ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 2578-9-рд

Проєкт рішення
2578-9-рд
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА
Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 26.01.2021 №3-12 «Про затвердження Положення про постійні комісії Черкаської міської ради 9-го скликання»
Відповідно до пункту 15 ст. 47  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання рішення міської ради від 11.07.2024 №60-20 «Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 10.12.2020 №1-1 «Про постійні комісії Черкаської міської ради»», Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
         1.Внести зміни до рішення Черкаської міської ради від 26.01.2021 №3-12 «Про затвердження Положення про постійні комісії Черкаської міської ради 9-го скликання», а саме до розділу 6 «Розподіл компетенцій постійних комісій ради»:
1.1. Викласти частину 6.2. у такій редакції:
«6.2. Основні напрями роботи постійної комісії з питань регламенту, охорони здоров’я та житлово-комунального господарства:
  • розглядає за пропозицією міського голови структури виконавчих органів ради і їх положень, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, витрат на їх утримання;
  • розглядає та погоджує регламент ради, здійснює контроль за його виконанням;
  • розглядає та погоджує питання про утворення і ліквідацію постійних та інших комісій ради, зміну їх складу;
  • розглядає кандидатури за пропозицією міського голови на посаду секретаря ради та питання припинення повноважень секретарем ради;
  • розглядає за пропозицією міського голови питання включення та виключення з персонального складу членів виконавчого комітету;
  • розглядає та погоджує питання про утворення виконавчих органів ради за поданням міського голови;
  • розглядає та погоджує питання про скасування актів виконавчих органів ради, які не відповідають Конституції України чи законам України, іншим актам законодавства, рішенням ради, прийнятим у межах її повноважень;
  • розглядає та погоджує питання про проведення місцевого референдуму;
  • розглядає та погоджує питання про об’єднання в асоціації або вступ до асоціацій, або до інших форм добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування та вихід з них;
  • розглядає та погоджує питання найменування (перейменування) вулиць, провулків, проспектів, площ, парків, скверів, мостів та інших споруд, розташованих на території м. Черкаси.
  • співпрацює з органами суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, внутрішніх справ, адвокатури, фіскальними органами;
  • заслуховує повідомлення керівників органів внутрішніх справ про їх діяльність щодо охорони громадського порядку на відповідній території, вносить на розгляд ради пропозиції про порушення перед відповідними органами вищого рівня питання про звільнення з посади керівників цих органів у разі визнання їх діяльності незадовільною;
  • ініціює та погоджує підготовку рішень з питань адміністративно-територіального устрою, зміни меж міста та зміни меж районів міста у межах і порядку, визначених чинним законодавством України;
  • розглядає питання про затвердження договорів, укладених міським головою від імені ради, з питань, віднесених до її виключної компетенції;
  • приймає участь у розробці правил з питань благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку, торгівлі на ринках, дотримання тиші у громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність;
  • розглядає питання боротьби зі стихійними лихами, епідеміями, епізоотіями;
  • розглядає питання про дострокове припинення повноважень органів територіальної самоорганізації населення у випадках, передбачених чинним законодавством України;
  • напрацьовує пропозиції щодо програм співпраці Черкаської міської ради з органами місцевого самоврядування в Україні та за кордоном;
  • розглядає питання про етику поведінки депутатів міської ради;
  • розглядає питання щодо адміністративних послуг, що надають виконавчі органи міської ради, та процедур адміністративного оскарження рішень, дій та бездіяльності виконавчих органів міської ради та її посадових осіб;
  • розглядає питання щодо правомірності та відповідності Конституції України, законам України та ухвалам міської ради актів виконавчих органів міської ради;
  • розглядає проекти рішень міської ради нормативно-правового характеру;
  • розглядає питання, дає висновки та рекомендації про проведення службового розслідування з питань корупції та відповідності займаним посадам посадових осіб виконавчих органів міської ради, які є обов'язковими для виконання;
  • здійснює контроль за проведенням процедур закупівель товарів, робіт, послуг за рахунок коштів бюджету та дає висновки і рекомендації щодо наявності та запобігання конфлікту інтересів, корупційної складової та отримання неправомірної вигоди посадовими особами органів місцевого самоврядування при розгляді питань міською радою та її виконавчими органами щодо розпорядження майном територіальної громади та при проведенні тендерних закупівель чи залученні підрядних суб’єктів господарювання до виконання робіт за рахунок бюджетних коштів. Процедура здійснення контролю та вивчення таких питань відбувається відповідно до чинної методології проведення антикорупційної експертизи;
  • здійснення контролю за дотриманням вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів у діяльності депутатів, надання консультацій та роз`яснень щодо законності та  врегулювання конфлікту інтересів
  • контролює виконання рішень ради та виконавчого комітету, вивчає діяльність підконтрольних раді органів щодо надання громадянам житла відповідно до вимог Закону України “Про житловий фонд соціального призначення“.
