Відповідно до п. 22 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою створення необхідних умов для реалізації заходів із промоції міста Черкаси, розглянувши пропозиції департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення Черкаської міської ради від від 15.06.2021 № 6-30 «Про затвердження Програми промоції м. Черкаси на 2021 -2025 роки», а саме:
1.1. Викласти розділ «Обсяги і джерела фінансування програми» у новій редакції:
ОБСЯГИ І ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ПРОГРАМИ
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету (загального фонду та спеціального фонду) у межах планових призначень, що передбачені рішенням міської ради про міський бюджет на відповідний бюджетний рік.
№ п/п |
Напрями використання коштів |
Загальний фонд та спеціальний фонд, тис.грн.
(прогнозні обсяги) |
2021 р. |
2022 р. |
2023 р. |
2024 р. |
2025 р. |
1. |
Cтворення, підтримка та модернізація промоційного сайту міста Черкаси |
270,00 |
21,24 |
21,06 |
21,06 |
21,06 |
2. |
Cтворення, підтримка та модернізація мобільного додатку міста Черкаси |
- |
- |
358,02 |
21,06 |
21,06 |
3. |
Розробка дизайну (макетування) промоційної продукції (в т.ч. для поширення в мережі Інтернет) про місто Черкаси |
10,00 |
15,93 |
15,7 |
15,79 |
15,79 |
4. |
Верстка, переклад, друк, видання та розповсюдження промоційної літератури (книги, журнали, каталоги, брошури, буклети, афіші, плакати, календарі, листівки, фірмові конверти, карти, ігри тощо); виготовлення сувенірної продукції (брендований одяг, чашки, керамічні вироби, шкатулки, браслети, брелки, ручки, годинники, пакети, екосумки, магніти, флешки, щоденники й планінги, гаджети тощо). |
62,00 |
150,80 |
149,52 |
149,52 |
149,52 |
5. |
Замовлення послуг фотографування, відеозапису та створення промоційних аудіо-, відеороликів та інших мультимедійних матеріалів про місто Черкаси |
37,50 |
185,85 |
78,97 |
78,97 |
78,97 |
6. |
Розміщення зовнішньої реклами з метою промоції міста Черкаси |
50,00 |
132,75 |
131,62 |
131,62 |
131,62 |
7. |
Замовлення послуг просування в соціальних мережах (таргетована реклама в мережі Інтернет, SMM тощо) |
40,00 |
158,23 |
94,77 |
94,77 |
94,77 |
8. |
Організація заходів спрямованих на промоцію міста Черкаси |
15,00 |
201,78 |
305,37 |
273,78 |
273,78 |
9. |
Розробка та впровадження бренду міста Черкаси, його просування |
350,0
|
- |
- |
- |
- |
10. |
Участь у міжнародних та всеукраїнських промоційних заходах (конференції, форуми, виставки тощо). |
15,00 |
15,93 |
15,79 |
15,79 |
15,79 |
11. |
Проведення конкурсів на створення оригінального туристичного продукту |
15,00 |
31,86 |
31,59 |
31,59 |
31,59 |
12 |
Промоція
б’єктів туристичної інфраструктури |
174,00 |
- |
- |
- |
- |
|
Разом |
1 038,5 |
914,37 |
1 202,50 |
833,95 |
833,95 |
Всього |
4 823,27 |
Головним розпорядником коштів міського бюджету по видаткам на реалізацію Програми є департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради. До фінансування заходів програми також можуть бути залучені і інші джерела, відповідно до чинного законодавства.
