ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Неприйнято |
---|---|
Сесія: | II |
Скликання: | VIII |
Вид: | В цілому з пропозиціями |
Номер: | 1570-8-рд |
Дата реєстрації: | 24.01.2020 |
Проголосовано: | 20.02.2020 13:45:49 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
14
- Не підтримали
1
- Утримались
1
- Не голосували
17
- Відсутні
10
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 1570-8-рд
Проект рішення | ||||||||
№1570-8-рд | ||||||||
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА | ||||||||
від __________________ № _______
м. Черкаси
«Про міську Програму взаємодії
органів місцевого самоврядування зі ЗМІ
шляхом висвітлення діяльності та розміщення
соціальної реклами на 2020-2024 роки»
Відповідно до п. 7 та п. 21 ч. першої ст. 91 Бюджетного кодексу України, п. 22 ч. першої ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою створення умов для реалізації конституційних прав громадян на інформацію про діяльність міської ради та її виконавчих органів, Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Звіт про виконання Програми підтримки засобів масової інформації та розвитку інформаційної сфери на 2015-2019 рр. за період: 2015-2018 роки, згідно з додатком 1.
2. Затвердити міську Програму взаємодії органів місцевого самоврядування зі ЗМІ шляхом висвітлення діяльності та розміщення соціальної реклами на 2020-2024 роки, згідно з додатком 2.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Волошина І.В. та постійну комісію міської ради з питань місцевого самоврядування, депутатської діяльності, етики, регламенту, інформації, законності та правопорядку (Шевченко Р.В).
Міський голова А.В. Бондаренко
Додаток 1 ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення міської ради від _________ № ______ Звіт про виконання Програми підтримки засобів масової інформації та розвитку інформаційної сфери на 2015 – 2019 рр. за період: 2015 – 2018 роки Програма підтримки засобів масової інформації та розвитку інформаційної сфери (далі – Програма) була затверджена рішенням Черкаської міської ради від 22.01.2015 № 2-678. Проведенню затверджених Програмою напрямків передує моніторинг діючих засобів масової інформації, їх інформаційних продуктів та можливостей, визначення першочергових потреб в інформуванні територіальної громади про діяльність міської влади, прогнозування кількості необхідних до оприлюднення нормативних документів (регуляторних актів, звітів про виконання міського бюджету, оголошень тощо), обговорення заходів, необхідних для розвитку інформаційної сфери. Надані пропозиції узагальнюються під час проведення тематичних нарад, за результатами яких розробляється та погоджується відповідні напрямки з кошторисом необхідних витрат, що регламентують основні завдання та відповідають меті даної Програми. Перелік проведених протягом звітного періоду заходів Програми, а також заплановані та фактично понесені витрати на висвітлення, наведені у таблиці. Перелік напрямків та обсяги їх фінансування
Упродовж 2015 року загальний обсяг запланованих видатків на реалізацію Програми склав 813,7 тис. грн., касові видатки становили 773,1 тис.грн. Використання коштів за Програмою відбулося після ухвалення бюджету в кінці січня. Зазначимо, що регуляторні акти, оголошення, рішення виконавчого комітету, обов’язкові до оприлюднення, розміщувалися в одному друкованому ЗМІ – газеті «Черкаський край», оскільки інформаційний вісник «Місто», що видавався КП «МІА «Черкаси» згідно фінплану виходив раз на місяць, а потреба розміщувати обов’язкову до оприлюдненння інформацію, виникала частіше. За напрямком «висвітлення діяльності міського голови, виконавчого комітету, міської ради на телебаченні та радіо» співпраця здійснювалася з трьома ТРК – ОДТРК «Рось», ТРК «ВІККА» та ТРК «ЕКСПО ТВ». Зокрема, в 2015 році з метою посилення інтерактивного спілкування з громадою міста, значно збільшилася кількість прямих ефірів. Департаментом велася діяльність щодо виготовлення та розміщення зовнішньої реклами. Упродовж 2016 року загальний обсяг запланованих видатків на реалізацію Програми склав 1 481,6 тис.грн., касові видатки – 1 380,0 тис.грн. (відхилення – 101,6 тис.