ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автори:

Департамент житлово-комунального комплексу


Доповідачі:



Департамент житлово-комунального комплексу

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LXIX

Скликання:

IX

Вид:

В цілому з пропозиціями

Номер:

2683-9-рд

Дата реєстрації:

10.05.2024

Проголосовано:

12.12.2024 10:49:38

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    32
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    9

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 2683-9-рд

Текст:

 














































































































































Проєкт рішення
№2683-9-рд
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА
Про внесення змін до рішення міської ради від 20.01.2022  № 17-81 «Про Програму розвитку і утримання житлово-комунального господарства міста Черкаси на 2022-2026 роки»

Згідно з пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 91 Бюджетного кодексу України, Черкаська міська рада, з урахуванням звернення комунального підприємства «Благоустрій» від 07.11.2024 № 432 (вх. № 29046-01-18 від 08.11.2024),  з метою приведення у відповідність обсягів потреби у фінансовому забезпеченні заходів програми до економічно обґрунтованих Черкаська міська рада

ВИРІШИЛА:

 

1. Внести зміни до рішення міської ради від 20.01.2022 № 17-81 «Про Програму розвитку і утримання житлово-комунального господарства міста Черкаси на 2022-2026 роки», а саме:

1.1. Змінити орієнтовну вартість по заходах розділу «4.3. Операційна ціль «2.3. Організація та утримання місць поховання та меморіальних комплексів».», а саме:

збільшити орієнтовну вартість по заходу «Утримання та поточний ремонт міських кладовищ» у 2025 році на 7 000,0 тис.грн.;

збільшити орієнтовну вартість по заходу «Водопостачання кладовищ» на 306,4 тис.грн., з них у 2024 році на 94,3 тис.грн, у 2025 – на 102,4 тис.грн., у 2026 – на 109,7 тис.грн.;

передбачити на 2025 рік 500,0 тис.грн. по заходу «Виготовлення проектів землеустрою»;

 викласти у новій редакції таблицю 4.3:

Таблиця 4.3































































































































№ п/п Найменування статті витрат Орієнтовна вартість, тис. грн. в розрізі років
2022 2023 2024 2025 2026
1 Утримання та поточний ремонт міських кладовищ 80 931,8 9 200,0 10 120,0 20 961,6 23 248,3 17 401,9
2 Водопостачання кладовищ 1 596,2 155,0 200,0 382,0 414,9 444,3
3 Електропостачання кладовищ 320,6 34,9 38,4 76,1 82,6 88,5
4 Інші непередбачувані видатки 3 052,6 500,0 550,0 605,0 665,5 732,1
5 Знесення аварійних, сухостійних, фаутних дерев та тих, що досягли вікової межі на території кладовищ та меморіальних комплексів 9 157,7 1 500,0 1 650,0 1 815,0 1 996,5 2 196,2
6 Утримання  зелених насаджень на території кладовищ та меморіальних комплексів 9 157,7 1 500,0 1 650,0 1 815,0 1 996,5 2 196,2
7 Поточний ремонт меморіального комплексу «Пагорб Слави» 1 953,6 320,0 352,0 387,2 425,9 468,5
8 Утримання меморіального комплексу «Пагорб Слави» та меморіального комплексу пам'яті учасників АТО 5 459,0 720,3 800,0 1 097,5 1 371,9 1 469,3
9 Капітальний і поточний ремонт, технічне обслуговування приміщень, техніки, механізмів, обладнання ритуального призначення 2 735,0 145,0 490,0 600,0 700,0 800,0
10 Виготовлення проектів землеустрою 1 610,0 110,0 500,0 500,0 500,0
Всього: 115974,0 14 185,2 16 350,4 28 239,4 31 402,1 25 796,9

 

1.2. Доповнити перелік стратегічних та операційних цілей розділу «2. Мета, цілі та завдання програми.» стратегічною ціллю 6 «Утримання житлового фонду комунальної власності» та визначити операційну ціль «6.1. Утримання гуртожитків, переданих на баланс комунальних підприємств.».

1.3. Передбачити розділ 8 «Реалізація стратегічної цілі 6 «Утримання житлового фонду комунальної власності» 8.1. Операційна ціль «6.1. Утримання гуртожитків, переданих на баланс комунальних підприємств.»» наступного змісту:

Відповідно до Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» усі гуртожитки, на які поширюється дія цього Закону, підлягають передачі у власність територіальних громад.

Так, на сьогодні, на баланс комунальних підприємств передано чотири гуртожитки, які перебувають в незадовільному технічному стані і потребують капітального ремонту. Крім того в процесі утримання гуртожитків у комунальних підприємств виникають додаткові фінансові витрати на поточне утримання (заробітна плата обслуговуючого персоналу, здійснення поточного ремонту, підготовка гуртожитків до осінньо-зимового періоду тощо). Існує нагальна потреба у відновленні технічної документації, яка не була передана.

