ОПИС ДОКУМЕНТУ
Доповідач:
Департамент житлово-комунального комплексу |
|
Підготував: | Департамент житлово-комунального комплексу |
---|---|
Галузь: | Галузева |
Статус: | Новий проєкт |
Дата: | 15.11.2018 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
№ 1120-8-рд
Про затвердження Програми забезпечення техногенної та пожежної безпеки на території м. Черкаси, захисту населення від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального, воєнного характеру на 2019-2022 роки
Проект рішення | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ 1120-8-рд | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
< | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Про затвердження Програми забезпечення техногенної та пожежної безпеки на території м. Черкаси, захисту населення від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального, воєнного характеру на 2019-2022 роки |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
> | |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Відповідно до підпункту 2б пункту 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 2 статті 19, статей 71, 72, 81, 82, 83, 84, 85, 86 Кодексу цивільного захисту України, постанови КМУ від 30.09.2015 № 775 «Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій», постанови КМУ від 19.08.2002 № 1200 «Про затвердження порядку забезпечення населення і особового складу невоєнізованих формувань засобами радіаційного та хімічного захисту» (із змінами внесеними згідно з постановою КМУ від 08.04.2013 № 237, Черкаська міська рада ВИРІШИЛА: 1. Затвердити звіти про виконання Програми захисту населення м.Черкаси від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального, воєнного характеру та проведення мобілізаційних заходів на 2016-2018 роки та Програми забезпечення пожежної безпеки м. Черкаси на 2016-2020 роки згідно з додатком 1. 2. Вважати таким, що втратило чинність рішення Черкаської міської ради від 29.09.2015 № 2-1706 «Про затвердження Програми забезпечення пожежної безпеки у м.Черкаси на 2016-2020 роки» з 1 січня 2019 року. 3. Затвердити «Програму забезпечення техногенної та пожежної безпеки на території м. Черкаси, захисту населення від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального, воєнного характеру на 2019-2022 роки, згідно з додатком 2. 4. Затвердити Порядок зберігання та оновлення лікарських засобів, реактивів та виробів медичного призначення згідно з додатком 3. 5. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Бондаренка А.В., постійну комісію міської ради з питань економічного розвитку, інвестиційної політики, дерегуляції, бюджету, фінансів, тарифів та регуляторної політики (Тренкін Ю. В.) та постійну комісію міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту, зв’язку, підприємництва, екології, та охорони навколишнього середовища (Кіта І.М.) Міський голова А.В. Бондаренко Додаток 1 до рішення міської ради від __________№ _____ Звіт про виконання Програми захисту населення м.Черкаси від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального, воєнного характеру та проведення мобілізаційних заходів на 2016-2018 роки Програма розроблена відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кодексу цивільного захисту України, постанови КМУ від 30.09.2015 № 775 «Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій», постанови КМУ від 19.08.2002 № 1200 «Про затвердження порядку забезпечення населення і особового складу невоєнізованих формувань засобами радіаційного та хімічного захисту» (із змінами внесеними згідно з постановою КМУ від 18.05.2017 № 340), та інших нормативно-правових актів державного, місцевого значення, аналізу надзвичайних ситуацій та подій, що траплялись та характерні для нашого регіону. Програма визначає напрямки розвитку цивільного захисту м. Черкаси. Видатки на виконання заходів Програми захисту населення м. Черкаси від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, воєнного характеру та проведення мобілізаційних заходів на 2016-2018 роки викладені у таблицях 1,2 та 3. Таблиця 1. Заходи програми на виконання відповідних завдань у 2016 році Видатки за звітний період 526.55 тис.грн.
1. За звітній період надзвичайних подій та ситуацій, пов’язаних з пожежами тривалістю більше трьох годин не було, відповідно запитів на забезпечення харчуванням не надходило. 2. Придбано та закладено до матеріального резерву паливно-мастильні матеріали на суму 215780,35 грн., з них: - бензин моторний А-92 на суму 155927,15 грн.; - дизельне паливо на суму 139845, 20 грн.; 3. Інформаційно–довідкових куточків з питань цивільного захисту для консультаційних пунктів придбано 19 одиниць на суму 9994 грн. 4. Паливно-мастильні матеріали для перевезення мобілізованих придбано на суму 56780,46 грн., з них: - А92-909 літрів; - дизельне паливо - 2673 літрів. 120 літрів А92 передано для перевезення КП «Черкасиелектротранс». 5. Видатки на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха були передбачені у розмірі 80,0 тис.грн та передані КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» ЧМР». Таблиця 2. Заходи програми на виконання відповідних завдань у 2017 році Видатки за звітний період 4693,462 тис.грн.