грн). Напрямок «висвітлення діяльності міського голови, виконавчого комітету, міської ради на телебаченні та радіо» розширився співпрацею з чотирма місцевими телекомпаніями, з чим і пов’язано збільшення касових видатків. Також розширилося коло друкованих ЗМІ, де за кошти Програми розміщувалася відповідна інформація. В зв’язку з посиленням впливу інтернет – ресурсів, активізувалася робота з місцевими сайтами – 6 одиниць. В 2016 році за дорученням депутатського корпусу за кошти Програми (напрямок «модернізація та вдосконалення офіційного сайту ЧМР») на офіційному вебпорталі було створено та інтегровано нову платформу «Електронні петиції», що значно покращило комунікацію та зворотній зв’язок з громадою м. Черкаси. Відповідно до судових рішень, було погашено заборгованість перед ГО «Центр соціально-аналітичних технологій» за порушення прав інтелектуальної власності. У 2017 році загальний обсяг запланованих видатків на реалізацію Програми склав 2 175,2 тис.грн., касові видатки – 1 627,6 тис.грн. (відхилення – 547,6 тис.грн). 557, 7 тис грн було передбачено для фінансування напрямку «висвітлення діяльності міського голови, виконавчого комітету, міської ради на телебаченні та радіо» шляхом проведення тендеру. Проте тендер визнаний таким, що не відбувся, тож використовувались кошти шляхом укладення прямих угод з трьома телекомпаніями. У звітний період здійснено випуск 6 інформаційних вісників «Місто» та 4 додатків «Місто +», де розміщувалась інформація про діяльність міської влади, а також рішення виконавчого комітету та сесій міської ради. У 2018 році загальний обсяг запланованих видатків на реалізацію Програми склав 934,7 тис. грн., касові видатки – 739, 5тис.грн. (відхилення –195,2 тис.грн). Зменшення видатків на фінансування Програми в поточному році пов’язане з ухваленням рішення № 2-2874 від 17 січня 2018 року «Про припинення комунального підприємства Муніципальне інформаційне агентство Черкаси Черкаської міської ради шляхом ліквідації». Відхилення у касових видатках на Програму зумовлені тим що, під час ухвалення рішення «Про міський бюджет на 2018 рік» депутатським корпусом не були передбачені видатки на фінансування декількох напрямків Програми - на телебачення та інтернет – сайти. Фінансування за вказаними напрямками поновилося лише в квітні, після прийняття змін до бюджету. Тим самим продовжилася співпраця з трьома ТРК – «ВІККА», «Антена» та «Експо – ТВ», інтернет – виданнями «Прочерк», «Вичерпно», «Про все», «Дзвін», «Інфоміст», «Центр Черкаських Медіа», друкованими ЗМІ – «Вечірні Черкаси», «Нова доба», «Черкаський край», «7 Днів». Порівняльний аналіз фактичних витрат за напрямками, передбачених Програмою
Завдяки Програмі започатковані та успішно реалізовуються такі важливі завдання, як інформування територіальної громади міста про найголовніші проблеми Черкас та шляхи їх вирішення міською владою, встановлення зворотнього зв’язку між владою та громадою, популяризація міських проектів та ініціатив, підтримка та розвиток місцевих ЗМІ. Результативні показники бюджетної програми та аналіз їх виконання за звітний період
Під час реалізації Програми завдяки тісній співпраці з усіма її учасниками був напрацьований позитивний досвід, а також враховані численні зміни, внесені до Програми протягом лютого 2017 року – грудня 2018 року (6 рішень Черкаської міської ради: від 06.04.2017 № 2-1804 та № 2-1812, від 16.06.2017 № 2-2207, від 23.11.2017 № 2-2713, від 12.12.2017 № 2-2819 та від 12.04.2018 № 2-3336), що були пов’язані з перерозподілом коштів, передбачених на відзначення заходів. Все це було враховано та стало основою для розробки Програми підтримки засобів масової інформації та розвитку інформаційної сфери на 2015 – 2019 рр. Начальник управління інформаційної політики А.О. Крилов | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
від _________ № ______
Про міську Програму взаємодії
органів місцевого самоврядування зі ЗМІ
шляхом висвітлення діяльності
та розміщення соціальної реклами на 2020-2024 роки
І. Загальні положення
Внаслідок суспільно-політичних подій, що відбулися в Україні, та вектору розвитку держави, роль місцевого самоврядування відчутно посилилась. Усе вагомішими стають завдання, які доводиться вирішувати міській владі спільно з місцевою територіальною громадою. Це стосується, насамперед, соціальних, економічних, бюджетних, екологічних та багатьох інших питань, від яких залежить повноцінне функціонування м. Черкаси.
Завданням міської ради та виконавчого комітету у процесі розвитку громади є створення на території міста такого середовища, яке б стимулювало залучення до цього процесу якомога ширших верств населення, встановлення партнерських відносин між владою і громадськими об’єднаннями чи громадянами. Особлива роль у налагодженні успішного діалогу з широкими колами громадськості Черкас належить взаємодії міської влади з засобами масової інформації, донесення через них до жителів міста необхідної інформації про діяльність міської влади та депутатського корпусу міської ради.
