ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Управління інспектування

Підготував:

Управління інспектування

Галузь:

Галузева

Статус:

Новий проєкт

Дата:

29.01.2020

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1573-8-рд
Про  внесення  змін до рішень Черкаської  міської  ради   від 20.09.2016 № 2-929, від 23.05.2013 № 3-1682 (стосовно збільшення штатної чисельності  управління інспектування)

 
 
              Проект рішення
            № 1573-8-рд
    ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА    
               
                 
Про  внесення  змін до рішень Черкаської  міської  ради   від 20.09.2016      №   2-929,       від 23.05.2013 № 3-1682 (стосовно збільшення                  штатної чисельності            управління інспектування)          
               
                 
На підставі пункту 5 частини 1 статті 26, пункту 6 частини 4 статті 42, частини 4 статті 54 та статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Черкаська міська рада
 
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення Черкаської міської ради від 20.09.2016 № 2-929 «Про утворення виконавчих органів ради та внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682» виклавши пункт 3 цього рішення у новій редакції:
 
«3. Утворити шляхом виділу зі складу департаменту архітектури, містобудування та інспектування Черкаської міської ради (код ЄДРПОУ: 38715770) юридичну особу – управління інспектування Черкаської міської ради чисельністю 26 штатних одиниць у складі:
3.1. Відділу адміністративної роботи;
3.2. Відділу юридичного забезпечення;
3.3. Відділу інспектування».
 
2. Внести зміни до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682 «Про структуру, загальну чисельність апарату Черкаської міської ради та її виконавчих органів», виклавши пункт 6 цього рішення у новій редакції:
 
«6. Затвердити структуру виконавчих органів Черкаської міської ради, штат керівництва міської ради та її виконавчого комітету, загальну чисельність керівництва та виконавчих органів ради (додається)».
 
3. Міському голові Бондаренку А. В.:
3.1 Затвердити штатний розпис управління інспектування Черкаської міської ради.
3.2. Здійснити інші заходи, пов’язані з прийняттям цього рішення, відповідно до чинного законодавства України.
 
4. Вважати таким, що втратило чинність рішення Черкаської міської ради від 12.06.2018 № 2-3396 «Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 20.09.2016 № 2-929 «Про утворення виконавчих органів ради та внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682» та від 23.05.2013 № 3-1682 «Про структуру, загальну чисельність апарату Черкаської міської ради та її виконавчих органів» Черкаської міської ради».
 
5. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Бондаренка А. В.
 
                 
                 
Міський голова         А.В. Бондаренко
 

Пояснювальна записка
до проекту рішення Черкаської міської ради «Про внесення змін до рішень Черкаської міської ради від 20.09.2016 № 2-929, від 23.05.2013 № 3-1682 (стосовно збільшення штатної чисельності управління інспектування)
 