Пояснення: кошти не були витрачені з наступних причин: 1. За звітній період надзвичайних подій та ситуацій, пов’язаних з пожежами тривалістю більше трьох годин не було, відповідно запитів на забезпечення харчуванням не надходило. Придбано: 1. На суму 10992 грн. придбано 24 одиниць інформаційно–довідкових куточків з питань цивільного захисту для консультаційних пунктів. 2. На сумму 15480 грн. придбано шанцевого інструменту (лопати для прибирання снігу) в кількості 120 од. 3. Придбано пожежний автомобіль на суму 4587,00 грн. 4. Перелік придбаних медикаментів:
Таблиця 3. Заходи програми на виконання відповідних завдань за перше півріччя 2018 року Видатки за звітний період 11.96 тис.грн.
Пояснення: кошти не були витрачені з наступних причин: 1. За звітній період надзвичайних подій та ситуацій пов’язаних з пожежами тривалістю більше трьох годин не було, відповідно запитів на забезпечення харчуванням не надходило. 2. Кошти на закупівлію паливно-мастильних матеріалів не були витрачені взязку із непроведенням тендерних закупівель. 3. Придбання шанцевого інструменту планується на серпень місяць 2018 року. Придбано: 1. На суму 11960 грн. придбано 26 одиниць інформаційно – довідкових куточків з питань цивільного захисту, для консультаційних пунктів. Звіт про виконання Програми забезпечення пожежної безпеки м. Черкаси на 2016-2020 роки, викладені у таблицях 4,5. Таблиця 4. Заходи програми на виконання відповідних завдань у 2016 році Видатки за звітний період 345.00 тис.грн.
Таблиця 5. Заходи програми на виконання відповідних завдань у 2017 році Видатки за звітний період 300.00 тис.грн.
Заходи програми на виконання відповідних завдань у першому кварталі 2018 року не виконувались в зв’язку з тим, що субвенція у розмірі 527 тис.грн. не була надана відповідно до рішення міської ради № 2-2886 «Про міський бюджет на 2018 рік» зі змінами 17.05.2018 № 2-3385. 25.06.2018 року проведений електронний аукціон на закупівлю паливно-мастильних матеріалів на виконання заходів. Надані пропозиції розглянуті 02.07.2018 року. Договір з переможцем тендеру буде укладений з 13 липня 2018 року. Додаток 2 до рішення міської ради від __________№ _____ Програма забезпечення техногенної та пожежної безпеки на території м. Черкаси, захисту населення від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального, воєнного характеру на 2019-2022 роки 1. Визначення проблем у сфері пожежної та техногенної безпеки, на розв’язання яких спрямована програма Місту Черкаси притаманний ряд небезпечних чинників техногенного та природного характеру, які здатні створити серйозну загрозу життю та здоров’ю населенню, призвести до значних матеріальних збитків і втрат, що обумовлює необхідність вжиття відповідних заходів, спрямованих на захист населення від наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також їх фінансове та матеріальне забезпечення. Стан техногенного навантаження міста ускладнюється у зв’язку з наявністю на його території 131 потенційно небезпечного об’єкта, з яких 6 – хімічно небезпечні. Головні причини виникнення або загрози виникнення НС – наявність у місті понад 8 тисяч тон аміаку на об’єктах підвищеної небезпеки, а також те, що через дві залізничні станції міста проходять багато вантажів з хімічно-небезпечними речовинами. Найбільш складна хімічна ситуація може виникнути при аварії на ПАТ «Азот», в результаті якої найбільша глибина розповсюдження зараженої хмари може досягати 20 км. В прогнозовану зону ураження від аварії на ПАТ «Азот» може потрапити населення чисельністю 10170 осіб, а втрати можуть складати до 5090 осіб. Можливі причини виникнення НС:
Забезпечення пожежної та техногенної безпеки є невід’ємною частиною діяльності органів місцевого самоврядування щодо охорони життя та здоров’я людей, національного багатства і навколишнього природного середовища. До основних повноважень органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту у відповідності до Кодексу цивільного захисту належать: - забезпечення цивільного захисту на відповідній території; - розроблення та забезпечення реалізації місцевих програм, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення пожежної та техногенної безпеки; - організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту, організація проведення їх технічної інвентаризації; - забезпечення оповіщення та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій; - створення і використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. Одними із основних проблемами в місті Черкаси у сфері цивільного захисту є: - неналежний протипожежний стан у закладах освіти; - відсутність спеціальних автомобілів для витягування