ОПИС ДОКУМЕНТУ

Доповідач:

Департамент управління справами та юридичного забезпечення

Підготував:

Департамент управління справами та юридичного забезпечення

Галузь:

Галузева

Статус:

Новий проєкт

Дата:

21.01.2020

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1567-8-рд
Про утворення деяких виконавчих органів Черкаської міської ради та внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682

Проект рішення
№ 1567-8-рд
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА
Про утворення деяких виконавчих органів Черкаської міської ради та внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682
На підставі пунктів 5 і 6 частини 1 статті 26, пункту 6 частини 4 статті 42 та частини 4 статті 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", відповідно до статті 21 Закону України "Про державну таємницю", керуючись статтею 13-1 Закону України "Про запобігання корупції", постановою Кабінету Міністрів України від 04.09.2013 № 706 "Питання запобігання та виявлення корупції", пунктом 1 статті 40 Кодексу законів про працю України, враховуючи лист Управління Служби безпеки України в Черкаській області від 09.01.2020 № 26/120 про погодження реорганізації РСО, Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
  1. Утворити сектор з питань режимно-секретної, мобілізаційної роботи та з питань запобігання і виявлення корупції Черкаської міської ради (без статусу юридичної особи, з умовами оплати праці на рівні сектору у складі департаменту).
Затвердити чисельність сектору з питань режимно-секретної, мобілізаційної роботи та з питань запобігання і виявлення корупції Черкаської міської ради 2 штатні одиниці.
 
2. Внести зміни до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013№ 3-1682 "Про структуру, загальну чисельність апарату Черкаської міської ради та її виконавчих органів", а саме:
 
2.1. Підпункт 2.1. пункту 2 викласти у такій редакції:
"2.1. Затвердити чисельність департаменту управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради 77 штатних одиниць, визначити перелік підрозділів цього виконавчого органу ради:
2.1.1. Управління надання адміністративних послуг:
а) відділ організації надання адміністративних послуг;
б) відділ оформлення паспортів;
в) відділ діловодства та надання консультацій.
2.1.2. Відділ бухгалтерського обліку та звітності.
2.1.3. Відділ кадрової роботи.
2.1.4. Відділ з питань роботи виконкому.
2.1.5. Відділ звернень.
2.1.6. Юридичне управління:
а) відділ загально-правових питань;
б) відділ судового супроводу.
2.1.7. Відділ документообігу.
2.1.8. Архівний відділ.
Затвердити положення про управління надання адміністративних послуг департаменту управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради (додається).
 
Затвердити регламент управління надання адміністративних послуг департаменту управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради (додається).
 
Визначити кількість адміністраторів в управлінні надання адміністративних послуг департаменту управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради – 31 штатна одиниця.".
 
3. Затвердити структуру виконавчих органів ради, штат керівництва міської ради та її виконавчого комітету, загальну чисельність керівництва та виконавчих органів ради (додається).
 
4. Затвердити:
4.1. Положення про сектор з питань режимно-секретної, мобілізаційної роботи та з питань запобігання і виявлення корупції Черкаської міської ради (додається).
4.2. Положення про департамент управління справами та юридичного забезпечення у новій редакції Черкаської міської ради (додається).
 
5. Міському голові Бондаренку А.В.:
5.1. Затверджувати штатні розписи відповідних виконавчих органів ради.
5.2. Здійснювати інші заходи, пов’язані з прийняттям цього рішення, відповідно до чинного законодавства України.
 
6. Визнати такими, що втратили чинність підпункт 3.1. пункту 3 та підпункт 5.4. пункту 5 рішення Черкаської міської ради від 21.03.2019 № 2-4173.
 
7. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Бондаренка А.В.
 
 
 
 
Міський голова А.В. Бондаренко
 
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
 
Рішення Черкаської міської ради
 
від ___________ № ________
 
Структура виконавчих органів ради,
штат керівництва міської ради та її виконавчого комітету,
загальна чисельність керівництва та виконавчих органів ради
 

