ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1329-8-рд
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Черкаської міської ради
від ___________ № ___________
Програма
організації і сприяння приписці громадян до
призовних дільниць та їх призову на строкову
військову службу у 2017 - 2021
І Загальні положення
Програма організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2017-2021 (далі – Програма) ставить за мету реалізацію певних заходів у сфері соціального захисту громадян міста, які призиваються на строкову військову службу у Збройні Сили України. Підготовка молоді до військової служби та призов громадян на військову службу, з метою комплектування військ молодим поповненням, завжди є важливим елементом будівництва Збройних Сил та підтримки їх боєздатності.
Місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування згідно вимог ст.43 Закону України “Про військовий обов`язок і військову службу” для проведення медичного огляду громадян, призову їх на строкову військову службу, відправки призваних до військових частин, прийняття на військову службу за контрактом зобов'язані забезпечити військові комісаріати необхідною кількість технічних працівників та обслуговуючого персоналу, обладнаними призовними (збірними) пунктами, медикаментами, інструментарієм, медичним і господарським майном, автомобільним транспортом, а також забезпечувати здійснення охорони громадського порядку.
Вирішити ці питання у сучасних економічних умовах, враховуючи що через призовну дільницю міста і під час диспансеризації 14-15-літніх юнаків, приписці 17-літніх юнаків та проведення двох призовів у рік 18-літніх юнаків проходить понад 6,5 тисяч призовників, без фінансування з місцевого бюджету не є можливим. Таке фінансування передбачене як додаткове, частиною першою ст. 43 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу».
На призовній дільниці працює призовна комісія міста на чолі з заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, а також медична комісія, яка складається з лікарів лікувальних закладів міста. Медична комісія проводить медичний огляд жителів міста – юнаків 14-17 та 18 років, реально проводячи таким чином постійну диспансеризацію чоловічої частини населення, під час якої до 60% захворювань у юнаків виявляється вперше.
ІІ Мета Програми
ІІІ Перелік завдань виконання Програми
Основними завданнями виконання Програми є:
IV Паспорт Програми
Паспорт Програми визначає суму коштів, необхідних для виконання Програми, законодавчі підстави її реалізації, мету, завдання, напрямки діяльності, а також результативні показники, на підставі яких здійснюється контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів та аналіз бюджетної програми.
Головний розпорядник бюджетних коштів Програми – управління інформаційної політики Черкаської міської ради розробляє та протягом 45 днів з дня набрання чинності рішення про міський бюджет затверджує спільно з департаментом фінансової політики паспорт бюджетної програми.
V Перелік заходів виконання Програми
VI Обсяги і джерела фінансування Програми
Фінансування витрат на реалізацію заходів Програми здійснюється в межах асигнувань передбачених у міському бюджеті по КПКВК 2318220 «Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення» та 2319800 «Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів». Головним розпорядником коштів є – Управління інформаційної політики Черкаської міської ради. Відповідальним виконавцем Програми є – Управління інформаційної політики, Черкаський обласний військовий комісаріат, та Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат. Відповідальний виконавець у процесі виконання Програми забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації відповідної Програми у межах визначених бюджетних призначень.
Головний розпорядник коштів в межах своїх повноважень здійснює оцінку ефективності Програми, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів. Оцінка ефективності Програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників, а також іншої інформації, що міститься у бюджетному запиті, кошторисі, паспорті бюджетної Програми.
Результати оцінки ефективності бюджетних програм, у тому числі висновки органів виконавчої влади, уповноважених на здійснення фінансового контролю за дотриманням бюджетного законодавства, є підставою для прийняття рішень про внесення в установленому порядку змін до бюджетних призначень поточного бюджетного періоду, відповідних пропозицій до проекту бюджету на плановий бюджетний період та до прогнозу бюджету на наступні за плановим бюджетні періоди, включаючи зупинення реалізації відповідних бюджетних Програм.
Фінансування може здійснюватись і за рахунок інших джерел, якщо це не суперечить чинному законодавству.
