ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 2466-9-рд

              Проєкт рішення
            №2466-9-рд
    ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА    
               
                 
Про розгляд електронної петиції від 04.03.2024 № Че/2227-еп щодо звільнення з посад Кульчиковського В.Е., Свириденка В.І. та Тищенка С.О.          
               
                 
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 231 Закону України «Про звернення громадян», керуючись Порядком розгляду електронної петиції, адресованої Черкаській міській раді, затвердженого рішенням Черкаської міської ради 28.01.2016 № 2-143, Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
 
1. Електронну петицію від 04.03.2024 № Че/2227-еп щодо звільнення з посад Кульчиковського В.Е., Свириденка В.І. та Тищенка С.О. підтримати частково.
2. Черкаському міському голові Бондаренку А.В.:
2.1. Організувати проведення службової перевірки щодо дотримання законодавства під час здійснення КНП Черкаською міською консультативно-діагностичною поліклінікою закупівель медичного обладнання у 2023 році.
2.2. У випадку обґрунтованих підстав вбачати порушення під час здійснення закупівель медичного обладнання КНП Черкаською міською консультативно-діагностичною поліклінікою, розглянути питання щодо притягнення до відповідальності винних осіб.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань охорони здоров’я (Тронц Т.В.).
 
 
                 
                 
Міський голова   Анатолій БОНДАРЕНКО
 
 
 
 
 
Пояснювальна записка
до проєкту рішення «Про розгляд електронної петиції від 04.03.2024 № Че/2227-еп щодо звільнення з посад Кульчиковського В.Е., Свириденка В.І. та Тищенка С.О.»
 
Підставою підготовки проєкту рішення стала електронна петиція № Че/2227-еп, у якій йдеться про необхідність звільнення з посад директора департаменту охорони здоров’я та медичних послуг Черкаської міської ради Кульчиковського В.Е., директора КНП Черкаської міської консультативно-діагностичної поліклініки Свириденка В.І. та першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тищенка С.І.
Звертаємо увагу, що статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 147 Кодексу законів про працю України визначено, що за порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано тільки один з таких заходів стягнення: 1) догана; 2) звільнення. Дисциплінарні стягнення застосовуються органом, якому надано право прийняття на роботу (обрання, затвердження і призначення на посаду) даного працівника (стаття 1471 Кодексу законів про працю України).
Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування передбачені статтею 20 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», а саме: порушення посадовою особою місцевого самоврядування Присяги; порушення умов реалізації права на службу в органах місцевого самоврядування; виявлення або виникнення обставин, що перешкоджають перебуванню на службі, чи недотримання вимог, пов’язаних із проходженням служби в органах місцевого самоврядування; досягнення посадовою особою місцевого самоврядування граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування. Додаткові підстави для звільнення з посад осіб, уповноважених на виконання функцій держави та місцевого самоврядування також передбачені нормами Закону України «Про запобігання корупції» та умовами контракту.
Вказана петиція адресована Черкаській міській раді, однак Черкаська міська рада не наділена повноваженнями звільняти з посади директорів департаментів та керівників підприємств, установ та організацій комунальної форми власності. Такими повноваженнями наділений міський голова. Тобто Черкаська міська рада своїм рішенням не може звільнити із займаних посад Кульчиковського В.Е. та Свириденка В.І.
До того ж, закупівля медичного обладнання, про яку йдеться у петиції, була здійснена безпосередньо КНП Черкаською міською консультативно-діагностичною поліклінікою, а не департаментом охорони здоров’я та медичних послуг, виконавчим комітетом Черкаської міської ради чи іншим органом. Отже, підстав для притягнення до дисциплінарної відповідальності Кульчиковського В.Е. та Тищенка С.І., як осіб що не були учасниками проведення процедури закупівлі, немає.
На дату підготовки проєкту рішення, міський голова повідомив Свириденка В.І. про непродовження з ним контракту, термін дії якого спливає 14.05.2024.
Отже, на основі викладених обставин, підготовлено проєкт рішення, яким пропонується частково підтримати електронну петицію.
 
 
 
В.о. директора департаменту
управління справами та
юридичного забезпечення                                         Катерина ПИДОРИЧ