з/п
Найменування посад та виконавчих органів ради Кількість штатних одиниць
1. Керівництво міської ради та її виконавчого комітету: 7
1.1 міський голова 1
1.2 секретар міської ради 1
1.3 заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів ради
5
2. Відділ з питань роботи ради Черкаської міської ради 6
3. Відділ "Оперативна служба" Черкаської міської ради 7
4. Департамент муніципальної інфраструктури
Черкаської міської ради
23
5. Управління державного архітектурно-будівельного контролю Черкаської міської ради 15
6. Департамент фінансової політики Черкаської міської ради 34
7. Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради 77
8. Управління з питань державної реєстрації
Черкаської міської ради
36
9. Департамент архітектури та містобудування
Черкаської міської ради
48
10. Департамент житлово-комунального комплексу
Черкаської міської ради
23
11 Департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради 43
12. Департамент охорони здоров'я та медичних послуг
Черкаської міської ради
17
13. Департамент соціальної політики Черкаської міської ради 170
14. Департамент освіти та гуманітарної політики
Черкаської міської ради
33
15. Адміністративний відділ Черкаської міської ради 3
16. Служба у справах дітей Черкаської міської ради 18,5
17. Управління інспектування Черкаської міської ради 20
18. Управління інформаційної політики Черкаської міської ради 14
19. Відділ "Патронатна служба" Черкаської міської ради 5
20. Сектор з питань режимно-секретної, мобілізаційної роботи та з питань запобігання і виявлення корупції Черкаської міської ради 2
Загальна чисельність: 601,5
 
 
Пояснювальна записка
 
до проекту рішення Черкаської міської ради
 
"Про утворення деяких виконавчих органів Черкаської міської ради та внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013
№ 3-1682"
 
 
 
Керуючись статтею 131 Закону України "Про запобігання корупції", відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.09.2013 № 706 "Питання запобігання та виявлення корупції" (далі – постанова) органам місцевого самоврядування рекомендовано утворити (визначити) та забезпечити функціонування підрозділів (осіб) з питань запобігання та виявлення корупції в цих органах.
Уповноважений підрозділ (особа) з питань запобігання та виявлення корупції (далі - уповноважений підрозділ) утворюється (визначається) у порядку, визначеному законодавством за рішенням відповідного керівника державного органу.
При цьому, уповноважена особа визначається у разі недоцільності утворення в органі виконавчої влади уповноваженого підрозділу з огляду на структуру, чисельність працівників, у тому числі тих, які є суб’єктами декларування, а також обсяг, характер та складність роботи.
Враховуючи викладене вище, пропонуємо внести зміни до структури виконавчих органів Черкаської міської ради, а саме:
1) утворити сектор з питань режимно-секретної, мобілізаційної роботи та з питань запобігання і виявлення корупції чисельністю 2 шт.од., який буде підпорядкований міському голові і знаходитись на обслуговуванні з питань кадрового, фінансового та матеріально-технічного забезпечення в департаменті управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради. В цьому секторі визначити уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції у виконавчих органах Черкаської міської ради;
2) зі структури департаменту управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради сектор з питань режимно-секретної та мобілізаційної роботи вивести.
 
 
Директор департаменту
управління справами
та юридичного забезпечення
Черкаської міської ради                                                    Ю.Г. Гончар
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
 
Рішення Черкаської міської ради
від __________ № __________
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор з питань режимно-секретної, мобілізаційної роботи та
з питань запобігання і виявлення корупції Черкаської міської ради
 
1.Загальні положення
 
1.1. Сектор з питань режимно-секретної, мобілізаційної роботи та з питань запобігання і виявлення корупції Черкаської міської ради (далі – сектор) є виконавчим органом Черкаської міської ради, підконтрольним та підзвітним Черкаській міській раді, підпорядкований безпосередньо міському голові м. Черкаси.
1.2. Сектор утворений для виконання повноважень у здійсненні організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій щодо виконання законодавчих актів України з питань забезпечення збереження державної таємниці у виконавчих органах Черкаської міської ради, з питань мобілізаційної підготовки виконавчих органів Черкаської міської ради, підприємств, установ та організацій, що перебувають в комунальній власності міста, а також з питань запобігання і виявлення корупції у виконавчих органах Черкаської міської ради.
1.3. Сектор у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями Черкаської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови м. Черкаси та цим Положенням.
1.4. З питань кадрового, фінансового та матеріально-технічного забезпечення сектор знаходиться на обслуговуванні в департаменті управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради.
1.5. Працівники сектору отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету та є посадовими особами місцевого самоврядування, які наділені повноваженнями щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій.
 