Визначити такі прогнозні напрямки використання бюджетних коштів по Програмі:
VII Результативні показники, що характеризують виконання Програми
Пояснювальна записка
до проекту рішення міської ради
Підстава: проект підготовлено в зв’язку зі зверненням військового комісара Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату від 06.02.2019 № 2584-01-20 щодо виділення коштів для облаштування призовної дільниці Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату меблями, комп’ютерною та оргтехнікою, на базі якої планується утворити територіальний центр комплектування та соціальної підтримки.
Згідно рішення Черкаської міської ради від 21.03.2019 № 2-4173 «Про утворення деяких юридичних осіб Черкаської міської ради, затвердження їх структури та внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682», відбувається ліквідація департаменту організаційного забезпечення Черкаської міської ради та передача його повноважень до інших структурних підрозділів. «Програма організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2017-2021», буде передано іншому головному розпоряднику коштів – управлінню інформаційної політики Черкаської міської ради з метою подальшого виконання заходів Програми та їх фінансування.
Голова комісії з припинення
департаменту організаційного забезпечення
Черкаської міської ради І.В. Волошин
вик. О.М. Дубовий
33-12-43
Проект рішення | ||||||||
№ 1329-8-рд | ||||||||
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА |
||||||||
Про затвердження міської програми організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2017-2021 в новій редакції |
||||||||
Відповідно до п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.43 Закону України “Про військовий обов`язок і військову службу”, п.21 ст.91 Бюджетного кодексу України, розглянувши звернення військового комісара Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату від 06.02.2019 № 2584-01-20 та в зв’язку з прийняттям рішення Черкаської міської ради від 21.03.2019 № 2-4173 «Про утворення деяких юридичних осіб Черкаської міської ради, затвердження їх структури та внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682», з метою здійснення подальшого фінансування заходів програми, Черкаська міська рада ВИРІШИЛА:
|
||||||||
Міський голова | А.В. Бондаренко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Черкаської міської ради
від ___________ № ___________
Програма
організації і сприяння приписці громадян до
призовних дільниць та їх призову на строкову
військову службу у 2017 - 2021
І Загальні положення
Програма організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2017-2021 (далі – Програма) ставить за мету реалізацію певних заходів у сфері соціального захисту громадян міста, які призиваються на строкову військову службу у Збройні Сили України. Підготовка молоді до військової служби та призов громадян на військову службу, з метою комплектування військ молодим поповненням, завжди є важливим елементом будівництва Збройних Сил та підтримки їх боєздатності.
Місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування згідно вимог ст.43 Закону України “Про військовий обов`язок і військову службу” для проведення медичного огляду громадян, призову їх на строкову військову службу, відправки призваних до військових частин, прийняття на військову службу за контрактом зобов'язані забезпечити військові комісаріати необхідною кількість технічних працівників та обслуговуючого персоналу, обладнаними призовними (збірними) пунктами, медикаментами, інструментарієм, медичним і господарським майном, автомобільним транспортом, а також забезпечувати здійснення охорони громадського порядку.
Вирішити ці питання у сучасних економічних умовах, враховуючи що через призовну дільницю міста і під час диспансеризації 14-15-літніх юнаків, приписці 17-літніх юнаків та проведення двох призовів у рік 18-літніх юнаків проходить понад 6,5 тисяч призовників, без фінансування з місцевого бюджету не є можливим. Таке фінансування передбачене як додаткове, частиною першою ст. 43 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу».
На призовній дільниці працює призовна комісія міста на чолі з заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, а також медична комісія, яка складається з лікарів лікувальних закладів міста. Медична комісія проводить медичний огляд жителів міста – юнаків 14-17 та 18 років, реально проводячи таким чином постійну диспансеризацію чоловічої частини населення, під час якої до 60% захворювань у юнаків виявляється вперше.
ІІ Мета Програми
- Метою Програми є організація та проведення спільних заходів органами місцевого самоврядування, Черкаським об’єднаним міським військовим комісаріатом, Черкаським відділом поліції ГУНП в Черкаській області з підготовки та проведення призову громадян України на строкову військову службу, військово-патріотичному вихованню молоді міста та їх фінансове забезпечення.