Рішенням Черкаської міської ради від 20.09.2016 № 2-929 утворено шляхом виділу зі складу департаменту архітектури, містобудування та інспектування Черкаської міської ради юридичну особу - управління інспектування Черкаської міської ради (далі – Управління), яке складається з двох відділів – відділу інспектування та відділу адміністративної роботи.
         На сьогоднішній день згідно із штатним розписом управління інспектування, затвердженим розпорядженням міського голови від 02.09.2019 №403-р (к) у відділі інспектування управління працює 13 головних спеціалістів, які у відповідності до положення про управління здійснюють наступні функції:
  •  здійснюють контроль за дотриманням відповідними підприємствами усіх форм власності, установами, організаціями, юридичними, фізичними особами, мешканцями міста рішень міської ради, виконавчого комітету  та розпоряджень міського голови з питань екології та раціонального природокористування, архітектури, містобудування та рекламної діяльності, землекористування, торгівлі, побутового обслуговування, послуг, ресторанного господарства, ринків та розважального бізнесу, вуличної інфраструктури, транспортного обслуговування та зв’язку, інформаційних технологій та дорожнього господарства;
  • проводять заходи щодо протидії торгівлі у невстановлених місцях (за необхідності проводять чергування);
  • взаємодіють з правоохоронними органами з питань попередження та припинення правопорушень у сфері благоустрою;
  • здійснюють контроль за дотриманням санітарного стану вулиць, парків, скверів, прибережно-захисних смуг водних об’єктів міста;
  • здійснюють контроль за утриманням суб'єктами господарювання прилеглої території;
  • здійснюють контроль за утриманням в належному санітарному та технічному стані прибудинкових територій;
  • здійсненюють контроль за станом благоустрою присадибних ділянок в приватному секторі забудови;
  • здійснюють контроль за станом фасадів будівель та споруд у відповідності до правил благоустрою;
  • розглядають листи, скарги, звернення громадян, громадських об’єднань, державних, недержавних підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування, адвокатські та депутатські запити та вживають заходи щодо усунення порушень чинного законодавства;
  • складають обов’язкові до виконання приписи щодо усунення порушень з питань, які входять до компетенції управління;
  • складають акти фіксації виявлених порушень та адміністративні протоколи про адміністративні правопорушення в межах компетенції та порядку передбаченим чинним законодавством.
  • виявляють незаконно встановлені тимчасові споруди та рекламні засоби на території міста відповідно вимог чинного законодавства;
  • здійснюють підготовку проектів рішень виконавчого комітету про демонтаж самовільно встановлених тимчасових споруд та після прийняття виконавчим комітетом рішень про демонтаж, організовують проведення демонтажу тимчасових споруд та рекламних засобів.
Така кількість інспекторів є недостатньою для забезпечення ефективного контролю за всією територією міста Черкаси, що призводить до засміченості міста в цілому, загального враження неприбраності міста, а також неприпустимо низькій у такому випадку кількості надходжень до бюджету від штрафних санкцій.
Крім того останнім часом значно збільшилась кількість звернень громадян, доручень та депутатських звернень, що надходять для розгляду головними спеціалістами відділу інспектування, що додатково займає час інспекторів та робить неможливим покращення рівня задоволеності громадян роботою, яку виконує відділ інспектування відповідно до покладених на нього повноважень.
             Збільшення чисельності відділу інспектування управління на 4 штатні одиниці надасть можливість забезпечити дієвий контроль за виконанням вимог нормативно-правових актів у сфері благоустрою, протидії торгівлі у невстановлених місцях, збільшить надходження до міського бюджету шляхом складання протоколів про адміністративні правопорушення.
Крім того, одним із основних напрямків роботи управління є організація та проведення демонтажу незаконних тимчасових споруд та рекламних засобів. Несанкціоноване розміщення тимчасових споруд та рекламних засобів створює незручні, а іноді і небезпечні умови для мешканців міста, адже такі споруди мають неналежний технічний стан, обмежують прохід до зупинок громадського транспорту, встановлені на інженерних мережах та тротуарах, перешкоджають роботі екстрених та комунальних служб. У деяких тимчасових спорудах, які розміщені біля навчальних закладів, здійснюється продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
Управлінням інспектування значно посилено роботу у даному напрямку та у 2019 році на виконання рішень виконавчого комітету Черкаської міської ради організовано та проведено демонтаж 18 тимчасових споруд та 15 рекламних засобів (для прикладу у 2018 році демонтовано лише 7 ТС та 7 РЗ). Однак налічується ще понад 200 незаконних тимчасових споруд та 230 рекламних засобів, які необхідно демонтувати.
Слід зауважити, що важливим аспектом у проведенні демонтажу тимчасових споруд та рекламних засобів, який здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, є подальше повернення витрачених коштів до бюджету шляхом їх добровільної сплати власниками демонтованих об’єктів, а також стягнення даних коштів у судовому порядку.
На сьогоднішній день згідно зі штатним розписом в управлінні працює лише один головний спеціаліст- юрисконсульт, який відповідно до покладених на нього завдань та обов’язків здійснює юридичне та адміністративне забезпечення виконання підрозділами управління їхніх повноважень; готує проекти рішень та їх внесення на розгляд Черкаської міської ради та її виконкому з питань, що відносяться до компетенції управління; розглядає листи, скарги, звернення громадян, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій та вживає заходи щодо усунення порушень чинного законодавства; представляє інтереси управління в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів та ін.
Активна робота управління у напрямку виявлення, організації та проведення демонтажів незаконних ТС та РЗ, потягла за собою значне збільшення судових спорів щодо оскарження власниками ТС та РЗ дій управління, що призвело до великого навантаження на головного спеціаліста – юрисконсульта. Забезпечення якісного представництва управління у судах, своєчасна підготовка та надання до суду процесуальних документів та доказів має важливе значення, як для інтересів управління та виконавчого комітету, на підставі рішень якого управлінням проводиться демонтаж, так і для громади міста вцілому, адже підтверджує законність дій органу місцевого самоврядування з демонтажу незаконних об’єктів та підвищує його авторитет серед мешканців міста. Крім того підтвердження правомірності дій управління з демонтажу незаконних споруд, стимулює власників інших незаконних ТС та РЗ для проведення самостійного демонтажу таких об’єктів.
Наразі, з урахуванням кількості незаконних ТС та РЗ, які необхідно демонтувати, з метою забезпечення юридичного супроводу управління під час проведення демонтажу, представництва інтересів у судовому порядку в спорах щодо оскарження дій управління та забезпечення стягнення коштів витрачених з міського бюджету на проведення демонтажу, виникла необхідність у збільшенні штатної одиниці головного спеціаліста – юрисконсульта на 1 особу та утворенні відділу юридичного забезпечення управління інспектування.
         Також в управлінні інспектування згідно з штатним розписом працює головний бухгалтер, який відповідно до посадових обов’язків забезпечує виконання покладених на управління завдань щодо організації бухгалтерського обліку та господарсько-фінансової діяльності; планує та розробляє бюджетні запити, поточні плани асигнувань, подає їх на розгляд до департаменту фінансової політики; розробляє та складає кошторис витрат на утримання управління та організовує їх фінансування; нараховує заробітну плату, здійснює контроль за використанням фонду оплати праці, дотриманням фінансової дисципліни, правильністю нарахування та перерахування податків до державного бюджету, інших платежів та ін. Подає бюджетну, фінансову, статистичну та аналітичну звітність (проміжкову, щомісячну, щоквартальну, річну) до органів казначейства, податкової інспекції, пенсійного фонду та інших державних установ. Оформлює довідки про доходи кожному працівнику інспекції. Надає відповіді на інформаційні запити (депутатські, громадські) щодо фінансової частини роботи управління. Обробляє первинну документацію (рахунки, накладні, акти наданих послуг, договори).
Крім того, проведення демонтажу незаконно встановлених тимчасових споруд та рекламних засобів здійснюється за окремою бюджетною програмою. Тільки у 2019 році розрахунки до договору демонтажу у вигляді додатків склали більш ніж 2000 сторінок. Даний напрямок роботи займає у бухгалтерському обліку дуже багато часу для забезпечення його діяльності, зокрема складання бюджетного запиту, розрахунків, оформлення договорів, тендерної та кошторисної документації, перевірки актів наданих послуг та іншої фінансової документації, необхідної для здійснення оплати за проведені послуги з демонтажу.
Також, враховуючи реалії сьогодення, практично вся фінансово-господарська діяльність установи має бути оприлюднена на різноманітних інформаційних електронних державних майданчиках, кількість яких постійно зростає (Є-Дата, Є-звітність, IAC «LOGICA», офіційний сайт міської ради, PROZORRO, сайт Державного агентства з питань електронного урядування), а це означає, що потрібно продублювати практично кожен документ шляхом введення даних (вручну) на спеціальних веб-сторінках.
Тому, враховуючи перелічений об’єм роботи, який вже не в змозі виконати лише один працівник бухгалтерії в особі головного бухгалтера, виникла необхідність у збільшенні штатної одиниці головного спеціаліста – бухгалтера на 1 особу.
Враховуючи вищевикладене, з метою своєчасного та ефективного виконання завдань, покладених на управління інспектування, необхідно збільшити чисельність працівників управління на 6 штатних одиниць та утворити відділ юридичного забезпечення.
 