Нестача власних коштів комунальних підприємств (балансоутримувачів) і бюджетних фінансових ресурсів, відсутність дієвого механізму залучення позабюджетних коштів не сприяють вирішенню питання належного утримання гуртожитків.

Варто зазначити, що, у зв’язку з військовою агресією російської федерації, до гуртожитків поселяють внутрішньопереміщених осіб (в тому числі і з дітьми), які потребують належних умов проживання.   

За результати реалізації Програми планується досягти:

– збільшення кількості та якості ремонтів гуртожитків переданих на баланс комунальних підприємств;

– зростання комфорту мешканців гуртожитків, а також зменшення поточних витрат на комунальні послуги як додатковий ефект (за рахунок покращання енергозбереження).

Загальна потреба у коштах, що необхідні для виконання заходів передбачених операційною ціллю визначено у таблиці 4.8.

Таблиця 4.8.

























































№ п/п Назва заходу Орієнтовна вартість,

тис. грн.
в т.ч.: в розрізі років
2022 2023 2024 2025 2026
1 Виготовлення технічної документації гуртожитків, що перебувають на балансі комунальних підприємств 1 200,0 600,0 600,0
2 Утримання та поточний ремонт гуртожитків, що перебувають на балансі комунальних підприємств, витрати на які не передбачені тарифом 2 600,0 1 300,0 1 300,0
3 Відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій працівникам, що були задіяні в утриманні житлового фонду служб утримання будинків 160,8 80,4 80,4
Всього: 3 960,8 1 980,4 1 980,4

 

1.4. Розділи 8, 9 та 10 вважати, відповідно, розділами 9, 10 та 11.

2.  Викласти у новій редакції розділ 2.3 та доповнити розділом 6.1. додаток до Програми розвитку і утримання житлово-комунального господарства міста Черкаси на 2022-2026 роки «Показники виконання Програми розвитку і утримання житлово-комунального господарства міста Черкаси на 2022-2026 роки»:



























































































































































































































































































































































































































Назва показника Одиниця виміру 2022 2023 2024 2025 2026
Операційна ціль «2.3. Організація та утримання і розвиток місць похованнята меморіальних комплексів»
Показник затрат
Утримання та поточний ремонт міських кладовищ тис.грн 9200,0 10120,0 20961,6 23248,3 17401,9
Водопостачання кладовищ тис.грн 155,0 200,0 382,0 414,9 444,3
Електропостачання кладовищ тис.грн 34,9 38,4 76,1 82,6 88,5
Інші непередбачувані видатки тис.грн 500,0 550,0 605,0 665,5 732,1
Знесення аварійних, сухостійних, фаутних дерев та тих, що досягли вікової межі на території кладовищ та меморіальних комплексів тис.грн 1500,0 1650,0 1815,0 1996,5 2196,2
Утримання  зелених насаджень на території кладовищ та меморіальних комплексів тис.грн 1500,0 1650,0 1815,0 1996,5 2196,2
Поточний ремонт меморіального комплексу «Пагорб Слави» тис.грн 320,0 352,0 387,2 425,9 468,5
Утримання меморіального комплексу «Пагорб Слави» та меморіального комплексу пам'яті учасників АТО тис.грн 720,3 800,0 1097,5 1371,9 1469,3
Капітальний і поточний ремонт, технічне обслуговування приміщень, техніки, механізмів, обладнання ритуального призначення тис.грн 145,0 490,0 600,0 700,0 800,0
Виготовлення проектів землеустрою тис.грн 110,0 500,0 500,0 500,0
Поховання одиноких і безрідних померлих осіб  тис.грн 300,0 330,0 363,0 399,3 439,2
Транспортування померлих осіб на судмедекспертизу тис.грн 4600,0 5060,0 5566,0 6122,6 6734,9
Показник продукту
Кількість кладовищ шт. 12 12 12 12 12
Площа кладовищ га 130,06 130,06 130,06 130,06 130,06
Плановий обсяг споживання води кладовищ, також привозної м3 3500 3500 3500 3500 3500
Плановий обсяг споживання електроенергії кладовищ кВт 7200 7200 7200 7200 7200
Орієнтовна кількість поховань одиноких і безрідних померлих осіб щорічно осіб 80 80 80 80 80
Орієнтовна кількість транспортованих померлих осіб до моргу на судмедекспертизу осіб 1300 1300 1320 1320 1320
Кількість проектів землеустрою, що заплановано розробити од. 1 1 2 2
Площа покриття проїздів та пішоходних доріжок місць поховань, що потребують ремонту кв. м. 7000 8100
Показники ефективності
Середній обсяг видатків на утримання 1 га кладовища грн./га 70 736,6 77 810,2 115 036,0 178 750,5 133 799,1
Середній обсяг видатків на поховання одиноких і безрідних померлих грн./ос. 3 750,0 4 125,0 4 537,5 4 991,3 5 490,4
Середній обсяг коштів на транспортування до моргу на судмедекспертизу одного померлого грн./ос. 3 538,5 3 892,3 4 216,7 4 638,3 5 102,2
Середня вартість водопостачання (також привозної) грн/м3 44,3 57,1 109,1 118,5 126,9
Середня вартість електропостачання грн/кВт 4,9 5,3 10,6 11,5 12,3
Середня вартість ремонту покриття проїздів та пішоходних доріжок грн/кв.м 857 864,2
Показники якості
Відсоток площі, що утримується відс. 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0
Відсоток забезпеченості водопостачанням до потреби відс. 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0
Відсоток забезпеченості електроенергією до потреби відс. 100,0 100,0 100,0 100,0 100,0
Операційна ціль «6.1. Утримання гуртожитків, переданих на баланс комунальних підприємств.»
Показник затрат
Виготовлення технічної документації гуртожитків, що перебувають на балансі комунальних підприємств тис.грн 600,0 600,0
Утримання та поточний ремонт гуртожитків, що перебувають на балансі комунальних підприємств, витрати на які не передбачені тарифом тис.грн 1300,0 1300,0
Відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій працівникам, що були задіяні в утриманні житлового фонду служб утримання будинків тис.грн 80,4 80,4
Показник продукту
Кількість гуртожитків, що перебувають  на балансі комунальних підприємств та потребують утримання та поточного ремонту од. 4 4
Технічна документація, яку необхідно виготовити од. 2 2
Кількість працівників, що були задіяні в утримання житлового фонду, яким встановлено пільгову песію осіб 1 1
Показники ефективності
Середній обсяг виготовлення технічної документації тис.грн./од. 300,0 300,0
Середній обсяг видатків на утримання та поточний ремонт гуртожитків тис.грн./од. 325,0 325,0
Розмір встановленої пільгової пенсії на місяць тис.грн./ос. 6,7 6,7
Показники якості
Відсоток забезпечення пільговою пенсією відс. 100,0 100,0
Відсоток забезпеченості технічною документацією до потреби відс. 100,0 100,0
Відсоток забезпеченості утримання та поточного ремонту гуртожитків, що перебувають на балансі комунальних підприємств до потреби відс. 100,0 100,0