- Надання субвенції Черкаському обласному військовому комісаріату для облаштування призовної дільниці Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату меблями, комп’ютерною та оргтехнікою.
ІІІ Перелік завдань виконання Програми
Основними завданнями виконання Програми є:
- Проведення якісного призову громадян на строкову військову службу в т.ч. за контрактом, проведення приписки громадян до призовної дільниці (взяття на військовий облік, визначення кількості, ступені придатності призовників до військової служби) та відбір призовників до вищих військових навчальних закладів України.
- Проведення лікувально-оздоровчої роботи.
- Забезпечення діяльності призовної дільниці Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату.
- Надання субвенції Черкаському обласному військовому комісаріату для облаштування призовної дільниці Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату меблями, комп’ютерною та оргтехнікою.
IV Паспорт Програми
Паспорт Програми визначає суму коштів, необхідних для виконання Програми, законодавчі підстави її реалізації, мету, завдання, напрямки діяльності, а також результативні показники, на підставі яких здійснюється контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів та аналіз бюджетної програми.
Головний розпорядник бюджетних коштів Програми – управління інформаційної політики Черкаської міської ради розробляє та протягом 45 днів з дня набрання чинності рішення про міський бюджет затверджує спільно з департаментом фінансової політики паспорт бюджетної програми.
V Перелік заходів виконання Програми
№ з/п | Найменування заходів | Термін виконання | Виконавці |
1 | 2 | 3 | 4 |
1.Проведення якісного призову громадян на строкову військову службу в т.ч. за контрактом, проведення приписки громадян до призовної дільниці (взяття на військовий облік, визначення кількості, ступені придатності призовників до військової служби) та відбір призовників до вищих військових навчальних закладів України. | |||
1.1 | Оповіщення юнаків призовного віку, які підлягають призову на строкову військову службу і тимчасово перебувають на території м. Черкаси. | Щорічно | Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат. |
1.2 | Безкоштовна видача довідок про склад сім’ї призовників. | Щорічно | Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат, Органи самоорганізації населення. |
1.3 | Забезпечення явки на призовну дільницю для призову на строкову військову службу усіх громадян, яким у період чергового призову виповнюється 18 років, а також громадян, у яких закінчились відстрочки від призову, або не призвані раніше на військову службу з різних обставин. | Щорічно | Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат. |
1.4 | Застосування засобів примусового характеру щодо громадян, які ухиляються від призову та не з’являються до міського військового комісаріату та направлення до відповідних правоохоронних органів матеріалів на призовників, які ухиляються від призову на строкову військову службу. | Щорічно | Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області. |
1.5 | Вирішення питань про надання відстрочки від призову на строкову військову службу. | Щорічно | Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат, Департамент охорони здоров’я та медичних послуг, Департамент освіти та гуманітарної політики. |
1.6 | Забезпечення медичного огляду призовників. | Щорічно | Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат, Департамент охорони здоров’я та медичних послуг. |
1.7 | Для забезпечення належного порядку в місті у дні відправок юнаків на строкову службу (за графіком військового комісаріату) виділяти наряд поліції. | Щорічно | Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області. |
1.8 | Утворити на період призову оперативну групу для розшуку і доставки призовників, які ухиляються від призову та відправки на військову службу. | Щорічно | Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат, Черкаський відділ поліції ГУНП в Черкаській області. |
|
|||
2.1 | Розробляти спільний комплексний план лікувально-оздоровчих заходів серед допризовної та призовної молоді міста. | Щорічно | Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат, Департамент охорони здоров’я та медичних послуг. |