1.2. У таблиці розділу «Очікуваний кінцевий результат виконання програми» додати п.12 і викласти таблицю в новій редакції:
№ п/п |
Очікувані показники |
Одиниця виміру |
Прогнозний обсяг коштів, тис.грн. |
2021 р. |
2022 р. |
2023 р. |
2024 р. |
2025 р. |
1 |
Показник затрат |
|
|
|
|
|
|
1.1 |
Оплата послуг з розробки, створення та підтримки промоційного сайту міста Черкаси |
т
с.грн. |
270,00 |
21,24 |
21,06 |
21,06 |
21,06 |
|
Показник продукту |
|
|
|
|
|
|
1.2 |
Кількість створених сайтів |
одиниць |
1 |
- |
- |
- |
- |
|
Кількість наданих послуг з підтримки та модернізації сайту |
одиниць |
- |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Показник ефективності |
|
|
|
|
|
|
1.3 |
Середні витрати на одиницю продукту |
тис. грн. |
270,00 |
21,24 |
21,06 |
21,06 |
21,06 |
|
Показник якості |
|
|
|
|
|
|
1.4 |
Кількість охоплених сайтом користувачів мережі Інтернет |
тис. одиниць |
15,00 |
15,00 |
20,00 |
20,00 |
20,00 |
2 |
Показник затрат |
|
|
|
|
|
|
2.1 |
Оплата послуг зі створення, підтримки та модернізації мобільного додатку міста Черкаси |
тис. грн. |
- |
- |
358,02 |
21,06 |
21,06 |
|
Показник продукту |
|
|
|
|
|
|
2.2 |
Кількість створених додатків |
одиниць |
- |
- |
1 |
- |
- |
|
Кількість наданих послуг із підтримки та модернізації додатку |
одиниць |
- |
- |
- |
1 |
1 |
|
Показник ефективності |
|
|
|
|
|
|
2.3 |
Середні витрати на одиницю продукту |
тис.грн |
- |
- |
358,02 |
21,06 |
21,06 |
|
Показник якості |
|
|
|
|
|
|
2.4 |
Кількість скачувань додатку користувачами мережі Інтернет |
одиниць |
- |
- |
1000 |
1000 |
1000 |
3 |
Показник затрат |
|
|
|
|
|
|
3.1 |
Оплата послуг дизайну (макетування) промоційної продукції |
тис. грн. |
10,00 |
15,93 |
15,79 |
15,79 |
15,79 |
|
Показник продукту |
|
|
|
|
|
|
3.2 |
Кількість макетів |
одиниць |
5 |
8 |
8 |
8 |
8 |
|
Показник ефективності |
|
|
|
|
|
|
3.3 |
Середні витрати на одиницю продукту |
грн. |
2000 |
1991,25 |
1973,75 |
1973,75 |
1973,75 |
|
Показник якості |
|
|
|
|
|
|
3.4 |
Кількість користувачів, охоплених візуальною продукцією, створеною дизайнером |
тис. одиниць |
20,00 |
50,00 |
50,00 |
50,00 |
50,00 |
4 |
Показник затрат |
|
|
|
|
|
|
4.1 |
Верстка, переклад, друк, видання та розповсюдження промоційної літератури (книги, журнали, каталоги, брошури, буклети, афіші, плакати, календарі, листівки, фірмові конверти, карти, ігри тощо); виготовлення сувенірної продукції (брендований одяг, чашки, керамічні вироби, шкатулки, браслети, брелки, ручки, годинники, пакети, екосумки, магніти, флешки, щоденники й планінги, гаджети тощо). |
тис.грн. |
62,00 |
150,80 |
149,52 |
149,52 |
149,52 |
|
Показник продукту |
|
|
|
|
|
|
4.2 |
Кількість друкованих матеріалів та сувенірів (книги, журнали, каталоги, брошури, буклети, афіші, плакати, календарі, листівки, фірмові конверти, карти, ігри тощо; брендований одяг, чашки, керамічні вироби, шкатулки, браслети, брелки, ручки, годинники, пакети, екосумки, магніти, флешки, щоденники й планінги, гаджети тощо |
одиниць |
3500 |
5000 |
5000 |
5000 |
5000 |
|
Показник ефективність |
|
|
|
|
|
|
4.3 |
Середні витрати на одиницю продукту |
грн. |
17,71 |
30,16 |
29,90 |
29,90 |
29,90 |
|
Показник якості |
|
|
|
|
|
|
4.4 |
Кількість відвідувачів міста, які отримали друкований матеріал чи сувенір |
одиниць |
3500 |
5000 |
5000 |
5000 |
5000 |
5 |
Показник затрат |
|
|
|
|
|
|
5.1 |
Оплата послуг фотографа, відеооператора, монтувальника для створення промоційних мультимедійних матеріалів про місто Черкаси |
тис. грн |
37,50 |
185,85 |
78,97 |
78,97 |
78,97 |
|
Показник продукту |
|
|
|
|
|
|
5.2 |
Кількість створених мультимедійних матеріалів |
одиниць |
3 |
12 |
5 |
5 |
5 |
|
Показник ефективності |
|
|
|
|
|
|
5.3 |
Середні витрати на одиницю продукту |
тис. грн. |
12,50 |
15,49 |
15,78 |
15,78 |
15,78 |
|
Показник якості |
|
|
|
|
|
|
5.4. |
Кількість користувачів, охоплених мультимедійною продукцією після її публікації |
тис. оди-ниць |
20,00 |
50,00 |
50,00 |
50,00 |
50,00 |
6 |
П
казник затрат |
|
|
|
|
|
|
6.1 |