 
Начальник управління                                                                    С.А. Коломієць
 
Братко Ю.В.
36-05-73
 
 
 
                
                 ЗАТВЕРДЖЕНО
                 Рішення Черкаської міської ради
                 від ___________ №____________
 
Структура виконавчих органів ради,
штат керівництва міської ради та її виконавчого комітету,
загальна чисельність керівництва та виконавчих органів ради
 

з/п
Найменування посад та виконавчих органів ради Кількість штатних одиниць
1. Керівництво міської ради та її виконавчого комітету: 7
1.1 міський голова 1
1.2 секретар міської ради 1
 
1.3 заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів ради
5
2. Відділ з питань роботи ради Черкаської міської ради 6
3. Відділ "Оперативна служба" Черкаської міської ради 7
4. Департамент муніципальної інфраструктури Черкаської міської ради 23
5. Управління державного архітектурно-будівельного контролю Черкаської міської ради 15
6. Департамент фінансової політики Черкаської міської ради 34
7. Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради 78
8. Департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради 48
9. Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради 23
10. Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради 43
11 Департамент охорони здоров'я та медичних послуг Черкаської міської ради 17
12. Департамент соціальної політики Черкаської міської ради 170
13. Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради 33
14. Адміністративний відділ Черкаської міської ради 3
15. Служба у справах дітей Черкаської міської ради 18,5
16. Управління інспектування Черкаської міської ради 26
17. Управління інформаційної політики Черкаської міської ради 14
18. Управління з питань державної реєстрації Черкаської міської ради 36
19. Відділ «Патронатна служба» Черкаської міської ради 5
Загальна чисельність: 606,5