великогабаритного та великовагового транспорту у зимовий період; - відсутність спеціальних автомобілів для підвозу питної води населенню; - відсутність місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення, через яку здійснюється оповіщення населення про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації; - недостатній відсоток закладеного матеріального резерву для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій; - відсутність додаткових ліній та каналів зв’язку запасного пункту управління тощо. В 2017 році пожежно-рятувальні підрозділи 2 ДПРЗ ДСНС України у Черкаській області здійснили 1290 виїздів на повідомлення по лінії «101», що в порівнянні із загальною кількістю виїздів по області складає 31 % (загальна кількість 4122). З них на гасіння пожеж підрозділами загону було здійснено 361 виїзд (24%), на ліквідацію дорожньо-транспортних пригод в м. Черкаси підрозділи залучались 17 разів (15 %), для надання допомоги населенню – 136 виїздів (20%), для взаємодії з іншими службами міста - 190 виїздів (27%), у тому числі на спрацювання систем АПС - 95 виїздів (90 %). Окрім того, пожежно-рятувальні підрозділи брали участь у гасінні 59 пожеж в природних екосистемах (27%), а саме 7 пожеж в лісах (50%), сухої трави та рослинності - 52 випадки (25%). В середньому за сигналом "тривога" підрозділи 2 ДПРЗ виїжджали 3 рази щодоби. Середній час прибуття підрозділів до місця виклику склав 10,6 хвилини, локалізації пожежі з моменту прибуття – 11,3 хвилини, ліквідації пожежі – 13,3 хвилини. Матеріальні втрати завдані пожежами складають 25 млн. 686 тис., з них прямі матеріальні збитки становлять 14 млн. 949 тис. грн. Внаслідок пожеж загинуло в м. Черкаси 8 осіб з них 2 дітей. Знищено та пошкоджено 47 будівель та споруди, 13 одиниць авто техніки. В 2017 в підрозділах загону здійснювався комплекс заходів, направлених на утримання протипожежного водопостачання в технічно справному стані. Спільно з представниками КП «Черкасиводоканал» протягом квітня – травня місяця здійснювались перевірки джерел протипожежного водопостачання (пожежних гідрантів) з пуском води в м. Черкаси. Проведено велика робота по складанню повного обліку джерел протипожежного водопостачання (пожежних водоймищ та гідрантів) на території м. Черкаси з нанесенням GPS- координатів на інтерактивну карту. В м. Черкаси на обліку знаходиться 1812 пожежних гідрантів, з яких 1146 вуличних та 666 об’єктових, 84 пожежних водоймищ та 6 водонапірних веж. Перевірка технічного стану джерел зовнішнього протипожежного водопостачання в м. Черкаси, виявила 257 недоліків, а саме:
На даний час КП «Черкасиводоканал» усунуто 82 з них, які не потребували значних фінансових вкладень та заготовлено матеріали для виготовлення покажчиків пожежних гідрантів. Решта недоліків будуть усунуті до кінця року після надходження коштів та проведення необхідних тендерних процедур. Усього протягом 2017 року було проведено заміну 4 пожежних гідрантів, капітально відремонтовано 14 одиниць, проведено обслуговування 121 гідранту та 104 колодязів, замінено 46 кришок. Загалом на покращення протипожежного водопостачання в м. Черкаси було витрачено 241 200 гривень. За зимовий період 2017 року – врятовано 4 особи (за допомогою пожежного рукава та пожежної драбини). В літній період 2017 року – врятовано 12 осіб (купання в невстановлених місцях, рибалки на човнах, відпочиваючі на островах р.Дніпро). За перший квартал 2018 року пожежно-рятувальні підрозділи 2 ДПРЗ за 1-й квартал поточного року здійснили 320 виїздів на повідомлення по лінії «101», що в порівнянні із загальною кількістю виїздів по області складає 25 % (загальна кількість 1265). З них: на гасіння пожеж підрозділами загону було здійснено 91 виїзд; на ліквідацію дорожньо-транспортних пригод в м. Черкаси підрозділи залучались 4 рази; для надання допомоги населенню 36 виїздів, для взаємодії з іншими службами міста 47 виїздів, у тому числі на спрацювання систем АПС 35 виїздів. Врятовано на воді: Січень – врятована дитина, яка провалилася під лід в районі м-н «Митниця». Лютий – за допомогою пожежного рукава «соломинка» врятований чоловік в районі м-н «Дахнівка». Березень - на човні, в районі розважального комплексу «Робінзон», на відстані близько 500 метрів від берега потрапили у льодовий полон троє рибалок. Спільно з рятувальниками АРЗ СП рибалки врятовані. Травень – проводились пошукові роботи та рятування трьох осіб які залишилися після пошкодження човна на острові на р.Дніпро (напроти м/р «Митниця»). Червень – рятувальниками 2 ДПРЗ врятовані дві особи човен яких зазнав ушкоджень. Причинами виникнення або загрози виникнення НС соціального та воєнного характеру є нестабільна соціальна обстановка. 