2. Основні завдання сектору
 
Основними завданнями сектору є:
2.1. Здійснення заходів щодо забезпечення режиму секретності, постійного контролю за їх дотриманням під час проведення всіх видів робіт з матеріальними носіями секретної інформації.
2.2. Виконання законодавства України з питань забезпечення збереження державної таємниці та мобілізаційної підготовки.
2.3. Організація та участь у здійсненні заходів, пов'язаних з мобілізаційною підготовкою в м. Черкаси.
2.4. Забезпечення на території м. Черкаси виконання підприємствами, установами і організаціями, що перебувають у приватній та комунальній власності, мобілізаційних завдань (замовлень).
2.5. Здійснення методичного забезпечення мобілізаційної підготовки підприємств, установ і організацій, що перебувають у комунальній та приватній власності.
2.6. Організація розроблення мобілізаційного плану на особливий період, довготермінової і річної програм (планів) мобілізаційної підготовки, здійснення методичного та інформаційного забезпечення цієї роботи.
2.7. Розроблення оперативно-мобілізаційних документів та здійснення організаційного забезпечення переведення виконавчих органів Черкаської міської ради і об’єктів господарства міста на режим роботи в умовах особливого періоду.
2.8. Сприяння Черкаському міському військовому комісаріату у його роботі під час оголошення мобілізації.
2.9. Взаємодія зі спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції державних органів влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій.
2.10. Розробка та проведення в межах чинного антикорупційного законодавства заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням у виконавчих органах Черкаської міської ради та контроль за їх реалізацією.
2.11. Розробка та провадження щорічного плану роботи (заходів) щодо запобігання і виявлення корупції в Черкаській міській раді та її виконавчих органах.
2.12. Здійснення контролю за дотриманням працівниками Черкаської міської ради та її виконавчих органів вимог закону та загальновизнаних етичних норм поведінки.
2.13. Розробка, у випадку необхідності, та забезпечення виконання стандартів етичної поведінки працівниками Черкаської міської ради та її виконавчих органів.
 
3. Основні функції сектору
 
Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
3.1. Контролює виконання заходів щодо усунення причин та умов витоку секретної інформації.
3.2. Розробляє та подає на затвердження міському голові інструкції, положення та інші організаційно-методичні документи, що регламентують діяльність, пов’язану із забезпеченням режиму секретності у виконавчих органах Черкаської міської ради.
3.3. Організовує і забезпечує здійснення контролю за виконанням у виконавчих органах Черкаської міської ради вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці, у тому числі за дотриманням установленого порядку поводження з матеріальними носіями секретної інформації, станом пропускного і внутрішньооб`єктового режиму, охороною приміщень (зон територій), сховищ матеріальних носіїв секретної інформації, своєчасністю і правильністю засекречування, зміни грифа секретності або розсекречування матеріальних носіїв інформації.
3.4. Порушує перед міським головою м. Черкаси питання щодо призначення службового розслідування за фактами витоку секретної інформації або втрати матеріальних носіїв такої інформації.
3.5. Здійснює контроль за дотриманням вимог інструкцій, положень, правил, наказів, вказівок щодо поводження з матеріальними носіями секретної інформації виконавцями секретних робіт і документів.
3.6. Веде облік сейфів (металевих шаф), спеціальних сховищ, режимних приміщень, у яких дозволено постійно або тимчасово зберігати матеріальні носії секретної інформації, а також ключів від них, печаток і штампів РСО, металевих або мастикових печаток з особистими обліковими номерами працівників, які мають допуск до державної таємниці.
3.7. Формує на підставі пропозицій номенклатуру посад працівників, оформляє необхідні документи щодо надання, переоформлення та скасування працівникам допуску до державної таємниці, проводить заходи щодо недопущення необґрунтованого допуску та доступу осіб до секретної інформації.
3.8. Координує розроблення проєктів мобілізаційних планів, довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки і вживає заходи щодо забезпечення їх виконання.
3.9. Подає пропозиції щодо встановлення мобілізаційних завдань (замовлень) підприємствам, установам та організаціям комунальної власності міста, організовує їх доведення до виконавців, а також бере участь в укладенні договорів (контрактів) про їх виконання. Вживає заходів щодо виконання мобілізаційних завдань (замовлень) відповідно до укладених договорів (контрактів).
3.10. Здійснює ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних.
3.11. Організовує роботу з бронювання військовозобов’язаних та контроль за веденням їх обліку, забезпечує подання відповідної звітності, подання пропозиції щодо бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час.
3.12. Забезпечує сприяння організації призову громадян на строкову військову службу.
3.13. Надає методичну та консультаційну допомогу з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства.
3.14. Проводить організаційну та роз’яснювальну роботу із запобігання, виявлення і протидії корупції.
3.15. Здійснює контроль за дотриманням вимог антикорупційного законодавства, зокрема щодо врегулювання конфлікту інтересів. Вживає заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб виконавчих органів Черкаської міської ради.
3.16. Розробляє та проводить заходи в Черкаській міській раді та її виконавчих органах щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням.
3.17. Надає допомогу в заповненні декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
3.18. Веде облік працівників виконавчих органів Черкаської міської ради, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.
3.19. Здійснює повідомлення про виявлені факти, що можуть свідчити про вчинення посадовими особами Черкаської міської ради та її виконавчих органів корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення.
3.20. Розглядає звернення громадян, підприємств, установ і організацій, у тому числі об’єднань громадян, фізичних осіб-підприємців, депутатських звернень та запитів у порядку, передбаченому чинним законодавством України, забезпечує виконання вимог законодавства України про доступ до публічної інформації.
3.21. Здійснює підготовку проєктів рішень Черкаської міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень міського голови м. Черкаси з питань, що належать до компетенції сектору.
3.22. Виконує інші доручення міського голови м. Черкаси.
 