2.2 | Організувати кваліфікований підбір лікарів та середнього медичного персоналу для роботи у міській призовній дільниці, в тому числі утворити резерв медичної комісії. | Щорічно | Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат, Департамент охорони здоров’я та медичних послуг. |
2.3 | Вживати заходів щодо забезпечення роботи міської призовної дільниці медичним інструментарієм, медикаментами та медичним майном, необхідним для медичного огляду призовників під час проведення приписки та призову. | Щорічно | Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат, Управління інформаційної політики. |
2.4 | Забезпечення флюорографічного, електрокардіографічного дослідження та лабораторного обстеження призовників в поліклініках за місцем проживання згідно з направленням військового комісаріату. | Щорічно | Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат, Департамент охорони здоров’я та медичних послуг. |
2.5 | Встановити контроль за стаціонарним обстеженням призовників у лікувальних установах міста та виділити на час чергового призову по 10-15 ліжко-місць, забезпечивши позачергове та якісне обстеження призовників. | Щорічно | Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат, Департамент охорони здоров’я та медичних послуг. |
|
|||
3.1 | Забезпечувати заробітною платою працівників призовної комісії згідно трудових угод на час проведення приписки та призову | Щорічно | Управління інформаційної політики, Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат. |
3.2 | Забезпечувати в установленому порядку міську призовну дільницю господарчим майном, канцтоварами та іншим необхідним майном під час проведення приписки та призову громадян. | Щорічно | Управління інформаційної політики, Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат. |
3.3 | Забезпечення міської призовної дільниці черговим автомобілем в період підготовки та проведення призову та приписки, а також проведення його технічного обслуговування та ремонту. | Щорічно | Управління інформаційної політики, Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат. |
3.4 | Надання субвенції Черкаському обласному військовому комісаріату для облаштування призовної дільниці Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату меблями, комп’ютерною та оргтехнікою, в т.ч. столи, стільці, крісла офісні, шафи для одягу, шафи для документів, шафи ділові спеціальні, тумби приставні, стійка для зустрічі громадян, трибуна для промов, ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням Microsoft Windows | 2019 рік | Управління інформаційної політики, Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат. |
VI Обсяги і джерела фінансування Програми
Фінансування витрат на реалізацію заходів Програми здійснюється в межах асигнувань передбачених у міському бюджеті по КПКВК 2318220 «Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення» та 2319800 «Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів». Головним розпорядником коштів є – Управління інформаційної політики Черкаської міської ради. Відповідальним виконавцем Програми є – Управління інформаційної політики, Черкаський обласний військовий комісаріат, та Черкаський об’єднаний міський військовий комісаріат. Відповідальний виконавець у процесі виконання Програми забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації відповідної Програми у межах визначених бюджетних призначень.
Головний розпорядник коштів в межах своїх повноважень здійснює оцінку ефективності Програми, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів. Оцінка ефективності Програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників, а також іншої інформації, що міститься у бюджетному запиті, кошторисі, паспорті бюджетної Програми.
Результати оцінки ефективності бюджетних програм, у тому числі висновки органів виконавчої влади, уповноважених на здійснення фінансового контролю за дотриманням бюджетного законодавства, є підставою для прийняття рішень про внесення в установленому порядку змін до бюджетних призначень поточного бюджетного періоду, відповідних пропозицій до проекту бюджету на плановий бюджетний період та до прогнозу бюджету на наступні за плановим бюджетні періоди, включаючи зупинення реалізації відповідних бюджетних Програм.
Фінансування може здійснюватись і за рахунок інших джерел, якщо це не суперечить чинному законодавству.
