ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідачі:



Департамент освіти та гуманітарної політики

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XII

Скликання:

IX

Вид:

В цілому

Номер:

401-9-рд

Дата реєстрації:

24.09.2021

Проголосовано:

21.10.2021 12:15:01

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    28
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    13

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 401-9-рд















































































































Проект рішення
№ 401-9-рд
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА
Про внесення змін до  рішення міської ради від 15.06.2021       № 6-30 «Про затвердження Програми промоції м. Черкаси на 2021 -2025 роки»
           Відповідно до п. 22 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в       Україні», з метою створення необхідних умов для реалізації заходів із промоції міста Черкаси, розглянувши пропозиції департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до рішення Черкаської міської ради від від 15.06.2021 № 6-30 «Про затвердження Програми промоції м. Черкаси на 2021 -2025 роки», а саме:

       1.1. Викласти розділ «Обсяги і джерела фінансування програми» у новій редакції:

ОБСЯГИ І ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ПРОГРАМИ

 

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету (загального фонду та спеціального фонду) у межах планових призначень, що передбачені рішенням міської ради про міський бюджет на відповідний бюджетний рік.

 








































































































































№ п/п Напрями використання коштів Загальний фонд та спеціальний фонд, тис.грн.

(прогнозні обсяги)
2021 р. 2022 р. 2023 р. 2024 р. 2025 р.
1. Cтворення, підтримка та модернізація промоційного сайту міста Черкаси 270,00 21,24 21,06 21,06 21,06
2. Cтворення, підтримка та модернізація  мобільного додатку міста Черкаси - - 358,02 21,06 21,06
3. Розробка дизайну (макетування) промоційної продукції (в т.ч. для поширення в мережі Інтернет) про місто Черкаси 10,00 15,93 15,7 15,79 15,79
4. Верстка, переклад, друк, видання та розповсюдження промоційної літератури (книги, журнали, каталоги, брошури, буклети, афіші, плакати, календарі, листівки, фірмові конверти, карти, ігри тощо); виготовлення сувенірної продукції (брендований одяг, чашки, керамічні вироби, шкатулки, браслети, брелки, ручки, годинники, пакети, екосумки, магніти, флешки, щоденники й планінги, гаджети тощо). 62,00 150,80 149,52 149,52 149,52
5. Замовлення послуг фотографування, відеозапису та створення промоційних аудіо-, відеороликів та інших мультимедійних  матеріалів про місто Черкаси 37,50 185,85 78,97 78,97 78,97
6. Розміщення зовнішньої реклами з метою промоції міста Черкаси 50,00 132,75 131,62 131,62 131,62
7. Замовлення послуг просування в соціальних мережах (таргетована реклама в мережі Інтернет, SMM тощо) 40,00 158,23 94,77 94,77 94,77
8. Організація заходів спрямованих на промоцію міста Черкаси 15,00 201,78 305,37 273,78 273,78
9. Розробка та впровадження бренду міста Черкаси, його просування 350,0

 
- - - -
10. Участь у міжнародних та всеукраїнських промоційних заходах  (конференції, форуми, виставки тощо). 15,00 15,93 15,79 15,79 15,79
11. Проведення конкурсів на створення оригінального туристичного продукту 15,00 31,86 31,59 31,59 31,59
12 Промоція

б’єктів туристичної інфраструктури
174,00 - - - -
               Разом 1  038,5 914,37 1 202,50 833,95 833,95
Всього 4 823,27

     

Головним розпорядником коштів міського бюджету по видаткам на реалізацію Програми є департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської  міської  ради. До фінансування заходів програми також можуть бути залучені і інші джерела, відповідно до чинного законодавства.