  • розглядає питання про мову, якою користується у своїй роботі рада, її виконавчі органи та яка використовується в офіційних оголошеннях;
  • готує звернення, що стосуються компетенції комісії, ініціює звернення до профільних комітетів Верховної Ради України щодо прийняття відповідних рішень з вирішення питань місцевого рівня, які місто не може вирішити самостійно;
  • сприяє розвитку засобів масової інформації, реагує на силові методи впливу на засоби масової інформації, виступає на захист свободи слова та дотримання демократичних норм, прийнятих Конституцією України та Конвенцією про права людини ООН;
  • ініціює альтернативні методи фінансування незалежних, некомерційних засобів масової інформації;
  • ініціює утворення груп, комісій, асоціацій тощо з поліпшення умов роботи засобів масової інформації у м. Черкаси, веде переговори та листування з міжнародними і неурядовими організаціями;
  • надає висновки щодо проектів промоматеріалів, рекламної та медіапродукції, що готують виконавчі органи ради;
  • ініціює встановлення партнерських зв‘язків з іншими містами України та зарубіжних країн з метою сприяння розвитку співробітництва та обміну делегаціями, а також забезпечення співпраці з дипломатичними представництвами зарубіжних країн в Україні;
  • здійснює контроль за дотриманням прозорості добору та розстановки кадрів виконавчих органів Черкаської міської ради на конкурсних засадах;
  • сприяє реалізації на місцевому рівні державної політики у сфері охорони здоров'я, санітарно-епідемічного забезпечення населення;
  • розглядає проекти місцевих програм у сфері охорони здоров'я, у тому числі розвитку матеріально-технічної бази відповідних закладів у місті, здійснює контроль за виконанням таких програм;
  • розглядає питання доцільності і пріоритетності фінансування установ у сфері охорони здоров’я;
  • розглядає пропозиції щодо раціонального використання міського бюджету, у тому числі інвестиційних джерел фінансування для розвитку мережі закладів охорони здоров’я, здійснює контроль за їх реалізацією;
  • вносить пропозиції до відповідних компетентних органів про поліпшення умов здійснення підприємницької діяльності у сфері охорони здоров’я;
  • проводить попередній розгляд та організовує моніторинг пріоритетних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров’я, дає рекомендації щодо вибору кращих варіантів їх впровадження. Вивчає питання реформування закладів, установ та організацій, оптимізації мережі відповідно до потреб територіальної громади м. Черкаси;
  • бере участь у визначенні потреби та подає пропозиції щодо формування замовлень на кадри для закладів охорони здоров’я та ветеринарії міста;
  • сприяє підвищенню рівня якості та забезпеченню доступності медичної допомоги населенню міста;
  • розглядає інші питання, віднесені законодавством до кола питань, пов`язаних з профільним призначенням комісії;
  • сприяє розвитку та діяльності закладів охорони здоров`я, які належать територіальній громаді м. Черкаси;
  • розглядає звернення, клопотання юридичних та фізичних осіб, проектну документацію, висновки, експертизи щодо планування та здійснення містобудівних програм, будівництва і реконструкції житлових об’єктів, молодіжного житлового будівництва, будівництва житла за власні кошти (ЖБК, МЖК), будівництва житла за бюджетні кошти, залучення інвестиційних коштів на будівництво соціального житла тощо, проведення інвентаризації житлового фонду, відселення з аварійних будинків, непридатних для проживання, ветхих та будинків, що загрожують обвалом;
  • здійснює контроль за виконанням рішень ради та виконавчого комітету, вивчає діяльність підпорядкованих раді органів та комунальних підприємств щодо дотриманням законодавства у сфері житлового будівництва, технічним станом, використанням та утриманням об’єктів житлового фонду. Надає допомогу з питань організації управління і утримання житлового фонду незалежно від форм власності;
  • здійснює контроль за виконанням рішень ради та виконавчого комітету, вивчає діяльність підпорядкованих раді органів та комунальних підприємств житлового господарства щодо ефективного використання комунального майна та прибутку; планування і фінансування капітального, поточного ремонту та утримання житлового фонду;
  • розглядає питання передачі до комунальної власності житлового фонду від підприємств, установ і організацій;
  • вносить пропозиції про реорганізацію черкаських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд. Аналізує споживання населенням житлово-комунальних послуг, бере участь у формуванні цін і тарифів на житлово-комунальні послуги. Розглядає питання управління об'єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у власності територіальної громади м. Черкаси, забезпечення їх належного утримання і ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг;
  • розробляє проекти рішень, попередньо розглядає запропоновані проекти рішень, пропозиції про вдосконалення діючих рішень з питань житлової політики, володіння та користування житловим фондом міста, зміну його цільового призначення, контролю за використанням житла відповідно до його цільового призначення, що виносяться на розгляд ради; готує пропозиції, висновки, рекомендації з вищезазначених питань;
  • розглядає проект генерального плану міста, заслуховує інформацію про виконання програм, вивчає стан справ і сприяє реалізації програм розвитку житлового будівництва, капітального ремонту житлового фонду, утримання та експлуатації житлового фонду, відселення з аварійного, непридатного до проживання житла, формування МЖК, ЖБК, сприяє діяльності ОСББ, надає висновки щодо погодження титульних списків проведення капітального ремонту житлового фонду, погоджує та контролює виділення коштів на проведення ремонтних робіт;
  • розглядає звернення громадян стосовно спірних житлових питань та надає рекомендації щодо них;
  • надає висновки виконавчим органам ради щодо питань розподілу житла, закріплення службового житла, позбавлення квартир статусу службових;