З розвитком медійних технологій змінюється й інформаційний простір міста, в якому усе відчутнішу роль відіграють Інтернет-видання, завдяки яким інформація про життя міста миттєво розповсюджується до найбільш активних громадян. Значна частина черкасців все ж традиційно надає перевагу отриманню необхідної інформації через газети, журнали, радіо та телебачення. Журналісти своїми матеріалами звертають увагу міської влади на проблеми, які найбільше хвилюють територіальну громаду, розміщують коментарі та поради містян, що і як слід зробити міській владі задля вирішення проблемних питань, внаслідок чого створюється зворотній канал зв’язку з громадськістю.
Міська Програма взаємодії органів місцевого самоврядування зі ЗМІ шляхом висвітлення діяльності та розміщення соціальної реклами на 2020-2024 роки (далі – Програма) першочергово спрямована на підвищення ефективності системи місцевого самоврядування, постійну оптимізацію процесів взаємодії засобів масової інформації (далі – ЗМІ) та органів місцевого самоврядування, а також постійне інформаційне супроводження програм і заходів органів місцевого самоврядування та отримання населенням об’єктивної інформації.
Учасниками Програми можуть виступати державні та приватні друковані та електронні засоби масової інформації.
Програмою обумовлюються завдання, пріоритетні напрями та форми співпраці міської ради з редакційними колективами на основі забезпечення професійних прав журналістів, свободи слова та права громадян на інформацію.
Програма розроблена відповідно до Конституції України, основних положень державної інформаційної політики, Законів України “Про інформацію”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про друковані засоби масової інформації в Україні”, “Про телебачення і радіомовлення”, “Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації”; Указів Президента України “Про підготовку пропозицій щодо забезпечення гласності та відкритості діяльності органів державної влади”, “Про додаткові заходи щодо безперешкодної діяльності засобів масової інформації, подальшого утвердження свободи слова в Україні”, „Про додаткові заходи щодо забезпечення відкритості у діяльності органів державної влади” та деякою мірою є продовженням попередньої Програми підтримки засобів масової інформації та сприяння розвитку інформаційної сфери на 2015-2019 роки.
Програма спрямована на розв’язання таких проблем, як підвищення повноти та оперативності інформування територіальної громади міста про діяльність органів місцевого самоврядування з актуальних питань соціально-економічного та суспільно-політичного життя міста, області і країни; забезпечення відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування, прозорості при прийнятті та виконанні рішень Черкаської міської ради, виконавчого комітету, високого рівня контролю за їх виконанням; поліпшення якості інформаційного забезпечення виконавчих органів Черкаської міської ради, в тому числі шляхом формування і постійного поповнення загальної бази даних; забезпечення участі членів територіальної громади в процесі обговорення та прийняття проектів нормативно-правових актів міської влади; забезпечення взаємодії громадян і органів місцевого самоврядування у реалізації зворотного зв'язку та більш оперативного реагування на інформаційні потреби громадян. Серед шляхів і способів розв’язання цих проблем - збільшення обсягів випуску газетної продукції, наповнення інформацією про діяльність Черкаської міської ради теле ефіру, Інтернет- джерел та офіційного сайту Черкаської міської ради, розповсюдження соціальної реклами.
Ефективність заходів і способів обґрунтовує аналіз результативних показників бюджетної програми та аналіз їх виконання за 2015-2018 роки:
№ з/п | Назва показника | Кількість проведених заходів | Всього | |||
2015 | 2016 | 2017 | 2018 | |||
1. | Обсяг телепродукту (хвилин) | 177 | 420 | 533 | – | 1 130 |
Обсяг телепродукту (кількість одиниць прямі ефіри, сюжети, програми) | 20 | 34 | – | 37 | 91 | |
2. | Кількість друкованої площі, де висвітлюється інформація про діяльність міської влади | – | 19 012 | 21 110 | 10 710 | 50 832 |
статей (рішень) у друкованих ЗМІ | 14 | – | 10 | 49 | 73 | |
3. | Кількість випусків інформаційного вісника «Місто» (од.) | 11 | 12 | 10 | 0 | 33 |
4. | Кількість зовнішньої соціальної реклами (од.) | 163 | 128 | 221 | 95 | 607 |
5. | Кількість роликів соціальної реклами (од.) | 10 | – | 5 | 0 | 15 |
6. | Кількість інформаційних матеріалів у електронних ЗМІ (од.) | – | 103 | 154 | 47 | 304 |
7. | Тривалість фотозйомок (год.) | – | – | 10 | 10 |
ІІ. Мета та основні завдання Програми
Головною метою Програми є створення в м. Черкаси сприятливих умов для реалізації державної інформаційної політики. Статтею 3 Закону України «Про інформацію» визначені основні напрями державної інформаційної політики, а саме: створення умов для формування в Україні інформаційного суспільства; забезпечення відкритості та прозорості діяльності суб’єктів владних повноважень; створення інформаційних систем і мереж інформації, розвиток електронного врядування; постійне оновлення, збагачення та зберігання національних інформаційних ресурсів; забезпечення інформаційної безпеки України; сприяння міжнародній співпраці в інформаційній сфері та входженню України до світового інформаційного простору. У зв’язку з тим, що Програма є міською програмою, всі заходи Програми стосуються міста Черкаси, і лише в частині соціальної реклами можуть стосуватися всієї держави. Тому метою програми є висвітлення у засобах масової інформації соціально-економічного життя Черкас, діяльності міської ради та її виконавчого комітету, інших органів місцевого самоврядування, підприємств міської комунальної власності, забезпечення населення міста об’єктивною інформацією, зокрема, щодо оприлюднення прийнятих рішень, щорічних планів і звітів про діяльність міської ради, публікація регуляторних актів, фінансових звітів, інших документів структурних підрозділів, що стосуються коштів платників податків, інформування про діяльність Черкаської міської ради, її структурних підрозділів та посадових осіб місцевого самоврядування, перебіг та результати сесій і пленарних засідань тощо, підвищення прозорості та підзвітності виконавчих органів ради.