 

  1.2. У таблиці розділу «Очікуваний кінцевий результат виконання програми» додати п.12 і викласти таблицю в новій редакції:

 




































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































№ п/п Очікувані показники Одиниця виміру Прогнозний обсяг коштів, тис.грн.
2021 р. 2022 р. 2023 р. 2024 р. 2025 р.
1 Показник затрат
1.1 Оплата послуг з розробки, створення та підтримки промоційного сайту міста Черкаси т

с.грн.
270,00 21,24 21,06 21,06 21,06
Показник продукту
1.2 Кількість створених сайтів одиниць 1 - - - -
Кількість наданих послуг з підтримки та модернізації сайту одиниць - 1 1 1 1
Показник ефективності
1.3 Середні витрати на одиницю продукту тис. грн. 270,00 21,24 21,06 21,06 21,06
Показник якості
1.4 Кількість охоплених сайтом користувачів мережі Інтернет тис. одиниць 15,00 15,00 20,00 20,00 20,00
2 Показник затрат
2.1 Оплата послуг зі створення, підтримки та модернізації  мобільного додатку міста Черкаси тис. грн. - - 358,02 21,06 21,06
Показник продукту
2.2 Кількість створених додатків одиниць - - 1 - -
Кількість наданих послуг із підтримки та модернізації додатку одиниць - - - 1 1
Показник ефективності
2.3 Середні витрати на одиницю продукту тис.грн - - 358,02 21,06 21,06
Показник якості
2.4 Кількість скачувань додатку користувачами мережі Інтернет одиниць - - 1000 1000 1000
3 Показник затрат
3.1 Оплата послуг дизайну (макетування) промоційної продукції тис. грн. 10,00 15,93 15,79 15,79 15,79
Показник продукту
3.2 Кількість макетів одиниць 5 8 8 8 8
Показник ефективності
3.3 Середні витрати на одиницю продукту грн. 2000 1991,25 1973,75 1973,75 1973,75
Показник якості
3.4 Кількість користувачів, охоплених візуальною продукцією, створеною дизайнером тис. одиниць 20,00 50,00 50,00 50,00 50,00
4 Показник затрат
4.1 Верстка, переклад, друк, видання та розповсюдження промоційної літератури (книги, журнали, каталоги, брошури, буклети, афіші, плакати, календарі, листівки, фірмові конверти, карти, ігри тощо);  виготовлення сувенірної продукції (брендований одяг, чашки, керамічні вироби, шкатулки, браслети, брелки, ручки, годинники, пакети, екосумки, магніти, флешки, щоденники й планінги, гаджети тощо). тис.грн. 62,00 150,80 149,52 149,52 149,52
Показник продукту
4.2 Кількість друкованих матеріалів та сувенірів (книги, журнали, каталоги, брошури, буклети, афіші, плакати, календарі, листівки, фірмові конверти, карти, ігри тощо; брендований одяг, чашки, керамічні вироби, шкатулки, браслети, брелки, ручки, годинники, пакети, екосумки, магніти, флешки, щоденники й планінги, гаджети тощо одиниць 3500 5000 5000 5000 5000
Показник ефективність
4.3 Середні витрати на одиницю продукту грн. 17,71 30,16 29,90 29,90 29,90
Показник якості
4.4 Кількість відвідувачів міста, які отримали друкований матеріал чи сувенір одиниць 3500 5000 5000 5000 5000
5 Показник затрат
5.1 Оплата послуг фотографа, відеооператора, монтувальника для створення промоційних мультимедійних  матеріалів про місто Черкаси тис. грн 37,50 185,85 78,97 78,97 78,97
Показник продукту
5.2 Кількість створених мультимедійних матеріалів одиниць 3 12 5 5 5
Показник ефективності
5.3 Середні витрати на одиницю продукту тис. грн. 12,50 15,49 15,78 15,78 15,78
Показник якості
5.4. Кількість користувачів, охоплених мультимедійною продукцією після її публікації тис. оди-ниць 20,00 50,00 50,00 50,00 50,00
6 П