  • контролює виконання рішень ради та виконавчого комітету, вивчає діяльність підконтрольних раді органів щодо надання відповідно до вимог Закону України “Про житловий фонд соціального призначення“ громадянам житла;
  • приймає участь у підготовці пропозицій з питань розвитку будівництва житла і подає їх на розгляд міської ради;
  • приймає участь у розробці та погоджує поточні перспективні програми капітального будівництва житла, складання переліків проектів, титульних списків та проектно-розвідувальних робіт об’єктів будівництва житла;
  • здійснює контроль за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету про цільове використання бюджетних коштів у сфері житлового будівництва та господарства, у тому числі на організацію аукціонів, конкурсів та закупівель для потреб житлового фонду, на видачу замовлень з виготовлення технічної документації на капітальний ремонт житлового фонду та на організацію виконання робіт з капітального ремонту житлового фонду;
  • розглядає питання зміни статусу об’єктів (виключення з житлового фонду вільного непридатного для проживання або аварійного житлового приміщення комунальної власності і переведення його у нежитлове; перепланування, переобладнання, реконструкція нежитлового приміщення комунальної власності і перевід його у житлове);
  • здійснює розгляд питань щодо виділення земельних ділянок під соціальне та доступне житло;
  • здійснює контроль за виконанням рішень ради та виконавчого комітету щодо інвентаризації житла у м. Черкаси, вивчає діяльність підпорядкованих раді органів та комунальних підприємств з питань проведення інвентаризації житла;
  • розглядає проекти місцевих програм раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля;
  • ініціює розробку проектів рішень про організацію територій і об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні;
  • ініціює підготовку проектів рішень ради з пропозиціями до відповідних державних органів про оголошення природних та інших об’єктів, що мають екологічну, історичну, культурну або наукову цінність, пам’ятками природи, історії або культури, що охороняються законодавством України;
  • розглядає відповідні розділи схем генерального плану міста, планів територій, проектів забудови територій, цільових програм у галузі раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля;
  • розглядає питання проектування об'єктів містобудування з врахуванням екологічних вимог, влаштування зовнішнього благоустрою та комунікацій;
  • розглядає питання видачі дозволів на спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного і місцевого значення та скасування таких дозволів;
  • ініціює впровадження у місті енерго- та ресурсоощадних заходів і технологій;
  • розглядає проекти рішень ради про надання земельних ділянок для будівництва та інших цілей у природоохоронних зонах та у разі існування певних екологічних обмежень;
  • розглядає питання щодо використання коштів міського природоохоронного фонду та інших коштів, призначених для охорони та відновлення довкілля;
  • розглядає питання встановлення розмірів плати за використання юридичними і фізичними особами міської благоустроєної території та за забруднення довкілля у місті;
  • розглядає питання організації благоустрою та озеленення міської території, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку населення;
  • приймає участь у формуванні концепції розміщення об'єктів зовнішньої реклами;
  • розглядає питання щодо місця розташування малих архітектурних форм та тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності, літніх майданчиків, місця тимчасової і сезонної торгівлі у природоохоронних зонах та у разі існування певних екологічних обмежень;
  • розглядає питання щодо правил благоустрою міської території та заходів щодо їх дотримання включно з санітарно-гігієнічними вимогами;
  • здійснює контроль за виконанням рішень ради та виконавчого комітету у сфері благоустрою у громадських місцях і громадських вбиральнях, місцях відпочинку населення, на ринках та кладовищах;
  • звертається до відповідних органів про скасування дозволів на експлуатацію об'єктів у разі неодноразового або тривалого порушення природоохоронного законодавства, екологічних та санітарно-гігієнічних норм і правил, вимог благоустрою міської території;
  • розглядає питання визначення територій для складування, зберігання або розміщення виробничих, побутових та інших відходів відповідно до чинного законодавства України;
  • готує необхідні заходи з попередження і ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійних лих, епідемій, інших надзвичайних ситуацій, інформує про це населення;
  • співпрацює з органами виконавчої влади щодо спостережень за станом забруднення повітряного басейну, водойм, ґрунтів. Інформує громадськість про результати замірів забруднення;
  • розглядає питання встановлення зон охорони пам’яток природи та культурної спадщини, історичних ареалів, надає рекомендації відповідним виконавчим органам ради про заборону діяльності, яка створює загрозу пам’яткам;
  • здійснює контроль за рішеннями ради, виконавчого комітету щодо міського сміттєзвалища і заслуховує інформацію виконавчих органів щодо стану існуючого сміттєзвалища, проведення його рекультивації, оздоровлення території та будівництва сміттєпереробного заводу;
  • заслуховує інформацію керівників лісо-паркових господарських підприємств про стан лісових ресурсів у приміських лісопаркових зонах;
  • ініціює завершення камеральних і картографічних робіт з інвентаризації зелених об’єктів міста: скверів, монастирських садів, насаджень на внутрішніх територіях установ і організацій, завершення робіт з оформлення державних актів;
  • здійснює контроль за виконанням рішень ради та виконавчого комітету щодо утримання тварин у притулках міста, вносить пропозиції про фінансування на утримання тварин;
  • залучає громадські екологічні організації до взаємодії, участі у розробці екологічних програм та в експертній оцінці екологічних проблем;