Основними завданнями Програми є:
- розвиток громадянського та інформаційного суспільства, підтримка свободи слова в місті, забезпечення конституційних прав громадян на інформацію;
- удосконалення інформаційної інфраструктури міста;
- щоденне інформаційне наповнення офіційного порталу міста Черкаси http://chmr.gov.ua в частині новин, що дасть змогу оперативно інформувати жителів міста про діяльність Черкаської міської ради та її виконавчих органів та сприятиме налагодженню стійкого зворотного зв’язку з громадою
м. Черкаси;
- всебічне висвітлення діяльності Черкаської міської ради, її структурних підрозділів та виконавчого комітету;
- надання можливості органам місцевого самоврядування оприлюднювати звіти про свою діяльність перед територіальною громадою;
- інформаційно-аналітичне висвітлення важливих громадсько-політичних заходів і подій;
- інформаційний супровід реалізації суспільно важливих проектів;
- підвищення повноти й оперативності інформування громадян міста про діяльність органів місцевого самоврядування з актуальних питань соціально-економічного та суспільно-політичного життя міста, роз’яснення рішень органів місцевого самоврядування;
- інформування про важливі соціальні теми та проекти, в тому числі й через розміщення соціальної реклами;
- забезпечення працівників відділу інформаційного забезпечення, які займаються створенням інформаційного продукту, фото- та інших ілюстраційних матеріалів відповідними технічними засобами (цифровими диктофонами, фотоапаратами, сучасною комп’ютерною технікою, а при проведенні загальноміських заходів – транспортними засобами тощо);
- забезпечення вільного доступу громадян до інформаційної бази нормативно-правових актів, що видаються органами місцевого самоврядування, протоколів засідань виконавчого комітету та міської ради, результатів тендерів, регуляторних актів, фінансових звітів, рішень Черкаської міської ради та виконавчого комітету тощо;
- розвиток сучасних інформаційних технологій та подальше інформаційне наповнення офіційного web-порталу:
- створення умов для ефективної взаємодії органів місцевого самоврядування з громадянами і юридичними особами на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій;
- підвищення ефективності діяльності Черкаської міської ради та її виконавчих органів на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій;
- оприлюднення інформації головних розпорядників коштів відповідно до статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», крім тієї інформації, яку головні розпорядники коштів повинні оприлюднювати самостійно;
- оприлюднення інформації у формі наборів відкритих даних відповідно до положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», крім тих даних, які повинні оприлюднюватися кожним суб’єктом самостійно.
Зазначені завдання реалізуються в порядку та на умовах діючого законодавства України, а також відповідних норм і положень Черкаської міської ради.
III. Обсяги і джерела фінансування Програми. Ресурсне забезпечення Програми
тис.грн.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми | 2020 рік | 2021рік | 2022 рік | 2023рік | 2024 рік | Усього витрат на виконання Програми |
Обсяг ресурсів, усього, в тому числі: | 1 573 540,4 | 1 663 232 | 1 751383 | 1 844206 | 1 941949 | 8 774 310,4 |
міський бюджет | 1 573 540,4 | 1 663 232 | 1 751383 | 1 844206 | 1 941949 | 8 774 310, 4 |
Для забезпечення реалізації Програми передбачається виділення цільових коштів в межах видатків, передбачених в міському бюджеті на відповідний рік. Реалізація програми здійснюється за наступними напрямами:
тис.грн.