2. Мета програми Мета Програми - забезпечення захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, які згідно з класифікацією поділяються за характером на техногенні, природні, воєнні та соціально-політичні, а за рівнем - на загальнодержавні, регіональні, місцеві та об'єктові. Захист населення і територій є системою заходів, які реалізуються органами місцевого самоврядування, підпорядкованими їм силами та засобами підприємств, установ, організацій, що забезпечують виконання організаційних, інженерно-технічних, санітарно-гігієнічних, протиепідемічних та інших заходів у сфері запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. Попередження виникнення надзвичайних ситуацій та подій, навчання громадян основам безпечної життєдіяльності, діям в екстремальних ситуаціях, виховання у населення свідомого ставлення до власної безпеки та безпеки оточуючих, запобігання загибелі людей. 3. Завдання, заходи реалізації програми та напрямки використання коштів на 2019-2022 роки Перелік завдань, заходів, виклад запиту орієнтованих видатків у розрізі напрямів використання коштів на 2019-2022 та порівняльні показники, що характеризують виконання місцевої бюджетної програми (орієнтовний, прогнозований) відображені у додатку 1, 2 та 3до Програми. 4. Паспорт програми Паспорт визначає суму коштів, необхідних для виконання Програми, законодавчі підстави її реалізації, мету, завдання, напрямки діяльності, а також результативні показники, на підставі яких здійснюється контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів і аналіз бюджетної програми. Головний розпорядник бюджетних коштів розробляє та впродовж 45 днів з дня набрання чинності рішення про місцевий бюджет затверджує спільно з департаментом фінансової політики паспорт бюджетної програми. 5. Обсяги і джерела фінансування програми Джерелом фінансування заходів, передбачених цією Програмою, можуть бути надходження загального та спеціального фондів (в тому числі бюджету розвитку та міських цільових фондів) міського бюджету, кошти Державного бюджету України, інших місцевих бюджетів у вигляді цільових та інших трансфертів (субвенцій, дотацій тощо). Також, заходи Програми в межах чинного законодавства можуть фінансуватись за рахунок залучених (на умовах повернення) коштів, в тому числі кредитів, запозичень тощо. Крім того, фінансовим ресурсом реалізації заходів по Програмі можуть бути інвестиційні ресурси – добровільні внески підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, в тому числі шляхом створення відповідних цільових фондів, а також інші джерела, що не заборонені нормами діючих нормативно-правових актів. Фінансування Програми проводиться в межах асигнувань, затверджених рішенням про міський бюджет на відповідний рік, по загальному та спеціальному фондах і може здійснюватись в межах діючого бюджетного законодавства по кодах тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів або по кодах програмної класифікації видатків та кредитування міського бюджету, у разі застосування програмно-цільового методу. Головними розпорядниками коштів Програми та відповідальними виконавцями є департамент житло-комунального комплексу, департамент охорони здоров’я та медичних послуг та інші структурні підрозділи Черкаської міської ради, визначені рішенням міської ради про міський бюджет на відповідний рік. 6. Контроль за ходом виконання Програми. Координація діяльності та систематичний контроль за виконанням передбачених Програмою заходів покладається на департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради. Відповідальні виконавці Програми в процесі виконання Програми забезпечують контроль за реалізацією завдань і заходів, цільове та ефективне використання бюджетних коштів протягом усього строку реалізації відповідної Програми у межах визначених бюджетних призначень. Оцінка ефективності Програми здійснюється на підставі аналізу результативних показників, а також інформації, що міститься у бюджетних запитах, кошторисах та звітах про виконання паспортів Програми. Результати оцінки ефективності програми, у тому числі висновки органів виконавчої влади, уповноважених на здійснення фінансового контролю за дотриманням бюджетного законодавства, є підставою для прийняття рішень про внесення в установленому порядку змін до бюджетних призначень поточного бюджетного періоду, відповідних пропозицій до проекту бюджету на плановий бюджетний період та до прогнозу бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди, включаючи зупинення реалізації заходів Програми. Узагальнену інформацію про хід виконання заходів Програми за попередній рік департамент житлово-комунального комплексу надає департаменту фінансової політики Черкаської міської ради. 7. Очікуваний кінцевий результат виконання програми В результаті виконання заходів Програми передбачається:
