ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1661-8-рд

 
Проєкт рішення
№ 1661-8-рд
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА
Про затвердження Програми
промоції м. Черкаси на
2020 – 2024 роки
Керуючись пунктом 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктом 21 частини першої статті 91 Бюджетного кодексу України, рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 18.12.2007 № 1722 «Про затвердження Положення про порядок розроблення міських програм, моніторингу та звітності про їх виконання та правила складання паспортів місцевих бюджетних програм», розглянувши пропозиції департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, Черкаська міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити Програму промоції м. Черкаси на 2020 – 2024 роки згідно
з додатком.
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ботнара Ю.А. та постійну комісію Черкаської міської ради з питань сприяння децентралізації, розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства, свободи слова та інформації, депутатської діяльності, законності та антикорупційної політики, конфлікту інтересів та контролю за здійсненням публічних закупівель (Шевченко Р.В.).
 
 
Міський голова                                                                              А.В. Бондаренко
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Пояснювальна записка
до проєкту рішення Черкаської міської ради
«Про затвердження Програми промоції м. Черкаси на 2020-2024 роки»
 
Кожне місто можна розглядати як територію, куди вигідно вкладати інвестиції, перспективно переїжджати, де комфортно жити та вести власний бізнес у порівнянні з будь-якими іншими регіонами. В умовах сьогодення зручне географічне положення, клімат або ж наявність природних ресурсів не завжди можуть забезпечити успіх території чи добробут населення.
Нині містам доводиться змагатися за інвестиції, фахівців, туристичні, економічні та культурні потоки. Як результат – усе вагомішою стала роль позиціонування території шляхом «просування» її локальних ексклюзивних відомостей та формування її іміджу.
Для усвідомлення власної унікальності місту потрібен бренд, який зможе зацікавити та привабити не лише інвесторів та туристів, але й нових жителів.
Програма промоції м. Черкаси на 2020-2024 роки спрямована на розробку та впровадження системи промоційних і маркетингових заходів для створення бренду міста, формування позитивного іміджу та просування інтересів міста як на його території, так і поза її межами.
Реалізація заходів зазначеної Програми здійснюється за рахунок коштів загального фонду міського бюджету в межах планових призначень на відповідний бюджетний рік. Програма відкрита для вдосконалення, а також – для інвесторів – фізичних чи юридичних осіб, які мають бажання та фінансові можливості для реалізації цікавих та корисних ініціатив, що можуть популяризувати наше прекрасне місто.
 
 
Директор департаменту освіти
та гуманітарної політики
Черкаської міської ради                                                      С.П. Воронов