4. Права та повноваження сектору
 
Для реалізації визначених функцій сектор має право:
4.1. проводити перевірку додержання режиму секретності працівниками, яким надано допуск до державної таємниці, на своїх робочих місцях, вмісту сховищ матеріальних носіїв секретної інформації, робочих папок, спецваліз, спецпортфелів, наявність документів та інших матеріальних носіїв секретної інформації;
4.2. отримувати від громадян, які приймаються на службу в органи місцевого самоврядування, документи для надання допуску до державної таємниці, необхідні для цього дані;
4.3. вести в установленому порядку поштово-телеграфне листування з іншими підприємствами, установами, організаціями та їх РСО з питань забезпечення режиму секретності;
4.4. мати печатку з найменуванням РСО, а також інші печатки і штампи;
4.5. одержувати від місцевих органів виконавчої влади необхідну інформацію про характер мобілізаційних завдань (замовлень), встановлених підприємствам, установам, і організаціям, які знаходяться на території міста, з метою планування раціонального використання людських і матеріальних ресурсів під час мобілізації та у воєнний час;
4.6. одержувати від інших виконавчих органів Черкаської міської ради в установленому порядку інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
4.7. залучати в установленому порядку посадових осіб виконавчих органів Черкаської міської ради для опрацювання окремих питань з мобілізаційної підготовки та мобілізації, а також для розгляду питань, що належать до його компетенції;
4.8. контролювати стан мобілізаційної готовності виконавчих органів Черкаської міської ради;
4.9. узгоджувати проєкти документів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації;
4.10. отримувати від інших виконавчих органів Черкаської міської ради інформацію та матеріали, необхідні для виконання покладених на сектор завдань.
 
 
5. Організація роботи та управління діяльністю
 
5.1. Сектор очолює завідувач, який призначається на посаду розпорядженням міського голови після погодження з Управлінням Служби безпеки України в Черкаській області та режимно-секретним органом Черкаської обласної державної адміністрації. У разі звільнення з посади своєчасно інформується Управління Служби безпеки України в Черкаській області та режимно-секретний орган Черкаської обласної державної адміністрації.
На посаду завідувача сектору призначається особа, яка має вищу освіту (спеціаліст, магістр), вільно володіє державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
5.2. Організаційно-правовий статус, права, обов’язки та відповідальність завідувача сектору визначається цим Положенням та посадовою інструкцією.
5.3. На час відсутності завідувача сектору з поважних причин (відпустка, тимчасова непрацездатність, тощо) його обов’язки виконує посадова особа, яка має допуск до державної таємниці та відповідний досвід роботи, при цьому обов’язково складається акт про тимчасову передачу таємного діловодства.
5.4. Завідувач сектору:
- здійснює керівництво діяльністю сектору;
- несе персональну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань, визначає ступінь відповідальності працівників сектору;
- контролює виконання завдань, покладених на сектор, забезпечує підвищення кваліфікації працівників;
- готує проєкти посадових інструкцій працівників сектору та подає їх на затвердження міському голові, забезпечує дотримання працівниками сектору правил внутрішнього трудового розпорядку;
- вносить на розгляд міського голови пропозиції щодо присвоєння рангів працівникам сектору, порушує питання про застосування заохочень та притягнення до відповідальності працівників сектору, встановлення їм розмірів надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи та преміювання, а також інших кадрових питань;
- забезпечує виконання доручень міського голови м. Черкаси, Черкаської міської ради;
- виконує інші повноваження відповідно до компетенції сектору.
5.5. Сектор в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із виконавчими органами Черкаської міської ради, а також підприємствами, установами, організаціями різних форм власності.
5.6. Працівники сектору мають права та обов’язки згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку та посадовими інструкціями і за неналежне виконання своїх службових обов’язків несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.
 