  • інформує громадськість, правоохоронні органи про порушення природоохоронного законодавства, звертається до компетентних органів стосовно вжиття заходів щодо ліквідації порушень та притягнення винних до відповідальності;
  • ініціює зміни щодо розмірів плати за користування природними ресурсами, що є у комунальній власності міста;
  • розглядає питання про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів місцевого значення, а також скасування такого дозволу;
  • розглядає питання, що стосуються забезпечення потреб міста тепловою енергією, водою, електроенергією, експлуатацією та станом доріг, транспортом, зв'язком (електричним, електронним, радіо та телебаченням, у тому числі кабельним, поштовим), обслуговування мешканців та гостей міста на авто-, аеро- і залізничних вокзалах;
  • здійснює попередній розгляд та контролює виконання рішень ради, які стосуються розвитку інженерного господарства, транспорту та зв’язку міста;
  • бере участь у розробці концептуальних підходів розвитку інженерного господарства міста і погодження перспективної схеми інженерного забезпечення міста;
  • надає висновки щодо погодження переліку (титульних списків) об’єктів інженерного господарства, транспорту та зв’язку, роботи на яких фінансуються відповідними департаментами, управліннями та районними адміністраціями у межах бюджетних призначень протягом бюджетного року;
  • здійснює контроль за виконанням рішень ради та виконавчого комітету щодо порядку повернення підрядникам заборгованостей за виконані роботи;
  • розглядає питання щодо переліку проектних робіт та порядку їх фінансування у галузі інженерного господарства, транспорту і зв’язку;
  • розглядає питання організації автомобільних стоянок, здійснює контроль за виконанням рішень ради та виконавчого комітету щодо реєстрації гаражних кооперативів;
  • бере участь у формуванні концепції розміщення об'єктів зовнішньої реклами;
  • розглядає схеми транспортного забезпечення (включно з місцями паркування, у тому числі таксі), а також питання руху транзитного та приміського пасажирського транспорту у випадках, передбачених законодавством України;
  • погоджує проекти ухвал про розташування автозаправних станцій, автовокзалів, гаражних кооперативів та стоянок автомобільного транспорту на території м. Черкаси;
  • розглядає питання щодо проведення конкурсів на визначення перевізників та визначення маршрутів для пасажирських перевезень у м. Черкаси;
  • розглядає питання щодо розміщення станцій стільникового зв’язку та телекомунікаційних мереж;
  • вивчає діяльність виконавчих органів ради щодо проведення закупівель та визначення підрядників для проведення робіт у сфері інженерного господарства, транспорту і зв’язку, закупівель за кордоном транспортних засобів, машин, механізмів, матеріалів та обладнання у галузі інженерного господарства транспорту та зв’язку;
  • розглядає питання залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, до участі в обслуговуванні населення засобами транспорту і зв'язку;
  • вивчає діяльність виконавчих органів ради та комунальних підприємств щодо утримання у належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охороною;
  • ініціює залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі у комплексному соціально-економічному розвитку міста, в обслуговуванні, розвитку транспорту і зв’язку;
  • забезпечує координацію інтересів суб’єктів господарювання, що діють на території міста, їх об’єднань, професійних спілок та роботодавців;
  • розглядає інші питання покладені на комісію за рішенням міської ради.
1.2. Виключити частини 6.5., 6.6.
1.3. Змінити нумерацію частин розділу 6 відповідно до внесених змін.
  2.  Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря міської ради та голів постійних комісій.
Міський голова    Анатолій БОНДАРЕНКО
 
 
 
 
Пояснювальна записка до проєкту рішення
«Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 26.01.2021 №3-12 «Про затвердження Положення про постійні комісії Черкаської міської ради 9-го скликання»»
 
На виконання рішення міської ради від 11.07.2024 №60-20 «Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 10.12.2020 №1-1 «Про постійні комісії Черкаської міської ради»» підготовлено до розгляду міською радою  проєкт рішення  «Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 26.01.2021 №3-12 «Про затвердження Положення про постійні комісії Черкаської міської ради 9-го скликання»».
 
Порівняльна таблиця до проєкту рішення
  • Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 26.01.2021 №3-12 «Про затвердження Положення про постійні комісії Черкаської міської ради 9-го скликання»»
Попередня редакція  Нова редакція рішення
6.2. Основні напрями роботи постійної комісії з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту:
  • розглядає за пропозицією міського голови структури виконавчих органів ради і їх положень, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, витрат на їх утримання;
  • розглядає та погоджує регламент ради, здійснює контроль за його виконанням;
  • розглядає та погоджує питання про утворення і ліквідацію постійних та інших комісій ради, зміну їх складу;
  • розглядає кандидатури за пропозицією міського голови на посаду секретаря ради та питання припинення повноважень секретарем ради;
  • розглядає за пропозицією міського голови питання включення та виключення з персонального складу членів виконавчого комітету;
  • розглядає та погоджує питання про утворення виконавчих органів ради за поданням міського голови;
  • розглядає та погоджує питання про скасування актів виконавчих органів ради, які не відповідають Конституції України чи законам України, іншим актам законодавства, рішенням ради, прийнятим у межах її повноважень;
  • розглядає та погоджує питання про проведення місцевого референдуму;
  • розглядає та погоджує питання про об’єднання в асоціації або вступ до асоціацій, або до інших форм добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування та вихід з них;
  • розглядає та погоджує питання найменування (перейменування) вулиць, провулків, проспектів, площ, парків, скверів, мостів та інших споруд, розташованих на території м. Черкаси.