Напрямок | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
Висвітлення діяльності та виконання угод засобами телебачення | 490554,4 | 518515 | 545997 | 574935 | 605407 |
Висвітлення діяльності та виконання угод засобами друкованих ЗМІ | 447320 | 472817 | 497878 | 524266 | 552052 |
Висвітлення діяльності та виконання угод засобами електронних ЗМІ | 196190 | 207373 | 218364 | 229937 | 242124 |
Виготовлення та розміщення соціальної та іміджевої реклами | 248676 | 262851 | 276780 | 291449 | 306895 |
Забезпечення публічності в діяльності Черкаської міської ради, депутатів Черкаської міської ради, її виконавчого комітету шляхом фоторепортажу | 106000 | 112042 | 117980 | 124233 | 130817 |
Проведення міського конкурсу серед журналістів до Дня міста на кращі публікації та фоторепортаж | 42400 | 44817 | 47192 | 49693 | 52327 |
Підтримка, технічне обслуговування (модернізація) офіційного вебпорталу Черкаської міської ради | 42400 | 44817 | 47192 | 49693 | 52327 |
Терміни реалізації Програми: 2020-2024 роки.
IV. Заходи щодо реалізації Програми
Зміст заходу | Виконавці | Термін виконання | |
1 | Проведення інформаційних днів та кампаній, різнопланових обговорень, “круглих столів”, інтернет-конференцій, консультацій з актуальних питань життєдіяльності Черкас з метою налагодження співпраці між органами місцевого самоврядування, ЗМІ та громадою міста | Управління інформаційної політики, інші структурні підрозділи | постійно |
2 | Забезпечення публічності та висвітлення у діяльності органів Черкаської міської ради шляхом розміщення відповідних матеріалів в друкованих та в інших засобах масової інформації, зазначаючи відповідні кошти в міському бюджеті (інтерв’ю, звіти, фоторепортажі, матеріали нарад, засідань, прес-конференцій, засідань виконкому, сесій міської ради, інформаційні блоки новин, тематичні програми, оголошення тощо). | Управління інформаційної політики, інші структурні підрозділи | постійно |
3 | Забезпечення проведення заходів за участю представників засобів масової інформації, спрямованих на висвітлення діяльності Черкаської міської ради щодо соціально-економічного, суспільно-політичного та культурного розвитку міста (прес-конференції, брифінги, престури, публікації у друкованих засобах масової інформації, інтерв’ю та виступи на радіо та телебаченні). | Управління інформаційної політики, інші структурні підрозділи | постійно |
4 | Забезпечення своєчасного оприлюднення регуляторних актів, звітів, рішень міської ради, тощо, з питань, які стосуються найактуальніших питань життєдіяльності міста | Управління інформаційної політики, інші структурні підрозділи | постійно |
5 | Забезпечення розробки, удосконалення структури, дизайну, забезпечення інформаційного наповнення вебсайтів місцевих органів влади та їх структурних підрозділів, з метою поліпшення доступу громадськості до інформації про діяльність органів влади. | Управління інформаційної політики, інші структурні підрозділи | постійно |
6 | Проведення Інтернет-конференцій | Управління інформаційної політики інші структурні підрозділи | постійно |
7 | Проведення навчальних семінарів для працівників виконавчих органів Черкаської міської ради щодо підготовки і надання інформації для розміщення на офіційному порталі | Управління інформаційної політики інші структурні підрозділи | 3-4 семінари на рік |
8 | Залучення громадян до обговорення проектів регуляторних актів Черкаської міської ради та її виконавчого комітету шляхом розміщення оголошень про них в соцмережах та на офіційному вебпорталі | Управління інформаційної політики, інші структурні підрозділи | постійно |
9 | Моніторинг публікацій місцевих ЗМІ | Управління інформаційної політики, інші структурні підрозділи | постійно |
10 | Опрацювання звернень громадян, що надходять на офіційний портал міста та на офіційні сторінки Черкаської міської ради | Управління інформаційної політики, інші структурні підрозділи | постійно |
11 | Інформаційний супровід процесу продажу земельних ділянок, комунального майна, тощо на відкритих торгах (аукціонах) | Управління інформаційної політики, інші структурні підрозділи | постійно |
12 | Розробка та виготовлення соціальної реклами, довідкових, іміджевих матеріалів | Управління інформаційної політики , інші структурні підрозділи | постійно |
13 | Проведення конкурсу серед журналістів | Управління інформаційної політики, інші структурні підрозділи | щороку |
14 | Розробка, друк та розповсюдження інформаційних матеріалів, буклетів та вісників про діяльність Черкаської міської ради, її структурних підрозділів та виконавчого комітету | Управління інформаційної політики, інші структурні підрозділи | за потребою |
Інформація щодо джерел і обсягів фінансування з розбивкою за роками зазначена в розділі ІІІ Обсяги і джерела фінансування Програми. Ресурсне забезпечення Програми на ст. 6 Програми.