 

3. Контроль за виконанням рішення покласти на департамент житлово-комунального комплексу (Андрій Наумчук) та постійну комісію міської ради  з питань регламенту, охорони здоров’я та житлово-комунального господарства (Араік Мкртчян).
Міський голова              Анатолій БОНДАРЕНКО


ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту рішення Черкаської міської ради

«Про внесення змін до рішення міської ради від 20.01.2022  № 17-81 «Про Програму розвитку і утримання житлово-комунального господарства міста Черкаси на 2022-2026 роки»»

 

 
У 2025 році планується продовження робіт з поточного ремонту покриття проїздів та пішохідних доріжок на кладовищах в місцях влаштування місць почесних поховань. Орієнтовна потреба в коштах складає 7,0 млн.грн.

Зважаючи на зростання площ кладовищ зростає потреба у підвезенні технічної води, вартість якої значно вища від централізованої. Тому, по напрямку «Водопостачання кладовищ» заплановано збільшити орієнтовну вартість на 306,4 тис.грн., з них у 2024 році на 94,3 тис.грн, у 2025 – на 102,4 тис.грн., у 2026 – на 109,7 тис.грн.

Для відведення земель під нові кладовища необхідно виготовляти відповідні проекти землеустрою. Тому заплановано передбачити на 2025 рік видатки у сумі 500,0 тис.грн. по заходу «Виготовлення проектів землеустрою».

Крім того, на балансі комунальних підприємств «Благоустрій» та «Черкаситеплокомуненерго» перебувають 4 гуртожитки по яких є потреба відновити технічну документацію, частково здійснити поточний ремонт та забезпечити їх утримання. Потреба на 2025-2026 роки складає 3,8 млн.грн.

Листом Головного управління Пенсійного фонду України від 08.08.2024 до КП «Благоустрій» доведено необхідність відшкодовувати фактичні витрати на виплату та доставку пільгової пенсії працівнику КП «Придніпровська СУБ». Щомісячна сума відшкодування складає 6,7 тис.грн., вцілому на рік необхідно 80,4 тис.грн.

Враховуючи означене, прошу підтримати поданий проект рішення.

 

 

 
В.о. директора департаменту                                                       Андрій НАУМЧУК





 

 

ДОДАТКИ

1 2683-9-рд 05.12.24 Експертний висновок.pdf Переглянути
2 2683-9-рд 05.12.24 порівняльна таблиця.pdf Переглянути