6. Заключні положення
 
6.1. Положення про сектор затверджує Черкаська міська рада.
6.2. Граничну чисельність сектору затверджує Черкаська міська рада.
6.3. Штатний розпис сектору затверджує міський голова м. Черкаси.
6.4.Оплата праці працівників сектору проводиться в порядку, визначеному законодавством.
6.5. Припинення діяльності сектору здійснюється за рішенням Черкаської міської ради відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.6. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться рішеннями Черкаської міської ради.
 
  
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
 
Рішення Черкаської міської ради
від __________ № __________
 
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про департамент управління справами
та юридичного забезпечення Черкаської міської ради
(нова редакція)
 
1. Загальні положення
 
1.1. Департамент управління справами та юридичного забезпечення Черкаської міської ради (далі – департамент) є виконавчим органом Черкаської міської ради, підконтрольний та підзвітний Черкаській міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету та міському голові м. Черкаси.
Департамент утворений та діє на підставі рішення Черкаської міської ради, Положення про департамент, і є правонаступником майнових прав та обов’язків департаменту управління справами в частині повноважень структурних підрозділів, що входять до складу новоутвореного департаменту.
1.2. У своїй діяльності департамент керується Конституцією України, законами України, нормативними актами Президента України,  Верховної Ради України,  Кабінету Міністрів України, рішеннями Черкаської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови м. Черкаси, цим Положенням та іншими законодавчими актами.
1.3. Департамент є самостійною юридичною особою (самостійним структурним підрозділом Черкаської міської ради), зареєстрованою у встановленому порядку, має самостійний баланс, розрахунковий рахунок, круглу печатку із зображенням Державного Герба України, печатки, штампи та відповідні бланки із своїм найменуванням, рахунки спеціальних коштів та інші рахунки, передбачені чинним законодавством України, може бути позивачем і відповідачем у судах.
Майно департаменту належить йому на правах оперативного управління. Департамент володіє та користується майном, що є в його управлінні. Розпорядження майном департаменту здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.
1.4. Підрозділи департаменту (управління, відділи та інші структури) не мають статусу юридичної особи, діють у складі департаменту, керуючись цим Положенням.
1.5. Працівники департаменту отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету та поділяються на:
- посадових осіб місцевого самоврядування, які наділені повноваженнями щодо здійснення організаційно – розпорядчих та консультативно–дорадчих функцій;
- службовців та робітників.
1.6. Департамент забезпечує реалізацію державної політики (в межах власних і делегованих повноважень) у сфері:
- організаційно – методичного  та документального забезпечення роботи виконавчого комітету міської ради;
- організації правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства України, інших нормативних документів Черкаською міською радою, її виконавчими органами та міським головою м. Черкаси;
- виконання законодавства України з питань кадрової роботи в органах місцевого самоврядування;
- організації та ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності;
- забезпечення організації роботи виконкому;
- реалізації конституційного права громадян на звернення;
- надання адміністративних послуг громадянам та юридичним особам, в порядку визначеному виконавчим комітетом Черкаської міської ради;
- виконання законодавства України щодо дозвільної системи у сфері господарської діяльності, усунення на території м. Черкаси правових, адміністративних, економічних та організаційних перешкод у розвитку підприємництва;
- документообігу та контролю;
- архівної справи.
 