Визначити такі прогнозні напрямки використання бюджетних коштів по Програмі:
№ з/п |
Напрями використання коштів | Факт 2017 р. |
Факт 2018 р. | 2019 р. | 2020 р. | 2021 р. |
1 | Заробітна плата | 320,000 | 335,070 | 594,000 | 594,000 | 594,000 |
2 | Нарахування на заробітну плату | 70,400 | 73,715 | 130,680 | 130,680 | 130,680 |
3 | Придбання канцтоварів та витратних матеріалів для оргтехніки, поштові конверти з марками. | 25,100 | 29,541 | 156,912 | 165,699 | 173,984 |
4 | Придбання господарських товарів | 0,715 | 0,843 | 5,267 | 5,562 | 5,840 |
5 | Придбання медичних препаратів | 0,0 | 0,0 | 1,450 | 1,531 | 1,608 |
6 | Придбання паливно-мастильних матеріалів | 30,823 | 36,690 | 65,700 | 69,379 | 72,848 |
7 | Абонентська плата, телефонні розмови, пеня | 4,615 | 4,868 | 4,095 | 3,817 | 4,008 |
8 | Оренда службового автомобіля | 10,167 | 10,878 | 10,167 | 10,736 | 11,273 |
9 | Проведення технічного обслуговування та ремонту орендованого автомобіля | 0,0 | 0,0 | 57,000 | 60,192 | 63,202 |
10 | Субвенція Черкаському обласному військовому комісаріату для облаштування призовної дільниці Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату меблями, комп’ютерною та оргтехнікою, в т.ч. столи, стільці, крісла офісні, шафи для одягу, шафи для документів, шафи ділові спеціальні, тумби приставні, стійка для зустрічі громадян, трибуна для промов, ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням Microsoft Windows | 0,0 | 0,0 | 738,184 | 0,0 | 0,0 |
Разом: | 461,820 | 491,605 | 1763,455 | 1041,596 | 1057,443 |
№ з/п |
Показники | Од. виміру |
Показники по роках | ||||
Факт 2017 |
Факт 2018 |
2019 | 2020 | 2021 | |||
1. | ЗАТРАТ | ||||||
1.1 | Заробітна плата | Тис. грн. | 320,000 | 335,068 | 594,000 | 594,000 | 594,000 |
1.2 | Нарахування на заробітну плату | Тис. грн. | 70,400 | 73,715 | 130,680 | 130,680 | 130,680 |
1.3 | Придбання канцтоварів та витратних матеріалів для оргтехніки. | Тис. грн. | 25,084 | 29,541 | 156,912 | 165,699 | 173,984 |
1.4 | Придбання господарських товарів | Тис. грн. | 0,715 | 0,843 | 5,267 | 5,562 | 5,840 |
1.5 | Придбання медичних препаратів | Тис. грн. | 0,0 | 0,0 | 1,450 | 1,531 | 1,608 |
1.6 | Придбання паливно-мастильних матеріалів | Тис. грн. | 30,704 | 36,664 | 65,700 | 69,379 | 72,848 |
1.7 | Абонентська плата, телефонні розмови, пеня | Тис. грн. | 4,469 | 4,868 | 4,095 | 3,817 | 4,008 |
1.8 | Оренда службового автомобіля | Тис. грн. | 10,166 | 10,166 | 10,167 | 10,736 | 11,273 |
1.9 | Проведення технічного обслуговування та ремонту орендованого автомобіля | Тис. грн. | 0,0 | 0,0 | 57,000 | 60,192 | 63,202 |
1.10 | Субвенція Черкаському об’єднаному міському військовому комісаріату на придбання меблів, комп’ютерної та оргтехніки, в т.ч. столи, стільці, крісла офісні, шафи для одягу, шафи для документів, шафи ділові спеціальні, тумби приставні, стійка для зустрічі громадян, трибуна для промов, ноутбуки з ліцензованим програмним забезпеченням Microsoft Windows | Тис. грн. | 0,0 | 0,0 | 738,184 | 0,0 | 0,0 |
2. | ПРОДУКТУ | ||||||
2.1 | Кількість працівників призовної комісії | Осіб | 10 | 10 | 11 | 11 | 11 |
2.2 | Заробітна плата, яку отримує один працівник призовної комісії | Грн. | 3200 | 3723 | 6000 | 6000 | 6000 |
2.3 | Кількість працівників медкомісії | Осіб | 36 | 36 | 36 | 36 | 36 |
2.4 | Очікувана кількість підготовлених допризовників | Осіб | 3450 | 3100 | 3100 | 3100 | 3100 |
2.5 | Очікувана кількість відправлених на військову службу призовників | Осіб | 390 | 370 | 370 | 370 | 370 |
2.6 | Очікувана кількість призовників на обліку | Осіб | 14000 | 12650 | 12650 | 12650 | 12650 |
2.7 | Очікувана кількість викликів призовників | Од. | 14000 | 12650 | 12650 | 12650 | 12650 |