  • співпрацює з органами суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, внутрішніх справ, адвокатури, фіскальними органами;
  • заслуховує повідомлення керівників органів внутрішніх справ про їх діяльність щодо охорони громадського порядку на відповідній території, вносить на розгляд ради пропозиції про порушення перед відповідними органами вищого рівня питання про звільнення з посади керівників цих органів у разі визнання їх діяльності незадовільною;
  • ініціює та погоджує підготовку рішень з питань адміністративно-територіального устрою, зміни меж міста та зміни меж районів міста у межах і порядку, визначених чинним законодавством України;
  • розглядає питання про затвердження договорів, укладених міським головою від імені ради, з питань, віднесених до її виключної компетенції;
  • приймає участь у розробці правил з питань благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку, торгівлі на ринках, дотримання тиші у громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність;
  • розглядає питання боротьби зі стихійними лихами, епідеміями, епізоотіями;
  • розглядає питання про дострокове припинення повноважень органів територіальної самоорганізації населення у випадках, передбачених чинним законодавством України;
  • напрацьовує пропозиції щодо програм співпраці Черкаської міської ради з органами місцевого самоврядування в Україні та за кордоном;
  • розглядає питання про етику поведінки депутатів міської ради;
  • розглядає питання щодо адміністративних послуг, що надають виконавчі органи міської ради, та процедур адміністративного оскарження рішень, дій та бездіяльності виконавчих органів міської ради та її посадових осіб;
  • розглядає питання щодо правомірності та відповідності Конституції України, законам України та ухвалам міської ради актів виконавчих органів міської ради;
  • розглядає проекти рішень міської ради нормативно-правового характеру;
  • розглядає питання, дає висновки та рекомендації про проведення службового розслідування з питань корупції та відповідності займаним посадам посадових осіб виконавчих органів міської ради, які є обов'язковими для виконання;
  • здійснює контроль за проведенням процедур закупівель товарів, робіт, послуг за рахунок коштів бюджету та дає висновки і рекомендації щодо наявності та запобігання конфлікту інтересів, корупційної складової та отримання неправомірної вигоди посадовими особами органів місцевого самоврядування при розгляді питань міською радою та її виконавчими органами щодо розпорядження майном територіальної громади та при проведенні тендерних закупівель чи залученні підрядних суб’єктів господарювання до виконання робіт за рахунок бюджетних коштів. Процедура здійснення контролю та вивчення таких питань відбувається відповідно до чинної методології проведення антикорупційної експертизи;
  • здійснення контролю за дотриманням вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів у діяльності депутатів, надання консультацій та роз`яснень щодо законності та  врегулювання конфлікту інтересів
  • контролює виконання рішень ради та виконавчого комітету, вивчає діяльність підконтрольних раді органів щодо надання громадянам житла відповідно до вимог Закону України “Про житловий фонд соціального призначення“.
  • розглядає питання про мову, якою користується у своїй роботі рада, її виконавчі органи та яка використовується в офіційних оголошеннях;
  • готує звернення, що стосуються компетенції комісії, ініціює звернення до профільних комітетів Верховної Ради України щодо прийняття відповідних рішень з вирішення питань місцевого рівня, які місто не може вирішити самостійно;
  • сприяє розвитку засобів масової інформації, реагує на силові методи впливу на засоби масової інформації, виступає на захист свободи слова та дотримання демократичних норм, прийнятих Конституцією України та Конвенцією про права людини ООН;
  • ініціює альтернативні методи фінансування незалежних, некомерційних засобів масової інформації;
  • ініціює утворення груп, комісій, асоціацій тощо з поліпшення умов роботи засобів масової інформації у м. Черкаси, веде переговори та листування з міжнародними і неурядовими організаціями;
  • надає висновки щодо проектів промоматеріалів, рекламної та медіапродукції, що готують виконавчі органи ради;
  • ініціює встановлення партнерських зв‘язків з іншими містами України та зарубіжних країн з метою сприяння розвитку співробітництва та обміну делегаціями, а також забезпечення співпраці з дипломатичними представництвами зарубіжних країн в Україні;
  • здійснює контроль за дотриманням прозорості добору та розстановки кадрів виконавчих органів Черкаської міської ради на конкурсних засадах;
  • розглядає інші питання покладені на комісію за рішенням міської ради.
 
 
«6.2. Основні напрями роботи постійної комісії з питань регламенту, охорони здоров’я та житлово-комунального господарства:
  • розглядає за пропозицією міського голови структури виконавчих органів ради і їх положень, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, витрат на їх утримання;
  • розглядає та погоджує регламент ради, здійснює контроль за його виконанням;
  • розглядає та погоджує питання про утворення і ліквідацію постійних та інших комісій ради, зміну їх складу;
  • розглядає кандидатури за пропозицією міського голови на посаду секретаря ради та питання припинення повноважень секретарем ради;
  • розглядає за пропозицією міського голови питання включення та виключення з персонального складу членів виконавчого комітету;
  • розглядає та погоджує питання про утворення виконавчих органів ради за поданням міського голови;
  • розглядає та погоджує питання про скасування актів виконавчих органів ради, які не відповідають Конституції України чи законам України, іншим актам законодавства, рішенням ради, прийнятим у межах її повноважень;
  • розглядає та погоджує питання про проведення місцевого референдуму;
  • розглядає та погоджує питання про об’єднання в асоціації або вступ до асоціацій, або до інших форм добровільних об’єднань органів місцевого самоврядування та вихід з них;
  • розглядає та погоджує питання найменування (перейменування) вулиць, провулків, проспектів, площ, парків, скверів, мостів та інших споруд, розташованих на території м. Черкаси.