казник затрат
6.1 Оплата оренди площин для розміщення зовнішньої реклами тис. грн 50,00 132,75 131,62 131,62 131,62
Показник продукту
6.2 Кількість розміщених рекламних матеріалів одиниць 10 25 25 25 25
Показник ефективності
6.3 Середні витрати на одиницю продукту грн. 5000 5310 5265 5265 5265
Показник якості
6.4. Кількість міст, у яких поширено рекламу про місто Черкаси одиниць 6 6 6 6 6
7. Показник затрат
7.1 Оплата послуг просування в соціальних мережах (таргетована реклама в мережі Інтернет, SMM) тис. грн. 40,00 158,23 94,77 94,77 94,77
Показник продукту
7.2 Кількість промо-кампаній з просування одиниць 5 21 13 13 13
Показник ефективності
7.3 Середні витрати на одну послугу з просування грн.

000
7535 7290 7290 7290
Показник якості
7.4 Кількість користувачів, охоплених рекламною кампанією тис. оди-ниць 50,00 70,00 70,00 70,00 70,00
8. Показник затрат
8.1 Організація заходів спрямованих на промоцію міста тис. грн. 15,00 201,78

05,37
273,78 273,78
Показник продукту
8.2 Кількість заходів одиниць 1 5 6 5 5
Показник ефективності
8.3 Середні витрати на один захід тис. грн 15,00 40,36 50,90 54,60 54,60
Показник якості
8.4 Кількість залучених учасників заходів тис. оди-ниць 3,00 10,00 50,00 50,00 50,00
9. Показник затрат
9.1 Участь у міжнародних та всеукраїнських промоційних заходах  (конференції, форуми, виставки тощо). тис. грн. 15,00 15,93 15,79 15,79 15,79
9.2 Показник продукту
Кількість заходів одиниць 1 1 1 1 1
9.3 Показник ефективності
Середні витрати на один захід тис. грн. 15,00 15,93 15,79 15,79 15,79
Показник якості
9.4 Кількість отриманих контактів, проведених зустрічей та переговорів у результаті участі в заході одиниць 3 5 5 5 5
10. Показник затрат
10.1 Оплата послуг розробки та впровадження бренду міста Черкаси тис. грн. 350,00 - - - -
Показник продукту
10.2 Кількість послуг одиниць 1 - - - -
Показник ефективності
10.3 Середні витрати на замовлення послу

и розробки бренду та бренд-буку
тис. грн. 350,00 - - - -
Показник якості
10.4 Кількість створених продуктів одиниць 1 - - - -
11. Показник затрат
11.1 Проведення конкурсів на створення оригінального туристичного продукту тис. грн. 15,00 31,86 31,59 31,59 31,59
Показник продукту
11.2 Кількість конкурсів одиниць 1 2 2 2 2
Показник ефективності
11.3 Середні витрати на організацію та проведення конкурсу тис. грн. 15,00 15,93 15,795 15,795 15,795
Показник якості
11.4 Кількість створених під час конкурсу продуктів одиниць 1 2 2 2 2
12. Показник затрат
12.1 Інформаційно-промоційний захід із впровадження туристичної навігації одиниць 1 - - - -
Показник продукту
12.2 Кількість придбаних смарт-таблиць, інформаційних пілонів та стел одиниць 17 - - - -
Показник ефективності
12.3 Середні витрати на проведення заходу тис. грн 15,00 - - - -
Показник якості
12.4 Кількість місць, де буде встановлено смарт-таблиці, стели та пілони одиниць 7 - - - -

 

2. Контроль за виконанням  рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Чубіну А.С. та постійну комісію міської ради з питань охорони здоров’я, материнства, дитинства, сім’ї,  соціального захисту, освіти, науки, культури, фізкультури та спорту.



 












Міський голова А. В. Бондаренко



  

ДОДАТКИ

1 401-9-рд 24.09.21 (Експертний висновок (зауваження)).pdf Переглянути
2 401-9-рд 24.09.21 додаток (Пояснювальна записка).pdf Переглянути