V. Очікувані результати реалізації Програми
Співпраця на договірних умовах відбуватиметься з найрейтинговішими та найтиражнішими ЗМІ, відповідно до даних соцопитувань серед черкащан, а також даних всеукраїнських соціологічних служб, що містяться у відкритому доступі. При співпраці також враховуватиметься ціна, умови розміщення та якість виготовлення інформаційного продукту.
Відповідно, на договірних засадах відбуватиметься створення та трансляція програм телерадіокомпаніями, ведення окремих рубрик в друкованих ЗМІ, поширення оперативних новин на Інтернет-ресурсах за такою тематикою:
- розвиток економічно-промислового потенціалу міста;
- висвітлення діяльності комунальних закладів освіти, охорони здоров’я, фізичної культури і спорту, культури і мистецтва, соціальних установ міста;
- вирішення проблем реформування житлово-комунальної галузі та втілення в життя енергозберігаючих технологій;
- розвиток міської інфраструктури та містобудування;
- висвітлення проблем, пов’язаних із виплатою прихованої зарплати на недержавних підприємствах, установах, організаціях та пропаганда її легалізації;
- зв'язок поколінь: діяльність ветеранських і молодіжних громадських організацій, патріотичне виховання підростаючого покоління;
- популяризація історичної спадщини, а також української мови та літератури, заохочення громадян до вивчення іноземних мов, культури та звичаїв;
- соціальна спрямованість (пропаганда здорового способу життя, обізнаності в проблемах репродуктивного здоров’я, сюжети і матеріали проти куріння, наркоманії, про захист від СНІДу);
- екологічна спрямованість (збереження та примноження природних ресурсів, гуманного ставлення до тварин, подолання проблеми засміченості вулиць, роздільного сортування сміття, тощо);
- пропаганда законослухняності населення;
- виготовлення та розміщення соціальної реклами;
- анонсування заходів, які мають суспільне значення тощо;
- будь-які інші заходи, які стосуються діяльності Черкаської міської ради та її виконавчих органів.
Лише в 2020 році за кошти Програми планується виготовити та транслювати (розповсюдити) 48 телевізійних сюжетів, 12 прямих ефірів за участю посадових осіб органів місцевого самоврядування, 12 телевізійних програм з найактуальніших питань, що турбують громаду.
Також планується виготовити та розповсюдити 4 (щоквартально) інформаційних вісники про діяльність виконавчих органів Черкаської міської ради загальним тиражем 280 тис. екземплярів, а також зайняти друкованими матеріалами (статтями, інтерв’ю, коментарями, оприлюдненням регуляторних актів, звітів, рішень, тощо) 16 тисяч сантиметрів квадратних площі в провідних газетах Черкас.
Кошти Програми передбачають 100 годин якісної професійної фотозйомки наймасовіших заходів для містян, а також поточної роботи виконавчих органів ради та проведення щорічного конкурсу для журналістів, що значно підвищить увагу громади до проблем життєдіяльності міста та сприятиме забезпеченню зворотної комунікації.
В Інтернет-ресурсах кошти Програми дають можливість розмістити
82 топновини; надрукувати і розмістити на зовнішніх рекламних носіях
255 білбодів соціальної тематики.
Виконання програми дасть можливість:
- збільшити обсяги випуску газетної продукції, наповнення інформацією про діяльність Черкаської міської ради телеефіру, інтернет-ресурсів;
- підвищити повноту та оперативність інформування територіальної громади міста про діяльність органів місцевого самоврядування з актуальних питань соціально-економічного та суспільно-політичного життя міста, області і країни;
- продовжити забезпечення відкритості у діяльності органів місцевого самоврядування, прозорості при прийнятті та виконанні рішень Черкаської міської ради, виконавчого комітету, високого рівня контролю за їх виконанням;
- поліпшити якість інформаційного забезпечення виконавчих органів Черкаської міської ради, в тому числі шляхом формування і постійного поповнення загальної бази даних;
- забезпечити участь членів територіальної громади в процесі обговорення та прийняття проектів нормативно-правових актів міської влади;
- забезпечити взаємодію громадян і органів місцевого самоврядування у реалізації зворотного зв'язку та більш оперативного реагування на інформаційні потреби громадян.
