФІНАНСОВОЇ ПОЛІТИКИ
DEPARTMENT OF FINANCIAL POLICY
вул. Б. Вишневецького, 36, м. Черкаси, 18000, кодЄДРПОУ 38764629, тел. (0472)36-02-82, факс 33-11-97        e-mail: fin_mvk@dfp.ck.ua, finck@ukr.net, web: www.dfpck.gov.ua
26.08.2020 № 1341/18-06                       Управління інформаційної політики ЧМР
Експертний висновок (заперечення) до рішення міської ради
«Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 13.05.2016 №
2-579 «Про затвердження Програми забезпечення правопорядку в місті
Черкаси на 2016-2020 роки» (надалі - проект Програми)
Розглянувши запропоновані зміни до Програми по суті та в межах компетенції, заперечуємо щодо винесення даного проекту рішення на розгляд міської ради з наступних причин.
По-перше, запропоновані зміни до Програми передбачають в рамках реалізації заходів програми надання трансфертів з міського бюджету ГУНП в Черкаській області (вищий орган - міністерство внутрішніх справ України) тобто установі, діяльність якої повинна забезпечуватись за рахунок бюджетного фінансування в межах, передбачених Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік.
Пункт 1 ст. 105 Закону України «Про Національну поліцію» визначає, що фінансування і матеріально-технічне забезпечення поліції здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України, а також інших джерел, не заборонених законом.
Статтею 87 Бюджетного кодексу України перелічені вище видатки відносяться до видатків, які здійснюються з Державного бюджету України.
При цьому, статтею 85 Бюджетного кодексу України забороняється планувати та здійснювати видатки, не віднесені до місцевих бюджетів Кодексом, а також здійснювати впродовж бюджетного періоду видатки на утримання бюджетних установ одночасно з різних бюджетів, крім випадків, коли такі видатки здійснюються за рішенням відповідної місцевої ради за рахунок вільного залишку бюджетних коштів або перевиконання дохідної частини загального фонду місцевого бюджету за умови відсутності заборгованості такого бюджету за захищеними статтями видатків протягом року на будь-яку дату або за рішенням Кабінету Міністрів України.
По-друге, запропоновані зміни до Програми передбачають співфінасування обласної Програми профілактики та протидії злочинності у

Черкаській області на 2020-2024 роки «Безпечна Черкащина» (затверджена рішенням Черкаської обласної ради від 12.03.2020 № 36-37/VII), яка розрахована на 4 роки, тоді як Програма, до якої вносяться зміни, діє лише до кінця поточного року. Виходячи з цього, можливо взагалі скасувати дану міську програму та розробити замість неї нову, яка б відповідала спільній меті профілактики та протидії злочинності.
Також, в поданому проекті змін до Програми, який по суті передбачає внесення змін до діючої Програми лише в частині надання субвенції Головному Управлінню Національної поліції в Черкаській області, не було доповнено показниками продукту, якості та ефективності, що б давали змогу в подальшому оцінити ефективність бюджетної програми в частині використання бюджетних коштів та досягнутих результатів встановлених програмою.
Показники продукту, ефективності та якості повинні бути чіткими, зрозумілими та такими, які можна вимірити, обчислити, порівняти, дати оцінку ефективності реалізації заходів програми та раціонального витрачання бюджетних коштів, досягнення мети Програми.
По-третє, запропоновані зміни до програми, у разі їх прийняття, потребують збільшення видаткової частини міського бюджету на загальну суму 3000,0 тис. грн. Пояснювальна записка до проекту рішення не містить інформації щодо джерел покриття цих витрат на 2020 рік, відсутні збалансовані пропозиції щодо можливого перерозподілу видатків в поточному році в межах одного або декількох головних розпорядників коштів.
Крім того, на сьогоднішній день нерозподілений вільний залишок бюджетних коштів відсутній. Також, за 7 місяців 2020 року планові показники доходів загального фонду на відповідний період виконані на 88,8 %, недоотримано доходів у сумі 145,3 млн. грн. За попередніми розрахунками до кінця року очікується невиконання планових показників доходів загального фонду у сумі більше 260,0 млн. грн., що ставить під загрозу фінансування першочергових статей бюджету та свідчить про те, що ресурс бюджету міста Черкаси є вкрай обмежений.
Враховуючи вищевикладене, відсутні фінансові можливості щодо виділення субвенцій з міського бюджету державному бюджету на загальну суму 3000,0 тис. грн.
Т. І. Харенко
Директор департаменту фінансової політики
Чсберяк О В 36-02-83