Оплата оренди площин для розміщення зовнішньої реклами |
тис. грн |
50,00 |
132,75 |
131,62 |
131,62 |
131,62 |
|
Показник продукту |
|
|
|
|
|
|
6.2 |
Кількість розміщених рекламних матеріалів |
одиниць |
10 |
25 |
25 |
25 |
25 |
|
Показник ефективності |
|
|
|
|
|
|
6.3 |
Середні витрати на одиницю продукту |
грн. |
5000 |
5310 |
5265 |
5265 |
5265 |
|
Показник якості |
|
|
|
|
|
|
6.4. |
Кількість міст, у яких поширено рекламу про місто Черкаси |
одиниць |
6 |
6 |
6 |
6 |
6 |
7. |
Показник затрат |
|
|
|
|
|
|
7.1 |
Оплата послуг просування в соціальних мережах (таргетована реклама в мережі Інтернет, SMM) |
тис. грн. |
40,00 |
158,23 |
94,77 |
94,77 |
94,77 |
|
Показник продукту |
|
|
|
|
|
|
7.2 |
Кількість промо-кампаній з просування |
одиниць |
5 |
21 |
13 |
13 |
13 |
|
Показник ефективності |
|
|
|
|
|
|
7.3 |
Середні витрати на одну послугу з просування |
грн. |
000 |
7535 |
7290 |
7290 |
7290 |
|
Показник якості |
|
|
|
|
|
|
7.4 |
Кількість користувачів, охоплених рекламною кампанією |
тис. оди-ниць |
50,00 |
70,00 |
70,00 |
70,00 |
70,00 |
8. |
Показник затрат |
|
|
|
|
|
|
8.1 |
Організація заходів спрямованих на промоцію міста |
тис. грн. |
15,00 |
201,78 |
05,37 |
273,78 |
273,78 |
|
Показник продукту |
|
|
|
|
|
|
8.2 |
Кількість заходів |
одиниць |
1 |
5 |
6 |
5 |
5 |
|
Показник ефективності |
|
|
|
|
|
|
8.3 |
Середні витрати на один захід |
тис. грн |
15,00 |
40,36 |
50,90 |
54,60 |
54,60 |
|
Показник якості |
|
|
|
|
|
|
8.4 |
Кількість залучених учасників заходів |
тис. оди-ниць |
3,00 |
10,00 |
50,00 |
50,00 |
50,00 |
9. |
Показник затрат |
|
|
|
|
|
|
9.1 |
Участь у міжнародних та всеукраїнських промоційних заходах (конференції, форуми, виставки тощо). |
тис. грн. |
15,00 |
15,93 |
15,79 |
15,79 |
15,79 |
9.2 |
Показник продукту |
|
|
|
|
|
|
|
Кількість заходів |
одиниць |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
9.3 |
Показник ефективності |
|
|
|
|
|
|
|
Середні витрати на один захід |
тис. грн. |
15,00 |
15,93 |
15,79 |
15,79 |
15,79 |
|
Показник якості |
|
|
|
|
|
|
9.4 |
Кількість отриманих контактів, проведених зустрічей та переговорів у результаті участі в заході |
одиниць |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
10. |
Показник затрат |
|
|
|
|
|
|
10.1 |
Оплата послуг розробки та впровадження бренду міста Черкаси |
тис. грн. |
350,00 |
- |
- |
- |
- |
|
Показник продукту |
|
|
|
|
|
|
10.2 |
Кількість послуг |
одиниць |
1 |
- |
- |
- |
- |
|
Показник ефективності |
|
|
|
|
|
|
10.3 |
Середні витрати на замовлення послу
и розробки бренду та бренд-буку |
тис. грн. |
350,00 |
- |
- |
- |
- |
|
Показник якості |
|
|
|
|
|
|
10.4 |
Кількість створених продуктів |
одиниць |
1 |
- |
- |
- |
- |
11. |
Показник затрат |
|
|
|
|
|
|
11.1 |
Проведення конкурсів на створення оригінального туристичного продукту |
тис. грн. |
15,00 |
31,86 |
31,59 |
31,59 |
31,59 |
|
Показник продукту |
|
|
|
|
|
|
11.2 |
Кількість конкурсів |
одиниць |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
Показник ефективності |
|
|
|
|
|
|
11.3 |
Середні витрати на організацію та проведення конкурсу |
тис. грн. |
15,00 |
15,93 |
15,795 |
15,795 |
15,795 |
|
Показник якості |
|
|
|
|
|
|
11.4 |
Кількість створених під час конкурсу продуктів |
одиниць |
1 |
2 |
2 |
2 |
2 |
12. |
Показник затрат |
|
|
|
|
|
|
12.1 |
Інформаційно-промоційний захід із впровадження туристичної навігації |
одиниць |
1 |
- |
- |
- |
- |
|
Показник продукту |
|
|
|
|
|
|
12.2 |
Кількість придбаних смарт-таблиць, інформаційних пілонів та стел |
одиниць |
17 |
- |
- |
- |
- |
|
Показник ефективності |
|
|
|
|
|
|
12.3 |
Середні витрати на проведення заходу |
тис. грн |
15,00 |
- |
- |
- |
- |
|
Показник якості |
|
|
|
|
|
|
12.4 |
Кількість місць, де буде встановлено смарт-таблиці, стели та пілони |
одиниць |
7 |
- |
- |
- |
- |
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Чубіну А.С. та постійну комісію міської ради з питань охорони здоров’я, материнства, дитинства, сім’ї, соціального захисту, освіти, науки, культури, фізкультури та спорту. |