ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 1261-8-рд

 
 
Проект рішення
1261-8-рд
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА
Про затвердження положення про використання «Системи електронних закупівель»
Відповідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 травня 2013 року № 386-р «Про схвалення Стратегії розвитку інформаційного суспільства в Україні», з метою забезпечення прозорості та відкритості закупівель, формування конкурентного середовища та запобігання проявам корупції і зловживання службовим становищем, Черкаська міська рада 
ВИРІШИЛА:
 
  1. Встановити, що всі товари і послуги, а також роботи, вартість яких не перевищує сум, визначених Законом України “Про публічні закупівлі” закуповуються замовниками згідно із Положенням про використання «Системи електронних закупівель».
  2. Затвердити Положення  про використання «Системи електронних закупівель» згідно з додатком.
  3. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Бондаренка А.В.
 
 
Міський голова А.В. Бондаренко
 

 
Пояснювальна записка
до проекту рішення: «Про затвердження положення про
використання «Системи електронних
закупівель»
           
 
У зв’язку із тим, що питання допорогових закупівель у Черкасах не врегульоване і відбувається в «ручному режимі» пропонується затвердити Положення про використання «Системи електронних закупівель». Цим Положенням пропонується запровадити  закупівлі на одного постачальника протягом одного року:
  • для товарів і послуг – від 5,0 тис. грн.
  • для робіт – від 20,0 тис. грн.
За підрахунками фракції Партії вільних демократів запровадження допорогів дозволить заощадити в рік близько 50 млн. грн бюджетних коштів, зробить закупівлі прозорими.
 
Депутат Черкаської міської ради
Фракція Партії вільних демократів                                          Згіблов О.Г
 
 

Додаток
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Черкаської міської ради від __________ № __________
 
Положення
про використання «Системи електронних закупівель»
1. Загальні положення
1.1. Це Положення встановлює загальний порядок організації закупівель товарів, робіт і послуг, очікувана вартість яких не перевищує суму, визначену статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
1.2. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
електронний майданчик – апаратно-програмний комплекс (програмне забезпечення), що функціонує в мережі Інтернет, який забезпечує розпорядникам коштів міського бюджету безоплатну реєстрацію та користування сервісами системи електронних закупівель з автоматичним обміном інформацією щодо процесу закупівлі товарів, робіт, послуг на електронних майданчиках;
аукціон – здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця  згідно з процедурою, встановленою цим Положенням;
замовник - у визначенні, наведеному в Законі України «Про публічні закупівлі»;
закупівля – придбання замовником товарів, робіт, послуг на електронних майданчиках у порядку, встановленому цим Положенням;
користувач – суб’єкт, який зареєструвався в системі електронних закупівель;
учасник процедури закупівель – у визначенні, наведеному в Законі України «Про публічні закупівлі»;
система електронних закупівель – програмний комплекс, призначений для автоматизації відбору постачальників товарів, робіт, послуг, визначених замовником шляхом проведення аукціону. Система є загальнодоступною і гарантує недискримінаційний та рівний доступ до інформації всім користувачам.
 
2. Сфера застосування Положення
2.1. Це Положення застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування податку на додану вартість), товару (товарів), послуги (послуг) не дорівнює або не перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйон гривень (без ПДВ), визначену статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
2.2. Дія цього Положення не поширюється на закупівлю товарів, робіт та послуг:
- з розрахунково-касового обслуговування при здійсненні банківських операцій;
- товарів, робіт і послуг, перелік яких наведено у частині третій статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані міжнародними фінансовими організаціями, та тих, за умови, що придбання таких товарів, робіт і послуг є складовою частиною угоди про надання таких кредитів, позик;
- послуг, необхідних для здійснення місцевих запозичень, управління, обслуговування і погашення місцевого боргу;
- банківських послуг;
- адміністративних послуг;
- товарів, робіт і послуг, пов’язаних із участю посадових осіб Черкаської міської ради та її виконавчого органу у міжнародних заходах з метою представництва міста Черкаси;
- товарів, робіт і послуг, на які встановлено фіксовані та регульовані ціни;
- вартість закупівлі, яких не перевищує на одного постачальника протягом одного року:
  • для товарів і послуг – від 5,0 тис. грн.
  • для робіт – від 20,0 тис. грн.
- Розпоряднику бюджетних коштів укладати договори виключно після проведення процедури електронної закупівлі.
 