2.8 | Кількість проведених зустрічей (лекцій) з допризовниками | Од. | 126 | 131 | 136 | 141 | 145 |
2.9 | Кількість комп’ютерної та оргтехніки придбаної за рахунок програми | Од. | 0 | 0 | 20 | 0 | 0 |
2.10 | Кількість меблів придбаних за рахунок програми | Од. | 0 | 0 | 316 | 0 | 0 |
3. | ЕФЕКТИВНОСТІ | ||||||
3.1 | Кількість місяців роботи призовної комісії | Од. | 10 | 9 | 9 | 9 | 9 |
3.2 | Кількість призваних на 1 особу призовної комісії | Од. | 39 | 37 | 34 | 34 | 34 |
3.3 | Кількість на обліку на 1 особу призовної комісії | Од. | 1400 | 1265 | 1150 | 1150 | 1150 |
3.4 | Кількість викликів на 1 особу призовної комісії | Од. | 1400 | 1265 | 1150 | 1150 | 1150 |
3.5 | Кількість повісток направлених призовниками | Од. | 14000 | 12650 | 12650 | 12650 | 12650 |
3.6 | Кількість направлених до правоохоронних органів документів щодо осіб, які не з’явились на призов | Осіб | 4700 | 4600 | 4800 | 4800 | 4800 |
3.7 | Кількість осіб, яким надано відстрочку | Осіб | 2600 | 2600 | 2600 | 2600 | 2600 |
3.8 | Кількість осіб признаних непридатними до військової служби |
Осіб | 280 | 394 | 390 | 390 | 390 |
3.9 | Середня вартість однієї одиниці комп’ютерної та оргтехніки | Тис. грн. |
0 | 0 | 17,200 | 0 | 0 |
3.10 | Середня вартість однієї одиниці меблів | Тис. грн. |
0 | 0 | 1,247 | 0 | 0 |
4 | ЯКІСТЬ | ||||||
4.1 | Призов на строкову службу відповідно до плану | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
4.2 | Забезпечення роботи міської призовної дільниці медичним інструментарієм, медикаментами, та іншим приладдям необхідним для медичного огляду призовників під час проведення приписки та призову | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
4.3 | Забезпечення обстеження призовників в поліклініках за місцем проживання згідно з направленням військового комісаріату | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
4.4 | Забезпечення міської призовної дільниці господарчим майном, канцтоварами, автомобілем та іншим необхідним майном під час проведення приписки та призову громадян | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
4.5 | Відсоток направлених повісток до плану | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
4.6 | Створення ефективних місцевих органів військового управління щодо комплектування ЗС України особовим складом та надання послуг окремим верствам населення | % | 0 | 0 | 100 | 0 | 0 |
Пояснювальна записка
до проекту рішення міської ради
Підстава: проект підготовлено в зв’язку зі зверненням військового комісара Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату від 06.02.2019 № 2584-01-20 щодо виділення коштів для облаштування призовної дільниці Черкаського об’єднаного міського військового комісаріату меблями, комп’ютерною та оргтехнікою, на базі якої планується утворити територіальний центр комплектування та соціальної підтримки.
Згідно рішення Черкаської міської ради від 21.03.2019 № 2-4173 «Про утворення деяких юридичних осіб Черкаської міської ради, затвердження їх структури та внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 23.05.2013 № 3-1682», відбувається ліквідація департаменту організаційного забезпечення Черкаської міської ради та передача його повноважень до інших структурних підрозділів. «Програма організації і сприяння приписці громадян до призовних дільниць та їх призову на строкову військову службу у 2017-2021», буде передано іншому головному розпоряднику коштів – управлінню інформаційної політики Черкаської міської ради з метою подальшого виконання заходів Програми та їх фінансування.
Голова комісії з припинення
департаменту організаційного забезпечення
Черкаської міської ради І.В. Волошин
вик. О.М. Дубовий
33-12-43