  • співпрацює з органами суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, внутрішніх справ, адвокатури, фіскальними органами;
  • заслуховує повідомлення керівників органів внутрішніх справ про їх діяльність щодо охорони громадського порядку на відповідній території, вносить на розгляд ради пропозиції про порушення перед відповідними органами вищого рівня питання про звільнення з посади керівників цих органів у разі визнання їх діяльності незадовільною;
  • ініціює та погоджує підготовку рішень з питань адміністративно-територіального устрою, зміни меж міста та зміни меж районів міста у межах і порядку, визначених чинним законодавством України;
  • розглядає питання про затвердження договорів, укладених міським головою від імені ради, з питань, віднесених до її виключної компетенції;
  • приймає участь у розробці правил з питань благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку, торгівлі на ринках, дотримання тиші у громадських місцях, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність;
  • розглядає питання боротьби зі стихійними лихами, епідеміями, епізоотіями;
  • розглядає питання про дострокове припинення повноважень органів територіальної самоорганізації населення у випадках, передбачених чинним законодавством України;
  • напрацьовує пропозиції щодо програм співпраці Черкаської міської ради з органами місцевого самоврядування в Україні та за кордоном;
  • розглядає питання про етику поведінки депутатів міської ради;
  • розглядає питання щодо адміністративних послуг, що надають виконавчі органи міської ради, та процедур адміністративного оскарження рішень, дій та бездіяльності виконавчих органів міської ради та її посадових осіб;
  • розглядає питання щодо правомірності та відповідності Конституції України, законам України та ухвалам міської ради актів виконавчих органів міської ради;
  • розглядає проекти рішень міської ради нормативно-правового характеру;
  • розглядає питання, дає висновки та рекомендації про проведення службового розслідування з питань корупції та відповідності займаним посадам посадових осіб виконавчих органів міської ради, які є обов'язковими для виконання;
  • здійснює контроль за проведенням процедур закупівель товарів, робіт, послуг за рахунок коштів бюджету та дає висновки і рекомендації щодо наявності та запобігання конфлікту інтересів, корупційної складової та отримання неправомірної вигоди посадовими особами органів місцевого самоврядування при розгляді питань міською радою та її виконавчими органами щодо розпорядження майном територіальної громади та при проведенні тендерних закупівель чи залученні підрядних суб’єктів господарювання до виконання робіт за рахунок бюджетних коштів. Процедура здійснення контролю та вивчення таких питань відбувається відповідно до чинної методології проведення антикорупційної експертизи;
  • здійснення контролю за дотриманням вимог щодо врегулювання конфлікту інтересів у діяльності депутатів, надання консультацій та роз`яснень щодо законності та  врегулювання конфлікту інтересів
  • контролює виконання рішень ради та виконавчого комітету, вивчає діяльність підконтрольних раді органів щодо надання громадянам житла відповідно до вимог Закону України “Про житловий фонд соціального призначення“.
  • розглядає питання про мову, якою користується у своїй роботі рада, її виконавчі органи та яка використовується в офіційних оголошеннях;
  • готує звернення, що стосуються компетенції комісії, ініціює звернення до профільних комітетів Верховної Ради України щодо прийняття відповідних рішень з вирішення питань місцевого рівня, які місто не може вирішити самостійно;
  • сприяє розвитку засобів масової інформації, реагує на силові методи впливу на засоби масової інформації, виступає на захист свободи слова та дотримання демократичних норм, прийнятих Конституцією України та Конвенцією про права людини ООН;
  • ініціює альтернативні методи фінансування незалежних, некомерційних засобів масової інформації;
  • ініціює утворення груп, комісій, асоціацій тощо з поліпшення умов роботи засобів масової інформації у м. Черкаси, веде переговори та листування з міжнародними і неурядовими організаціями;
  • надає висновки щодо проектів промоматеріалів, рекламної та медіапродукції, що готують виконавчі органи ради;
  • ініціює встановлення партнерських зв‘язків з іншими містами України та зарубіжних країн з метою сприяння розвитку співробітництва та обміну делегаціями, а також забезпечення співпраці з дипломатичними представництвами зарубіжних країн в Україні;
  • здійснює контроль за дотриманням прозорості добору та розстановки кадрів виконавчих органів Черкаської міської ради на конкурсних засадах;
  • сприяє реалізації на місцевому рівні державної політики у сфері охорони здоров'я, санітарно-епідемічного забезпечення населення;
  • розглядає проекти місцевих програм у сфері охорони здоров'я, у тому числі розвитку матеріально-технічної бази відповідних закладів у місті, здійснює контроль за виконанням таких програм;
  • розглядає питання доцільності і пріоритетності фінансування установ у сфері охорони здоров’я;
  • розглядає пропозиції щодо раціонального використання міського бюджету, у тому числі інвестиційних джерел фінансування для розвитку мережі закладів охорони здоров’я, здійснює контроль за їх реалізацією;
  • вносить пропозиції до відповідних компетентних органів про поліпшення умов здійснення підприємницької діяльності у сфері охорони здоров’я;
  • проводить попередній розгляд та організовує моніторинг пріоритетних інвестиційних проектів у сфері охорони здоров’я, дає рекомендації щодо вибору кращих варіантів їх впровадження. Вивчає питання реформування закладів, установ та організацій, оптимізації мережі відповідно до потреб територіальної громади м. Черкаси;
  • бере участь у визначенні потреби та подає пропозиції щодо формування замовлень на кадри для закладів охорони здоров’я та ветеринарії міста;
  • сприяє підвищенню рівня якості та забезпеченню доступності медичної допомоги населенню міста;
  • розглядає інші питання, віднесені законодавством до кола питань, пов`язаних з профільним призначенням комісії;
  • сприяє розвитку та діяльності закладів охорони здоров`я, які належать територіальній громаді м. Черкаси;