3. Реєстрація в системі електронних закупівель
3.1. Замовник реєструється в системі у відповідності до регламенту роботи електронного майданчика, обраного ним.
3.2. Замовник має право зареєструватись на декількох електронних майданчиках.
 
4. Порядок здійснення закупівель
4.1. Замовник з метою придбання визначених товарів, робіт, послуг оприлюднює в системі оголошення про проведення закупівель за формою, передбаченою системою.
4.2. Технічні  та якісні вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі зі способами їх підтвердження можуть також зазначатися замовником в окремому документі, який одночасно публікується з оголошенням про проведення закупівель (документація закупівель). Вказані вимоги не повинні носити дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
4.3. Одночасно з розміщенням оголошення про проведення закупівель замовник повинен оприлюднити в системі проект договору про придбання товару, виконання робіт, надання послуг або істотні умови договору.
4.4. Замовник визначає строк подання пропозицій, що повинен становити не менше 3 робочих днів і не більше 7 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про проведення закупівель.
У разі, якщо до дня початку подання пропозицій замовник отримує запитання, уточнення від учасників системи щодо закупівель, замовник повинен надати через систему відповідь протягом 2 робочих днів з моменту їх розміщення в системі, але не пізніше дня до початку подання пропозицій.
У разі необхідності, але не в день початку подання пропозицій учасниками,  замовник може внести відповідні зміни до технічних та/або якісних вимог до товару, вимог виконання робіт, надання послуг та/або вимог до кваліфікації учасників та оприлюднити їх у системі.
4.5. Аукціон відбувається на наступний робочий день після крайнього строку подання пропозицій, визначеного замовником, дата та час проведення аукціону визначаються системою автоматично в межах тривалості робочого дня замовника.
4.6. Замовник в строк, що становить не більше ніж 3 робочих дні з дня закінчення аукціону, аналізує визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності учасника, що її подав, вимогам до кваліфікації учасників, технічним вимогам до предмету закупівель, зазначеним в оголошенні та/або документації закупівель.
У разі відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, які зазначені в оголошенні про проведення закупівель та/або документації закупівель, такий учасник визнається переможцем закупівель.
Пропозиції інших учасників у такому випадку не розглядаються.
У разі, якщо пропозиція учасника не відповідає технічним та/або якісним  вимогам до предмету закупівель,  зазначеним в оголошенні та/або документації закупівель, замовник відхиляє пропозицію. Підстави відхилення оприлюднюються в системі протягом 1 робочого дня з дня прийняття такого рішення.
У разі відхилення пропозиції учасника, який запропонував найнижчу ціну, в такому ж порядку розглядається наступна пропозиція з найнижчою ціною, визначена системою.
Якщо після відхилення не залишиться жодних пропозицій, закупівля визнається такою, що не відбулась.
4.7. Інформація про визначення переможця обов’язково оприлюднюється замовником в системі в день прийняття ним рішення про визначення переможця.
4.8. Договір про придбання товару, робіт, послуг укладається між замовником і переможцем не раніше ніж через 3 робочих дні та не пізніше 20 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця з врахуванням положень розділу 5 цього Положення.
4.9. Після укладення договору про придбання товарів, робіт, послуг замовник зобов’язаний його оприлюднити в системі протягом 3 робочих днів з моменту його укладення з урахуванням вимог законодавства України. У разі укладання додаткової угоди замовник зо зобов’язаний її оприлюднити в системі протягом 3 робочих днів.
4.10. У випадку неукладення договору протягом строку, визначеного в пункті 4.8 глави 4 цього Положення, замовник проводить розгляд пропозиції наступного учасника, якого визначила система з тих, що залишилися, та діє у порядку, передбаченому пунктами 4.6-4.8 розділу 4 цього Положення.
4.11. У разі якщо аукціон визнаний таким, що не відбувся в зв’язку з відсутністю пропозицій або процедура аукціону відмінена замовником в порядку, передбаченому пунктом 4.6 розділу 4 цього Положення, замовник має право повторно оголосити про проведення закупівлі у порядку, передбаченому пунктами 4.1-4.10 розділу 4 цього Положення.
 
5. Порядок оскарження результатів закупівель
Оскарження результатів закупівель здійснюється відповідно до законодавства України.
 
6. Заключні положення
4.12. Усі інші питання здійснення закупівель, не врегульовані цим Положенням, регулюються відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
 
 
 
Міський голова                                                                     А.В.Бондаренко