2. Основні напрямки діяльності департаменту та його повноваження
 
Основними напрямками діяльності департаменту та його повноваженнями є:    
- організація роботи щодо забезпечення діяльності виконкому;
- керівництво, координація роботи та діяльності структурних підрозділів департаменту;
- організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів Черкаської міської ради, її виконавчих органів, посадовими особами цих органів під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків;
- перевірка на відповідність законодавству проектів рішень міської ради, рішень її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови;
- організація та ведення претензійної і позовної роботи;
- представництво інтересів міської ради, її виконавчих органів та міського голови в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів.
- сприяння своєчасному вжиттю заходів за протестами та поданням прокуратури, окремими ухвалами суду, відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів;
- організація та ведення кадрової роботи за всі виконавчі органи міської ради (крім департаменту охорони здоров’я та медичних послуг, департаменту освіти та гуманітарної політики), добір кадрів, просування їх по службі за діловими та професійними якостями;
- забезпечення реалізації вимог законодавства з питань служби в органах місцевого самоврядування та інших нормативно-правових актів про працю України;
- самостійне здійснення фінансування, бухгалтерського обліку, господарчої та фінансової діяльності департаменту, забезпечення бюджетної та фінансової дисципліни платіжних і касових документів, облік коштів та майна департаменту, надання відомостей на вимогу органів, яким надано право контролю за його діяльністю;
- кадрове, фінансове і матеріально-технічне забезпечення інших структурних підрозділів міської ради, визначених рішеннями Черкаської міської ради;
- ведення обліку та складання бухгалтерської звітності про субвенції з державного бюджету, проведення аналізу фінансування та використання коштів, подання звітів у відповідні інстанції;
- узагальнення пропозицій про складання планів роботи виконавчого комітету та сприяння їх реалізації;
- забезпечення підготовки та проведення нарад, семінарів, які проводить виконавчий комітет;
- організація розгляду письмових і усних звернень громадян, забезпечення проведення особистого прийому керівництвом міської ради та її виконавчого комітету;
- здійснення контролю за дотриманням строку розгляду звернень;
- створення належних умов праці працівникам департаменту;
- спрощення процедури отримання документів дозвільного характеру, скорочення витрат часу та вартості процедур для суб’єктів підприємницької діяльності, оптимізація документообігу через об’єднання організаційних та технічних зусиль дозвільних органів;
- стандартизація процедури надання адміністративних послуг юридичним та фізичним особам, мінімізація їх зусиль на отримання послуги через застосування принципу «єдиного вікна»;
- забезпечення дотримання встановленого порядку документування і роботи з документами, здійснює організаційно-методичне керівництво цією роботою;
- здійснення контролю за підготовкою та оформленням документів, а також за їх своєчасним виконанням;
- приймання, реєстрація, ведення обліку, зберігання, здійснення оперативного пошуку та доставки документів;
- здійснення управління архівною справою і діловодства на території міста;
- забезпечення дотримання законодавства України про Національний архівний фонд та архівні установи;
- забезпечення централізованого тимчасового зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб, та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду;
- забезпечення надання в установленому порядку передбаченої законодавством статистичної звітності;
- підготовка бюджетного запиту, кошторису видатків та надання пропозицій до проекту міського бюджету; 
- сприяння впровадженню нових організаційних форм господарювання;
- забезпечення впровадження прогресивних форм організації праці, застосування ефективних умов оплати праці та преміювання;
- участь за дорученням міського голови м. Черкаси у перевірках фінансово–господарської діяльності структурних підрозділів виконкому та комунальних підприємств, установ та організацій міста;
- у разі потреби, відповідно до законодавства, матеріально-технічне забезпечення органів, які здійснюють боротьбу з тероризмом, військових частин, установ, навчальних закладів Збройних сил України, їх особового складу.
 
3. Права департаменту
 
Департамент має право:
- вносити пропозиції та розробляти проекти нормативно – правових актів органу місцевого самоврядування, а саме - рішень Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови м. Черкаси в межах наданих йому повноважень;
- звертатися та отримувати в установленому порядку від структурних підрозділів Черкаської міської ради, комунальних підприємств, установ та  організацій міста, підприємств, установ та організацій інших форм власності, розташованих на території міста, необхідну інформацію та документи, необхідні для здійснення покладених на департамент повноважень;
- самостійно приймати рішення, видавати накази, давати доручення, обов’язкові для виконання працівниками департаменту;
- підписувати, завіряти, погоджувати, затверджувати чи посвідчувати документи в межах своєї компетенції.
        