  • розглядає звернення, клопотання юридичних та фізичних осіб, проектну документацію, висновки, експертизи щодо планування та здійснення містобудівних програм, будівництва і реконструкції житлових об’єктів, молодіжного житлового будівництва, будівництва житла за власні кошти (ЖБК, МЖК), будівництва житла за бюджетні кошти, залучення інвестиційних коштів на будівництво соціального житла тощо, проведення інвентаризації житлового фонду, відселення з аварійних будинків, непридатних для проживання, ветхих та будинків, що загрожують обвалом;
  • здійснює контроль за виконанням рішень ради та виконавчого комітету, вивчає діяльність підпорядкованих раді органів та комунальних підприємств щодо дотриманням законодавства у сфері житлового будівництва, технічним станом, використанням та утриманням об’єктів житлового фонду. Надає допомогу з питань організації управління і утримання житлового фонду незалежно від форм власності;
  • здійснює контроль за виконанням рішень ради та виконавчого комітету, вивчає діяльність підпорядкованих раді органів та комунальних підприємств житлового господарства щодо ефективного використання комунального майна та прибутку; планування і фінансування капітального, поточного ремонту та утримання житлового фонду;
  • розглядає питання передачі до комунальної власності житлового фонду від підприємств, установ і організацій;
  • вносить пропозиції про реорганізацію черкаських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд. Аналізує споживання населенням житлово-комунальних послуг, бере участь у формуванні цін і тарифів на житлово-комунальні послуги. Розглядає питання управління об'єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у власності територіальної громади м. Черкаси, забезпечення їх належного утримання і ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг;
  • розробляє проекти рішень, попередньо розглядає запропоновані проекти рішень, пропозиції про вдосконалення діючих рішень з питань житлової політики, володіння та користування житловим фондом міста, зміну його цільового призначення, контролю за використанням житла відповідно до його цільового призначення, що виносяться на розгляд ради; готує пропозиції, висновки, рекомендації з вищезазначених питань;
  • розглядає проект генерального плану міста, заслуховує інформацію про виконання програм, вивчає стан справ і сприяє реалізації програм розвитку житлового будівництва, капітального ремонту житлового фонду, утримання та експлуатації житлового фонду, відселення з аварійного, непридатного до проживання житла, формування МЖК, ЖБК, сприяє діяльності ОСББ, надає висновки щодо погодження титульних списків проведення капітального ремонту житлового фонду, погоджує та контролює виділення коштів на проведення ремонтних робіт;
  • розглядає звернення громадян стосовно спірних житлових питань та надає рекомендації щодо них;
  • надає висновки виконавчим органам ради щодо питань розподілу житла, закріплення службового житла, позбавлення квартир статусу службових;
  • контролює виконання рішень ради та виконавчого комітету, вивчає діяльність підконтрольних раді органів щодо надання відповідно до вимог Закону України “Про житловий фонд соціального призначення“ громадянам житла;
  • приймає участь у підготовці пропозицій з питань розвитку будівництва житла і подає їх на розгляд міської ради;
  • приймає участь у розробці та погоджує поточні перспективні програми капітального будівництва житла, складання переліків проектів, титульних списків та проектно-розвідувальних робіт об’єктів будівництва житла;
  • здійснює контроль за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету про цільове використання бюджетних коштів у сфері житлового будівництва та господарства, у тому числі на організацію аукціонів, конкурсів та закупівель для потреб житлового фонду, на видачу замовлень з виготовлення технічної документації на капітальний ремонт житлового фонду та на організацію виконання робіт з капітального ремонту житлового фонду;
  • розглядає питання зміни статусу об’єктів (виключення з житлового фонду вільного непридатного для проживання або аварійного житлового приміщення комунальної власності і переведення його у нежитлове; перепланування, переобладнання, реконструкція нежитлового приміщення комунальної власності і перевід його у житлове);
  • здійснює розгляд питань щодо виділення земельних ділянок під соціальне та доступне житло;
  • здійснює контроль за виконанням рішень ради та виконавчого комітету щодо інвентаризації житла у м. Черкаси, вивчає діяльність підпорядкованих раді органів та комунальних підприємств з питань проведення інвентаризації житла;
  • розглядає проекти місцевих програм раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля;
  • ініціює розробку проектів рішень про організацію територій і об'єктів природо-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні;
  • ініціює підготовку проектів рішень ради з пропозиціями до відповідних державних органів про оголошення природних та інших об’єктів, що мають екологічну, історичну, культурну або наукову цінність, пам’ятками природи, історії або культури, що охороняються законодавством України;
  • розглядає відповідні розділи схем генерального плану міста, планів територій, проектів забудови територій, цільових програм у галузі раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля;
  • розглядає питання проектування об'єктів містобудування з врахуванням екологічних вимог, влаштування зовнішнього благоустрою та комунікацій;
  • розглядає питання видачі дозволів на спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного і місцевого значення та скасування таких дозволів;
  • ініціює впровадження у місті енерго- та ресурсоощадних заходів і технологій;
  • розглядає проекти рішень ради про надання земельних ділянок для будівництва та інших цілей у природоохоронних зонах та у разі існування певних екологічних обмежень;
  • розглядає питання щодо використання коштів міського природоохоронного фонду та інших коштів, призначених для охорони та відновлення довкілля;
  • розглядає питання встановлення розмірів плати за використання юридичними і фізичними особами міської благоустроєної території та за забруднення довкілля у місті;
  • розглядає питання організації благоустрою та озеленення міської території, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку населення;