Результативні показники програми:
№ | Показники | Рік | ||||
1 | Затрат (грн.) | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
1 | Висвітлення діяльності та виконання угод засо-бами телебачення (грн.) | 490 554, 4 | 526096 | 57391 | 590514 | 625575 |
2 | Висвітлення діяльності та виконання угод засобами друкованих ЗМІ (грн.) | 447 320 | 469686 | 493170 | 517830 | 543721 |
3 | Висвітлення діяльності та виконання угод засобами електронних ЗМІ (грн.) | 196 190 | 206000 | 216300 | 227115 | 238470 |
4 | Виготовлення та розміщення соціальної та іміджевої реклами (грн.) | 248 676 | 261110 | 274165 | 287873 | 302266 |
5 | Забезпечення публічності в діяльності Черкаської міської ради, депутатів Черкаської міської ради, її виконавчого комітету шляхом фоторепортажу (грн.) | 106 000 | 111300 | 116865 | 122708 | 128843 |
6 | Проведення міського конкурсу серед журналістів до Дня міста на кращі публікації та фоторепортаж (грн.) | 42 400 | 42 400 | 42 400 | 42 400 | 42 400 |
7 | Підтримка, технічне обслуговування (модернізація) офіційного веб-порталу Черкаської міської ради (грн.) | 42 400 | 44520 | 46746 | 49083 | 51537 |
2 | Продукту | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
1 | Кількість телекомпаній, де висвітлюється інформація (шт.) | 3,0 | 4,0 | 4,0 | 4,0 | 4,0 |
2 | Кількість інформаційних сюжетів (шт.) | 48,0 | 49,0 | 50,0 | 51,0 | 52,0 |
3 | Кількість прямих ефірів (шт.) | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
4 | Кількість телевізійних програм (шт.) | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
5 | Кількість періодичних видань, де розміщується інформація (шт.) | 4,0 | 4,0 | 4,0 | 4,0 | 4,0 |
6 | Кількість друкованої площі, де розміщується інформація (шт.) | 16, 000 | 17,000 | 18,000 | 19,000 | 20,000 |
7 | Кількість електронних ЗМІ, де розміщується інформація (шт.) | 7,0 | 8,0 | 8,0 | 8,0 | 8,0 |
9 | Кількість публікацій в Інтернет-ЗМІ (шт.) | 82 | 84 | 86 | 88 | 90 |
10 | Середній тираж газет (один вихід) | 19 134,0 | 19 134,0 | 19 134,0 | 19 134,0 | 19 134,0 |
11 | Кількість випусків газет у місяць (шт.) | 4,0 | 4,0 | 4,0 | 4,0 | 4,0 |
12 | Щоденна аудиторія вебпорталів (чол.) | 21000 | 28000 | 35000 | 42 000 | 49 000 |
13 | Кількість поліграфічної продукції (бордів, афіш, буклетів) (шт.) | 255 | 260 | 265 | 270 | 275 |
14 | Тривалість фотозйомок (год.) | 100,0 | 100,0 | 100, 0 | 100,0 | 100, 0 |
15 | Кількість модулів для обслуговування оф. вебпорталу ЧМР (шт.) | 10,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 | 10,0 |
16 | Орієнтовний наклад інформаційної продукції (шт.) | 280 000 | 280 000 | 280000 | 280000 | 280 000 |
3 | Ефективності | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
1 | Видатки на трансляцію прямого ефіру (грн./хв.) | 657,0 | 657,0 | 657,0 | 657,0 | 657,0 |
2 | Видатки на виготовлення й трансляцію телевізійної програми (грн./хв.) | 753,0 | 753,0 | 753,0 | 753,0 | 753,0 |
3 | Видатки на виготовлення й трансляцію інф. сюжету (грн./хв.) | 1491,3 | 1491,3 | 1491,3 | 1491,3 | 1491,3 |
4 | Видатки на друк 1 см2 (грн/см2 ) | 12,75 | 12,75 | 12,75 | 12,75 | 12,75 |
5 | Видатки на виготовлення й друк поліграфічної продукції (бордів, афіш) (грн/од) | 360 | 360 | 360 | 360 | 360 |
6 | Видатки на поклейку одного борду (грн/од) | 560 | 560 | 560 | 560 | 560 |
7 | Видатки на випуск інформаційних бюлетенів (тираж 70 000) | 24 500 | 24 500 | 24 500 | 24 500 | 24 500 |
8 | Видатки на висвітлення шляхом фоторепорт. (грн/год) | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 | 1000 |
8 | Видатки на розміщення новини в Інтернет-ЗМІ (топ-новина, слайдер) (грн.) | 2 257,14 | 2 257,14 | 2 257,14 | 2 257,14 | 2 257,14 |
9 | Видатки на створення одного модуля для модернізації офіційного вебпорталу ЧМР (грн.) | 4 000 | 4 000 | 4 000 | 4 000 | 4 000 |
10 | Видатки на розповсюдження 1 од.поліграфічної продукції про діяльність міської влади (грн.) | 0,428 | 0,428 | 0,428 | 0,428 | 0,428 |
4 | Якості (%) | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 |
1 | Темп зростання щоденної аудиторії веб-сайтів (%) | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
2 | Темпи зростання кількості інформаційних сюжетів (%) | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
3 | Темп зростання кількості телевізійних програм (%) | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