4. Керівництво та склад департаменту
 
4.1. Положення про департамент затверджує Черкаська міська рада.
4.2. Граничну чисельність та фонд оплати  праці департаменту затверджує Черкаська міська рада.
4.3. Штатний розпис департаменту затверджує міський голова м. Черкаси.
4.4. Управління департаментом здійснює директор департаменту, який безпосередньо підпорядкований міському голові м. Черкаси.
Організаційно-правовий статус, права, обов’язки та відповідальність директора департаменту визначається цим Положенням.
На посаду директора департаменту призначається особа, яка має вищу освіту (спеціаліст, магістр), вільно володіє державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
4.5. Директор департаменту:
- керує роботою та діяльністю департаменту, якщо інше не визначено розпорядженням міського голови;
- затверджує посадові інструкції всіх працівників департаменту;
- визначає підпорядкованість структурних підрозділів департаменту між заступниками директора департаменту, у разі їх призначення;
- вносить на розгляд міського голови пропозиції щодо призначення на посади, звільнення з посад працівників департаменту та присвоєння їм рангів, порушує питання про застосування заохочень та притягнення до відповідальності працівників, встановлення їм розмірів надбавки за високі досягнення в праці або за виконання особливо важливої роботи та преміювання, а також інших кадрових питань;
- надає на затвердження міському голові проект штатного розпису департаменту з розрахунками видатків на його утримання;
- організовує виконання рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови м. Черкаси;
- в межах повноважень видає накази, які є обов’язковими для виконання працівниками департаменту, організовує та контролює їх виконання;
- відкриває банківські рахунки, розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання департаменту та цільових фондів;
- представляє департамент в межах своїх повноважень у відносинах з державними та громадськими організаціями, іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, фізичними та юридичними особами – суб’єктами господарювання та громадянами;
- веде особистий прийом громадян;
- забезпечує підготовку проектів рішень і внесення їх на розгляд  Черкаської міської ради та її виконкому, а також проектів розпоряджень міського голови м. Черкаси, доведення до виконавців нормативних та розпорядчих документів з питань, віднесених до їх повноважень;
- здійснює інші повноваження відповідно до Положення про департамент, а також повноваження, покладені на департамент окремими рішеннями Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови м. Черкаси, а також доручень посадових осіб керівництва міської ради та виконкому;
- директор  департаменту діє від імені департаменту та представляє його у відносинах з державними і недержавними організаціями, підприємствами та установами, а також у судах без доручення.
4.6. Директор департаменту призначається на посаду та звільняється з посади міським головою м. Черкаси в порядку, визначеному чинним законодавством України.
4.7. Один із заступників директора департаменту, у разі їх призначення, виконує обов’язки директора департаменту під час його відсутності. У випадку відсутності директора департаменту та його заступників, обов’язки останніх покладаються на керівника підрозділу департаменту за розпорядженням міського голови м. Черкаси.
4.8. Керівництво підрозділами у складі департаменту здійснюють заступник (заступники) директора департаменту, у разі їх призначення, та  керівники підрозділів департаменту.
4.9. Заступник (заступники) директора та посадові особи органу місцевого самоврядування департаменту приймаються на службу та призначаються на посади міським головою м. Черкаси на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством України. Інші працівники департаменту (службовці та робітники) приймаються на роботу та призначаються на посади розпорядженням міського голови.
4.10. Звільнення та переведення посадових осіб органу місцевого самоврядування, службовців та робітників департаменту здійснюється за розпорядженням міського голови м. Черкаси в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
 
5. Відповідальність
 
Директор департаменту несе персональну відповідальність за:
- виконання покладених на департамент завдань та здійснення ним функцій і повноважень відповідно до цього Положення та законодавства України;
- відповідність прийнятих ним рішень вимогам чинного законодавства України;
- виконання рішень Черкаської міської ради, її виконавчого комітету, доручень та розпоряджень міського голови м. Черкаси, а також доручень посадових осіб керівництва міської ради та виконкому, наділених повноваженнями щодо координації роботи департаменту;
- своєчасну та достовірну інформацію та надання звітів з питань, що входять до повноважень департаменту;
- стан справ в підпорядкованих підрозділах департаменту;
- стан діловодства, бухгалтерського обліку та звітності у департаменті;
- своєчасний та якісний розгляд звернень громадян та службової кореспонденції.
 
6. Фінансування видатків департаменту
 
6.1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності департаменту здійснюється за рахунок місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
6.2. Департамент є головним розпорядником коштів.
6.3. Директор департаменту наділяється правом вносити пропозиції щодо уточнення кошторису витрат.
 
7. Заключні положення
 
7.1. Ліквідація та реорганізація департаменту проводиться Черкаською міською радою у порядку, визначеному чинним законодавством України.
7.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться рішеннями Черкаської міської ради.
 
 
 

ДОДАТКИ

1 1567-8-рд 21.01.20 Зауваження.pdf Переглянути