  • приймає участь у формуванні концепції розміщення об'єктів зовнішньої реклами;
  • розглядає питання щодо місця розташування малих архітектурних форм та тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності, літніх майданчиків, місця тимчасової і сезонної торгівлі у природоохоронних зонах та у разі існування певних екологічних обмежень;
  • розглядає питання щодо правил благоустрою міської території та заходів щодо їх дотримання включно з санітарно-гігієнічними вимогами;
  • здійснює контроль за виконанням рішень ради та виконавчого комітету у сфері благоустрою у громадських місцях і громадських вбиральнях, місцях відпочинку населення, на ринках та кладовищах;
  • звертається до відповідних органів про скасування дозволів на експлуатацію об'єктів у разі неодноразового або тривалого порушення природоохоронного законодавства, екологічних та санітарно-гігієнічних норм і правил, вимог благоустрою міської території;
  • розглядає питання визначення територій для складування, зберігання або розміщення виробничих, побутових та інших відходів відповідно до чинного законодавства України;
  • готує необхідні заходи з попередження і ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійних лих, епідемій, інших надзвичайних ситуацій, інформує про це населення;
  • співпрацює з органами виконавчої влади щодо спостережень за станом забруднення повітряного басейну, водойм, ґрунтів. Інформує громадськість про результати замірів забруднення;
  • розглядає питання встановлення зон охорони пам’яток природи та культурної спадщини, історичних ареалів, надає рекомендації відповідним виконавчим органам ради про заборону діяльності, яка створює загрозу пам’яткам;
  • здійснює контроль за рішеннями ради, виконавчого комітету щодо міського сміттєзвалища і заслуховує інформацію виконавчих органів щодо стану існуючого сміттєзвалища, проведення його рекультивації, оздоровлення території та будівництва сміттєпереробного заводу;
  • заслуховує інформацію керівників лісо-паркових господарських підприємств про стан лісових ресурсів у приміських лісопаркових зонах;
  • ініціює завершення камеральних і картографічних робіт з інвентаризації зелених об’єктів міста: скверів, монастирських садів, насаджень на внутрішніх територіях установ і організацій, завершення робіт з оформлення державних актів;
  • здійснює контроль за виконанням рішень ради та виконавчого комітету щодо утримання тварин у притулках міста, вносить пропозиції про фінансування на утримання тварин;
  • залучає громадські екологічні організації до взаємодії, участі у розробці екологічних програм та в експертній оцінці екологічних проблем;
  • інформує громадськість, правоохоронні органи про порушення природоохоронного законодавства, звертається до компетентних органів стосовно вжиття заходів щодо ліквідації порушень та притягнення винних до відповідальності;
  • ініціює зміни щодо розмірів плати за користування природними ресурсами, що є у комунальній власності міста;
  • розглядає питання про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів місцевого значення, а також скасування такого дозволу;
  • розглядає питання, що стосуються забезпечення потреб міста тепловою енергією, водою, електроенергією, експлуатацією та станом доріг, транспортом, зв'язком (електричним, електронним, радіо та телебаченням, у тому числі кабельним, поштовим), обслуговування мешканців та гостей міста на авто-, аеро- і залізничних вокзалах;
  • здійснює попередній розгляд та контролює виконання рішень ради, які стосуються розвитку інженерного господарства, транспорту та зв’язку міста;
  • бере участь у розробці концептуальних підходів розвитку інженерного господарства міста і погодження перспективної схеми інженерного забезпечення міста;
  • надає висновки щодо погодження переліку (титульних списків) об’єктів інженерного господарства, транспорту та зв’язку, роботи на яких фінансуються відповідними департаментами, управліннями та районними адміністраціями у межах бюджетних призначень протягом бюджетного року;
  • здійснює контроль за виконанням рішень ради та виконавчого комітету щодо порядку повернення підрядникам заборгованостей за виконані роботи;
  • розглядає питання щодо переліку проектних робіт та порядку їх фінансування у галузі інженерного господарства, транспорту і зв’язку;
  • розглядає питання організації автомобільних стоянок, здійснює контроль за виконанням рішень ради та виконавчого комітету щодо реєстрації гаражних кооперативів;
  • бере участь у формуванні концепції розміщення об'єктів зовнішньої реклами;
  • розглядає схеми транспортного забезпечення (включно з місцями паркування, у тому числі таксі), а також питання руху транзитного та приміського пасажирського транспорту у випадках, передбачених законодавством України;
  • погоджує проекти ухвал про розташування автозаправних станцій, автовокзалів, гаражних кооперативів та стоянок автомобільного транспорту на території м. Черкаси;
  • розглядає питання щодо проведення конкурсів на визначення перевізників та визначення маршрутів для пасажирських перевезень у м. Черкаси;
  • розглядає питання щодо розміщення станцій стільникового зв’язку та телекомунікаційних мереж;
  • вивчає діяльність виконавчих органів ради щодо проведення закупівель та визначення підрядників для проведення робіт у сфері інженерного господарства, транспорту і зв’язку, закупівель за кордоном транспортних засобів, машин, механізмів, матеріалів та обладнання у галузі інженерного господарства транспорту та зв’язку;
  • розглядає питання залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, до участі в обслуговуванні населення засобами транспорту і зв'язку;
  • вивчає діяльність виконавчих органів ради та комунальних підприємств щодо утримання у належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охороною;
  • ініціює залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі у комплексному соціально-економічному розвитку міста, в обслуговуванні, розвитку транспорту і зв’язку;
  • забезпечує координацію інтересів суб’єктів господарювання, що діють на території міста, їх об’єднань, професійних спілок та роботодавців;
розглядає інші питання покладені на комісію за рішенням міської ради
  
Частини 6.5., 6.6.
 
 виключити
 
 
 
Начальник відділу
з питань роботи ради                                                                Вікторія КУРЧ