Додаток 3 до рішення міської ради від ___________№ _____ Місцем зберігання лікарських засобів, реактивів та виробів медичного призначення міського матеріального резерву на випадок виникнення надзвичайних ситуацій є складські приміщення КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги Черкаської міської ради». Зберігання лікарських засобів, реактивів та виробів медичного призначення міського матеріального резерву на випадок виникнення надзвичайних ситуаційздійснюється КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги Черкаської міської ради» згідно з Правилами зберігання та проведення контролю якості лікарських засобів, затвердженимиМіністерством охорони здоров’я України. Використання лікарських засобів, реактивів та виробів медичного призначення міського матеріального резерву здійснюється за рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради у випадку загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій. У разі закінчення терміну використання, лікарські засоби, реактиви та вироби медичного призначення міського матеріального резерву підлягають поновленню. Щорічно до 1 липня комісією спеціалістів КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги Черкаської міської ради» та представника департаменту охорони здоров’я та медичних послуг Черкаської міської ради проводиться інвентаризація лікарських засобів, реактивів та виробів медичного призначення міського матеріального резерву (далі – комісія з інвентаризації) з визначенням переліку вказаних засобів, що підлягають оновленню у наступному році. За визначеним обсягом медикаментів для оновлення, відповідним розпорядником коштів подається бюджетний запит на наступний рік. За результатами роботи комісії з інвентаризації та за 3 місяці до закінчення терміну придатності лікарських засобів, реактивів та виробів медичного призначення, головним лікарем КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги Черкаської міської ради» направляється подання до управління цивільного захисту населення департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради щодо використання медикаментів для потреб лікарні. Питання використання лікарських засобів, реактивів та виробів медичного призначення міського матеріального резерву з обмеженим терміном використання (3 місяці до закінчення терміну придатності) для потреб КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги Черкаської міської ради» підлягає розгляду комісією з питань ТЕБ та НС виконавчого комітету Черкаської міської ради. Передача лікарських засобів, реактивів та виробів медичного призначення міського матеріального резерву з обмеженим терміном використання (3 місяці до закінчення терміну придатності) до КЗ «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги Черкаської міської ради» проводиться за рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради. Розпорядник коштів Програми укладає угоду з переможцем конкурсних торгів на постачання лікарських засобів на термін дії Програми. Постачання лікарських засобів здійснюється частинами у кожному році. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
УКРАЇНА ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ вулиця Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси, 18000, тел.: (0472) 36-11-35, факс: (0472) 33-29-87 Пояснювальна записка до Програми забезпечення техногенної та пожежної безпеки на території м. Черкаси, захисту населення від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального, воєнного характеру на 2019-2022 роки Програма розроблена у зв’язку з закінченням дії Програми захисту населення м. Черкаси від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального, воєнного характеру та проведення мобілізаційних заходів на 2016-2018 роки зі змінами. Метою Програми забезпечення техногенної та пожежної безпеки на території м. Черкаси, захисту населення від надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального, воєнного характеру на 2019-2022 роки є:
В.о. директора департаменту Ю.В. Панченко |
ДОДАТКИ
1 | 1120-8-рд додаток 9.pdf | Переглянути |
---|---|---|
2 | 1120-8-рд додаток 8.pdf | Переглянути |
3 | 1120-8-рд додаток 7.pdf | Переглянути |
4 | 1120-8-рд додаток 6.pdf | Переглянути |
5 | 1120-8-рд додаток 5.pdf | Переглянути |
6 | 1120-8-рд додаток 4.pdf | Переглянути |
7 | 1120-8-рд додаток 3.pdf | Переглянути |
8 | 1120-8-рд додаток 2.pdf | Переглянути |
9 | 1120-8-рд додаток 1.pdf | Переглянути |