4 | Темп зростання кількості статей у друкованих ЗМІ (%) | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
5 | Темп зростання друкованої площі, де розміщується інформація про діяльність влади (%) | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
6 | Щомісячний відсоток населення, яке отримує інформацію про діяльність влади з Інтернет-ЗМІ (з розрахунку 200 тис. жителів) (%) | 30 | 35 | 35 | 40 | 40 |
7 | Щомісячний відсоток населення, яке отримує інформацію про діяльність влади з друкованих ЗМІ (з розрахунку 200 тис. жителів) (%) | 38,3 | 39 | 40 | 41 | 42 |
8 | Щомісячний відсоток населення, яке отримує інформацію про діяльність влади з телебачення (з розрахунку 200 тис. жителів) (%) | 45 | 45 | 50 | 50 | 60 |
VI. Паспорт Програми
Головним розпорядником коштів та відповідальним виконавцем Програми є Управління інформаційної політики Черкаської міської ради.
У паспорті визначається сума коштів, необхідних для реалізації Програми, законодавчі підстави її реалізації, мета, завдання, напрямки діяльності, а також результативні показники, на підставі яких здійснюється контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів, аналіз бюджетної Програми.
Паспорт Програми на відповідний бюджетний період підлягає затвердженню у встановленому законодавством порядку.
VIІ. Контроль за ходом виконання програми
Контроль за виконанням Програми здійснюють міська рада, виконавчий комітет міської ради відповідно до повноважень.
Відповідальні виконавці у процесі виконання Програми забезпечують цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації Програми у межах визначених бюджетних призначень.
Головні розпорядники коштів в межах своїх повноважень здійснюють оцінку ефективності програми, що передбачає заходи з моніторингу, аналізу та контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів. Оцінка ефективності Програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників, а також іншої інформації, що міститься у бюджетних запитах, кошторисах, паспортах бюджетних програм, звітах про виконання кошторисів та звітах про виконання паспортів бюджетних програм.
Результати оцінки ефективності бюджетних програм, а також висновки органів виконавчої влади, уповноважених на здійснення фінансового контролю за дотриманням бюджетного законодавства, є підставою для прийняття рішень про внесення в установленому порядку змін до бюджетних призначень поточного бюджетного періоду, відповідних пропозицій до проекту бюджету на плановий бюджетний період та до прогнозу бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди, включаючи зупинення реалізації відповідних бюджетних програм.
VIІІ. Прикінцеві положення
До Програми можуть бути внесені зміни та доповнення з урахуванням прийняття нових нормативно-правових актів.
Пояснювальна записка
до проєкту рішення Черкаської міської ради
«Про міську Програму взаємодії
органів місцевого самоврядування зі ЗМІ
шляхом висвітлення діяльності
та розміщення соціальної реклами на 2020-2024 роки»
Метою прийняття Програми є сприяння утвердженню й реалізації принципів свободи слова; забезпечення збалансованого висвітлення актуальних для суспільства питань; підвищення рівня взаємодії органів місцевого самоврядування та засобів масової інформації міста; налагодження ефективної системи інформування населення про роботу Черкаської міської ради та її виконавчих органів; забезпечення прозорості діяльності органів місцевого самоврядування.
Рішення регулює відносини між органами місцевого самоврядування (Черкаською міською радою, її виконавчим комітетом та його структурними підрозділами) та засобами масової інформації на договірних засадах шляхом укладання угод.
Прогноз:
– підвищення повноти та оперативності інформування територіальної громади міста про діяльність місцевих органів влади з актуальних питань соціально-економічного та суспільно-політичного життя міста;
– подальше забезпечення відкритості у діяльності органів місцевої влади, прозорість прийняття та виконання рішень міської ради, виконавчого комітету, високий рівень контролю за їх виконанням;
– забезпечення взаємодії громадян і органів місцевого самоврядування у реалізації зворотного зв'язку та більш оперативного реагування на інформаційні потреби громадян тощо.
Начальник
управління інформаційної політики А.О.Крилов
ДОДАТКИ
1 | зауваження департаменту фінансової політики.pdf | Переглянути |
---|